![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Atat timp cat pozitia avionului este orizontala, adica e perpendicular pe forta gravitationala, el va urma curbura pamantului iar din punctul de vedere al pasagerilor, zboara orizontala.
Daca ar urma o linie dreapta geometrica (presupunere, pentru ca nu exista nici un instrument care sa o descrie) atunci instrumentul de bord ar arata un zbor inclinat (in sus). Daca zborul e manual, pilotnul mentine manual orizontul aratat de instrument (care se raporteaza la forta gravitationala), daca e pe "automat" atunci corectiile se fac automat. Sunt chestii simple, dar pe cei care nu le stiu/inteleg e usor sa-i duci de nas cu presupuneri SF si o logica aparent corecta. Uite si mai multe detalii despre "Attitude indicator" sau "Giroorizont" cum e tradus in romana pe wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator http://ro.wikipedia.org/wiki/Giroorizont
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 09:37:09. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
cand intervine ? daca e pe "automat" aceeasi intrebare : cand se intervine ? in ambele cazuri, pilot manual sau pilot automat, la un moment dat trebuie intervenit pentru ajustarea altitudinii...cand are loc interventia ? la 1 mach (aprox 1200 km/H) daca ar zbura drept, intr-o ora ar ajunge la aprox 110 km altitudine, Himalaya are 8 km altitudine (conform d=3.57*radical din h, d-1200 km) ca sa nu ajunga acolo la 110 km voi spuneti ca...ce spuneti de fapt ? cine si cand a redus altitudinea ? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sunt corectii minore, la secunda.
Tu ce crezi ca pilotul doarme la mansa o ora sau cum? ![]() E ca mersul pe bicicleta, trebuie sa o tii dreapta, e un reflex si nu trebuie sa notezi intr-un carnet de fiecare data cand misti de ghidon pentru asta. Tot asa, pe manual controland mansa, tii nivelul indicat de giroorizont orizontal, daca se inclina stanga/dreapta se schimba directia, fata/spate altitudinea. Nivelul fata/spate orizontal inseamna perpendicular pe directia campului gravitational, care inseamna o traiectorie care urmeaza curbura pamantului. Pe automat e si mai simplu, corectiile de altitudine se realizeaza automat. Nu inteleg ce e asa greu de inteles.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 11:54:12. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
in fiecare secunda el se poate inalta cu 15 m, n-am auzit niciun pilot spunand vreodata ca trebuie sa ajusteze altitudinea ! nici la secunda nici la milisecunda nici la fiecare 10 min ! orice pilot zboara drept ! la pilot automat , la fel...cine si mai ales cum a programat pilotul automat sa faca ajustarea de altitudine ? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ia niste cursuri de pilotaj, cand o sa ti se explice cum se tine mansa ai sa pricepi.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 12:18:44. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
(ajustare in sensul de coborare, diminuare) toti vor dori sa merga drept ! rezulta ca toti ar trebui sa ajusteze permanent altitudinea! n-am auzit de asa ceva si sunt convins ca nici tu ! doar incerci sa-ti explici tie ce anume te-ar scuti de aceasta povara ! nici pilotul automat nu te-ar scuti pentru ca si el ar fi trebuit programat inainte ! ori daca spui ca tot ce inseamna pilot automat inseamna programare la o permanenta ajustare de altitudine, iar te contrazic, n-am vazut, citit, pe nicaieri asa ceva ! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Plus ca-i si mai usor sa crezi ca pamanul e plat decat sa faci cine stie ce cursuri. Si asta cu avioanele mai e cum mai e, da cum umbla aia din Australia cu capul in jos ?
![]() Avioane nu exista, ca nu poate zbura nimic in interiorul pamanului unde locuim noi, sunt doar inchipuiri ale noastre. Daca ne-au mintit masonii in legatura cu satelitii ce mai conteaza o minciunica mica ? ![]() |
|