![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Aveti rabdare... , nu va certati , banuiesc ca sunteti penticostati, trebuie sa avem rabdare.! Acum in primul rand , daca copilul moare nebotezat , ia zicetimi voi, se mai mantuieste? si a II-a voi spuneti ca treaba asta cu Botezul la 18 ani sau la cat faceti voi il va mantui? eu stiu penticostali care nu prea ii intereseaza de multe , dar se bat cu pumnul in piept. Cica sunt penticostali totusi "vorbesc in limbi". Mai fratilor crestini , aveti grija. Si inca ceva. O intrebare: Cine uraste Crucea? Cine??? Raspunsul este Vrajmasul , Satan ala o uraste, voi puteti sa ziceti orice , dar Domnul nostru IIsus Hristos a ales acest semn , ca prin el sa ne mantuiasca , EL sa jertfit pentru noi , si ne-a daruit Crucea ca arma impotriva diavolului. Il rog pe DUmnezeu sa lumineze pe ce rataciti , sa usureze pe ce impovarati si sa arate calea cea dreapa celor care nu stiu ce sa faca!
Doamne ajuta! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
"Cel ce va crede și se va boteza se va mântui; iar cel ce nu va crede se va osândi." (Marcu 16,16) Deci noi efectuăm botezul la o vârstă la care omul poate dezvolta o credință ce duce la mântuire. Iar vârsta aceasta poate să fie mai mică de 18 ani, însă în nici un caz nu poate fi de... câteva zile. Scriptura mai amintește o condiție de mântuire pe lângă credință [urmată de botez], o condiție despre care s-a vorbit foarte puțin pe acest topic: "Că de vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul și vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morți, te vei mântui." (Rom.10,9). Observați vă rog că această mărturisire trebuie făcută "cu gura ta", nu cu gura nașului. Da, vrăjmașul urăște pe Cel ce S-a jertfit pe cruce pentru omenire. Însă stau și mă întreb: oare nu se bucură când vede atâția bieți oameni stând la coadă la moaște și fragmente de Cruce? Nu tresaltă de bucurie când îi ține pe oameni în întuneric spiritual făcându-i să leșine cu sutele la cozi? Oare nu el este autorul îmbrâncelilor din Piața Constituției și câțiva metri mai încolo la Patriarhie? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
De multe ori cadem prada ideilor vrasmasului. Oare ideea dvs, exprimata prin cuvintele de mai sus, de unde vine? Nu este rau ati dori sa vezi si sa atingi Crucea lui Hristos. Oamenii isi doresc asta si vin multi. Ca se inghesuie si se imping, asta arata ca sunt oameni si deci pacatosi, unii mai mult sau mai putin ca altii. Insinuarea cu tinutul oamenilor in intuneric spiritual este dea dreptul josnica. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ziceti ca sunteti adventist de ziua a 7-a domnule tricesimusquintus ,acuma haideti sa vedem cate ceva si despre religia adventista si sa o dezbatem putin.
Dupa cum sigur cred ca stiti numele de adventist=venire de la latinescul ,,adventus'',si acesta confesiune a fost intemeiata de un fermier pe nume Wiliam Miller din America prin jurul anului 1816(corectati-ma daca e nevoie).Ei acest fermier citind el cu staruinta Biblia a scos o nascocire cum ca a doua venire a lui Hristos va fi intre 1 martie 1843 si 1 martie 1844 si in acest interval va forma pe pamant o imparatie de 1000 de ani(milenismul) cu cei drepti.Data venirii a doua a stabilit-o pornind de la Daniel(8,14),unde proorocul spune ca vor trece 2400 de zile pana la curatirea iudeilor.Socoteala a tinut-o de la 457 i hr fiinca atunci a inceput robia babilonica.Ei profetia lui nu s-a implinit ceace a adus multa tulburare in comunitate.Miller si-a recunoscut in public greseala si s-*a apuc iar de calcule,noua data era 10 octombrie 1844 deci cu 6-7 luni mai tarziu decat data initiala.De data asta era anuntat prin ziare,reviste ,brosuri ,mare frenezie toti isi vindeau casele, mosiile,se pocaiau iar noapte de 9 spre 10 era asteptata mai mult ca pretul vietii insasi.Insa din pacate a fost o noapte ca oricare alta si dupa aceea comunitatea s-a dezmenvrat,insusi Miller i-a sfatuit sa plece la baptisti insa acestia nu i-au acceptat. Cat despre adventisti de ziua a 7-a acesta confesiune a fost intemeiata de Joseph Bates,capitan de vapor,nu mai lungesc prea mult doar spun ca in Romanbia a ajuns prin 1890,iar in 1906 a fost primita de primul intelectual Petre Paulini care va ajunge conducatorul sectei. Iata principalele invataturi ale sectei: a.cunoasterea datei axacte a venirii a doua b.mileniul-imparatia pe pamant a lui Hristos 1000 de ani c.nu exista iad, nici suflet nemuritor(!!!!!!!!) d.serbarea sambetei e.obligatitvitatatea VT la mancaruri curate si necurate f.domnia lui Antihrist de 1260dee zile(ap.,12,6) si anume intre 538-1798(domnioa papalitatii g.si alte invataturi caracteristice tuturor sectelor Acum dragi frati ortodcsi sa dezbatem si noi putin dogma ,,fratelui'' tricesimusquintus.
