Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 01.01.2012, 23:56:07
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Lucian008 Vezi mesajul
Ce e tendentios? E simplu Lazar era mort in mormant. In momentul in care sustineti (Ptr ca dvs ati sustinut asta, nu eu. Eu am spus ca in momentul in care a fost stigat era deja inviat. Invierea s-a produs cand Hristos L-a rugat pe Tatal.) ca Lazar a fost inviat cand a fost stigat pentru ca sufletul lui (sau suflarea de viata cum vreti sa ii spuneti) era in mormant nu asta inseamna? Nu inseamna ca sufletul e legat de trup? Si asta pentru ca ati spus ca "suflarea de viata" nu era in Iad nici in Rai. Daca era in mormant e legata de trup. Daca va contraziceti nu e problema mea.
Domnule Lucian, încerc să vă lămuresc... Nu să vă conving, căci conform prejudecății mele (am și eu prejudecăți) sunteți iremediabil pierdut. Pierdut nu în sensul pierderii mântuirii, ci iremediabil pierdut în meandrele concretului unei dogme deplorabil de străină Bibliei!

Deci vreau să vă lămuresc că în primul rând nu m-am referit la Lazăr din Betania în acea frază, dar asta nici nu mai are importanță... Lucrul cel mai important, care pentru dumneavoastră observ este indiferent: eu fac o distincție clară între suflet și suflarea de viață, iar această distincție o realizează și Scriptura. Nu mai revin asupra subiectului, s-a discutat destul.

Pentru a nu-mi reproșa iar evitarea unui răspuns: pot fi de acord că momentul învierii a fost când Iisus S-a rugat Tatălui, iar Acesta a realizat minunea învierii, iar când Domnul l-a strigat pe Lazăr să iasă afară din mormânt, prietenul Lui era deja înviat... deși diferența între cele două evenimente e doar de câteva secunde...


"Și zicând acestea, a strigat cu glas mare: Lazăre, vino afară!" (Ioan 11,43 - versiunea Sinodală)


Acum, "ascultați" puțin acel strigăt cu "glas mare" [μέγας φωνή](din grecescul megas fone provine și termenul modern "megafon") și recunoașteți că Iisus Hristos poate să cheme la viață morții cu strigătul Lui puternic, doar este Dumnezeu! Parcă așa credeau ortodocșii cândva...

Acum mai "ascultați" un "megafon" biblic care învie morții:


"Căci Domnul Însuși, la un strigăt de poruncă, la sunetul vocii arhanghelului și la sunetul trâmbiței lui Dumnezeu, Se va coborî din cer și, mai întâi, vor învia cei morți în Cristos" (1 Tes. 4,16 - versiunea NTR)


Recunoașteți acum în vocea puternică a Arhanghelului pe Hristos care învie morții? Nu vă precipitați a-mi replica că Arhanghelul nu-i Hristos. Un înger nu poate învia 1.000.000.000 (să zicem aproximativ) de morți! Așteptați liniștit cireașa de pe tort...

Același "megafon" se aude pe cruce și morții înviază:

50. Iar Iisus, strigând iarăși cu glas mare, Și-a dat duhul.
51. Și iată, catapeteasma templului s-a sfâșiat în două de sus până jos, și pământul s-a cutremurat și pietrele s-au despicat;
52. Mormintele s-au deschis și multe trupuri ale sfinților adormiți s-au sculat.
53. Și ieșind din morminte, după învierea Lui, au intrat în cetatea sfântă și s-au arătat multora. (Matei 27 - versiunea Sinodală)

Și acum, cu voia dumneavoastră (ba chiar și fără ea), cireașa de pe tort:

"Dar Mihail Arhanghelul, când se împotrivea diavolului, certându-se cu el pentru trupul lui Moise, n-a îndrăznit să aducă judecată de hulă, ci a zis: "Să te certe pe tine Domnul!""(Iuda 1,9)


Același (căci Biblia nu ne prezintă un altul) Arhanghel care va învia toți drepții din istoria pământului cu glas puternic la revenirea Sa, l-a înviat și pe Moise când Se certa cu diavolul. Bănuiesc că se certa cu voce de megafon, căci n-am auzit pe cineva să se certe în șoaptă...
Cred că cireașa aceasta (deși e o cireașă amară) a răspuns întrebărilor puse de mai mulți domni în ultimele două zile.

