Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Cultura, Arta, Stiinta > Teologie si Stiinta
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 12.06.2015, 11:16:53
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Atat timp cat pozitia avionului este orizontala, adica e perpendicular pe forta gravitationala, el va urma curbura pamantului iar din punctul de vedere al pasagerilor, zboara orizontala.

Daca ar urma o linie dreapta geometrica (presupunere, pentru ca nu exista nici un instrument care sa o descrie) atunci instrumentul de bord ar arata un zbor inclinat (in sus).

Daca zborul e manual, pilotnul mentine manual orizontul aratat de instrument (care se raporteaza la forta gravitationala), daca e pe "automat" atunci corectiile se fac automat.

Sunt chestii simple, dar pe cei care nu le stiu/inteleg e usor sa-i duci de nas cu presupuneri SF si o logica aparent corecta.

Uite si mai multe detalii despre "Attitude indicator" sau "Giroorizont" cum e tradus in romana pe wikipedia:


http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator
http://ro.wikipedia.org/wiki/Giroorizont
ca sa mentina manual orizontul aratat de instrument(care se raporteaza la forta gravitationala ) trebuie ca pilotul sa "intervina" !
cand intervine ?

daca e pe "automat" aceeasi intrebare : cand se intervine ?

in ambele cazuri, pilot manual sau pilot automat, la un moment dat trebuie intervenit pentru ajustarea altitudinii...cand are loc interventia ?

la 1 mach (aprox 1200 km/H) daca ar zbura drept, intr-o ora ar ajunge la aprox 110 km altitudine, Himalaya are 8 km altitudine (conform d=3.57*radical din h, d-1200 km)

ca sa nu ajunga acolo la 110 km voi spuneti ca...ce spuneti de fapt ?
cine si cand a redus altitudinea ?
  #2  
Vechi 12.06.2015, 11:51:23
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Sunt corectii minore, la secunda.
Tu ce crezi ca pilotul doarme la mansa o ora sau cum?

E ca mersul pe bicicleta, trebuie sa o tii dreapta, e un reflex si nu trebuie sa notezi intr-un carnet de fiecare data cand misti de ghidon pentru asta.

Tot asa, pe manual controland mansa, tii nivelul indicat de giroorizont orizontal, daca se inclina stanga/dreapta se schimba directia, fata/spate altitudinea.
Nivelul fata/spate orizontal inseamna perpendicular pe directia campului gravitational, care inseamna o traiectorie care urmeaza curbura pamantului.

Pe automat e si mai simplu, corectiile de altitudine se realizeaza automat.

Nu inteleg ce e asa greu de inteles.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 11:54:12.
  #3  
Vechi 12.06.2015, 12:11:12
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Sunt corectii minore, la secunda.
Tu ce crezi ca pilotul doarme la mansa o ora sau cum?

E ca mersul pe bicicleta, trebuie sa o tii dreapta, e un reflex si nu trebuie sa notezi intr-un carnet de fiecare data cand misti de ghidon pentru asta.

Tot asa, pe manual controland mansa, tii nivelul indicat de giroorizont orizontal, daca se inclina stanga/dreapta se schimba directia, fata/spate altitudinea.
Nivelul fata/spate orizontal inseamna perpendicular pe directia campului gravitational, care inseamna o traiectorie care urmeaza curbura pamantului.

Pe automat e si mai simplu, corectiile de altitudine se realizeaza automat.

Nu inteleg ce e asa greu de inteles.
corectii minore??? la secunda ??? unde scrie ca trebuie sa se faca corectii la secunda ?
in fiecare secunda el se poate inalta cu 15 m, n-am auzit niciun pilot spunand vreodata ca trebuie sa ajusteze altitudinea ! nici la secunda nici la milisecunda nici la fiecare 10 min !
orice pilot zboara drept !

la pilot automat , la fel...cine si mai ales cum a programat pilotul automat sa faca ajustarea de altitudine ?
  #4  
Vechi 12.06.2015, 12:13:27
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Ia niste cursuri de pilotaj, cand o sa ti se explice cum se tine mansa ai sa pricepi.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 12:18:44.
  #5  
Vechi 12.06.2015, 12:37:18
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Ia niste cursuri de pilotaj, cand o sa ti se explice cum se tine mansa ai sa pricepi.
daca vrei sa insinuezi ca prin acele cursuri de pilotaj , unui viitor pilot i se va explica faptul ca daca va dori sa mearga drept, de fapt va iesi din atmosfera,astfel incat ,vrand nevrand, in permanenta trebuie sa faca o ajustare a altitudinii, te contrazic !
(ajustare in sensul de coborare, diminuare)

toti vor dori sa merga drept ! rezulta ca toti ar trebui sa ajusteze permanent altitudinea!

n-am auzit de asa ceva si sunt convins ca nici tu !

doar incerci sa-ti explici tie ce anume te-ar scuti de aceasta povara !
nici pilotul automat nu te-ar scuti pentru ca si el ar fi trebuit programat inainte !
ori daca spui ca tot ce inseamna pilot automat inseamna programare la o permanenta ajustare de altitudine, iar te contrazic, n-am vazut, citit, pe nicaieri asa ceva !
  #6  
Vechi 12.06.2015, 12:55:31
iuliu46 iuliu46 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 24.12.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.321
Implicit

Plus ca-i si mai usor sa crezi ca pamanul e plat decat sa faci cine stie ce cursuri. Si asta cu avioanele mai e cum mai e, da cum umbla aia din Australia cu capul in jos ?

Avioane nu exista, ca nu poate zbura nimic in interiorul pamanului unde locuim noi, sunt doar inchipuiri ale noastre. Daca ne-au mintit masonii in legatura cu satelitii ce mai conteaza o minciunica mica ?
  #7  
Vechi 12.06.2015, 14:29:53
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Sau alta si mai misto: daca eu n-am vazut/n-am citit (si deja am lasat sa se inteleaga ca oricum nu am vazut/citit prea multe), atunci nu exista!

Oricum, aveam impresia ca macar pe bicicleta stie toata lumea sa mearga, ati auzit de "povara mersului pe bicicleta", adica sa stai cu ea drept, perpendicular pe sol?

Eh, se pare ca mai gresesc, mai sunt unii care nu doar ca nu stiu sa mearga cu bicicleta, dar nici n-au vazut pe altii facand asa ceva, deci bicicletele nu exista.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 14:32:19.
  #8  
Vechi 12.06.2015, 14:34:33
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de iuliu46 Vezi mesajul
Plus ca-i si mai usor sa crezi ca pamanul e plat decat sa faci cine stie ce cursuri. Si asta cu avioanele mai e cum mai e, da cum umbla aia din Australia cu capul in jos ?

Avioane nu exista, ca nu poate zbura nimic in interiorul pamanului unde locuim noi, sunt doar inchipuiri ale noastre. Daca ne-au mintit masonii in legatura cu satelitii ce mai conteaza o minciunica mica ?
sa inteleg ca nici tu nu stii daca si cum se fac corectiile de altitudine !
care e stiinta voastra ??? bataia de joc cu oameni cu capu-n jos in Australia ?
de ce nu intrebi si de cei din Argentina sau Chile care au oameni pe aceleasi latitudini si chiar mai jos ? d-aia n-ai auzit ? iar daca ai auzit si de ei, ce relevanta au in corectia altitudinii
unui avion in zbor care daca-ar zbura drept ar iesi din atmosfera ?
Subiect închis