Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 29.09.2010, 05:39:31
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit pe scurt 4

Pentru că tocmai am scris o postare pe alt topic cu acest subiect preiau de acolo și copiez.
http://www.crestinortodox.ro/forum/s...p?t=860&page=8
Citat:
În prealabil postat de IOLANDA Vezi mesajul
Incercati sa urmariti macar un episod din filmul "Secretele palatului=doctor Han" si o sa vedeti cum se tratau oamenii in China,Coreea....cu acupunctura si "supe medicinale",decocturi din anumite radacini,si multe altele.Eu personal cred in aceste "leacuri",le folosesc si chiar imi fac bine.Dumnezeu ,ne-a lasat plante tamaduitoare....nu sa le ignoram ...ci din contra....sa le folosim........dar nu dupa ureche,cum se zice...ci dupa carti specifice medicinei naturiste.Doamne Ajuta.
Bucuria mea, te rog spune-mi ce Evanghelist a regizat filmul citat? Matei, Marcu, Luca sau Ioan? Poate că nu ei, oare Sfântul Ioan Gură de Aur sau poate Pr. Ioanichie Bălan?
Dacă citești Sfânta Scriptură și Viețile Sfinților vei vedea cu stupoare că și satana face vindecări miraculoase spre slava lui și a credințelor - neghină însămânțate de el.
Așadar nu simțirea confortabilă în urma acupuncturii este semn de vindecare ci este semn de "sănătate" drăcească. Duhurile demonice sunt organizate în două cete:
1. depresive (mimează liniștea, odihna, bucuria dar pot da și depresii, imposibilitatea de mișcare în funcție de intensitate) și
2. agresive (dau senzații de putere, tonus, energie vitală dar și agitații sau dureri în funcție de intensitatea de lucru)
Aceste 2 cete se ajută unele pe altele și prin jongleria lor și schimbarea lor în ture alternative ușor pot mima boli și vindecări.

Acupunctura este un ritual izvorât din credința că bolile sunt aduse de 13 draci (eu am și o carte cu icoanele lor) care sunt alungați prin înțepătură... că-i doare!!!.
Dacă și tu crezi în aceasta poți merge la acupuncturist fără mustrare de conștiință, având astfel un bilet asigurat către iad.

Dacă însă ești cu adevărat Ortodoxă și nu doar cu numele îți dai seama că e o minciună gogonată și mergi la un medic ce tratează și cu plante și cu pilule (nu este extremist sau exclusivist în nici un sens) și apelezi cu multă încredere ortodoxă la Sfântul Maslu.
Eu din când în când mai îmi pun întrebări retorice:
De ce oare unii care se numesc ortodocși apelează la tratamente izvorâte din idolatrie ca acupunctura sau izvorâte din panteismul mason ca homeopatia și nu apelează la Sfântul Maslu pe care îl aplicau și Sfinții Apostoli?

Marcu 6:12. Și ieșind, ei propovăduiau să se pocăiască.
Marcu 6:13. Și scoteau mulți demoni și ungeau cu untdelemn pe mulți bolnavi și-i vindecau.


Fiindcă vă plac rețetele (deși duhovnicia este foarte personalizată și ca atare rețetele universale sunt false, trebuie neapărat mers la duhovnic) vă dau și eu una:
Rețetă universală:
1. pentru cei necredincioși se pune Sfântul Maslul în mâncare pentru a veni la Biserică, cu grijă să nu arunce la gunoi mâncarea cu Sfântul Maslu. La aceasta se asociază, pentru smerenie, neapărat și tratamentul medicului de medicină clasică, căci da dragii mei și medicina clasică nu numai cea naturistă se folosește de plante.
Adevăratul medic nu se năpustește contra vreunui leac (leacul chimic din pilule este preparat cu osteneală, cu jertfă și cu înțelepciune tot din natură iar cel natural este cules tot cu osteneală dar trebuie conservat cu multă atenție - după cum îmi scria un prieten - pentru a nu se mucegăi și a căpăta toxine mai rele ca cele din pilule). Orice fel de leac (dacă duce la slava lui Dumnezeu) este lăsat de Dumnezeu alături de mintea omului făcută și ea de Dumnezeu și binecuvântată a inventa după cum vedem și pilule (binecuvântate așadar și ele de Dumnezeu).
2. Pentru oamenii bisericii se recomandă ori venirea la slujba Sfântului Maslu (boli ușoare) ori chemarea preoților să facă un Sfânt Maslu acasă la cel bolnav (grav).

Iac.5:14. Este cineva bolnav între voi? Să cheme preoții Bisericii și să se roage pentru el, ungându-l cu untdelemn, în numele Domnului.
Iac.5:15. Și rugăciunea credinței va mântui pe cel bolnav și Domnul îl va ridica, și de va fi făcut păcate se vor Ierta lui.


Apoi se ia dimineața după anaforă și aghiasmă mică o linguriță de Sfânt Maslu cu următoare rugăciune: "Doamne dăruiește-mi sănătate cât îmi este de folos, iertarea păcatelor ce am uitat să le spun la spovedanie și dragoste duhovnicească" (toate acestea din cererea de mai sus sunt mijlocite de Taina aceasta minunată dar uitată de noi).
Cu Sfântul Maslu se ung părțile bolnave indiferent dacă sunt cele ascunse sau secretă puroi. Cunosc nenumărate cazuri de boli, inclusiv grave, inclusiv cancere ieșite la suprafață cu pronostic de viață rămasă de 15 zile, care s-au vindecat așa.
Și în nici un caz nu se uită a se merge la un medic și a lua tratamentul lui cu smerenie și credința că și el ne vindecă rugându-ne în prealabil la Maica Domnului să-l lumineze.
Dar mai ales trebuie cercetată conștiința cu asprime să vedem pentru ce păcat ne-a venit boala (uneori boala nu vine pentru păcat după cum spune Domnul nostru Iisus Hristos
Ioan 9:1. Și trecând Iisus, a văzut un om orb din naștere.
Ioan 9:2. Și ucenicii Lui L-au întrebat, zicând: Învățătorule, cine a păcătuit; acesta sau părinții lui, de s-a născut orb?
Ioan 9:3. Iisus a răspuns: Nici el n-a păcătuit, nici părinții lui, ci ca să se arate în el lucrările lui Dumnezeu.
).
Să nu creadă cineva că dacă boala a venit pentru vreun păcat se poate vindeca prin Sfântul Maslu fără pocăință cu durere lăuntrică și ură față de păcatul comis.
Pentru mai multe amănunte, inclusiv istorice, cazuistice, dogmatice etc. vă invit cu drag la topicul:
http://www.crestinortodox.ro/forum/s...905#post288905.

