Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Cultura, Arta, Stiinta > Teologie si Stiinta
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 08.11.2012, 15:35:47
ovidiu b.
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
Păi nu dau de marigini că atâta e creația, mică și finită și nu ai cum să dai de ceea ce nu este creat, ele se mișcă nestingherite în creație, iar că e finită și mică își dau seama abea când ajung de unde au plecat, deși au mers drept și paralel cu pământul. N-au ieșit din atmosferă păstrând direcția și flanșele în aceiași poziție mărind treptat viteza! De ce? Fiindcă pământul e plat sub ele și rond abea în adâncul apelor de sub cer, iar cerul se întinde de la pământ în sus, chiar mai jos decât nivelul mărilor dacă ești într-o depresiune.
Ce tot ai cu flanșele astea mă tot întreb. În primul rând aș vrea să-ți aduc la cunoștință cu nici nu există așa ceva la un avion. Flanșele alea de care tot vorbești se numesc FLAPSURI. Rolul flapsurilor este e a modifica unghiul de atac al aripilor. Se folosesc la viteze mai mici să ai portantă mai bună la decolare și aterizare.

La decolare se ridica flapsurile de pe bordul de scurgere a aripii, care maresc suprafata si in acest fel intensitatea fortei de ascensiune. Stabilizatoarele orinzontale (profundoarele) aflate pe ampenajul orinzontal sunt ridicate. In acest timp botul avionului este orientat in sus, coada este coborata, iar avionul se inalta in aer. Este foarte important ca inainte de inceperea aceste manevre avionul sa aiba viteza corespunzatoare. Flapsurile si profundoarele trebuie ridicate exact in clipa in care forta dinamica de ascensiune egaleaza greutatea avionului, altfel aparatul pierde din viteza si nu reuseste sa decoleze.

Pentru aterizare pilotul reduce viteza si coboara flapsurile si profundoarele pentru ca botul sa fie orientat in jos; ca scade forta dinamica de ascensiune, creste forta de rezistenta a aerului, avionul incepe sa coboare.

OPRIREA AVIONULUI
In aceasta etapa vor fi coborate rotile ceea ce mareste in continuare forta de frecare. La inceput avionul va atinge solul cu rotile trenului de aterizare principale. Profundoarele vor fi coborate, pentru ca botul sa coboare si rotile trenului frontal sa atinga solul. Aparatul a aterizat complet. Flapsurile sunt coborate complet, pentru a mari cat mai mult forta de frecare. Sunt actionate franele de roata, iar aparatul se opreste in final.
  #2  
Vechi 08.11.2012, 16:06:03
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ovidiu b. Vezi mesajul
Ce tot ai cu flanșele astea mă tot întreb. În primul rând aș vrea să-ți aduc la cunoștință cu nici nu există așa ceva la un avion. Flanșele alea de care tot vorbești se numesc FLAPSURI. Rolul flapsurilor este e a modifica unghiul de atac al aripilor. Se folosesc la viteze mai mici să ai portantă mai bună la decolare și aterizare.

...
Mă întrebam când o să-ți dai seama, da, la flapsuri mă gândisem... însă Domnul care mă corectează în timp ce zbor a scris flanșe în mintea mea, căci flanșele sunt niște chestii cu care se termină racheta, cam ca penele la săgeți.

Deci dacă scriam flapsuri greșeam căci cu flapsurile ridicate sau coborâte e clar că fie te răsucești dacă e vorba de o singură aripă fie te ridici dacă accelerezi și tragi de ambele sau cobori dacă încetinești sau tragi de ambele viceversa, deci accelerând nu poți păstra direcția cu flapsurile trase, linia paralelă cu pământul.

Iată deci că era corect FLANȘE deși eu mă gândeam la flapsuri!.. adică terminațiile la rachetă sau la săgeată căci fără ele săgeata nu păstrează direcția, ei bine tot astfel dacă mărești viteza cu cât vrei dacă ai aripioarele alea finale numite FLANȘE că m-a corectat Domnul, iată că păstrezi direcția.

