Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 17.02.2015, 16:02:19
centesimusvicesimusoctavus's Avatar
centesimusvicesimusoctavus centesimusvicesimusoctavus is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 28.12.2014
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 293
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Trebuie inseamna trebuie.

Fanteziile tale iconoclaste sunt "extra" si oricat de mult ai incerca sa le inghesui in "trebuie" pur si simplu nu incap.
Interesant mai ești Aline! Tu vezi în versetele de mai jos vreo justificare pentru practici iconodule?

Dar vine ceasul și acum este, când adevărații închinători se vor închina Tatălui în duh și în adevăr, că și Tatăl astfel de închinători își dorește. Duh este Dumnezeu și cei ce I se închină trebuie să i se închine în duh și în adevăr.” (Ioan 4,23-24 - Biblia Ortodoxă)

Dacă Dumnezeu dorește și chiar trebuie să I Se aducă închinare ”în duh”, înseamnă că nu dorește și nu trebuie în trup (moaște, sfinți) sau în obiecte (icoane, cruci). E chiar atât de greu de acceptat acest adevăr simplu? Tatăl poruncește închinare fără reprezentări, iar Fiul ne spune că închinarea trebuie să fie în duh; de ce trebuie ca omul să facă tot pe dos?
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 18.02.2015, 11:40:49
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Interesant mai ești Aline! Tu vezi în versetele de mai jos vreo justificare pentru practici iconodule?
Pai tu vezi in versetele de mai jos vreo justificare pentru practica zeciuelii - obligatia de a da 10% sau chiar 20% din venituri la mare cinste in "biserica" adventista?

"Fiecare să dea cum socotește cu inima sa, nu cu părere de rău, sau de silă, căci Dumnezeu iubește pe cel care dă cu voie bună." 2 Cor. 9:7

Teologia icoanei se pare ca este prea complexa pentru o minte de neoprotestant.

Daca totusi poti, incearca sa faci un efort intelectual si sa te rezumi la decizia celui de al 7 lea Sinod Ecumenic si sa ne spui si noua ce ti se pare in neregula cu argumentele prezentate acolo vizavi de cinstirea icoanelor.

Citat:
Acesta a fost felul de gandire al celui de al Saptele Sinod Ecumenic, care a decretat în al sau Oros:

"Acesta fiind cazul, urmand calea împarateasca si învatatura de inspiratie divina a Sfintilor Parinti si a Traditiei Bisericii sobornicesti - caci noi stim ca este inspirata de Duhul Sfant, care se afla în ea - decidem în mod corect si dupa o lunga examinare, ca asemenea Crucii sfinte si datatoare de viata, la fel sfintele si pretioase icoane pictate în culori si impodobite cu pietre pretioase sau cu alta materie avand acelasi scop (epitedeios) sa fie puse în sfintele biserici ale lui Dumnezeu, pe obiecte si haine sfinte, pe pereti si pe strazi, indiferent daca ele sunt icoane ale Domnului Dumnezeu si Mântuitor iisus Hristos, ale Preacuratei Fecioare, Sfânta Nascatoare de Dumnezeu, sau ale îngerilor sau Sfintilor. Caci ori de câte ori vedem reprezentarea lor prin imagini, ori de câte ori le privim, ne aducem aminte de prototipuri, îi iubim mai mult, suntem îndemnati sa ne închinam sarutând imaginea si sa ne marturisim veneratia (proskenesin), nu adevarate închinare (latreian) care, dupa credinta noastra este cuvenita numai naturii divine, dar în acelasi fel veneram imaginea Crucii celei scumpe si datatoare de viata, Sfânta Evanghelie si alte obiecte sfinte pe care le cinstim cu tamaie si lumanari, dupa obiceiurile înaintasilor nostri. Caci cinstea data imaginii se adreseaza prototipului, si persoana care venereaza o icoana venereaza pe cel reprezentat de ea. Într-adevar, aceasta este învatatura Sfintilor nostrii Parinti, si Traditia Sfintei Biserici sobornicesti care a dus Evanghelia de la un capat la celalalt al pamântului."