Dragii mei, vă rog, fiți ortodocși, români iar nu confucianiști sau chinezi.
Cu durere și dragoste, Alexandru.”
În final nu pot să nu amintesc și de calea mucenicească descrisă de Mântuitorul:
Matei 26:37. Și luând cu Sine pe Petru și pe cei doi fii ai lui Zevedeu, a început a Se întrista și a Se mâhni.
Matei 26:38. Atunci le-a zis: Întristat este sufletul Meu până la moarte. Rămâneți aici și privegheați împreună cu Mine.
Matei 26:39. Și mergând puțin mai înainte, a căzut cu fața la pământ, rugându-Se și zicând: Părintele Meu, de este cu putință, treacă de la Mine paharul acesta! Însă nu precum voiesc Eu, ci precum Tu voiești.
Matei 26:40. Și a venit la ucenici și i-a găsit dormind și i-a zis lui Petru: Așa, n-ați putut un ceas să privegheați cu Mine!
Matei 26:41. Privegheați și vă rugați, ca să nu intrați în ispită. Căci duhul este osârduitor, dar trupul este neputincios.
Matei 26:42. Iarăși ducându-se, a doua oară, s-a rugat, zicând: Părintele Meu, dacă nu este cu putință să treacă acest pahar, ca să nu-l beau, facă-se voia Ta.
Matei 26:43. Și venind iarăși, i-a aflat dormind, căci ochii lor erau îngreuiați.
Matei 26:44. Și lăsându-i, S-a dus iarăși și a treia oară S-a rugat, același cuvânt zicând.
Cine poate să se lase cu totul în voia lui Dumnezeu va fi ca Domnul Hristos, și fiu iubit al Lui.
Pr. Porfirie a spus că leacul cancerului este foarte simplu dar nu-l lasă Dumnezeu descoperit fiindcă această boală umple cerul de sfinți. De aceea se și cheamă CA-N CER.
Dar această cale are nevoie de lepădare de sine iar nu silirea altuia la lepădare sau lepădare de altul și trebuie așadar, dacă o dorim, să o aplicăm pe noi înșine și nu să o impunem cinic la alții.
Au fost la noi zilele eparhiei și s-au adus Sfintele Moaște ale Sfinților Mucenici Zotic, Atal, Camasie și Filip, Sfinților Mari Mucenici Mercurie și Teodor Stratilat, Sfântul Sfințit Mucenic Carp episcopul și Sfântul Cuvios Grigorie Decapolitul biruitorul dracilor și însănătoșitorul făpturii. V-am pus și voi dragele lui Hristos înaintea lor cu rugămintea să se facă în viața și inima voastră voia lui Dumnezeu.
Aștept să luați legătura cu mine și sunt încredințat lăuntric că la atâția sfinți care se roagă pentru dvs. nu se poate să nu găsim împreună o soluție reală pentru Cătălina.
Cu durere și dragoste, Alexandru.
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 08.10.2010, 02:44:08
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Sfântul Maslu

Citat:
În prealabil postat de Florin-Ionut Vezi mesajul
Ce anume se pune in mancare? Ce vrei sa spui mai sus cu venitul la biserica?
Se pune ulei de la Sfântul Maslu.
Cei care nu cred pot fi schimbați prin puterea Sfântului Maslu care are ca una din proprietăți creșterea dragostei după Dumnezeu. Nu este o schimbare "magică" ci de dragul credinței celui care pune Sfântul Maslu în Mâncare Acesta leagă (cu puterea preoțească a rugăciunllor ce se fac asupra uleiului de la Sfântul Maslu) duhurile care îl chinuie pe necredincios. Punerea Sfântului Maslu înseamnă și smerenia celui care îl pune și credința în puterea Sfintelor Taine și un mod delicat, nezgomotos de a ajuta, deoarece cei necredincioși sunt foarte întunecați (nu înțeleg argumentele duhovnicești) și țâfnoși (mândria alimentează mânia).
Sfântul Maslu acționează în taină, fiind o Taină și cel necredincios după o vreme capătă o curiozitate și un dor, inexplicabil pentru el, (dar eficient căci nu e impus dinafară ci vine ca o dorință din el deci pe care o iubește fiind propria lui "capodoperă") care îl trage la Biserică, iar dacă cel credincios ce i-a pus Sfântul Maslu are tact și nu se repede cu nerăbdare să-l înșface ci îi spune puține cuvinte smerite și pline de dragoste se fac minuni.
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 08.10.2010, 02:50:21
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 52

