![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jertfa? Dragostea? Smerenia este cheia ca ingamfarea sa nu creasca atat de mult incat sa devina chiar mormantul multor calitati pe care crezi ca le ai..
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Abstinenta este o alegere sau o disfunctie,deci ea fiind deja o insusire naturala nu poate avea decat un corespondent spiritual,pe care nu multi si-l pot asuma.Daca am accepta smerenia am fi scutiti de jugul evolutiei,si am imbraca haina inaltarii.
__________________
Cheamă-Mă, și-ți voi răspunde și îți voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoști.(Ieremia 33:3) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Prin ce ar fi abstinenta "o insusire naturala"? :)
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
E foarte grele....Impotenta e o disfunctie fizica,iar abstinenta una psihica...Asta asa doar sa ma scot.
__________________
Cheamă-Mă, și-ți voi răspunde și îți voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoști.(Ieremia 33:3) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Da, ca altfel daca ai fi mai smerit ai recunoaste prostia imensa care ai spus-o inclusiv cea cu care incerci "sa te scoti".
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Prostiile mele palesc pe langa cele promovate pe aici ca adevaruri.:)
__________________
Cheamă-Mă, și-ți voi răspunde și îți voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoști.(Ieremia 33:3) |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ramane sa mai si dovedesti afirmatia asta.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Abstinența este întotdeauna o alegere a voinței.
Voința are două ipostaze de manifestare: ca implicare și ca abținere. Abținerea e considerată semnul omenescului, prin excelență. Porcul nu se poate abține. Sfinții s-au abținut, ca și Domnul, de la mari ispitiri. Sesizezi diferența dintre sfânt și porc? (altă comparație nu pot să-ți ofer, iartă-mă...). E drept că abstinența poate fi practicată din (ca) înșelare. O voință oarbă, neînsoțită de discernământ, poate fi mai păguboasă ca o implicare cinstită. Ferească Dumnezeu de voința prostului! Se numește încăpățânare de catâr. Deci nu preamărim abstinența de dragul abstinenței (ci o subordonăm unei valori mai înalte) dar ne rugăm să ne-o dea Dumnezeu atunci când ne dăm seama că e potrivită. P.S. Concluzie: ferește-te să nu fii porc ori catâr, dacă vrei să devii om! Dar cum e omul? Curat ca porumbelul și înțelept ca șarpele... Last edited by ioan67; 27.12.2016 at 16:37:28. |
|