Daca e prea complicat pentru tine sa pricepi care e diferenta intre Scriptura si adaosurile voastre, hai sa te ajut, ca la gradinita.

Uite, asta e Scriptura:

Citat:
” Dar vine ceasul și acum este, când adevărații închinători se vor închina Tatălui în duh și în adevăr, că și Tatăl astfel de închinători își dorește. Duh este Dumnezeu și cei ce I se închină trebuie să i se închine în duh și în adevăr.” (Ioan 4,23-24 - Biblia Ortodoxă)
Uite, asta e adaosul tau:

Citat:
Dacă Dumnezeu dorește și chiar trebuie să I Se aducă închinare ”în duh”, înseamnă că nu dorește și nu trebuie în trup (moaște, sfinți) sau în obiecte (icoane, cruci). E chiar atât de greu de acceptat acest adevăr simplu? Tatăl poruncește închinare fără reprezentări, iar Fiul ne spune că închinarea trebuie să fie în duh; de ce trebuie ca omul să facă tot pe dos?
Prima parte o putem lua de buna, a doua din pacate, nu.

Este retorica ieftina, pentru prostimea care o adunati din sate sarace, cu faina si ulei ca PSD in campanie electorala.

Diferenta fiind ca in timp ce ei mint si fura "doar" cele trupesti, voi furati si mintiti si in cele trupesti si cele duhovnicesti.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 18.02.2015, 12:03:01
centesimusvicesimusoctavus's Avatar
centesimusvicesimusoctavus centesimusvicesimusoctavus is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 28.12.2014
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 293
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Pai tu vezi in versetele de mai jos vreo justificare pentru practica zeciuelii - obligatia de a da 10% sau chiar 20% din venituri la mare cinste in "biserica" adventista?
Irelevant. Zecimea este o practică biblică. Închinarea și slujirea reprezentărilor este o practică dezavuată de Biblie/Dumnezeu.

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
[b][i]Daca totusi poti, incearca sa faci un efort intelectual si sa te rezumi la decizia celui de al 7 lea Sinod Ecumenic si sa ne spui si noua ce ti se pare in neregula cu argumentele prezentate acolo vizavi de cinstirea icoanelor.
Nu vreau să judec o hotărâre a Bisericii Ortodoxe (cum ai făcut tu mai sus, referitor la zecime), eu susțin doar punctul de vedere al lui Dumnezeu exprimat prin Poruncă: fără reprezentări în scop de închinare și slujbe aferente!
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 18.02.2015, 12:14:57
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Irelevant. Zecimea este o practică biblică. Închinarea i slujirea reprezentărilor este o practică dezavuată de Biblie/Dumnezeu.
Dumnezeu cere să I se facă atâtea lucruri, oare aiurea? Dezavuată? Adică condamnată?
Ce condamnă Dumnezeu? Însuși cuvintele Lui? Chivot, heruvimi, toiag, șarpe de aramă și celelalte? (la care scriu)

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Nu vreau să judec o hotărâre a Bisericii Ortodoxe (cum ai făcut tu mai sus, referitor la zecime), eu susin doar punctul de vedere al lui Dumnezeu exprimat prin Poruncă: fără reprezentări în scop de închinare i slujbe aferente!
Exprimat prin poruncă? Păi porunca e Toiagul cu care face minuni.
Porunca e șarpele de aramă, la care oamenii, căzuți pe jos fiind, mușcați de șarpe, se închinau, că acolo era Dumnezeu, în șarpele de aramă.
Porunca era Chivotul. Heruvimii de aur.
Porunca erau Tablele Legii, puse la cinste în Chivot, cu năstrapa plină cu mană.
Se contrazice Dumnezeu?
Când se închina Chivotului, nu se închina și lui Dumnezeu în același timp?
Vai și-amar de voi...
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia
Reply With Quote
  #5  
Vechi 18.02.2015, 14:15:31
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Irelevant. Zecimea este o practică biblică.
O practica a vechiului testament si desfiintata in cel Nou.
Mersi, stim deja, voi nu ati aflat inca asta.

