![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
b) Maniera artistica a picturii pr Arsenie Boca este necanonica. „hristos” si „sfintii” arata cu totul diferit de reprezentarea canonica, adica de cum sunt ei, de fapt, dupa cum a mostenit Biserica, prin regulile de reprezentare (erminie). Arata ca niste spectre cenusii, pe care unii le resimt ca ciudate si infricosatoare.
De asemenea, „hristosul” este eteric, uneori, ceea ce contravine cu invatatura ortodoxa, in maniera ereticului Origen, condamnat, printre altele, si pentru ideile sale privind pre-existenta sufletelor, respectiv necorporalitatea initiala a ceea ce aveau sa fie oamenii, rezultati din caderea din treapta de corporalitate in treapta de corporalitate a unor entitati initial imateriale. Biserica a sesizat ca asemenea idei lovesc si in Intruparea Domnului. Canonic, Hristos nu este niciodata reprezentat „eteric”. Si aici rog pe specialistii in arta bisericeasca sa ma corecteze, daca gresesc. Tot de pictura se leaga un alt aspect, esential. Daca istorisirea despre cum a ripostat pr Boca ierarhului care ii reprosa ca nu respecta erminia, spunand ca el, pr Arsenie, picteaza personajele sfinte "asa cum i s-au aratat" este reala, pictura reprezinta, din pacate, si o proba de inselare demonica. Si, totodata, o performanta teribila, poate fara precedent in ortodoxie- aceea de a fi pictat demoni in biserici, in locul personajelor sfinte. Mantuitorul si sfintii nu se arata cu chipuri mincinoase, altfel decat sunt ei, in realitate. Un „hristos” blondiu, cu aspect eteric poate fi, asadar, nu doar un produs artistic necanonic, ci (daca pr Boca a vazut, realmente, asa ceva, dupa cum- se pare- a sustinut) imaginea unui duh rau care s-a aratat imitand pe Hristos. La fel, pentru „sfinti”. 3) Marturiile considerate autobiografice si cele a diversi despre pr Arsenie contin o serie de elemente care converg, la fel ca si cele legate de pictura, catre un portret de persoana cu conceptii neortodoxe si chiar catre un portret mai degraba de inselat decat de sfant. Aceste relatari cuprind de la istoria cu „instruirea” sa in Athos pana la cum le "poruncea" duhurilor (cu replici absurde), cum vorbea cu animalele, dand animalele de exemplu de ascultare fata de el, de pr. A. Boca (semn de trufie), si cum chinuia oamenii, sau mai bine zis cum ii chinuiau duhurile, odata ce se uita la ei. Citez (unde nu se precizeaza alta sursa, este seria de marturii din Formula AS): Din relatarea autobiografica: „Aveam problema voinței în stăpânirea simțurilor. Mai mult chiar, mă preocupa, studiind mistica comparată a diferitelor religii superioare [atentie vorbeste despre mistica in alte religii decat cea ortodoxa si le numeste „superioare”- era sincretist] ca să văd prin proprie experiență, cât se întinde sfera voinței în domeniul vieții sufletești și biologice. Mă interesa să văd dacă e adevărat ce afirmă cărțile asupra actelor reflexe, și asupra instinctelor, că anume sunt independente de voință și controlul conștiinței. Experiența mea personală însă mi-a dovedit că acțiunea voinței și a conștiinței se poate întinde și peste instincte și actele reflexe după o oarecare variabilă. Mă ajutau la aceste adânciri și studiile ce le făcea pe vremea aceea Mircea Eliade la Calcutta, trimis de Universitatea din București, pentru studii orientalistice. Iar parte de studii le tipărea în Revista de filosofie din București, și-mi parveneau pe această