Citat:
În prealabil postat de Lucian008 Vezi mesajul
Nu stiu la ce va ajuta exemplul. In primul rand nu pot sa accept sa argumentez un exemplu care nu e conform cu realitatea.
Mie îmi ajută căci e conform cu realitatea, dumneavoastră probabil trăiți într-o realitate paralelă, ori în cel mai fericit caz într-una secantă. Atât modelul trup + duh = suflet viu (vezi Gen.2,7) cât și exemplul scânduri + cuie = ladă (vezi atelierul de tâmplărie) sunt conforme realității. Ba aș zice că ne putem încrede mai mult în Cuvântul lui Dumnezeu decât în propriii noștri ochi de tâmplari amatori. Spuneți că nu-i așa!

Citat:
În prealabil postat de Lucian008 Vezi mesajul
Daca lada e omul viu, scandurile sunt trupul si cuiele sufletul. Cand omul moare lada nu mai exista. Scandurile sunt depozitate in mormant si cuiele din buzunar, daca sunt in cel drept merg in Rai, daca sunt in cel stang merg in iad. La inviere se reansambeleaza lada. Doar ca scandurile respective au cam putrezit si se schimba cu unele noi
Conform analogiei, tocmai ați sugerat că cuiele sunt în același timp și lada, iar cuiele nu se înțelege clar dacă sunt depozitate în buzunar ori merg deja în cele două locații - tipic pentru filosofia Babilonului! Ducând spre absurd elementele analogiei (așa cum mi s-a mai demonstrat în cazul pildei bogatului) se pare că nu aveți doar cele două buzunare pentru depozitat cuie, ci mai aveți unul la piept ("Sânul lui Avraam") și unul -să iertați- la... fundul (talpa) Iadului. Nu duc mai departe paralela și cu fratele dumneavoastră catolicul cu buzunarul Purgatoriului, sunteți oricum destul de limitat în mișcări: atenție să nu vă împungă cuiele!

Revenind la lucruri mai serioase, trebuie să acceptați modelul scripturistic:

"Atunci, luând Domnul Dumnezeu țărână din pământ, a făcut pe om și a suflat în fața lui suflare de viață și s-a făcut omul ființă vie [נֶפֶשׁ]." (Facerea 2,7 - versiunea Sinodală)

adică:

trup + suflare de viață = suflet viu

Sufletul viu, ființa vie, omul viu este o rezultantă, nu o componentă antropologică. Acest suflet [נֶפֶשׁ] nephesh din originalul ebraic are și sensul de ființă vie, om viu. Comparați cu originalul versetele din Facerea 12,5; 36,6; Levitic 4,2 și alte zeci si zeci de versete ale V.T. Faceți același lucru și cu corespondentul grecesc al sufletului [ψυχη] (numărul textelor va fi mult mai mare) și vă veți convinge că termenul nu se referă la vreo entitate ce poate trăi idependent de trup după moartea omului.

Citat:
În prealabil postat de Lucian008 Vezi mesajul
Ok, eu am spus unde sunt cuiele, poate raspundeti si dvs unde sunt.
Suflarea de viață (cuiele) la "dezasamblarea omului" (moartea) ia drumul de unde a venit, adică la Cel care a dat-o:

"mai înainte ca praful să se'ntoarcă în pământ așa cum a fost și suflarea să se'ntoarcă la Dumnezeu, la Cel care a dat-o." (Ecl.12,7 - versiunea Anania)

V-am dat versiunea I.P.S. Bartolomeu Anania, căci versiunea oficială Sinodala e pocită rău la acest verset. Va vedea traducătorul cum se va descurca la Dreapta Judecată cu pocitania dumnealui.

Această "piesă" de la "dezasamblare" - [רוּחַ] ruach (Ecl.12,7), este una și aceeași cu cea de la "asamblare" (Facerea 2,7) - suflarea de viață.