Citat:
Închinarea și slujirea reprezentărilor este o practică dezavuată de Biblie/Dumnezeu.
O fi, doar ca noi nu facem asa ceva. doar le cinstim pentru valoarea sacra.

Ca voi la randul vostru desi produceti astfel de imagini nu va trezesc sentimente de aceeasi natura, stim si asta, nu toata lumea poate avea o credinta vie.

Tocmai asta e si scopul sectarismului, sa inlocuiasca credinta autentica cu una falsa si ineficienta, neproductiva duhovniceste chiar daca are un aparent continut moral.

Citat:
Nu vreau să judec o hotărâre a Bisericii Ortodoxe (cum ai făcut tu mai sus, referitor la zecime), eu susțin doar punctul de vedere al lui Dumnezeu exprimat prin Poruncă: fără reprezentări în scop de închinare și slujbe aferente!
Poi da, problema e ca nu poti intelege corect problema "reprezentarilor" ca era vorba de falsi dumnezei si ceea ce a interzis expres Dumnezeu erau lucruri/obiceiuri care faceau "conexiunea" cu acesti falsi dumnezei.

Dar nah, e mai usor sa fii adventist si sa iei de buna poezia inaintasilor decat sa deschizi ochii sa vezi cat de rupta de realitatea istorica, duhovniceasca si umana este.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 18.02.2015 at 14:17:38.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 18.02.2015, 14:43:06
centesimusvicesimusoctavus's Avatar
centesimusvicesimusoctavus centesimusvicesimusoctavus is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 28.12.2014
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 293
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
O practica a vechiului testament si desfiintata in cel Nou.
Mersi, stim deja, voi nu ati aflat inca asta.
Pentru a doua oară, irelevant. La fel ca s™i porunca a II-a din Decalog, zecimea nu a fost desfiint›ată, ea rămâne în continuare o âpractică biblică†- as™a cum m-am exprimat. Pe de altă parte, închinarea s™i slujirea la reprezentări, atât în VT cât s™i în NT a rămas în continuare o practică păgână.

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
O fi, doar ca noi nu facem asa ceva. doar le cinstim pentru valoarea sacra.
Nu pot›i contesta faptul că aceast㠀cinstire produce exact manifestările întâlnite s™i în păgânism: plecăciuni, sărutări, slujbe speciale. Acest tip de închinare în fat›a unor reprezentări nu seamănă de loc, dar de loc cu o închinare în duh s™i adevăr!

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Poi da, problema e ca nu poti intelege corect problema "reprezentarilor" ca era vorba de falsi dumnezei
Fals™i dumnezei sunt s™i Sf. X, si Sf.Y a căror ilegale reprezentări conduc la temenele, sărutări s™i tămâieri pe biet›ii credincios™i creduli. Doar Dumnezeu e vrednic de închinare, căci doar El Singurul Mântuitor s™i Singurul Mijlocitor. Nu e drept ca nis™te oameni (chiar sfint›i) să primească rugile, închinarea credincios™ilor.

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Dar nah, e mai usor sa fii adventist si sa iei de buna poezia inaintasilor
Chiar mai us™or e să iei de bună poezia înaintas™ilor de la al S˜aptelea Sinod pe care mi-ai recitat-o deja de două ori. E poezie-argument circular: pozele lor se găsesc pe peret›ii bisericii s™i li se aduc închinarea s™i slujirea decretată de propria lor circulara ecumenică.
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor.

Last edited by centesimusvicesimusoctavus; 18.02.2015 at 14:49:03.
Reply With Quote
  #7  
Vechi 18.02.2015, 16:05:31
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Pentru a doua oară, irelevant. La fel ca s™i porunca a II-a din Decalog, zecimea nu a fost desfiint›ată, ea rămâne în continuare o âpractică biblică†- as™a cum m-am exprimat. Pe de altă parte, închinarea s™i slujirea la reprezentări, atât în VT cât s™i în NT a rămas în continuare o practică păgână.
Și dacă zecimea, zeciuiala e în Vechiul Testament, de ce o mai practicați? N-ai spus că Vechiul Testament e altă perioadă?
Poate mai spui și că nu mai avem nevoie de Vechiul Testament. Doamne ferește.