cale. (http://www.arsenieboca.ro/autobio/autobio.html)] „Instruirea” din Athos, de catre insusi „sf serafim de sarov”, la porunca „maicii domnului”, intamplare care indica mai degraba inselarea de catre diavol a unui om trufas, care se credea demn de un atare regim special, nemaiauzit la vreun monah si semanand izbitor cu procedurile de initiere din religiile orientale: „Si dupa scurt timp, in 1939, mitropolitul l-a trimis pe calugarul de doar 29 de ani, monahul cu ochi de foc, precum ingerii, la Muntele Athos, sa se induhovniceasca. Si parintele Arsenie s-a dus la manastirea romaneasca "Prodromu", care-i veche manastire domneasca, foarte veche si nespus de frumoasa. Staret era pe atunci un parinte cu forta mare, Antipa Dinescu il chema. Ei, si acolo, pe muntele Athos, s-a petrecut cu parintele o minune: o iluminare puternica ce i-a schimbat toata viata. Din umilinta si din smerenie, parintele n-a vorbit foarte deslusit niciodata despre ce i s-a intamplat atunci, in 1939, la Sfantul Munte. Decat o data, si chiar si-atunci, putin. Tot ucenicii lui povestesc ca mergand el acolo, pe munte, prima data s-a dus intr-o padure deasa, sa se roage. Si s-a rugat mult la Iisus Hristos Mantuitorul nostru sa-i trimita un duhovnic, un povatuitor bun, sa-l indrume pe calea cea grea si fara de prihana a calugariei, spre mantuire. Insa Iisus nu l-a ascultat. Si atunci parintele Arsenie a inceput sa se roage mai cu osardie, singur, acolo, in padure, la Maica Domnului. Si dupa un timp, dupa cum a povestit chiar parintele, insasi Maica Fecioara i s-a aratat coborand dintre nouri, si venind la el, l-a luat de mana si l-a urcat pe un munte asa de inalt, ca nici nu puteai sa privesti in jos. Si acolo, pe creasta muntelui aceluia ametitor, l-a lasat Maica Domnului pe mana unui Sfant. Era Sfantul Serafim din Sarov, ce vietuise pe pamant cu vreo doua-trei veacuri in urma. Dupa care Sfanta Fecioara s-a topit in vazduh tot asa lin cum se intrupase. Si vreme de 40 de zile, parintele a primit pe acel munte invatatura de la Sfantul Serafim, urcand in fiecare zi, fara teama, creasta dintre abisuri. Si in tot acest rastimp de 40 de zile, parintele a postit incontinuu post negru, ca-l intarea Maica Domnului. Si dupa un an de zile, cand s-a intors la Manastirea "Sambata", era cu totul alt om: capatase darul acela al sau faimos, al proorociei, si puterea lui cea mare, ca daca se uita la tine, te cutremurai si te umileai pe loc. Si-ti stia pe data toate gandurile si numele, fara sa te cunoasca, si faptele toate, pacatoase sau bune, ca nu puteai sa le-ascunzi. Asa s-a schimbat viata parintelui Arsenie, si mai apoi, vietile noastre, pe langa a sa." -Despre „poruncile” date duhurilor (a se observa ca ceea ce a spus este absurd si este o „porunca” data in numele sau, nu al lui Dumnezeu, ceea ce nu ar face decat un om trufas, inselat): „Parintele Dometie era din Voila si-l chema Danila, erau 12 frati acasa la mama lor. Si odata, cand trecea el pe aici, pe langa Breaza de Fagaras, ajunge la o rascruce si cineva ii spune: "Nu-i asa!". Se uita in stanga, se uita in dreapta, nimic! Da sa plece, "N-ai plecat bine!", ii spune vocea, da sa plece iar, vocea la fel: "N-ai plecat bine!". Si ajunge acasa tulburat foarte. "Ce-i ma, Danila?", ii zice maica-sa de cum il vede. Duminica, de cum s-o crapat de ziua, parintele era pe drumul manastirii, spre duhovnicul sau, parintele Arsenie. "Ce-i ma, Danila?", ii