
17.08.2011, 17:50:29
|
|
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
Ioanna, ce anume nu intelegi? Sa iti spun babeste. Ok reiau.
In TEORIE: Hristos este Mirele, ca Mire este Dumnezeu fara sex si gen, chipul Lui se afla atat in barbati cat si femei, ca Mire s-a jerfit pentru noi, ca Mire orice om din Biserica este mireasa Lui, ca Mire se jertfeste in Euharistie deci in Jertfa nu are sex.
In PRACTICA, cand e vorba de preotie, brusc Mirele are sex masculin ca atare este Mire doar al femeilor si doar al celor fecioare din manastiri, ca atare, cum brusc are sex masculin atunci chipul Lui se afla brusc doar in al barbatului, ca atare, cum doar chipul barbatului se jertfeste iata cum barbatul este pus la rang salvator peste femeie si femeia astfel umilita in general, impiedicata de la preotie in mod special. Si am citit inclusiv la Maica Siluana ca de asta doar barbatul poate fi preot pentru ca Iisus este barbat si printre randuri asta ai afirmat si tu.
In TEORIE: la Spovedanie trebuie facut abstractie de preot caci ne Spovedim lui Dumnezeu.
In PRACTICA: dimpotriva, sexul preotului este foarte important caci Harul lui Dumnezeu lucreaza numai daca sunt prezente calitatile cele speciale ale barbatului pe care de fapt nimeni nu stie sa le numeasca.
In TEORIE Harul nu are nici o problema sa sufle si la femei si la barbati exact in acelasi mod.
Si lista poate continua si pe alte subiecte DAR orice as zice ma vei putea contrazice tocmai pentru ca in TEORIE este intr-un fel si in PRACTICA este in alt fel. Deci fiind doua variante posibile, pe oricare as zice-o, ma vei contrazice cu cealalta si EXACT ASTA se intampla in mod curent in discutiile de pe acest site.
|
..................................
Citat:
În prealabil postat de Epistola întâia către Timotei a Sfântului Apostol Pavel
7. Spre aceasta am fost pus propovăduitor și apostol (adevăr grăiesc în Hristos, nu mint) - învățător neamurilor, în credință și adevăr.
8. Vreau deci ca bărbații să se roage în tot locul, ridicând mâini sfinte, fără de mânie și fără șovăire.
9. Asemenea și femeile, în îmbrăcăminte cuviincioasă, făcându-și lor podoabă din sfială și din cumințenie, nu din păr împletit și din aur, sau din mărgăritare, sau din veșminte de mult preț;
10. Ci, din fapte bune, precum se cuvine unor femei temătoare de Dumnezeu.
11. Femeia să se învețe în liniște, cu toată ascultarea.
12. Nu îngăduiesc femeii nici să învețe pe altul, nici să stăpânească pe bărbat, ci să stea liniștită.
13. Căci Adam a fost zidit întâi, apoi Eva.
14. Și nu Adam a fost amăgit, ci femeia, amăgită fiind, s-a făcut călcătoare de poruncă.
15. Dar ea se va mântui prin naștere de fii, dacă va stărui, cu înțelepciune, în credință, în iubire și în sfințenie.
|
|