Deci nu neglija te rog pe Dumnezeu din ecuația discuțiilor noastre care ne mai și corectează pe ici pe colo... prin părțile esențiale, vorba lui Caragiale!

Iar că este scris în scriptură despre Creație, e suficient să citești Facerea, Noe, din Noul Testament și din Apocalipsă și dacă vrei să aprofundezi atunci și din Cuvântul lui Dumnezeu și vei vedea în timp prin credință cum nevăzutele devin văzute și necunoscutele și nedeslușitele se deslușesc ca prin farmec de parcă ai asista la o mare minune. Însă pocăința și smerenia e mai mare dar dragostea curată le depășește cu mult dacă mai ai și Taină Sfântă.

Last edited by vsovivivi; 08.11.2012 at 16:18:47.
  #3  
Vechi 08.11.2012, 16:14:04
ovidiu b.
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

M-ai "convins".
  #4  
Vechi 08.11.2012, 16:14:52
ovidiu b.
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

În general, un avion este alcătuit din următoarele părți principale: aripa cu dispozitivele sale de sustentație, fuzelajul, ampenajele orizontal și vertical cu părțile lor mobile, trenul de aterizare și sistemul de propulsie. Părțile mobile ale avionului sunt: eleroanele, profundorul, direcția, flapsurile, voleții, frâna aerodinamică și compensatoarele.

sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Avion
  #5  
Vechi 08.11.2012, 16:28:15
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ovidiu b. Vezi mesajul
M-ai "convins".
Păi e scris că nu vor crede nici dacă...

Și nu uita, 'mustrarea învinge dar nu convinge'... cu atât mai mult cu cât tu chiar crezi că eu nu știu ce e acela un avion și că n-am zburat niciodată.

Lasă că acuma m-ai lămurit tu... de pe wiki ce sunt alea FLAPSURI că cică eu nu știam.

Da, am fost cu avionul, și de sus pământul se vede plat. Poate vei crede și vei înțelege din ce am scris că știu și fizică și matematică și aerodinamică.

Deci era vorba de flanșe chiar dacă nu mă crezi. Dacă aș fi scris flapsuri cum îmi închipuiam că scriu aș fi greșit. Însă tu nu crezi ce spun, păi am vrut să mă corectez singur dar mi-am dat seama că defapt nu e greșit FLANȘE și de aia am lăsat FLANȘE!

Tu crezi că vreau să dreg busuiocul, dar ți-am explicat, flapsurile dacă mărești viteza fac fie să te ridici, fie să cobori, pe când flanșele îți întăresc direcția inițială ca la rachete sau săgeți!

Nu mai râde în pumni că râzi de tine... eu nu mă supăr dacă măcar m-ai ridiculiza pe drept. Păcat că nu deosebești și nu deslușești ironia proprie în care cazi... asta poate pentru că neglijezi pe Dumnezeu din ecuația discuției noastre în timp ce nu neglijezi deloc 'cunoștințele' de pe WiKi și firește factorii pe care crezi tu că trebuie invoceți deoarece sigur ar influența în așa măsură calculele și demonstrațiile încât să mă recunosc musai eu absurd și nu 'științificii' explicaționiști caraghioși.

Last edited by vsovivivi; 08.11.2012 at 16:35:37.
  #6  
Vechi 08.11.2012, 16:43:57
ovidiu b.
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
Da, am fost cu avionul, și de sus pământul se vede plat.
Și cum ai ajuns la concluzia asta?

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
Poate vei crede și vei înțelege din ce am scris că știu și fizică și matematică și aerodinamică.
Da, da...m-ai "lămurit", din păcate ai omis multe chestii elementare, ba mai mult vii cu calcule bazându-te pe viteze care încă nu sunt valide. Circumferința Pământului a fost cea mai tare.
  #7  
Vechi 08.11.2012, 16:56:39
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ovidiu b. Vezi mesajul
Și cum ai ajuns la concluzia asta?