__________________
Cheamă-Mă, și-ți voi răspunde și îți voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoști.(Ieremia 33:3) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Stai linistit, ca domnul tricesimusquintus va veni cu citate din Biblia sa (traduceri doar de ei agreate), intoarse, rastalmacite si talmacite si rasucite si invartite si iar rasturnate si ``da capo el fine`` spre ametirea tuturor dar mai ales a celor mai slabi de inger, spre argument a ereziilor propriei sale secte.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dacă dumneata te referi la o ipotetică sectă (cu carcteristicile de mai jos) s-ar putea să ai dreptate, însă dacă te referi la Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea ai cam sfeclit-o și în acest rezumat, după cum urmează: De la înființarea ei în 1863, Biserica AZȘ nu și-a propus niciodată să stabilească această "dată exactă". Împărăția milenară a lui Hristos va fi în Cer, nu pe pământ, cred (de fapt sunt sigur) că ne confunzi cu Martorii lui Iehova. La sărăcia de argumente, se potrivește de minune un "etc." ![]() Fă bine și corectează-ți lacunele, apoi poți să-ți asumi rolul de moderator. Mulțumesc. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Se pare că dumneata ești un prooroc de poți vedea stările mele fizice și sufletești. Iartă-mă c-o spun direct: din nefericire ești prooroc de alt gen, căci lucrurile nu stau așa. Mă întristează să văd atâția semeni și conaționali de-ai mei punându-și speranța în niște obiecte de proveniență dubioasă, în loc de a se încrede în Singurul ce poate da mântuire: Hristos. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Descoperirea Crucii M#ntuitorului Golgota a rămas ca un loc blestemat. Gunoaiele Ierusalimului au început să fie aruncate acolo, dar Dumnezeu a schimbat cursul istoriei și, prin decretul lui Constantin cel Mare, creștinismul a fost scos de sub interdicția legii romane și i s-au data aceleași drepturi ca oricărei alte religii a imperiului, prin decretul de la Milano, din 313. Prin punerea semnului crucii pe scuturile ostașilor împăratului Constantin, acest semn al mântuirii nu a mai fost un prilej de pedeapsă pentru creștini. Până atunci, așa cum vedem în catacombele romane, creștinii foloseau semnul crucii pe morminte sau pe pereții catacombelor într-o formă disimulată, ca o ancoră (cel mai adesea) ca un trident, sau ca o svastică. De atunci începe venerarea deschisă a crucii, ca simbol mistic al suferinței și al Învierii Domnului. Cea care aduce la iveală Crucea cea adevărată, spre venerarea \ntregii omenirii creștine, a fost Sfânta Elena, mama împăratului Constantin. Aceasta a cerut Împăratului să-i dea bani pentru a face săpături pe Golgota spre a descoperi sfânta cruce. Dumnezeu i-a ajutat și crucea a fost dezgropată în 326. Nu a fost greu să fie recunoscută, fiind singura care avea cuie bătute în ea, fiindcă cei doi tâlhari fuseseră legați cu funii pe crucile lor. Pentru mai bună verificare, crucea a fost așezată peste un mort, care a înviat și a rostit cuvinte de slavă lui Dumnezeu. Aceasta este crucea despre care Sf. Apostol Pavel scrie: "Căci cuvântul crucii este, pentru cei ce pier, nebunie, iar pentru noi, cei ce ne mântuim, este puterea lui Dumnezeu, căci scris este: pierde-voi înțelepciunea celor înțelepți și știința celor învățați o voi nimici." (1 Cor, 18-19) Sfânta Elena, așa cum ne spun Ambrozie, Rufinus și alți urmași ai apostolilor, a trimis două cuie din crucea Domnului fiului ei Constantin, unul din cuie fiind încastrat într-o diademă. Crucea a fost pusă în basilica Sfânta