Last edited by osutafaraunu; 02.01.2012 at 00:03:01.
  #2  
Vechi 02.01.2012, 01:01:13
stefan florin's Avatar
stefan florin stefan florin is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 09.02.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 4.872
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Domnule Lucian, încerc să vă lămuresc... Nu să vă conving, căci conform prejudecății mele (am și eu prejudecăți) sunteți iremediabil pierdut. Pierdut nu în sensul pierderii mântuirii, ci iremediabil pierdut în meandrele concretului unei dogme deplorabil de străină Bibliei!

Deci vreau să vă lămuresc că în primul rând nu m-am referit la Lazăr din Betania în acea frază, dar asta nici nu mai are importanță... Lucrul cel mai important, care pentru dumneavoastră observ este indiferent: eu fac o distincție clară între suflet și suflarea de viață, iar această distincție o realizează și Scriptura. Nu mai revin asupra subiectului, s-a discutat destul.

Pentru a nu-mi reproșa iar evitarea unui răspuns: pot fi de acord că momentul învierii a fost când Iisus S-a rugat Tatălui, iar Acesta a realizat minunea învierii, iar când Domnul l-a strigat pe Lazăr să iasă afară din mormânt, prietenul Lui era deja înviat... deși diferența între cele două evenimente e doar de câteva secunde...


"Și zicând acestea, a strigat cu glas mare: Lazăre, vino afară!" (Ioan 11,43 - versiunea Sinodală)


Acum, "ascultați" puțin acel strigăt cu "glas mare" [μέγας φωνή](din grecescul megas fone provine și termenul modern "megafon") și recunoașteți că Iisus Hristos poate să cheme la viață morții cu strigătul Lui puternic, doar este Dumnezeu! Parcă așa credeau ortodocșii cândva...

Acum mai "ascultați" un "megafon" biblic care învie morții:


"Căci Domnul Însuși, la un strigăt de poruncă, la sunetul vocii arhanghelului și la sunetul trâmbiței lui Dumnezeu, Se va coborî din cer și, mai întâi, vor învia cei morți în Cristos" (1 Tes. 4,16 - versiunea NTR)


Recunoașteți acum în vocea puternică a Arhanghelului pe Hristos care învie morții? Nu vă precipitați a-mi replica că Arhanghelul nu-i Hristos. Un înger nu poate învia 1.000.000.000 (să zicem aproximativ) de morți! Așteptați liniștit cireașa de pe tort...

Același "megafon" se aude pe cruce și morții înviază:

50. Iar Iisus, strigând iarăși cu glas mare, Și-a dat duhul.
51. Și iată, catapeteasma templului s-a sfâșiat în două de sus până jos, și pământul s-a cutremurat și pietrele s-au despicat;
52. Mormintele s-au deschis și multe trupuri ale sfinților adormiți s-au sculat.
53. Și ieșind din morminte, după învierea Lui, au intrat în cetatea sfântă și s-au arătat multora. (Matei 27 - versiunea Sinodală)

Și acum, cu voia dumneavoastră (ba chiar și fără ea), cireașa de pe tort:

"Dar Mihail Arhanghelul, când se împotrivea diavolului, certându-se cu el pentru trupul lui Moise, n-a îndrăznit să aducă judecată de hulă, ci a zis: "Să te certe pe tine Domnul!""(Iuda 1,9)


Același (căci Biblia nu ne prezintă un altul) Arhanghel care va învia toți drepții din istoria pământului cu glas puternic la revenirea Sa, l-a înviat și pe Moise când Se certa cu diavolul. Bănuiesc că se certa cu voce de megafon, căci n-am auzit pe cineva să se certe în șoaptă...
Cred că cireașa aceasta (deși e o cireașă amară) a răspuns întrebărilor puse de mai mulți domni în ultimele două zile.

Mie îmi ajută căci e conform cu realitatea, dumneavoastră probabil trăiți într-o realitate paralelă, ori în cel mai fericit caz într-una secantă. Atât modelul trup + duh = suflet viu (vezi Gen.2,7) cât și exemplul scânduri + cuie = ladă (vezi atelierul de tâmplărie) sunt conforme realității. Ba aș zice că ne putem încrede mai mult în Cuvântul lui Dumnezeu decât în propriii noștri ochi de tâmplari amatori. Spuneți că nu-i așa!