zice si parintele si fara sa mai astepte raspunsul, dupa cum ii era obiceiul, caci le stia pe toate dinainte, ii spune: "Tu o sa mai treci pe acolo si o sa-ti mai iasa in cale, da spune-le ca a zis parintele Arsenie ca "asa-i"!". Si Danila a facut intocmai si duhurile rele au amutit pe loc. Si-atunci, vedeti dvs., cat de mare a fost parintele Arsenie, daca duhurile necurate numai la auzul numelui sau s-or cutremurat si-or disparut. Ba vorbea si cu pasarile si cu animalele, cum vorbim noi acuma. Un mos din sat mi-a povestit o-ntamplare de necrezut. Cam inainte de cel de al doilea razboi, cand parintele era staret la "Sambata", s-a dus si el sa il vada si sa se planga de un necaz. Dar erau mii de oameni acolo si n-a apucat sa ajunga si sa vorbeasca, asa ca a ramas peste noapte in manastire, gazduit de calugari. Dar cum nu avea somn, a iesit sa se dezmorteasca. Si ce sa vezi: pe o luna mare si plina, care lumina ca la amiazi, in mijlocul unui lan plin de flori, parintele Arsenie Boca vorbea cu o dihanie mare de urs. Vorbea cu el si il mangaia. Vazandu-l e mos, parintele, care era imbracat cu o sutana lunga si alba, i-a spus: "Vezi! Fiarele astea m-asculta, numa voi nu ma ascultati!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Despre cum se chinuiau oamenii care il insultasera, odata ce ii privea. Asa ceva fac vrajitorii, nu sfintii- Dumnezeu ingaduie, uneori, minuni cu chinuri in trup ale unor oameni care au hulit, dar nu se uita sfantul la cineva si acela incepe sa se chinuie, ci lucrul se intampla, din voia lui Dumnezeu, fara ca sfantul sa fi facut ceva: "tata, care a fost si el detinut politic, mi-a zis ca a stat in celula cu parintele Arsenie si acolo un gardian il tot jignea: "Ba popa!". Atunci s-a intors parintele si s-a uitat la el si gardianul a inceput sa se chinuie, tinandu-se cu mainile de burta. Intr-un tarziu, vazand ca durerea nu inceteaza, a zis: "Parinte, iarta-ma"... "De Dumnezeu sa fii iertat", i-a raspuns parintele si pe loc omul si-a revenit."
-Aflam si cum nu se uda de ploaie. Care a fost folosul, pentru privitori, nu este clar. Pana una, alta, a arata in vazul lumii, pentru slava desarta, cum nu te ating fenomenele naturale "se face", printre vrajitorii traditionali: „Altadata, Parintele Arsenie mergea pe jos, insotit de un alt calugar, de un barbat si de o femeie care au venit sa-l cunoasca. Brusc, a inceput o ploaie mare si n-au avut unde sa se adaposteasca. Dupa ce ploaia s-a terminat, toti erau uzi pana la piele, numai Parintele avea hainele uscate si nici o picatura de ploaie nu se vedea pe straiele lui. Mergea linistit, inaintea lor, cu o geanta sub brat, o geanta in care ducea niste carti. Acesta a fost Parintele", mai spune cu voce domoala Ion Mihai, "a fost mai presus de oameni si eu simt ca sunt fericit ca l-am cunoscut." -O alta relatare este despre cineva a fost foarte impresionat de cum o vrajitoare a confirmat "profetia" lui A. Boca . O profetie din cele care nu se fac, din perspectiva ortodoxa, anume a spune cuiva cat va trai. "Asa esti si tu, Ioane: la jumatatea vietii!