Johann Wolfgang von Goethe, [înnobilat în anul 1782 (n. 28 august 1749, Frankfurt am Main – d. 22 martie 1832, Weimar) a fost un mare poet german, ilustru gânditor și om de știință, una dintre cele mai de seamă personalități ale culturii universale.] – în Faust – arată marea tragedie a alchimistului (Faust), care, căutând piatra filozofală, cade în infern. Pas cu pas, ajungem la acea medicină homeopată, fondată de Christian Friedrich Samuel Hahnemann [(10.04.1755 [1]- 7.02.1843), un german medic].
Concepția sa vine să combată și să răstoarne și să răstoarne fundamentele Medicinei științifice – bazată pe experiment și pe observația clinică riguroasă – în opoziție cu [așa zisa] homeopatie sprijinită pe supoziție, presupunere și impresie superficială, adică pe excluderea posibilității de verificare riguroasă clinică și în cercetări de laborator, prin explorații paraclinice a fenomenului morbid și ale evoluției bolii.
[Homeopații zic că] Metoda terapeutică homeopată este un sistem terapeutic prin care se tratează bolile cu agenți care pot determina o boală asemănătoare aceleia pe care vrem să o tratăm. Și asta pe un organism sănătos: "Similia similibus curantur" cele asemănătoare se vindecă prin cele asemănătoare.
Definiția recunoscută și adoptată de maeștrii homeopați, dată acestei metode terapeutice homeopate este următoarea: „Homeopatia este metoda terapeutică de principiu, care consistă în a trata bolile cu agenții terapeutici ce presupunem că ar avea proprietatea de a produce – pe omul sănătos – simptome similare cu acelea pe care vrem să le tratăm la un om bolnav”. Această definiție a homeopatiei a fost formulată de Émile Maximilien Paul Littré (1 February 1801–2 June 1881), discipol independent al lui Isidore Marie Auguste François Xavier Comte (19 ianuarie 1798, Montpellier - 5 septembrie 1857, Paris), înteiemetorul pozitivismului.
Émile Maximilien Paul Littré a fost de profesie filolog și filozof pozitivist. Primirea sa în Academia Franceză a provocat o tulburare și controversă, care au dus la demisia celebrului prelat Félix Antoine Philibert Dupanloup (January 3, 1802 – October 11, 1878).
Émile Maximilien Paul Littré era impregnat de filozofia și ideile lui Isidore Marie Auguste François Xavier Comte , matematician și filozof de la Montpeliere, care a pus bazele filozofiei pozitiviste și a umanismului ca religie – religia omului și panteismului ezoteric – concepție luciferică anticreștină. Contingența sa comună cu așa-zisele religii ezoterice (EZOTÉRIC, -Ă adj. (op. exoteric) Care poate fi înțeles numai de cei inițiați; secret, ascuns. [Var. esoteric, -ă adj. / < fr. ésotérique, cf. gr. esoterikos – interior]. ) extrem-orientale ca budismul, yoga, taoismul și teosofia este mai mult decât evidentă.
Pozitivismul opina pentru avantajele materiale ale lucrurilor care nu pot fi cunoscute decît prin observație și experiență sau experiment. De fapt concepția asupra metodelor de observație și experiment au fost preluate din tezaurul Filocaliei [diavolul nu este original, e maimuța lui Dumnezeu dar ce vede la Dumnezeu o face în interes personal egoist] dar excluzând Revelația; astfel că Littré și Comte s-au apropiat de formele ezoterismului extrem oriental realizând un sistem panteist social cu autozeificarea tainică a omului.
Friedrich Wilhelm Nietzsche (n. 15 octombrie 1844, Röcken - d. 25 august 1900, Weimar) promovează o morală bazată pe energia vitală și pe puterea voinței [un demon l-a întrebat dacă vrea să accepte să îl posede dându-i în schimb faimă în întreaga lume, Friedrich Wilhelm Nietzsche a acceptat și a redactat cărțile sale din insuflare direct drăcească]. Va aduce în discuție cum se poate preface omul în supraom [adică pe românește îndrăcit de mândrie]. În lucrarea sa Așa grăit-a Zaratustra! […] valorifică marile contribuții oculte din Antichitate până în Evul Mediu și contemporaneitatea sa, personificate apoi de Hitler, Stalin și alții, precum și cei care vor mai veni încă.
El este un continuator al lui Littré și Comte , cu profunde contingențe brahmane, budiste, yoghine, panteiste ale Extremului Orient. Kung Fu Tsen, Confucius (sau Kong Fu Zi) (n. 551 î.Hr., d. 479 î.Hr.), a influențat mult pe Littré, Comte , Nietzsche , [Hahnemann prin plicticoasa doctrină că toată natura e dumnezeu dar mai ales omul fără de Dumnezeu].
Iată deci cine și cum erau cei ce au contribuit la fundamentarea homeopatiei [ramură a medicinii oculte bioenergetice] și care erau ideile lor, precum și formația și mentalitatea; nu mai puțin principialitatea cugetării lor.
Luca 6,43. „Caci nu este pom bun care sa faca roade rele si, iarasi, nici pom rau care sa faca roade bune. 44. Caci fiecare pom se cunoaste dupa roadele lui. Ca nu se aduna smochine din maracini si nici nu se culeg struguri din spini. 45. Omul bun, din vistieria cea buna a inimii sale, scoate cele bune, pe cand omul rau, din vistieria cea rea a inimii lui.”