Conform analogiei, tocmai ați sugerat că cuiele sunt în același timp și lada, iar cuiele nu se înțelege clar dacă sunt depozitate în buzunar ori merg deja în cele două locații - tipic pentru filosofia Babilonului! Ducând spre absurd elementele analogiei (așa cum mi s-a mai demonstrat în cazul pildei bogatului) se pare că nu aveți doar cele două buzunare pentru depozitat cuie, ci mai aveți unul la piept ("Sânul lui Avraam") și unul -să iertați- la... fundul (talpa) Iadului. Nu duc mai departe paralela și cu fratele dumneavoastră catolicul cu buzunarul Purgatoriului, sunteți oricum destul de limitat în mișcări: atenție să nu vă împungă cuiele!

Revenind la lucruri mai serioase, trebuie să acceptați modelul scripturistic:

"Atunci, luând Domnul Dumnezeu țărână din pământ, a făcut pe om și a suflat în fața lui suflare de viață și s-a făcut omul ființă vie [נֶפֶשׁ]." (Facerea 2,7 - versiunea Sinodală)

adică:

trup + suflare de viață = suflet viu

Sufletul viu, ființa vie, omul viu este o rezultantă, nu o componentă antropologică. Acest suflet [נֶפֶשׁ] nephesh din originalul ebraic are și sensul de ființă vie, om viu. Comparați cu originalul versetele din Facerea 12,5; 36,6; Levitic 4,2 și alte zeci si zeci de versete ale V.T. Faceți același lucru și cu corespondentul grecesc al sufletului [ψυχη] (numărul textelor va fi mult mai mare) și vă veți convinge că termenul nu se referă la vreo entitate ce poate trăi idependent de trup după moartea omului.

Suflarea de viață (cuiele) la "dezasamblarea omului" (moartea) ia drumul de unde a venit, adică la Cel care a dat-o:

"mai înainte ca praful să se'ntoarcă în pământ așa cum a fost și suflarea să se'ntoarcă la Dumnezeu, la Cel care a dat-o." (Ecl.12,7 - versiunea Anania)

V-am dat versiunea I.P.S. Bartolomeu Anania, căci versiunea oficială Sinodala e pocită rău la acest verset. Va vedea traducătorul cum se va descurca la Dreapta Judecată cu pocitania dumnealui.

Această "piesă" de la "dezasamblare" - [רוּחַ] ruach (Ecl.12,7), este una și aceeași cu cea de la "asamblare" (Facerea 2,7) - suflarea de viață.
cum Iisus e Dumnezeu? Nu mai este un inger si anume arhanghelul Mihail? Asta in viziunea voastra adventista. Doamne ajuta!
  #3  
Vechi 02.01.2012, 01:11:35
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de stefan florin Vezi mesajul
cum Iisus e Dumnezeu? Nu mai este un inger si anume arhanghelul Mihail? Asta in viziunea voastra adventista.
Tu poți face diferența între un înger și Arhi-înger?
  #4  
Vechi 02.01.2012, 01:16:44
iuliu46 iuliu46 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 24.12.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.321
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Tu poți face diferența între un înger și Arhi-înger?
Ce tot insisti atat ? Scrie clar in biblie ca Mihail este unul din capetenii,cum probabil si satana a fost alta cand era in cer."Dar voi ca niste oameni muriti si ca unul din capetenii cadeti ".Noi credem ca sant 7 arhangheli dar numai Dumnezeu stie cati sant.
  #5  
Vechi 02.01.2012, 01:28:32
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de iuliu46 Vezi mesajul
Noi credem ca sant 7 arhangheli
Să fiți sănătoși! Dar credința asta e bolnavă rău! - scuză-mă că o spun fără menajamente. Imaginează-ți o armată ce primește ordine de la 7 generali deodată! Dacă ai citit în DEX, prefixul arhi provine din verbul grecesc "arkhein" = a comanda.
  #6  
Vechi 02.01.2012, 01:33:54
iuliu46 iuliu46 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 24.12.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.321
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Să fiți sănătoși! Dar credința asta e bolnavă rău! - scuză-mă că o spun fără menajamente. Imaginează-ți o armată ce primește ordine de la 7 generali deodată! Dacă ai citit în DEX, prefixul arhi provine din verbul grecesc "arkhein" = a comanda.
Mai dar tu intelegi ca fiecare are alte indatoriri ? Numele lor descrie insusiri ale lui Dumnezeu de asta eu zic ca numai Dumnezeu stie cati sant.Dar nu poti sa citesti in Biblie si sa vezi ca Mihail este UNUL DIN CAPETENII ? Si e comandantul ostilor ingeresti ,dar Dumnezeu nu se lupta intr-una mai are si alta treburi.
Ce la noi toti sefii sant generali ?
  #7  
Vechi 02.01.2012, 01:59:02
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de iuliu46 Vezi mesajul
Mai dar tu intelegi ca fiecare are alte indatoriri ?
Măi omu' lui Dumnezeu! În Biblie nu scrie de 7 Arhangheli, decât de Unul singur! Și apoi nu poate fi fiecare din cei 7, Arhi, adică "cel mai"! Îți dai seama cum sună?
  #8  
Vechi 02.01.2012, 13:37:54
stefan florin's Avatar
stefan florin stefan florin is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 09.02.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 4.872
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Să fiți sănătoși! Dar credința asta e bolnavă rău! - scuză-mă că o spun fără menajamente. Imaginează-ți o armată ce primește ordine de la 7 generali deodată! Dacă ai citit în DEX, prefixul arhi provine din verbul grecesc "arkhein" = a comanda.

