![]() |
![]() |
|
#411
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ps: L-a intrebare s-a raspuns deja. Dumnezeu nici nu greseste pentru ca El judeca si El da sentinta. Daca ar fi doar drept nu s-ar mantui nimeni. Deci am stabilit partea cu gresitul. Dumnezeu nu este mituit cu o coliva. Coliva are o semnificati si este partea vazuta si efortul ce insoteste rugaciunea. Asa cum si la adventisti pentru botez e nevoie de apa. Si apa nu e folosita pentru a-L mitui pe Dumnezeu pentru pogorarea Duhului Sfant. A nu se intelege ca eu as pune ca sunt valide "tainele" adventiste. In fine, am raspuns la intrebare. Astept si eu un raspuns la intrebarea mea.
__________________
Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ne pe noi. Last edited by Lucian008; 18.04.2013 at 00:41:16. |
#412
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Totusi, pentru unii, Crezul poate fi o metafora. De vreme ce problema vietii vesnice impreuna cu Domnul, este rezolvata, fara sa fie nevoie de revenirea Domnului si inviere, nu vad care este sensul real al Crezului. Pare simpla literatura cu caracter religios. Poate reusiti dvs. sa-mi explicati ce rost are revenirea Domnului si invierea, pentru cel care traieste in Rai, in prezenta Domnului. Nu am cum sa fiu combatut deoarece doar am cerut explicatii la ceva ce nu pricep. |
#413
|
|||
|
|||
![]()
Suflarea de viata (ruach - in ebraica, pneuma - in greaca) este ceea ce primim de la Dumnezeu, cand incepem sa traim, si se intoarce la Dumnezeu, cand murim. Este puterea de viata pe care Dumnezeu ne-o da si ne-o ia. Fara suflare de viata, sufletul este mort (Scriptura spune, in mod repetat, ca sufletul moare).
|
#414
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
http://interlinearbible.org/acts/20-10.htm |
#415
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Ce este trupul pentru cel care traieste precum ingerii? Citat:
Poate ma lamuriti, totusi, care este rostul revenirii Domnului si invierii celor care oricum traiesc cu Domnul. Este cert faptul ca Domnul va reveni si va invia pe cei morti ( o spune Sfanta Scriptura si o spune si Crezul, care este in armonie cu Sfanta Scriptura). Nu stiu cum sta treaba cu mortii care traiesc si urmeaza a fi inviati. Aici astept niste lamuriri directe, clare. |
#416
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar adventistii nu vor sa auda de asa ceva fiind practic intr-o stare permanenta de pacat de moarte, care este erezia: "19. Iar faptele trupului sunt cunoscute, și ele sunt: adulter, desfrânare, necurăție, destrăbălare, 20. Închinare la idoli, fermecătorie, vrajbe, certuri, zavistii, mânii, gâlcevi, dezbinări, eresuri, 21. Pizmuiri, ucideri, beții, chefuri și cele asemenea acestora, pe care vi le spun dinainte, precum dinainte v-am și spus, că cei ce fac unele ca acestea nu vor moșteni împărăția lui Dumnezeu." 2 Petru cap.2 Deci domnule adventist, din proasta ta intelegere a Scripturii, macar stii ca nu e nevoie sa le faci pe toate ca sa pierzi mostenirea imparatiei, eresul este de ajuns. Asa ca degeaba asteptati voi din gura sa va intalniti cu Dumnezeu, ca ceea ce o sa primiti ca rasplata pentru ratacire nu o sa va placa chiar deloc.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#417
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#418
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu stiu ca, de multe ori in Sfanta Scriptura, moartea sufletelor se refera la moartea oamenilor. Exemplu: "a stârpit toatã casa lui Ieroboam si n-a lãsat nici un suflet din neamul lui Ieroboam, pânã ce nu l-a nimicit" (3 Regi 15:29). Una din semnificatiile expresiei "suflet", este aceea de fiinta umana in totalitate. Si aceasta fiinta (suflet) moare (vorbim de moarte la propriu - nu de moarte spirituala). Ajutati-ma sa inteleg corect. Am o mare nedumerire, cu care revin (pentru ca nimeni nu-mi raspunde): ce rost are revenirea Domnului si invierea celui care a murit dar traieste cu Domnul? |
#419
|
||||
|
||||
![]()
Uite un motiv:
de la Parusie încolo lumea așa cum o știm (cât o știm) noi nu va mai exista.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#420
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Intrebarea mea se refera la cei care au murit dar traiesc cu Domnul. Pentru acestia, ce rost mai are revenirea Domnului si invierea? |
|