După cum apusenii s-au lăsat înșelați că se închină lui Hristos închinându-se de fapt la înlocuitori lumești cu mască de infailibilă evlavie tot așa s-au lăsat înșelați că medicina demonică ar fi știință sau chiar mai apoi cea mai curată medicină creștină.
Astfel că vrăjitoria și-a pus o mască mai hidoasă decât cea științifică devenind vrăjitorie cu cele sfinte adică ghitie. Cruciadele adică terorismul sub masca Sfintei Cruci, medicina papală vrăjitorie sub masca Sfintei Cruci. Așa medicina demonică a reușit să-și ia mască de medicină creștină în apus.
Azi se încearcă prin medici vrăjitori și în răsărit (unii chiar vrăjitori fără să știe – cel mai perfect călău este cel care este el însuși victimă, crezând că este binefăcătorul eutanasiator) să se transforme conceptul de medicină ocultă în „cea mai ortodoxă medicină”.
Așadar vrăjitoria și ocultismul, deși și înainte doreau a se numi știință (magie = știință) acum doresc a se numi sfințenie.
Acum au prins o înflorire extremă în occident dar și o mascare perfidă și nemaiîntâlnită până acum sub formă nu numai de știință ba chiar mai grav, de sfințenie. Dacă citim scrierile unor homeopați de mască ortodoxă acolo ei vorbesc despre medicina naturală științifică firească exact la fel ca despre o cotoroanță vrăjitoare sau o erezie. Li s-a întunecat mintea și au ajuns cum a proorocit Isaia 5, „20. Vai de cei ce zic raului bine si binelui rau; care numesc lumina intuneric si intunericul lumina; care socotesc amarul dulce si dulcele amar!”
Datorită eșecului papei de a se masca, vădindu-și hidoșenia sa, oamenii s-au scârbit. Dar din minte pripită, în loc să se întoarcă la Ortodoxie, au protestat și de aici, nemulțumiți, cu viteză maximă au tins spre lepădare de Hristos (pe care ei îl vedeau mincinos deoarece le era prezentat ori sub formă de papă ori sub formă de interpret infailibil tâmp al bibliei în duh PROSTestant – fiecare PROSTestant fiind de fapt un mic papă infailibil în înțelegerea personală a Scripturii). Protestantismul nehrănind setea după Dumnezeu au ajuns oamenii să creadă că de fapt Hristos nu le mai poate oferi fericire, nevoind a crede că până atunci s-au închinat la un hristos mincinos.
După ce s-au lepădat de Hristos s-au lepădat și de orice alt dumnezeu căzând în ateism și în final la ridicarea științei la rangul de religie, cu doctorii cu funcție de preoți și oamenii de știință cu funcție de papi infailibili și încercând să scoată puterile energiilor necreate din energiile create.
Iar de aici, nemulțumiți de mărginirea cea meschină a științei au revenit din nou, prin New Age la idolatrie, ba mai rău la amestecarea în mintea lor a ortodoxiei pusă pe același nivel și la același preț cu practicile vrăjitorești egalând energiile demonice cu cele necreate prin neobrăzare.
Acesta este mai rău decât confundarea energiilor necreate (A) cu cele create binefăcătoare (B) (în cazul confuziei „harul necreat= grație creată” din capul papei) și decât confuzia energii demonice (C) cu cele binefăcătoare create (B) (în cazul „medicina ocultă = medicină științifică”).
După matematica demonică (în acest caz), dacă A=B și C=B atunci desigur că C=A (adică s-a ajuns la concluzia de azi că „minciunile drăcești = minuni dumnezeiești”).
Mai este de mirare că pe un teren pustiit de Hristos azi năvălesc dracii idolatrii panteiști din extremul orient, adaptați însă la limbajul religios al occidentalului adică cel științific?
Dionysios Farasiotis a studiat scrierile gurușilor la ei acasă și a descoperit planul insuflat de demoni de a cucerii occidentul prin ridicare practicilor demonice la rang de știință. Plan care azi îl vedem aproape deplin realizat.

http://www.sfaturiortodoxe.ro/marii-...ioteca-lor.htm
Va urma cu:
„CE AM DESCOPERIT IN BIBLIOTECA LOR
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 13.10.2010, 18:59:25
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 53

„CE AM DESCOPERIT IN BIBLIOTECA LOR

Ashramul din Mongyr dispunea de o bibliotecă pentru uzul membrilor săi. Majoritatea cărtilor din dotare erau cele ale gurului, traduse în diverse limbi. Existau foarte putini alti autori în afara celor din cercul restrâns al gurului. Una dintre exceptii era swami Vivekananda. Nu stiu dacă îl numărau printre înaintasii lor spirituali sau îi apreciau pur si simplu scrierile.

Asadar, acest swami Vivekananda a devenit celebru în Occident, cu precădere în Anglia si America, la începutul secolului XX. Si-a petrecut viata conferentiind despre hinduism oriunde era solicitat. S-a străduit să întemeieze si câteva centre hinduse, bucurându-se de ceva mai mult succes în America. Această misiune i-a fost încredintată ca si datorie a vietii sale de către maestrul său, gurul Rama Krishna, un mare „sfânt“ al hinduismului. A murit în jurul anului 1930.

Citisem câteva din cărtile sale, fapt pentru care mi-a stârnit un viu interes testamentul lui, pe care l-am găsit într-unui din rafturile bibliotecii. O carte cu putine pagini, pe care însă n-o mai văzusem, si nici nu mai auzisem vreodată despre ea. De altfel, n-am mai întâlnit-o până astăzi nicăieri altundeva. Am început deci să o citesc. Foarte curând, am rămas stupefiat de continutul ei! Era mărturisirea existentei unui efort sistematic, concertat cu precizie de-a lungul mai multor etape, cu scopul schimbării politice si, în cele din urmă, a cotropirii lumii occidentale crestine de către conceptiile orientale. Punctul terminus al acestui plan era distrugerea definitivă a crestinismului.

Vivekananda vorbea de o riguroasă strategie care fusese initiată cu câteva generatii înainte de el si care se afla deja în curs de aplicare. în stadiul actual, se urmărea pregătirea mentalitătii occidentale pentru asumarea conceptiilor orientale despre lume si Dumnezeu. Planul în sine era conceput de niste fiinte spirituale superioare, în orice caz nu de către oameni, din câte lăsa să se înteleagă textul. Vivekananda se socotea un umil slujitor al acestui plan, si se plasa pe sine într-o serie de nume apartinând altor oameni care îsi puseseră în trecut viata în slujba aceluiasi scop. Era satisfăcut de felul în care se achitase de partea sa de datorie, si părăsea această viată „împlinit“.

M-a impresionat, pe de o parte, mărturisirea fătisă a faptului că există o veritabilă strategie de cotropire religioasă a lumii occidentale, iar pe de altă parte, caracterul atât de pervers al acestui plan.

Cine ar fi bănuit, de exemplu, că stiinta psihiatrică a fost utilizată în acest scop? Părintele psihiatriei contemporane, Karl Jung, nu face nici o descoperire novatoare, asa cum ar fi multă lume tentată să creadă. El colectează pur si simplu toate „revelatiile“ hinduismului despre sufletul omenesc, despre structura si functionarea lui, converteste definitiile sanscrite într-un limbaj personal, simplu si accesibil, le cosmetizează cu o terminologie stiintifică si le prezintă societătii occidentale ca pe niste noi descoperiri. Pe măsură ce ele sunt receptate cu entuziasm în medii tot mai largi, Jung elaborează lucrări al căror caracter metafizic devine din ce în ce mai explicit, pentru ca la sfârsitul vietii să-si mărturisească public atasamentul fată de hinduism. Câtă lume a fost avizată asupra farsei jucate de Jung? Un cititor pasionat al cărtilor sale este deja influentat, acomodat cu o întreagă suită de conceptii hinduse. Este un exemplu tipic de infiltrare ocultă a unor anumite tipuri de idei...

