![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Suflarea de viata (ruach - in ebraica, pneuma - in greaca) este ceea ce primim de la Dumnezeu, cand incepem sa traim, si se intoarce la Dumnezeu, cand murim. Este puterea de viata pe care Dumnezeu ne-o da si ne-o ia. Fara suflare de viata, sufletul este mort (Scriptura spune, in mod repetat, ca sufletul moare).
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar adventistii nu vor sa auda de asa ceva fiind practic intr-o stare permanenta de pacat de moarte, care este erezia: "19. Iar faptele trupului sunt cunoscute, și ele sunt: adulter, desfrânare, necurăție, destrăbălare, 20. Închinare la idoli, fermecătorie, vrajbe, certuri, zavistii, mânii, gâlcevi, dezbinări, eresuri, 21. Pizmuiri, ucideri, beții, chefuri și cele asemenea acestora, pe care vi le spun dinainte, precum dinainte v-am și spus, că cei ce fac unele ca acestea nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu." 2 Petru cap.2 Deci domnule adventist, din proasta ta intelegere a Scripturii, macar stii ca nu e nevoie sa le faci pe toate ca sa pierzi mostenirea imparatiei, eresul este de ajuns. Asa ca degeaba asteptati voi din gura sa va intalniti cu Dumnezeu, ca ceea ce o sa primiti ca rasplata pentru ratacire nu o sa va placa chiar deloc.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu stiu ca, de multe ori in Sfanta Scriptura, moartea sufletelor se refera la moartea oamenilor. Exemplu: "a stârpit toatã casa lui Ieroboam si n-a lãsat nici un suflet din neamul lui Ieroboam, pânã ce nu l-a nimicit" (3 Regi 15:29). Una din semnificatiile expresiei "suflet", este aceea de fiinta umana in totalitate. Si aceasta fiinta (suflet) moare (vorbim de moarte la propriu - nu de moarte spirituala). Ajutati-ma sa inteleg corect. Am o mare nedumerire, cu care revin (pentru ca nimeni nu-mi raspunde): ce rost are revenirea Domnului si invierea celui care a murit dar traieste cu Domnul? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Uite un motiv:
de la Parusie încolo lumea așa cum o știm (cât o știm) noi nu va mai exista.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Intrebarea mea se refera la cei care au murit dar traiesc cu Domnul. Pentru acestia, ce rost mai are revenirea Domnului si invierea? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Citat:
și pentru că atunci are loc Judecată finală. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ceva nu se leaga deloc. Fagaduintele Mantuitorului (prezentate in Sfanta Scriptura si in Crez) nu se impaca deloc cu doctrina vietuirii in Rai a celui care a murit. Vin cu o alta intrebare: unde este greseala? In Sfanta Scriptura si Crez sau in doctrina vietuirii in Rai a celui care a murit (fara sa aiba loc revenirea Domnului si invierea celor morti)? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
L-am intrebat si mi-a raspuns limpede prin Sfanta Scriptura si prin Crez. Totul este simplu si clar: cel care moare in credinta va fi inviat la revenirea Domnului si astfel va fi totdeuna cu Domnul (va mosteni viata vesnica). Acest adevar il gasim clar si pe inteles in fagaduintele Mantuitorului si marturisirile scrise de Sfintii Apostoli.
Problema la care astept o limpezire este alta si trebuie data de un adept la doctrinei vietuirii celui care a murit, in Rai, impreuna cu Domnul. Cum se impaca aceasta doctrina cu fagaduinta revenirii, invierii si rasplatirii celor morti in credinta? Cred ca trebuie renuntat la ceva : ori la fagaduintele Mantuitorului ori la doctrina vietuirii in Rai a celui care a murit. Hotarati dvs. la ce vreti sa renuntati. Sau, aratati cum se impaca amandoua( ceea ce nimeni nu a reusit, pana acum). |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tu o simti in tine? Daca da, cum o simti?
__________________
"Pentru că mulți amăgitori au ieșit în lume, care nu mărturisesc că Iisus Hristos a venit în trup; unul ca acesta e amăgitorul și antihristul." 2 Ioan 1,7. "Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru, ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai marita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu Cuvantul L-ai nascut, pe tine cea intru adevar Nascatoare de Dumnezeu te marim!" |
|