Practică păgână spui?

Păi heruvimii ce erau? Nu erau reprezentări? Toiagurile ce erau? Șarpele de aramă ce era? Nu erau reprezentări? Cum să fie o practică păgână să te închini la Dumnezeu, care stătea între cei doi heruvimi, cum ți-am dovedit biblic?

Oare chiar nu ești atent deloc?

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Nu pot›i contesta faptul că aceast㠀cinstire produce exact manifestările întâlnite s™i în păgânism: plecăciuni, sărutări, slujbe speciale. Acest tip de închinare în fat›a unor reprezentări nu seamănă de loc, dar de loc cu o închinare în duh s™i adevăr!
Nu studiem practicile păgâne. Nu întoarce vorba. Practicăm ce e BIBLIC !
Sărutăm, dacă-i BIBLIC. Ne închinăm, dacă-i BIBLIC. Ține cont și ține minte. Fi mai tent, te rog.
NE închinăm în duh și în adevăr, cu adevărat. Doar e Dumnezeu acolo, nu? Doar nu vorbim singuri?

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Fals™i dumnezei sunt s™i Sf. X, si Sf.Y a căror ilegale reprezentări conduc la temenele, sărutări s™i tămâieri pe biet›ii credincios™i creduli. Doar Dumnezeu e vrednic de închinare, căci doar El Singurul Mântuitor s™i Singurul Mijlocitor. Nu e drept ca nis™te oameni (chiar sfint›i) să primească rugile, închinarea credincios™ilor.
Sfinții nu sunt falși. Înseamnă că Hristos ar fi fals, care locuiește în ei. Doamne ferește. Și dacă Hristos locuiește în ei, noi ne închinăm la Hristos, din ei, nu-i logic? Le cerem rugăciunile, că așa ne învață Pavel, cu ce greșesc? Cu nimic.
Reprezentările lor nu sunt ilegale. Sunt după legea Domnului. Sunt Sfinții Lui. Ne-a cerut în mod expres să fim sfinți. Cum a cerut lui Moise, în mod expres Chivotul, Heruvimii de aur, și cum se închinau lor, deci Domnului, la fel și creștinii azi.
Sfinții nu sunt mijlocitori, ei doar se roagă pentru noi. Și mai departe rămâne la aprecierea lui Dumnezeu ce va fi.
Cum și noi, ne rugăm unii pentru alții, și vedem dacă Dumnezeu îndeplinește sau nu. Am dreptate? Sigur că am, cu mila Domnului.

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Chiar mai us™or e să iei de bună poezia înaintas™ilor de la al S˜aptelea Sinod pe care mi-ai recitat-o deja de două ori. E poezie-argument circular: pozele lor se găsesc pe peret›ii bisericii s™i li se aduc închinarea s™i slujirea decretată de propria lor circulara ecumenică.
Nu li se aduc închinare, se vorbește și se cântă despre viața lor minunată, a Sfinților lui Dumnezeu. În care a locuit Dumnezeu. E simplu și minunat de înțeles. Și li se cer rugăciunile, căci ei sunt în viața lui Hristos, trăiesc prin Hristos, cu El. Și se pot ruga pentru noi. De aceea le cerem acest lucru. Conform Bibliei.

Hai că nu-i chiar așa greu de înțeles, așa-i?
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia
Reply With Quote
  #8  
Vechi 18.02.2015, 17:00:13
Dalian's Avatar
Dalian Dalian is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 27.09.2012
Locație: Cernica
Mesaje: 539
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Igor_Paslusnik Vezi mesajul
Am dreptate? Sigur că am, cu mila Domnului.
Ai toata dreptatea, frate Paslusnice, ai toata dreptatea.
Dar ai oare și binecuvantarea duhovnicului cela care ti-a zis ca, daca vei fi banat, sa nu mai scrii nimic pe forum? Sau oare ti-ai schimbat duhovnicul, frate scump?