Demersul acesta continuă cu succes în zilele noastre. Imbrăcarea hinduismului într-o haină „stiintifică“ îl face mai usor digerabil. Nu sunt prea multi oamenii care se întreabă serios ce poate avea stiintific în ea o conceptie incontrolabilă prin ratiune si experientă. Cât de stiintific poate fi un sistem care se bazează pe teoria karmei, sau pe teoria reîncarnării? Este nimic altceva decât metafizică pură, credintă pură, adică religie.

Din păcate, lumea se lasă usor înselată de acest ambalaj „stiintific“. Astăzi, la ani de zile după vizita mea, actualul guru Niranjananda si-a botezat ashramul „universitate“, s-a autoproclamat „rector“ al ei, si a demarat inclusiv o serie de programe „postuniversitare“. Pe deasupra, pretinde cu emfază că „această universitate este cea dintâi de acest fel din lume“ (nr. 3/1999 al propriei reviste, p. 24). El „uită“, desigur, că altii de teapa sa i-o luaseră deja înainte, întemeind asa-numita „Universitate Spirituală Mondială Brahma Kumaris“. întregul proiect s-a izbit atunci de opozitia O.N.U. si a Universitătii din Hamburg.

Totusi, atractia occidentalilor fată de spiritualitatea hindusă este astăzi o realitate, în contextul în care catolicismul si protestantismul, aceste devastatoare erezii, au reusit să distrugă în Apus autentica traditie spirituală crestină. însetând după ceva mai profund, oamenii descoperă întâi yoga, iar apoi sfârsesc prin a deveni hindusi. Există regiuni, precum nordul Americii, în care yoghinii din ashramuri au fost dusi chiar si la mănăstiri catolice cu scopul de a-si propovădui „stiinta“. I-au invitat însisi călugării catolici, care au pus la dispozitie spatiul monastic si toată logistica necesară, au adresat invitatii publicului larg si au sustinut inclusiv financiar „cursurile“ de yoga! De vreme ce L-au pierdut pe Hristos, fireste că se hrănesc acum cu roscove...

Al doilea lucru care m-a impresionat a fost legat de ceea ce am descoperit într-un alt periodic pe care îl tipărea asezământul. Existau aici relatări despre diverse evenimente din viata gurului. Iată ce povestea la un moment dat el însusi:

„Când eram mai tânăr, călătoream prin satele Indiei. într-un sat oarecare, un om pe care îl ajutasem foarte mult s-a oferit să mă învete cum să chem spiritele din lumea de jos. [...]
Am mers apoi într-o seară la cimitir cu câtiva ucenici de-ai mei, si am aplicat cele pe care le învătasem. Dar când au venit spiritele, nu le-am putut tine piept, asa încât le-am îndreptat asupra uneia dintre discipolele mele, pe care au luat-o în stăpânire. A fost chinuită foarte tare si în cele din urmă a murit. Pentru a mă purifica de această faptă, am stat trei zile si trei nopti în apele Gangelui“.

Ce ar trebui să mire pe cineva mai întâi în această relatare? Vizita nocturnă la cimitir? Invocarea spiritelor? Dirijarea lor împotriva tinerei fete? Cum se cheamă aceasta: spiritism, magie, satanism? Oricum ar sta lucrurile, în nici un caz stiintă! Iar în ce priveste spiritele din lumea de jos, ce altceva puteau fi ele, dacă nu demonii despre care ne previne Evanghelia?

La fel de socantă este si calitatea morală a gurului, care pentru a se salva pe sine îsi sacrifică discipola care îi încredintase trupul, sufletul, mintea si întreaga ei viată! Apoi individul îsi „spală“ calm si imperturbabil crima morală în... apele Gangelui! Apropo, calitatea apei unui râu de a spăla constiintele înnegrite si vinovate este un fapt dovedit stiintific, sau o conceptie pe de-a-ntregul religioasă? Din câte cunosc, râul Gange este considerat sfânt numai de către hindusi. Nici musulmanii, nici buddhistii, nici taoistii, nici crestinii nu împărtăsesc o asemenea credintă. Cu atât mai putin oamenii de stiintă. Orice practicant al „stiintei“ yoga se comportă în realitate ca un credincios, ca un hindus.

Ne putem întreba de ce aceste cercuri de oameni de factura lui Vivekananda încearcă să ne submineze credinta în mod indirect si ocult, de ce îsi prezintă oferta sub o aparentă stiintifică si de ce nu se încumetă să ne propună deschis si onest credinta lor, dându-ne posibilitatea de a o supune în cunostintă de cauză comparatiei cu credinta crestină. Evident că oamenii vicleni nu înteleg să folosească decât mijloace de actiune pe măsură. Rătăcind pe altii si rătăciti fiind ei însisi, vor merge din rău în mai rău..., spune Scriptura (II Tim. 3, 13).
________________________________________

„Nici un om responsabil spiritual nu poate urmări distrugerea crestinismului“.

Einstein”

Va urma cu

(5) CARE RAMURI ALE MEDICINII DE AZI SUNT DEMONICE ȘI DE CE
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #5  
Vechi 21.10.2010, 17:57:15
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 54