Da, da...m-ai "lămurit", din păcate ai omis multe chestii elementare, ba mai mult vii cu calcule bazându-te pe viteze care încă nu sunt valide. Circumferința Pământului a fost cea mai tare.
Păi de sus se vede plat, iar circumferința în ipoteza pământului plat se calculează astfel:

dacă mergi pe linia ecuatorului dintr-un punct toot drept până ajungi în același punct, cu avionul să zicem, parcurgi cam 26000km și asta e circumferința și nu cât dau ei pe Wiki, iar de acolo rezultă raza pământului 4141km împărțind 26000km la 2 x 3,14... dacă iei de bun modelul lor absurd.

E chiar foarte simplu cu condiția să nu te dai rotund și sferic până și tu însuți, recunoaște că ești plat la suprafață așa ca mine și vei crede până la urmă că nici pământul nu e rotund decât la fundul apelor... adică trebuie să-ți dai seama că nu tu ești sfântul ci avatarul tău.

'Calea cea mai lungă este calea de la urechi la inimă fiindcă le lași să le tragă... curentul.'

'Păzește-ți mintea de frig și de prostie...'

'Nu ieși cu parul după viespi și nu-ți băga capul între ei fără căciulă că o să te întrebe de căciulă și dacă n-ai o să te-nțepe'

'Albinele au o singură viață la un singur ac și cu ăla cos ele toată ceara din stup, e acul de cojocul trântorilor'.

Last edited by vsovivivi; 08.11.2012 at 17:09:10.
  #8  
Vechi 08.11.2012, 17:24:21
ovidiu b.
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
dacă mergi pe linia ecuatorului dintr-un punct toot drept până ajungi în același punct, cu avionul să zicem, parcurgi cam 26000km și asta e circumferința și nu cât dau ei pe Wiki, iar de acolo rezultă raza pământului 4141km împărțind 26000km la 2 x 3,14... dacă iei de bun modelul lor absurd.
Nu crezi că ce spun ei, adică că circumferința Pământului este de 40.075 km, dar crezi că sunt avioane care zboară cu 10Mach, lucruri tot de ei relatate. Interesant... Apropo cum pleci dintr-un punct și ajungi în același punct, urmând o traiectorie dreaptă?

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
E chiar foarte simplu cu condiția să nu te dai rotund și sferic până și tu însuți, recunoaște că ești plat la suprafață așa ca mine și vei crede până la urmă că nici pământul nu e rotund decât la fundul apelor... adică trebuie să-ți dai seama că nu tu ești sfântul ci avatarul tău.
Bună tactica, când nu mai ai argumente apelezi la jigniri. Frumos ar fi din partea ta să nu te mai legi de avatar, nu are nici o legătură cu discuția noastră, nimeni nu a adus în discuție sfințenia cuiva. Puțin respect din partea ta nu ar strica, mai ales că te ții creștin ortodox.

Citat:
În prealabil postat de vsovivivi Vezi mesajul
'Calea cea mai lungă este calea de la urechi la inimă fiindcă le lași să le tragă... curentul.'

'Păzește-ți mintea de frig și de prostie...'

'Nu ieși cu parul după viespi și nu-ți băga capul între ei fără căciulă că o să te întrebe de căciulă și dacă n-ai o să te-nțepe'

'Albinele au o singură viață la un singur ac și cu ăla cos ele toată ceara din stup, e acul de cojocul trântorilor'.
La așa cap, așa căciulă.

ps: dacă nu ești în stare să purtăm o discuție normală propun să încheiem aici

Last edited by ovidiu b.; 08.11.2012 at 19:01:16.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Imparatia Cerurilor este Raiul? Care este Pamantul celor blanzi? Florin-Ionut Din Noul Testament 279 11.07.2014 17:23:24
Curcubeu sferic la mormant la Pr. Arsenie Boca au_relian Pelerinaje la locuri Sfinte 26 30.12.2011 21:17:05
Rugaciune pentru bolnavul care nu poate dormi bettykalazar Intrebari utilizatori 3 25.06.2011 10:42:05
Pentru cei sau cele care poate sunt pe aici si vor alecsandru Stiri, actualitati, anunturi 2 09.04.2009 10:36:14
Cum pot demonstra altora existenta lui Dumnezeu ? question Generalitati 27 09.08.2008 17:24:43