Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Cultura, Arta, Stiinta > Teologie si Stiinta
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 12.06.2015, 09:33:07
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Atat timp cat pozitia avionului este orizontala, adica e perpendicular pe forta gravitationala, el va urma curbura pamantului iar din punctul de vedere al pasagerilor, zboara orizontala.

Daca ar urma o linie dreapta geometrica (presupunere, pentru ca nu exista nici un instrument care sa o descrie) atunci instrumentul de bord ar arata un zbor inclinat (in sus).

Daca zborul e manual, pilotnul mentine manual orizontul aratat de instrument (care se raporteaza la forta gravitationala), daca e pe "automat" atunci corectiile se fac automat.

Sunt chestii simple, dar pe cei care nu le stiu/inteleg e usor sa-i duci de nas cu presupuneri SF si o logica aparent corecta.

Uite si mai multe detalii despre "Attitude indicator" sau "Giroorizont" cum e tradus in romana pe wikipedia:


http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator
http://ro.wikipedia.org/wiki/Giroorizont
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 09:37:09.
  #2  
Vechi 12.06.2015, 11:16:53
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Atat timp cat pozitia avionului este orizontala, adica e perpendicular pe forta gravitationala, el va urma curbura pamantului iar din punctul de vedere al pasagerilor, zboara orizontala.

Daca ar urma o linie dreapta geometrica (presupunere, pentru ca nu exista nici un instrument care sa o descrie) atunci instrumentul de bord ar arata un zbor inclinat (in sus).

Daca zborul e manual, pilotnul mentine manual orizontul aratat de instrument (care se raporteaza la forta gravitationala), daca e pe "automat" atunci corectiile se fac automat.

Sunt chestii simple, dar pe cei care nu le stiu/inteleg e usor sa-i duci de nas cu presupuneri SF si o logica aparent corecta.

Uite si mai multe detalii despre "Attitude indicator" sau "Giroorizont" cum e tradus in romana pe wikipedia:


http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator
http://ro.wikipedia.org/wiki/Giroorizont
ca sa mentina manual orizontul aratat de instrument(care se raporteaza la forta gravitationala ) trebuie ca pilotul sa "intervina" !
cand intervine ?

daca e pe "automat" aceeasi intrebare : cand se intervine ?

in ambele cazuri, pilot manual sau pilot automat, la un moment dat trebuie intervenit pentru ajustarea altitudinii...cand are loc interventia ?

la 1 mach (aprox 1200 km/H) daca ar zbura drept, intr-o ora ar ajunge la aprox 110 km altitudine, Himalaya are 8 km altitudine (conform d=3.57*radical din h, d-1200 km)

ca sa nu ajunga acolo la 110 km voi spuneti ca...ce spuneti de fapt ?
cine si cand a redus altitudinea ?
  #3  
Vechi 12.06.2015, 11:51:23
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Sunt corectii minore, la secunda.
Tu ce crezi ca pilotul doarme la mansa o ora sau cum?

E ca mersul pe bicicleta, trebuie sa o tii dreapta, e un reflex si nu trebuie sa notezi intr-un carnet de fiecare data cand misti de ghidon pentru asta.

Tot asa, pe manual controland mansa, tii nivelul indicat de giroorizont orizontal, daca se inclina stanga/dreapta se schimba directia, fata/spate altitudinea.
Nivelul fata/spate orizontal inseamna perpendicular pe directia campului gravitational, care inseamna o traiectorie care urmeaza curbura pamantului.

Pe automat e si mai simplu, corectiile de altitudine se realizeaza automat.

Nu inteleg ce e asa greu de inteles.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 11:54:12.
  #4  
Vechi 12.06.2015, 12:11:12
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Sunt corectii minore, la secunda.
Tu ce crezi ca pilotul doarme la mansa o ora sau cum?

E ca mersul pe bicicleta, trebuie sa o tii dreapta, e un reflex si nu trebuie sa notezi intr-un carnet de fiecare data cand misti de ghidon pentru asta.

Tot asa, pe manual controland mansa, tii nivelul indicat de giroorizont orizontal, daca se inclina stanga/dreapta se schimba directia, fata/spate altitudinea.
Nivelul fata/spate orizontal inseamna perpendicular pe directia campului gravitational, care inseamna o traiectorie care urmeaza curbura pamantului.

Pe automat e si mai simplu, corectiile de altitudine se realizeaza automat.

Nu inteleg ce e asa greu de inteles.
corectii minore??? la secunda ??? unde scrie ca trebuie sa se faca corectii la secunda ?
in fiecare secunda el se poate inalta cu 15 m, n-am auzit niciun pilot spunand vreodata ca trebuie sa ajusteze altitudinea ! nici la secunda nici la milisecunda nici la fiecare 10 min !
orice pilot zboara drept !

la pilot automat , la fel...cine si mai ales cum a programat pilotul automat sa faca ajustarea de altitudine ?
  #5  
Vechi 12.06.2015, 12:13:27
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Ia niste cursuri de pilotaj, cand o sa ti se explice cum se tine mansa ai sa pricepi.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 12.06.2015 at 12:18:44.
  #6  
Vechi 12.06.2015, 12:37:18
nogura nogura is offline
Member
 
Data înregistrării: 19.10.2013
Mesaje: 35
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Ia niste cursuri de pilotaj, cand o sa ti se explice cum se tine mansa ai sa pricepi.
daca vrei sa insinuezi ca prin acele cursuri de pilotaj , unui viitor pilot i se va explica faptul ca daca va dori sa mearga drept, de fapt va iesi din atmosfera,astfel incat ,vrand nevrand, in permanenta trebuie sa faca o ajustare a altitudinii, te contrazic !
(ajustare in sensul de coborare, diminuare)

toti vor dori sa merga drept ! rezulta ca toti ar trebui sa ajusteze permanent altitudinea!

n-am auzit de asa ceva si sunt convins ca nici tu !

doar incerci sa-ti explici tie ce anume te-ar scuti de aceasta povara !
nici pilotul automat nu te-ar scuti pentru ca si el ar fi trebuit programat inainte !
ori daca spui ca tot ce inseamna pilot automat inseamna programare la o permanenta ajustare de altitudine, iar te contrazic, n-am vazut, citit, pe nicaieri asa ceva !
  #7  
Vechi 12.06.2015, 12:55:31
iuliu46 iuliu46 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 24.12.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.321
Implicit

Plus ca-i si mai usor sa crezi ca pamanul e plat decat sa faci cine stie ce cursuri. Si asta cu avioanele mai e cum mai e, da cum umbla aia din Australia cu capul in jos ?

Avioane nu exista, ca nu poate zbura nimic in interiorul pamanului unde locuim noi, sunt doar inchipuiri ale noastre. Daca ne-au mintit masonii in legatura cu satelitii ce mai conteaza o minciunica mica ?
Subiect închis