prietene, te ratacesti rau. Daca e sa ma iau dupa logica vostra adventista insusi Tatal ceresc este arhanghelul Mihail, capetenia ingerilor. El chiar are o denumire specifica, Domnul Savaot, care inseamna Domnul ostirilor ingeresti, comandantul suprem, si cum o armata nu poate primi ordine de la 7 generali odata inseamna ca Domnul Savaot=Arhanghelul Mihail nu? Doamne ajuta!
  #9  
Vechi 02.01.2012, 09:42:09
mihai07
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Tu poți face diferența între un înger și Arhi-înger?
10. Și iată că o mână s-a atins de mine și m-a ridicat în genunchi și pe palmele mâinilor mele.
11. Și a grăit către mine: "Daniele, om plăcut al lui Dumnezeu, ia aminte la cuvintele pe care ți le spun ție și stai drept, că acum sunt trimis către tine". Și pe când îmi grăia cuvântul acesta, m-am sculat tremurând.
12. Și a zis către mine: "Nu te teme, Daniele, că din ziua cea dintâi, de când ți-ai sârguit inima ta ca să înțelegi și să te smerești înaintea Dumnezeului tău, cuvintele tale au fost auzite și eu am sosit din pricina cuvintelor tale.
13. Și îngerul păzitor al Persiei mi-a stat împotrivă douăzeci și una de zile, dar iată că Mihail, cel dintâi dintre îngerii păzitori, a venit în ajutorul meu și eu l-am lăsat acolo la îngerul păzitor al regelui Perșilor
14. Și am venit ca să-ți fac cunoscut ce se va întâmpla poporului tău la sfârșitul zilelor; că mai este o vedenie pentru zilele cele din urmă".
15. Și pe când grăia cu mine astfel de cuvinte, mi-am întors privirea spre pământ și am rămas ca un mut.
16. Și iată! Acela care avea înfățișarea fiului omului s-a atins de buzele mele; atunci am deschis gura mea și am grăit și am zis către cel ce sta înaintea mea: "O, Stăpânul meu! Din pricina acestei vedenii m-au cuprins zvârcoliri de durere și am rămas fără putere.
17. Și cum poate un slujitor atât de mic al Domnului său să grăiască cu un Stăpân atât de mare ca Tine! Și de spaimă îmi piere toată puterea și suflarea mi se oprește".
18. Atunci s-a atins iarăși de mine acela care avea înfățișarea Fiului Omului și mi-a dat tărie.
19. Și mi-a zis: "Nu te teme, om plăcut al lui Dumnezeu! Pace ție! Fii tare și curajos!" Și pe când grăia cu mine, m-am simțit întărit și am zis: "Spune, Stăpâne, căci Tu m-ai întărit!"
20. Atunci El a zis: "Știi tu, oare, pentru ce am venit la tine? Acum Mă voi întoarce să fac război cu îngerul păzitor al Persiei și, când Eu Mă voi duce, iată că îngerul păzitor al Greciei va veni.
21. Îți voi vesti ție ceea ce este scris în cartea adevărului. Nimeni nu poate să Mă ajute mai bine la aceasta decât Mihail, îngerul vostru păzitor".
Poate raspunzi tu ca grasu nu stie.
  #10  
Vechi 02.01.2012, 10:50:23
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mihai07 Vezi mesajul