(5) CARE RAMURI ALE MEDICINII DE AZI SUNT DEMONICE ȘI DE CE
(A) PENTRU A ÎNȚELEGE CRITERIUL DE DEOSEBIRE A ADEVĂRULUI DE MINCIUNĂ TREBUIE SĂ AFLĂM FELURILE CUNOAȘTERII ȘI CUNOAȘTEREA PRIN CREDINȚĂ
Cunoașterea și credința au fost descrise de Sfântul Isaac Sirul după ce a primit mintea lui Hristos, fiind insuflat de Duhul Sfânt. Ca atare, având același Autor ca și Sfânta Scriptură consider că nu se mai poate comenta nimic în plus.
Vă rog să citiți cu atenție această descoperire a cunoașterii și credinței, dată de Dumnezeu unui om sfânt și prin el nouă, deoarece așa veți înțelege viața noastră lăuntrică, mintea omenească, știința cu importanța ei limitată. În felul acesta vom privi mai limpede și medicina cu importanța ei limitată și mai ales importanța covârșitoare a credinței adevărate pentru savantul făuritor de medicină, pentru medic și pacient.
SFÂNTUL ISAAC SIRUL - CUVINTE DESPRE NEVOINȚĂ
http://www.scribd.com/doc/2063565/Sf...espre-nevointa
După ce descărcați pe calculator această carte minunată citiți capitolele:
Cuvântul 18
Cuvintele 62-65.
În ele se arată cum putem trece de la cunoașterea trupească la cea sufletească și apoi la cea duhovnicească, și cum este trăirea prin cunoaștere spre deosebire de cea prin credință, cât și implicațiile trăirii noastre după cunoaștere (pe fiecare tip în parte) sau credință în sănătatea și boala noastră și în modul de a înțelege lumea și deci implicit medicina pe care o practicăm ca medic sau pacient.
(B) CRITERIUL PRIN CARE PUTEM DEOSEBI MEDICINA OCULTĂ DE CEA FIREASCĂ
După cum am văzut și medicina ocultă și cea firească pot da rezultate de vindecare și folosesc energii măsurabile fizic. Așadar nici vindecarea nici folosirea de mijloace fizice (naturale gr. physikos < physis – natură) nu sunt un criteriu de deosebire între cele două feluri de medicini.
Ceea ce le deosebește este sursa energiilor de vindecare care pot aduce aceleași roade trupești prin aceleași mijloace trupești dar roade total diferite din punct de vedere duhovnicesc.
De pildă nu e tot una a mânca o bomboană sau a mânca o bomboană vrăjită. Nu e tot una a lua o aspirină sau o aspirină vrăjită. Nu e tot una a lua un sirop de tuse natural sau unul homeopat chiar de același gust. Nu e tot una a face injecție intravenoasă la plica cotului sau a face acupunctură în locul din apropiere numit de dracupuncturiști P 5:Chize (D)- [Antebrațul în flexie, pe plica cotului, marginea radială a tendonului bicipital. Punct pe care ei îl indică în: Dispnee, astm, tuse, hemoptizie, dureri de antebrat și de cot, convulsii, congestie cerebrală, disfagie, terori nocturne (vedeți cum înlocuiește tratamentul duhovnicesc al fricii care vine în urma păcatului și care ar trebui să ducă la duhovnic ca un semnal de alarmă cu tratamentul prin înțepătură ca omul să nu mai simtă nevoia de spovedanie? Cum mută nădejdea de la Dumnezeu la energiile demonice numite Qi psalmul 90, „4. Cu spatele te va umbri pe tine si sub aripile Lui vei nadajdui; ca o arma te va inconjura adevarul Lui. 5. Nu te vei teme de frica de noapte, de sageata ce zboara ziua, 6. De lucrul ce umbla in intuneric, de molima ce bantuie intru amiaza.”)]
Ca să deosebim energiile folosite avem deci nevoie de un criteriu de deosebire între energiile demonice și cele firești.
Dacă am avea vederea duhovnicească am vedea direct că Sfintele Taine au lumină de foc, orbitoare și înmiresmată, că medicamentele naturale au lumină naturală frumoasă și smerită iar cele demonice au întuneric cu putoare, groază și tulburare. Cum însă vederea cea duhovnicească sau teologia esențială (prin descoperire) este un dar care se află abia la un om pe generație noi trebuie să apelăm la teologia secundară (prin studiul celei dintâi) și la rațiunea înduhovnicită. Rațiunea se înduhovnicește prin studiul Revelației supranaturale (descoperită direct de sus prin energiile necreate) din lecturile Sfinților Părinți, Vieților Sfinților și apoi prin studiul revelației naturale din știință (dar dat nouă odată cu mintea la creație), dar privită neapărat cu ochiul luminat, înțelegător și plin de discernământ al credinciosului (deoarece mintea omului trupesc este căzută și se împotrivește astfel în chip păcătos din întunericul neștiinței legilor dumnezeiești) pentru a face deosebirea între concluziile reale și cele amăgitoare.
Și după ce vom cunoaște o energie dacă este naturală sau demonică?
Și la aceasta, ca de altfel la toate problemele ne răspunde Mântuitorul:
Matei 7, „15. Feriti-va de proorocii mincinosi, care vin la voi in haine de oi, iar pe dinauntru sunt lupi rapitori. 16. Dupa roadele lor ii veti cunoaste. Au doara culeg oamenii struguri din spini sau smochine din maracini? 17. Asa ca orice pom bun face roade bune, iar pomul rau face roade rele. 18. Nu poate pom bun sa faca roade rele, nici pom rau sa faca roade bune. 19. Iar orice pom care nu face roada buna se taie si se arunca in foc. 20. De aceea, dupa roadele lor ii veti cunoaste. 21. Nu oricine Imi zice: Doamne, Doamne, va intra in imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu Celui din ceruri. 22. Multi Imi vor zice in ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu in numele Tau am proorocit si nu in numele Tau am scos demoni si nu in numele Tau minuni multe am facut? 23. Si atunci voi marturisi lor: Niciodata nu v-am cunoscut pe voi. Departati-va de la Mine cei ce lucrati faradelegea.”
Așadar din pom (adică sursă) putem cunoaște roadele (adică efectele) iar din roade pomii (e valabilă și viceversa).
Cu alte cuvinte dacă sursa energetică sau de concepție nu este una naturală și nici una dumnezeiască atunci negreșit este demonică. În consecință medicina care o folosește este demonică și acțiunile ei sunt demonice.
De aceea vom studia sursele energetice ale medicinii pentru a depista care medicină este demonică și care nu și vom studia și sursa concepției medicinii deoarece dacă a izvodit dintr-o credință greșită, demonică (Nu oricine Imi zice: Doamne, Doamne, va intra in imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu Celui din ceruri Departati-va de la Mine cei ce lucrati faradelegea) precis este demonică. Dacă omul care a conceput acea medicină a fost eretic sau idolatru și a conceput-o sau prelucrat-o după ideile sale panteiste, eretice sau idolatre având ca scop demonstrarea minciunii sale neținând cont de legile dumnezeiești precis este demonică. Dar dacă omul eretic sau idolatru a preluat acea medicină de la înaintașul său care a preluat-o în timp… tocmai de la Adam cel binecredincios și prooroc, sau a descoperit îmbunătățiri ale medicinii (care între timp s-au mai pierdut prin uitare în timpul lung scurs de la cel mai bun medic Adam) - dar nu modificări datorate ideilor eretice sau idolatre ci provenite din studiul dorit să fie cât mai obiectiv al legilor puse de Dumnezeu în creație - și pe aceea o primim ca fiind bună și de oameni iubitoare. (Marcu 9, „39. Iar Iisus a zis: Nu-l opriti, caci nu e nimeni care, facand vreo minune in numele Meu, sa poata, degraba, sa Ma vorbeasca de rau. 40. Caci cine nu este impotriva noastra este pentru noi. Ori din numele lui Hristos fac parte și poruncile lui cele privitoare la suflet dar și la trup care sunt folosite în toată medicina. Ioan 14, „14. Daca veti cere ceva in numele Meu, Eu voi face. 15. De Ma iubiti, paziti poruncile Mele.”)

