![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Chinul veșnic nu e "pierzanie", ci "păstrelniță". Adică păstrare în viață pentru a fi torturat la infinit.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Din moment ce si pacatosii, (care sunt oameni) dar si demonii sunt aruncati pe timp infinit, in acelasi loc, care este un iaz/iezer de foc si sulf, presupun ca si vina este aceeasi, nu? si gravitatea, la fel, nu? adica un pacatos de acolo, ca o fi mintit, ca o fi fumat, se face vinovat in aceeasi masura ca diavolii?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Citat:
Si inca o data Dumnezeu la Judecata nu sta cu cantarul, sau cu balanta. Ai facut mai multe fapte bune in Rai cu tine, tu mai multe rele in iad cu tine. Sentinta se va da in functie de cum ne raportam la Dumnezeu, cat de apropiati sau departati duhovniceste suntem de El. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
Dar ptr ce eu voi oferi un raspuns si o argumnetare ca rog sa oferiti si dvs. Unitatea de masuta e aceeasi, rasplata e diferita. Pilda lucratorilor de vie se refera la faptul ca omul poate aduce roade indiferent de momentul in care incepe sa lucreze, sa se pocaiasca. Dovada talharul de pe cruce, care a castigat Raiul pentru un cuvant. Deci toti cei ce vor asculta cuvantul Lui Dumnezeu si il vor implini se vor mantui. Deci plata, dinarul, este mantuirea. In schimb coroborand cu pilda talantilor, cel ce a primit 5 talanti si i-a inmultit a mai primit 5 talanti, cel cu 3, 3. Deci fiecare va fi rasplatit in functie de cat a lucrat. Si asta o va face pentru ca e drept Dumnezeu. Acum cu pilda lucratorilor de vie mi-ati mai dat un argumnet la cei osanditi pe veci. Ati spus ca Dumnezeu nu ar fi corect sa platesca ptr cateva zeci de ani de rautate cu chinul cel vesnic. Dar daca asa s-a "tocmit" Dumnezeu de la inceput? Daca omul a stiu de la inceput ca ptr faptele in cei cativa ani va primi fie fericirea vesnica fie osanda vesnica? Tot nu ar fi drept? E clar ca si pe tema asta anumite caracteristi si "decizii" ale Lui Dumnezeu le intelegem cu logica umana si unele pe care nu le intelegem le punem pe intelepciunea Lui Dumnezeu. Eu spun ca este in intepciune Lui Dumnezeu plata vesnica ptr fapte, atat fericirea cat si chinul, iar dvs spuneti ca e in intepeciunea lui Dumnezeu sa fie rasplatiti toti la fel indiferent cantitatea de efort cumulata. PS: Astept explicatia la pilda talantilor. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Si totusi, sunt 2 locatii unde se duc oamenii, una Cerul, pentru cei buni unde vor trai in fericire alta Iadul unde vor fi chinuiti cu foc, nu mai conteaza acuma cat de tare este data flacara pentru a parjoli pe pacatos. Nu credeti ca diferenta intre cele doua e cam...radicala?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nu e pierzanie. Pacatosul e pierdut sau instrainat de comuniunea cu Dumnezeu.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Instrainat complet de comuniunea cu Dumnezeu, pacatosul nu este, deoarece este in viata si asta se poate numai prin Duhul lui Dumnezeu, daca Dumnezeu isi retrage Duhul, nu mai exista viata!
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eu nu am sustinut existenta autonoma de Dumnezeu. Doar Dumnezeu are viata in sine. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Cu alte cuvinte, Dumnezeu sustine si permite existenta a ceva ce este rau, fie ca ne referim la pacatosi, fie ca ne referim la demoni !
|
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Despre moarte si pomenirea mortilor | AnnaEnache | Intrebari utilizatori | 42 | 13.06.2012 10:43:28 |
| SA VORBIM DESPRE URA,PEDEAPSA SI MOARTE. | bitza | Generalitati | 28 | 20.03.2011 03:05:27 |
| Despre viata de dupa moarte | georgian_osa | Din Noul Testament | 30 | 14.03.2010 19:49:29 |
| Marturii despre moarte | Iustin44 | Generalitati | 14 | 01.04.2009 00:59:56 |
| despre randuielile de la moarte cuiva si parastase | mara2008 | Generalitati | 1 | 20.05.2008 16:07:31 |
|
|