Cruce din Ierusalim, zidită de împărăteasa Elena. Acolo era, de asemenea, un cui și placa pe care Pilat pusese să se scrie INRI. În fața bazilicii, a fost înălțată o cruce de metal pe care, împăratul Teodosie al II -lea a acoperit-o cu aur și diamante în 417. În urma unui război cu Perșii, sfânta cruce a fost luată ca un trofeu de mare valoare și astfel Ierusalimul a rămas fără obiectul de venerare cel mai sacru. La câțiva ani după aceasta, împăratul Heraclius a pornit un război contra Perșilor pentru a recuceri obiectul sacru al crucii. Era în anul 614. Perșii au fost înfrânți, crucea adusă cu mare cinste la Ierusalim și patriarhul orașului a înălțat-o în fața poporului, în ziua de 14 Septembrie, când tot poporul a căzut în genunchi și a cântat cu lacrimi: "Crucii Tale ne închinăm, Hristoase, și sfântă Învierea Ta o lăudăm și o mărim". Sfânta cruce s-a pierdut, nu au mai rămas decât părți din ea, aflate în proprietatea unor Patriarhii. Este sigur că, în perioada iconoclasmului, crucea a fost negată ca și icoanele. Poate că a fost ascunsă de patriarhul Ierusalimului, eventual, descompusă în bucăți spre a fi mai ușor de ascuns și apoi, scoasă din nou la iveală. Se presupune că a fost trimisă la Constantinopol, atunci când pericolul musulman a crescut și că a stat acolo până în preajma căderii Constantinopolului. Unii istorici cred că atunci crucea a fost desfăcută în bucăți mai mici și trimisă diferitelor patriarhii spre salvarea ei. În felul acesta cei care duceau bucățile de cruce puteau trece prin controlul musulman fără pericol. Dar chiar dacă astăzi avem doar fragmente ale sfintei cruci, simbolul crucii reprezentat în multiple forme, rămâne ca semn al morții și Învierii Domnului nostru Iisus Hristos spre care martirii își aținteau ochii în timpul suferinței și mureau fericiți. Crucea evocă patima mântuitoare pentru lume a lui Iisus. În ea se recapitulează întreaga Lui viață. "El a purtat păcatele noastre în trupul Său pe lemn pentru ca noi, murind față de păcate, să trăim spre îndreptare", spune Sf. Petru în întâia sa epistola sobornicească, la capitolul 2, vers 24. Paradoxul credinței creștine constă în aceea ca puterea lui Dumnezeu se arată în suferință, pe cruce, căci așa cun mărturisește Sf. Pavel, "când sunt slab, atunci sunt tare". (2 Cor. 12) Pe de o parte, crucea descoperă starea de păcat a lumii și responsabilitatea omului pentru organizarea infernală a veacului nostru și, pe de altă parte este provocarea lui Dumnezeu contra concepției fataliste a răului și a morții, căci ea constituie cursa în care Mântuitorul a prins pe stăpânitorul lumii acesteia. Pe de altă parte, crucea este și simbolul Bisericii lui Hristos care stă cu rădăcina înfiptă în dealul Golgotei trăgându-și seva din sângele jertfei lui Iisus. Ea se înalță până la cer prin brațul vertical și cuprinde în ea întreaga lume pe care o îmbrățișează salvator prin brațele orizontale. Ea închipuie verticalitatea bisericii, înălțarea la ceruri și dimensiunea ei orizontală, socială, pentru toată viața pământească a omului.(Paragraf construit pe datele din Dicționar de Teologie Ortodoxă de Preot prof. Ion Bria, B.O.R. 1994) |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Arsenie Boca si Sfanta Taina a botezului | alynna | Biserica Ortodoxa Romana | 22 | 10.05.2013 08:28:51 |
Care este sensul Botezului Domnului? | Florin-Ionut | Botezul | 33 | 07.01.2013 15:38:30 |
Taina Botezului in cadrul Sfintei Liturghi | georgeval | Botezul | 22 | 21.02.2012 23:08:48 |
Taina Botezului în Filocalie | NECTARIE | Botezul | 6 | 23.11.2011 15:34:34 |
|