Viceversa dacă efectele sunt demonice atunci evident că și sursa este demonică, adică medicina care a provocat-o.
Deci vom studia și roadele medicinii pentru vedea dacă sunt demonice, naturale sau duhovnicești pentru a vedea dacă medicina este una demonică, naturală sau dumnezeiască.
Iar roadele nu se referă la vindecarea propriuzisă psihică (Doamne, Doamne, au nu in numele Tau am proorocit si nu in numele Tau am scos demoni) sau trupească (nu in numele Tau minuni multe am facut?). Ci ca aceste roade să respecte legile duhovnicești (cerești) și naturale (pământești) (23. Si atunci voi marturisi lor: Niciodata nu v-am cunoscut pe voi. Departati-va de la Mine cei ce lucrati faradelegea). Așadar să nu vatăme vindecarea duhovnicește sufletul vindecatului sau vindecătorului vizibil sau ascuns, aici sau în veștnicie prin călcarea legilor lui Dumnezeu. Vătămarea poate să apară aici prin modificări duhovnicești ale mândriei sau deznădejdii mai mult sau mai puțin sesizate sau mascate sau mai grav este evidentă în chinurile cele veșnice.
Căci medicina cuprinde și pomul și roadele.
După cum nu contează dacă fructele se vând la piață sau supermarket tot așa nu contează dacă cei ce practică un fel de medicina sunt răi sau buni, eretici sau credincioși căci tot aceleași tipuri de medicină rămân (adică dacă un medic este ortodox și totuși este înșelat de practică homeopatia asta nu înseamnă că homeopatia devine ortodoxă, ea rămâne tot demonică).
Dar după cum contează dacă fructele sunt păstrate în condiții de igienă și de conservare pentru a nu se altera așa contează și calitatea medicului care administrează medicina (de exemplu adică dacă un medic ginecolog este ateu el se poate folosi de știința sa pentru a convinge femeile să avorteze cu ușurință iar în aceleași cazuri un medic ortodox face orice să salveze pruncul din pântecele mamei pentru a nu omorî un om). Mai multe amănunte la capitolul „Este păcat a merge la medici păcătoși, eretici sau evrei chiar dacă medicina lor este firească iar nu demonică?”
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 21.10.2010, 17:58:00
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 55

Așadar fărădelegea (se încalcă sau nu legile duhovnicești sau firești) este criteriul de discernământ aplicat fie la sursă fie la roade pentru a vedea dacă o medicină este suprafirească (dumnezeiască), firească (omenească) sau subfirească (demonică).
1. La sursa
a. energetică dacă încalcă sau nu legile termodinamicii (legile puse de Dumnezeu în creație),
b. de concepție
i. dacă izvorăște dintr-o idee mincinoasă = eretică = hulitoare = demonică sau
ii. dintr-una iubitoare de adevăr = Hristos.
2. La roade ce efecte duhovnicești produce asupra pacientului sau medicului.
a. Îl duce la slăvirea lui Dumnezeu și pocăință (smerenie)
b. îl duce la înlocuirea lui Dumnezeu în inima lui cu slăvirea făpturii și la stăruința în neîndreptarea păcătoasă, nesimțire (mândrie).
Un părinte mult încercat (16 ani de temniță comunistă) spunea că piatra de încercare care deosebește o învățătură sau faptă dacă e de la Dumnezeu sau diavol este smerenia: orice faptă sau învățătură care duce la sau vine din smerenie este de la Dumnezeu și orice faptă sau învățătură care duce la sau vine din mândrie sau deznădejde (cealaltă față a mândriei) este de la diavolul.
Va urma
(I) SURSA MEDICINII DEMONICE
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #7  
Vechi 27.10.2010, 03:23:53
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 56