Gandeste-te bine sa nu minciunesti nici un pic, ca dacă aperi Sfanta Biserică în timp ce ești în flagranta neascultare de ea, focul cel venit direct din iezer te mananca, Doamne ferească!
Reply With Quote
  #9  
Vechi 18.02.2015, 19:04:09
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Pentru a doua oară, irelevant. La fel ca s™i porunca a II-a din Decalog, zecimea nu a fost desfiint›ată, ea rămâne în continuare o âpractică biblică†- as™a cum m-am exprimat.
Cuvantul tau impotriva cuv. Ap. Pavel?
"Fiecare să dea cum socotește cu inima sa, nu cu părere de rău, sau de silă, căci Dumnezeu iubește pe cel care dă cu voie bună." 2 Cor. 9:7

Mai sa fie, dar tare te mai crezi tu in Cuvant.
La voi cum se citeste asta? "Fiecare sa dea zeciuiala cum socoteste cu inima sa..." Nu?

Ce sa ne mai miram ca alte lucruri mai delicate nu sunteti capabili sa le intelegeti..


Citat:
Pe de altă parte, închinarea s™i slujirea la reprezentări, atât în VT cât s™i în NT a rămas în continuare o practică păgână.
Perfect adevarat, problema e ca ortodoxie noi nu facem asa ceva.

Ca tie iti place sa crezi ca facem asta si ca repeti ca o moara stricata lucrul asta, nu schimba nimic.

Doar arata ca esti rauvoitor sau/si greu de cap si atat.

Argumente consistente: zero, doar ignoranta fata de Cuvant si falsificarea lui cu ideile tale.

Citat:
Nu pot›i contesta faptul că aceast㠀cinstire produce exact manifestările întâlnite s™i în păgânism: plecăciuni, sărutări, slujbe speciale. Acest tip de închinare în fat›a unor reprezentări nu seamănă de loc, dar de loc cu o închinare în duh s™i adevăr!
Ca tu nu poti face diferenta intre una si alta desi ti s-a explicat in nenumarate feluri, iarasi, nu e problema noastra.

Ca pentru tine si plecaciunile/sarutarile in fatza parintilor sunt probabil tot un gest de idolatrie (daca e sa fii consistent in idei, ceea ce ma indoiesc) , tine iarasi, de probleme care nu ne privesc.
Lacunele tale afective, faptul ca provii dintr-o familie problematica, nu putem schimba..

Oricum ti s-a explicat ca la copii, dar degeaba, sincer mie imi vine greu sa cred ca cineva poate fi atat de prost, decat daca exista eventual probleme medicale, deci ramane doar rea vointa.


Citat:
Fals™i dumnezei sunt s™i Sf. X, si Sf.Y a căror ilegale reprezentări conduc la temenele, sărutări s™i tămâieri pe biet›ii credincios™i creduli. Doar Dumnezeu e vrednic de închinare, căci doar El Singurul Mântuitor s™i Singurul Mijlocitor. Nu e drept ca nis™te oameni (chiar sfint›i) să primească rugile, închinarea credincios™ilor.
Exact asta spune si invatatura ortodoxa.
Ca noi oferim cinstire Sfintilor (cum spune si Sf. Scriptura) nu inchinare.

Ca tu vezi inchinare, du-te cu ochiul la doctor, noi nu avem cum sa-l reparam.

Citat:
Chiar mai us™or e să iei de bună poezia înaintas™ilor de la al S˜aptelea Sinod pe care mi-ai recitat-o deja de două ori. E poezie-argument circular: pozele lor se găsesc pe peret›ii bisericii s™i li se aduc închinarea s™i slujirea decretată de propria lor circulara ecumenică.
Sigur, e mult mai usor sa inventezi lucruri inexistente si sa le repeti ca un papagal poate poate devin adevarate.

Ca sa te lecuiesti de asta, eu zic asa, urca-te pe o scara mai inalta asa si repede de cate ori ai repetat aici "idolatrie" urmatoarea propozitie "eu pot sa zbor".
Si pe urma sari.

Imi spui pe urma daca a functionat.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 18.02.2015 at 19:09:11.
Reply With Quote
Răspunde

Thread Tools
Moduri de afișare