Citat:
În prealabil postat de Tartaruga
Cand voi vedea toate citatele date, voi crede ca esti tare in Scripturi si iti voi raspunde. Pana atunci insa cauta-le si pe cele care lipsesc, altfel nu are sens, pentru ca ar insemna sa ti le dau eu mura in gura ori nu sunt secretarul tau. Aduna toate citatele si apoi vorbim.
|
Tocmai am demonstrat că răspândești și crezi într-o erezie, iar faptul că nu ai adus absolut nimic în a te apăra este echivalent cu irevocabilitatea verdictului: EREZIE. Dar, hopa, se pare că ai început să aduci elemente noi ale credinței dumitale personale fals creștine:
Citat:
În prealabil postat de Tartaruga
necredinciosii si paganii nu sunt la fel si inainte si dupa intruparea si jertfa si invierea Domnului Iisus Hristos ci inainte erau necurati iar dupa au devenit curati, chiar Domnul fiind cel care a spus ca "i-a curatit". Tocmai prin sangele Sau i-a curatit si este ceea ce dvs. si altii nu puteti accepta desi spuneti ca Jertfa Domnului are valoare pentru toti oamenii, insa imi este evident ca nu patrundeti intelesul acestei afirmatii.
|
Citat:
În prealabil postat de Tartaruga
Daca am inteles nuanta, cum se face ca Domnul insusi ii spune lui Petru sa nu ii mai numeasca pe pagani necurati pentru ca El ii curatise? Si era vorba de pagani nebotezati, care nu faceau parte din Biserica iar Ap. Pavel arata ca era vorba de toti paganii. Cum a putut sa ii curete Domnul fara Botez? Explica-mi te rog si mie aceasta curateala a paganilor nebotezati, ca avem si azi o gramada in jur.
|
Unde scrie în Sfânta Scriptură că așa zisa curățire de care vorbești ar fi echivalentă cu curățirea prin Botez?
Unde scrie în Sfânta Scriptură că acea "curățire" de care vorbești ar fi vreo curățire de păcate?
De fapt ce ar fi să ne spui dumneata mai clar ce crezi că este această "curățeală"? O fi ea vreo "curățeală" de păcate?