>>. Asta mi-a spus. La numai cateva zile, treburile m-au dus in comuna Buciuis, unde trebuia sa schimb niste cartofi pe porumb. Si numa ce vad la o poarta o femeie urata si oarba, cu picioarele strambe, care tinea in mana un ghioc si vorbea c-o fata. Fata se uita la ea cu ochii cascati: femeia stia totul despre viata ei, numele, cand s-a nascut, cu cine s-a dragalit, tot. Si i-a zis c-o sa scape de-o operatie. De la oamenii din sat am aflat apoi ca si securistii din Bucuresti o lasa in pace pe femeia asta, fiindca le ghiceste si lor. I-am dat o caldare de cartofi si m-a primit. Mi-a cerut un fir de la sfeterul de lana cu care eram imbracat, l-a facut asa intre degete si mi-a spus: <<Te cheama Ion, ai 40 de ani si ai sa traiesti 80>>. Scurt. Am iesit de la ghicitoarea asta cam... zdruncinat." 4) "Minunile" legate de persoana pr Arsenie Boca nu constituie proba indubitabila, putand fi false. Si trebuie sa avem ferm in vedere ideea ortodoxa ca nu minunile atesta ortodoxia credintei, ci ortodoxia credintei atesta minunile drept autentice. La fel si faptul ca ar fi adus la credinta pe diversi- unii au venit a credinta vazand filmul „Iisus din Nazaret” al lui Zeffirelli, ceea ce nu-l face pe Zeffirelli sfant si nici macar ortodox (si se mai gasesc n exemple, Dumnezeu foloseste orice pentru a ne indrepta, pana si rautatea demonilor). 5) Mai exista si alte chestiuni, precum, d. ex.: - „rugaciunea” despre care se pune ca ar fi lasat-o mostenire, sa fie spusa catre el insusi (Părinte monah Arsenie, ajută-mă cu harul tău, că ai Duh Sfânt). Daca este real, este si acesta un semn de trufie si de inselare (sa te vezi sfant si sa inveti oamenii sa se roage la tine); - lucruri de natură nu ortodoxă, ci sectară, milenaristă, care i se atribuie, de asemenea, vezi http://poruncaiubirii.agaton.ro/articol/459/ (respectiv cartea Parintele Arsenie Boca, darul lui Dumnezeu pentru poporul care striga): „Cartea este axată indeosebi pe mărturia părintelui Pantelimon privind istoria a 3 dintre obiectele a căror realizare s-a făcut sub îndrumarea Părintelui Arsenie: clopotul, racla și crucea. Acestea sunt legate de pregătirea românilor (prin jertfă și pocăință) pentru a Doua Venire a Domnului. Părintele Arsenie a profețit că dacă nu ne pregătim pentru Ziua Judecății, pentru a Doua Venire, țara noastră o să fie ocupată, iar nepoții și copiii noștri vor fi robi. - clopotul bisericii din Hurez (lângă Făgăras) - închinat jertfei celor 14000 de prunci uciși de Irod (clopotul are încrustat e pe el 3 rânduri de prunci); când va sosi ceasul, acest clopot va chema pe toți credincioșii, din toată lumea căci pe el Părintele Arsenie a pus să se scrie "Auziți toate neamurile! Căci cu noi este Dumnezeu"; - racla - închinată jerfei Sfântului Ioan Botezătorul (aflată acum în biserica din Hurez); în această raclă vor fi așezate, când va voi Dumnezeu, moaștele Sfântului Ioan Botezătorul; - crucea - închinată jertfei Mântuitorului (ea a putut fi văzută pe cer, ziua și noaptea, timp de 15 ani, dar numai de cei cărora le-a dat Dumnezeu să o vadă)” 6) Faptul ca facea parada cu „puterile” sale a fost observat si de catre pr. Dumitru Staniloae, dupa marturia fiicei parintelui, Lidia Staniloae, marturie mult contestata de catre fanii pr. Arsenie. * * * Daca marturiile despre pr. Boca nu sunt autentice, sa se recuze, de catre autorii lor, iar memoria parintelui sa fie reabilitata. Daca paternitatea operei care i se atribuie poate fi contestata, sa fie contestata si dovedit ca nu ii apartin, de fapt, (conceptiile neortodoxe prezente in ele fiind incluse). In contextul actual, insa, in orice caz, nu putem risca sub nici o forma sa ii facem cult pr. Arsenie Boca, pe care elementele de tipul celor mentionate mai sus il arata mai degrabă a fi fost sincretist si inselat decât ortodox in gandire si sfant. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Când un om a atins una din treptele duhovnicești cele mai înalte, deja nu mai trăiește el, ci (prin har) Hristos trăiește în el, după cum învață Sf. Apostol Pavel (Galateni 2, 20). De multe ori însuși Hristos grăiește prin Sfinții care s-au făcut purtători de Dumnezeu (dupa har), fiindcă teolog nu este acela care a înmagazinat în creier cât mai multă informație din teologie, fără să-L trăiască pe Hristos în viața sa, fără să experieze nimic din informația acumulată, în viața sa. Starețul Efrem Vatopedinul explică foarte clar: "Teolog nu este cel care ia diploma Facultatii de Teologie. Teolog este cel inlauntrul caruia vorbeste Dumnezeu-Cuvantul. ( [o theos logos] -Dumnezeu-Cuvantul)." Aceasta fiindcă nu informația acumulată din teologie contează înaintea lui Dumnezeu, ci cât ai dovedit prin viața ta, cât ai experiat din ceea ce cunoști la nivel teoretic din teologie. Îți pot da și exemplu în legătură cu ce ai scris mai sus: "Odata au venit turcii sa-l prade pe Hagi efendi. Auzind ca merge multa lume la Parintele Arsenie, ei au crezut ca are multi bani. Parintele insa nici n-a pus vreodata mana pe bani. Talharii au mers intr-o miercuri, ca sa-l afle negresit in chilie, deoarece au aflat ca miercurea si vinerea sta inchis in chilia sa. Doi dintre ei au ramas afara, iar al treilea, dupa ce a intrat pe fereastra, a deschis usa chiliei Parintelui si a pasit cu un picior inauntru. Acea privire a Parintelui Arsenie ai fi spus ca a fost curent electric, caci l-a intepenit asa cum se afla, inarmat cu cutite si pistoale, cu un picior inauntru si cu celalalt afara. Parintele, dupa ce i-a aruncat privirea aceea, si-a continuat pravila sa netulburat. Insa ceilalti doi hoti, ce erau afara, au inceput sa se nelinisteasca, deoarece cel dinauntru intarzia si se lumina de ziua; asa ca au intrat si ei inauntru. Cand l-au vazut pe prietenul lor nemiscat, cu un picior inauntrul chiliei si cu celalalt afara in holul ingust, i-a cuprins frica. Atunci au inceput sa-l roage pe Parintele Arsenie sa-l ierte si sa-l dezlege pe prietenul lor de acea legatura nevazuta. Parintele, fara sa-si intrerupa pravila sa i-a facut semn sa plece si astfel a putut fi dezlegat si au plecat. Turcii au marturisit dupa aceea si celorlalti turci ce au patit si spuneau: - Aman, aman! Sa nu mergeti sa-l furati pe Hagi efendi!" În epistola (1 Timotei 1, 20) aflăm că Sf. Ap. Pavel i-a dat pe doi inși satanei, ca să se învețe să nu hulească. Citat:
"Un tânăr... din Atena, era om de distracție, nu avea absolut nicio legătură cu Biserica și cu religia, nici părinții lui. O dată, deci, pe la ora 3 noaptea, gonea cu motocicleta lui cu viteză amețitoare și urca pe strada Kavala, îndreptându-se de la Atena spre Dafni. Pe când gonea amețitor, dintr-o dată vede în fața lui un bătrân monah! S-a zăpăcit și luând piciorul de pe accelerație a redus viteza, apăsând și frâna. Imediat bătrânul a dispărut din fața ochilor lui în mod misterios, exact așa cum apăruse. În aceeași clipă, însă, s-a întâmplat ceva care i-a tăiat respirația: în locul unde apăruse bătrânul monah, din dreapta, a trecut un camion de mare tonaj, nerespectând culoarea roșie a semaforului și trecând cu viteză foarte mare. Dacă nu s-ar fi petrecut înainte apariția bătrânului monah, tânărul ar fi fost deja mort, pentru că ar fi trecut peste el camionul! Tremurând, așadar, și-a