10. Și iată că o mână s-a atins de mine și m-a ridicat în genunchi și pe palmele mâinilor mele.
11. Și a grăit către mine: "Daniele, om plăcut al lui Dumnezeu, ia aminte la cuvintele pe care ți le spun ție și stai drept, că acum sunt trimis către tine". Și pe când îmi grăia cuvântul acesta, m-am sculat tremurând.
12. Și a zis către mine: "Nu te teme, Daniele, că din ziua cea dintâi, de când ți-ai sârguit inima ta ca să înțelegi și să te smerești înaintea Dumnezeului tău, cuvintele tale au fost auzite și eu am sosit din pricina cuvintelor tale.
13. Și îngerul păzitor al Persiei mi-a stat împotrivă douăzeci și una de zile, dar iată că Mihail, cel dintâi dintre îngerii păzitori, a venit în ajutorul meu și eu l-am lăsat acolo la îngerul păzitor al regelui Perșilor
14. Și am venit ca să-ți fac cunoscut ce se va întâmpla poporului tău la sfârșitul zilelor; că mai este o vedenie pentru zilele cele din urmă".
15. Și pe când grăia cu mine astfel de cuvinte, mi-am întors privirea spre pământ și am rămas ca un mut.
16. Și iată! Acela care avea înfățișarea fiului omului s-a atins de buzele mele; atunci am deschis gura mea și am grăit și am zis către cel ce sta înaintea mea: "O, Stăpânul meu! Din pricina acestei vedenii m-au cuprins zvârcoliri de durere și am rămas fără putere.
17. Și cum poate un slujitor atât de mic al Domnului său să grăiască cu un Stăpân atât de mare ca Tine! Și de spaimă îmi piere toată puterea și suflarea mi se oprește".
18. Atunci s-a atins iarăși de mine acela care avea înfățișarea Fiului Omului și mi-a dat tărie.
19. Și mi-a zis: "Nu te teme, om plăcut al lui Dumnezeu! Pace ție! Fii tare și curajos!" Și pe când grăia cu mine, m-am simțit întărit și am zis: "Spune, Stăpâne, căci Tu m-ai întărit!"
20. Atunci El a zis: "Știi tu, oare, pentru ce am venit la tine? Acum Mă voi întoarce să fac război cu îngerul păzitor al Persiei și, când Eu Mă voi duce, iată că îngerul păzitor al Greciei va veni.
21. Îți voi vesti ție ceea ce este scris în cartea adevărului. Nimeni nu poate să Mă ajute mai bine la aceasta decât Mihail, îngerul vostru păzitor".
Poate raspunzi tu ca grasu nu stie.
Ai postat 10 versete, ce să-ți răspund? Că Cine e Acela "care avea înfățișarea Fiului Omului" cu majuscule? În Biblie, de regulă aceea e denumirea lui Iisus Hristos. Cred că am răspuns la [nepusa] ta întrebare.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Despre moarte si pomenirea mortilor AnnaEnache Intrebari utilizatori 42 13.06.2012 09:43:28
SA VORBIM DESPRE URA,PEDEAPSA SI MOARTE. bitza Generalitati 28 20.03.2011 02:05:27
Despre viata de dupa moarte georgian_osa Din Noul Testament 30 14.03.2010 18:49:29
Marturii despre moarte Iustin44 Generalitati 14 31.03.2009 23:59:56
despre randuielile de la moarte cuiva si parastase mara2008 Generalitati 1 20.05.2008 15:07:31