(I) SURSA MEDICINII DEMONICE
(A) ENERGIA
Din punct de vedere duhovnicesc o să vă spun acum ceva paradoxal dar adevărat: toată energia necreată, firească sau demonică provine de la… Dumnezeu!
Nimeni nu poate face nimic dacă nu primește energie de la Dumnezeu.
Spun Sfinții Părinți că dacă zice cineva că Dumnezeu nu este și în Satana să fie anatema!
Dar oare acesta este panteismul? Nu deoarece panteismul este religia care a izvorât medicina demonică ori noi tocmai aceasta combatem.
Dumnezeu este în toate cu prezența dar nu în toate cu voința. Este atotprezent chiar și în draci dar nu vrea să se facă răul nici măcar de ei. Pe rău doar îl îngăduie. Dracii fac voia lui Dumnezeu fără să vrea. Adică ei ar vrea într-o clipă să distrugă lumea dar Dumnezeu nu-i lasă decît ca să ispitească spre folosul nostru („ridică ispitele și nimeni nu se va putea mântui” spuneau Sf. Părinți) pentru a ne dărui nouă copiilor lui dragi libertatea atât de dragă nouă și Lui și pentru a ne vaccina cu un rău diminuat (dracul) ca să urâm răul adevărat (păcatul) [că vaccinele aceasta sunt: se administrează un microb atenuat ca să facem imunitate (apărare) împotriva lui și dacă întâlnim microbul puternic ce face boala să-l putem distruge fără a ne îmbolnăvi].
Dumnezeu este atotțiitor și dacă și-ar retrage energiile sale toți (inclusiv dracii) ne-am nimici (am cădea în Nirvana care „nu e Nimicul dar nici măcar Nimicul nu e” cum spunea diavolul prin Buda). Nimicirea adică Nirvana e mai rea ca iadul. Iadul este o cușcă unde sunt închise fiarele nemulțumitoare și neiubitoare de Dumnezeu dar măcar nu sunt nimicite ci li se respectă ființa, sunt lăsate să ființeze în veșnicie chiar dacă nu vor să se întoarcă de la hula lor zicând cu încăpățânare „nu slujim lui Dumnezeu!!! nu slujim lui Dumnezeu!!!”(câtă bunătate în îndelungă răbdarea lui Dumnezeu cea veșnică și câtă răutate în încăpățânarea urii veșnice nepocăite a nemulțumitorilor!).
Dar nu vrea Dumnezeu ca energiile Sale să fie folosite împotriva Lui și a copiilor Lui doar îngăduie aceasta din nespusa Lui iubire de oameni și îndelunga Sa răbdare. Și nu poate fi acuzat de cinism deoarece a coborât și S-a făcut om și pe Sfânta Cruce a suferit toate durerile noastre inclusiv cele din iad din vecii vecilor.
Așadar noi trebuie să vedem ce fac distribuitorii de energie (numiți aici surse secundare) fiindcă sursa primară a energiei este de fapt totdeauna Dumnezeu [căci energia este dăruită prin voință (pentru împreună lucrarea cu cei buni) sau îngăduință (prin îndelungă răbdarea față de cei răi) întregii creații. Creația are libertatea să o dea înapoi lui Dumnezeu („ale Tale dintru ale Tale Ție Ți-aducem de toate și pentru toate”)sau (o măreția milostivirii și îndelungii răbdări a lui Dumnezeu!) să folosească energia lui Dumnezeu împotriva lui Dumnezeu].
Avem ca pildă icoană simbolică curentul electric. Cu același curent poți face pâine alimentând o mașină de pâine sau dacă atingi firele te poți curenta.
Tot așa energia lui Dumnezeu luată de la el sau prin oamenii lui vindecă dar luată de la tâlharul drac ce folosește energia primită de la Dumnezeu contra Lui te omoară. Chiar dacă are denumirea de bioenergie adică „energia vieții”.
De aceea acesta este criteriul de deosebire al surselor secundare (cele care transmit mai departe de la Dumnezeu la ceilalți energiile) de energie (făcătorii de medicină) dacă lucrează spre slava lui Dumnezeu sau contra sau spre slava lor personală? Ioan 7, „16. Deci le-a raspuns Iisus si a zis: Invatatura Mea nu este a Mea, ci a Celui ce M-a trimis. 17. De vrea cineva sa faca voia Lui, va cunoaste despre invatatura aceasta daca este de la Dumnezeu sau daca Eu vorbesc de la Mine Insumi. 18. Cel care vorbeste de la sine isi cauta slava sa; iar cel care cauta slava celui ce l-a trimis pe el, acela este adevarat si nedreptate nu este in el.”
Ioan 12, „42. Totusi si dintre capetenii multi au crezut in El, dar nu marturiseau din pricina fariseilor, ca sa nu fie izgoniti din sinagoga; 43. Caci au iubit slava oamenilor mai mult decat slava lui Dumnezeu.”
Va urma cu:
(B) CONCEPTIA
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #8  
Vechi 20.12.2010, 12:25:41
MarinaAlca's Avatar
MarinaAlca MarinaAlca is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 18.07.2008
Locație: The Land from Down Under
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.048
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ALEXANDRU ANASTASIU Vezi mesajul
Se pune ulei de la Sfântul Maslu.
Cei care nu cred pot fi schimbați prin puterea Sfântului Maslu care are ca una din proprietăți creșterea dragostei după Dumnezeu. Nu este o schimbare "magică" ci de dragul credinței celui care pune Sfântul Maslu în Mâncare
Desi am mai spus si pe alt thread cu mult timp in urma, vreau sa depun inca o data marturie.. am mers timp de aproximativ 1 an de zile(saptamanal) la slujbele Sfantului Maslu si m-am vindecat de durerea continua pe care o aveam la stomac...Dumnezeu s-a milostivit si de mine pacatoasa, totul a decurs bine timp de cativa ani, ptr ca mai apoi boala sa revina, intr-o forma si mai grava, si asta ptr ca am continuat sa pacatuiesc
Reply With Quote
  #9  
Vechi 26.12.2010, 03:15:49
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Sărbători fericite!

Citat:
În prealabil postat de MarinaAlca Vezi mesajul
Desi am mai spus si pe alt thread cu mult timp in urma, vreau sa depun inca o data marturie.. am mers timp de aproximativ 1 an de zile(saptamanal) la slujbele Sfantului Maslu si m-am vindecat de durerea continua pe care o aveam la stomac...Dumnezeu s-a milostivit si de mine pacatoasa, totul a decurs bine timp de cativa ani, ptr ca mai apoi boala sa revina, intr-o forma si mai grava, si asta ptr ca am continuat sa pacatuiesc

Vă mulțumesc pentru completare, vă doresc să folosiți Sf. Maslu mai departe, puteți lua chiar zilnic o linguriță după anaforă și aghiasmă, că el pe lângă vindecările minunate care le face, inclusiv cancere, paralizii, blocaje renale și toată gama de boli dă trei lucruri minunate mai importante: sănătate cât ne este de folos, iertarea păcatelor care le-am uitat a le spune la Sf. Spovedanie și dragoste de Dumnezeu.
Sărbători fericite!
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
Răspunde

Tags
bioterapie, înșelare demonică



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez Savonarola Sfinti Parinti (Patrologie) 15 20.07.2013 13:28:48
Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei tigerAvalo9 Generalitati 34 02.12.2010 15:37:16
Despre pacate si despre Canoanele duhovnicilor gheorghecoser23 Preotul 5 25.06.2008 17:01:23