continuat drumul, în vreme ce inima lui s-a umplut de gânduri de nedumerire și de mirare pentru inexplicabila întâmplare. După mult timp, niște prieteni de-ai lui l-au obligat să meargă cu ei în Sfântul Munte, ca să vadă un stareț care, după cum spuneau aceștia - a făcut minuni. Au venit, deci, în Sfântul Munte, iar când au ajuns la Panaguda (chilia părintelui Paisie), tânărul a rămas... mut de uimire! În fața lui l-a văzut clar pe bătrânul monah care, cu apariția lui misterioasă, îi salvase viața!" - Extazul este întâlnit la o mulțime de părinți ortodocși (vezi Sf. Maxim Mărturisitorul, Sf. Ioan Scărarul etc.) însă nu în înțeles filozofic sau de tranșă, asemănător celui provocat de droguri sau știu eu ce alte prostii. Are cu totul altă semnificație, în sensul de răpire prin harul lui Dumnezeu despre care vorbește Sf. Ap. Pavel (2 Cor. 12, 4). Din păcate la noi există o mulțime de habarniști care văd peste tot numai înșelați. Asta se poate explica prin faptul că în România au existat puțini părinți de talia Sf. Arsenie Capadocianul, a Părintelui Paisie Aghioritul sau a Părintelui Arsenie Boca care erau într-o legătură foarte strânsă cu Dumnezeu și vârsau lacrimi în rugăciunile lor pentru păcatele poporului. Acești habarniști când citesc despre relatările din viețile acestor cuvioși, care sunt mai presus de fire și de înțelegerea lor stricată, rămân șocați, luându-le pe acestea drept semne ale înșelării, de parcă numai dracul ar putea să facă minuni și Dumnezeu nu ar mai lucra prin harul Său sau prin Sfinții și îngerii Săi! Ei caută doar moșneguți sau bătrânei care să stea în chilia lor și să-și plângă toată ziua de milă, să nu îi incomodeze cu nimic, sa-și vadă de-ale lor și dacă se poate, să le valideze concepțiile de viață sau de ce nu, să le gâdile patimile și să-i înfășeze ca pe niște prunci, că doar și ei sunt la fel de păcătoși, că doar și dracul șade grecește în inima "smeritului". În nici un caz să dea peste cineva de talia Sfântului Kosma Etolianul sau a Cuviosului Arsenie Boca, că nu-i de bine... Last edited by tot-Laurentiu; 06.10.2014 at 19:09:14. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Daca vrei sa imi spui ca bilocatia de la catolici nu e bilocatie, citeste te rog ce spun chiar ei, ca doar ei spun asta, nu eu. Bilocatia este prezenta fizica a cuiva in doua locuri, in mod simultan. Si subliniaza ca trebuie sa fie neaparat fizica, nu doar o viziune a celor de acolo. De asemenea, cei de acolo interactioneaza cu aparitia si in fiecare loc acel sfant are alta activitate, nu e o proiectie. Teologii catolcii chiar se intreaba unde e sufletul, ca ar trebui sa fie in doua locuri simultan. Despre asta am discutat aici: http://www.crestinortodox.ro/forum/s...tie#post455734 Citat:
Daca nu ai inteles la ce ma refer, poate ai vazut filmulete cu penticostali sau charismatici care intra in extaz, cum zic ei. Deci exista si alt fel de extaz. Exista articole ortodoxe care analizeaza starile de extaz ale sfintilor catolici (nu mai stau sa caut). Despre minunile d ela catolici am scris pe scurt aici: http://www.forum-catolic.cnet.ro/vie...locatia#p57096 Tot nu m-am dumirit, si tu crezi ca sfintii catolici sunt sfinti si de aceea Parintele Arsenie l-a pictat pe Francisc? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De fapt asist la ceea ce am spus deja, și anume că scrii de pe mai multe conturi dat fiind faptul că nu te mulțumești să răstălmăcești de pe un singur cont. Contul gpalama este tot al tău, din câte se pare. Stilul este asemănător, iar argumentele tale identice cu ale lui cristirg si gpalama, sunt trase la indigo după ale lui Matei Vulcănescu, acel preot emigrat în Grecia cu blogurile "ortodoxiacatholica" și "dogmaticaempirica", care pozează în mare expert în pictură, dogme, canoane, mistică și toate celelalte; de unde au pornit de fapt, toate aceste atacuri la persoana părintelui Arsenie Boca. Se pare că nu prea are cu cine să comunice în Grecia și se plictisește. Barim fii sincer și recunoaște și nu mai induce pe ceilalți useri în eroare că multă dezbinare faci. Eu acum scriu de pe contul unei prietene, care m-a rugat să îl testez dacă mai funcționează. După cum se vede contul nu a mai fost utilizat de câțiva ani! Chiar dacă nu recunoști, Adminul îți poate verifica oricum locația și ip-ul de unde postezi! Laurențiu Last edited by lucia_anghelina; 09.10.2014 at 18:17:36. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
O sa iti dau un exemplu. Daca ai observat cei care insala devin suspiciosi si gelosi, cred ca partenera e cea care face asta. La fel si tu, daca ai mai multe conturi ai ajuns sa ai o absesie, m-ai mai acuzat ca sunt alt user. Dar abia acum imi amintesc ca la tine nu e o exceptie, ci o problema mai grava. Nu tu erai ala care ii acuzai pe toti userii noi (si nu numai) ca sunt spioni, rau intentionati, troli si clone? Sau ai inceput sa te rogi la Francisc si ai deja vedenii. Daca tu esti duplicitar nu transfera acest lucru asupra mea. Sa recapitulam, cred ca pana la acest topic nu am mai dialogat. Nu-ia sa ca ti-am vorbit frumos in fiecare mesaj desi tu inca de la inceput ai sarit cu gura si cu acuzele de cont multiplu? daca nu stii sa porti un dialog de ce trebuie sa afisezia sta pe un forum public, nu ai cunostinte sau prieteni? Am fost mai dur, dar nu stiu cum pe forumul asta nimeresc mai mult persoane de tipul asta. Da, o sa fac raport adminului, sa ii spun ca e a doua oara cand ma acuzi de o prostie pe care o faci chiar tu. P.S. Sa nu te mai gandesti sa-mi trimiti mesaje de pe conturile tale. Deja nu mai vad ce scrii, vad doar ce esti. Last edited by catalin2; 09.10.2014 at 17:08:58. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Stati... care e faza cu multitudinea de conturi?! De cand sunt pe forum toata lumea acuza pe toata lumea ca au mai multe conturi.
Ce rost are sa postezi cu cate 50 de conturi?! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Am specificat deja faptul că respectivul cont este al unei cunoștiințe. Nu cred că este nevoie să-ți dau detalii mură-n gură. Mai am și altele de făcut, decat să-mi pierd vremea cu tine pe forum. Last edited by tot-Laurentiu; 09.10.2014 at 18:06:36. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Greșit. Cristirg este fostul „antiecumenism”.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
-asa este , nu va mai certati degeaba
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
ma poate ajuta cineva sa cumpar o rasa("vesmant"pt. Protopsalti)? | inclusiveu | Generalitati | 9 | 02.07.2012 15:08:55 |
Ceva frumos..."invata" | ioana30 | Generalitati | 1 | 29.11.2010 17:23:12 |
Cum pot "aduce" pe cineva drag la credinta? | lourdes19 | Generalitati | 2 | 19.10.2010 12:06:29 |
"imoralitatea" lui Dumnezeu din Biblie? Nu exista asa ceva! | flying | Despre Sfanta Scriptura | 203 | 18.05.2010 20:31:10 |
|