|
#561
|
|||
|
|||
Mihai, vreau sa iti impartasesc o convingere de-a mea, bazata pe oarece experienta, mai intai. Am lucrat cu oameni abuzati precum si cu aceia care in hartoagele voastre ies curati ca lacrima. Am, asadar, alte repere si vreau sa iti spun ce cred eu.
Anume: a) sunt familii unde bataia lipseste si care o duc, de fapt, foarte prost; inutil sa detaliez, imagineaza-ti orice, exceptind bataia, pentru ca in adevar poti gasi acolo orice nu vrei sa traiesti; b) sunt familii unde lipseste violenta fizica ori verbala si care o duc foarte prost; c) sunt familii unde lipsesc acestea deja enumerate si care o duc binisor; din multe puncte de vedere, pe multe planuri; d) sunt familii care o duc chiar foarte bine; e) sunt familii care au trecut prin perioade de violenta si care au dat sfinti; f) sunt familii care au trecut prin perioade de violenta si care au dat monstri. Si asa mai departe. Tipologia si cazuistica acopera largi palete ale posibilului. Problema e alta, mai mereu... Un lucru mie imi e clar: treburile astea nu se pun la rigla si sublerul comportamentalist al faptelor (in sine, cum va place voua sa consemnati pe hartiute la procese), nici sub lege si zabrele. Tocmai din astfel de dileme si incercari ne este facuta viata si problema ar trebui pusa in alti termeni. Cum dealtfel s-a tot pus dar asta a fost mereu trecut cu vederea... De catre unii. P.S. De obicei, violenta unora asupra altora devine subiect demn de interes doar atunci cand altii au de tras un folos din asta. care altii? pai, vecinii, prietenii, colegii, avocatii, judectorii, politistii, politicienii etc. Mereu se va gasi unul interesat sa se implice cand va afla, vai, ca unul l-a pocnit pe altul. In schimb, cand el insusi pocneste pe careva, hehe, sa vezi cum se schimba dintr-odata atitudinea. Vai, cum incep scuzele, justificarile, rationalizarile etc. Personal am o mare indoiala, ca sa ma exprim delicat, fata de pe aparatorii inflacarati si majestuosi ai nonviolentei. De obicei tocmai acestia sunt cei mai violenti oameni. Cei mai distructivi. Ca ei n-o fac precum o face omu simplu, neinstruit si dintr-o bucata, e alta poveste... Povestea comuna a tuturor marsavilor si marsaviilor. Treaba asta o stiu atat de bine incat nici nu mai vreau sa ating subiectul. Printre altele pentru ca imi e sila. |
#562
|
|||
|
|||
Ioan ai trecut printr-un proces intr-un tribunal vreodata?
|
#563
|
||||
|
||||
Citat:
Oare poți să-mi arăți cum în familiile de sub lit. e., bătaia a contribuit pozitiv la sfințenia membrilor ? În fine, am înțeles (cred) că bătaia în familie nu poate fi cuantificată d.p.d.v. moral (câtă vreme vorbim despre bătaia copiilor; îți amintesc că și bătaia aplicată soției de căre soț a fost bună parte din istorie acceptată societal); dar haide să vedem dacă alte comportamente pot fi cuantificate. Ce zici ? De pildă: abuzul sexual asupra copiilor. Suntem și aici în aceeași zonă de ambiguitate, sau ne îngădui nouă, celor cu hârtia și pana și rigla și șublerul, să trasăm o linie și să spunem: până aici ?
__________________
"If you take the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman. "Laudato si, mi Signore, per frate Uento et per aere et nubilo et sereno et onne tempo, per lo quale, a le Tue creature dài sustentamento" - Sfântul Francisc de Assisi |
#564
|
||||
|
||||
Citat:
De fapt, din ce scrii mai sus, mie mi se pare că tu contești însăși noțiunea de lege penală. Citat:
__________________
"If you take the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman. "Laudato si, mi Signore, per frate Uento et per aere et nubilo et sereno et onne tempo, per lo quale, a le Tue creature dài sustentamento" - Sfântul Francisc de Assisi |
#565
|
||||
|
||||
Citat:
Hai sa vedem un pic ce-i aici. Deci avem urmatoarea situatie: o lege aberantă susține dreptul "familiilor" homosexuale de a adopta copii. Si mai avem un avocat pe un forum care zice asa: Citat:
Intrebarea care se pune e previzibila. Daca locuiesti intr-un stat in care exista o lege aberanta care permite homosexualilor sa adopte copii ( azi UK, maine, poimanine Romania - God forbid!), iar acei copii adoptati de familii gay vor vrea sa traga pe cineva la raspundere cand vor fi mari, cui sa se adreseze? Cine e responsabil pentru vatamarea lor? Un om sau un intreg sistem de legi? Daca ati fi avocat in UK, considerati ca aceasta lege trebuie respectata doar fiindca e lege? Daca apare Grand Moff Hadrianus pe aici, sunt sigura ca are ceva spumos de zis pe tema asta. Last edited by delia31; 02.03.2016 at 20:47:07. |
#566
|
|||
|
|||
Citat:
P.S. Am cam scris tot ce era de scris la subiect, am dat toate informatiile din interviurile existente. |
#567
|
||||
|
||||
Citat:
Prin urmare, un avocat care ar considera că legea nu trebuie respectată este o aberație, o contradicție în termeni, la fel cu un doctor care consideră că pacientul nu trebuie vindecat, la fel cu un preot care consideră că penitentul nu trebuie iertat etc. În situația în care aș aprecia că o lege nu trebuie respectată, mi-aș depune cererea de ieșire din Barou.
__________________
"If you take the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman. "Laudato si, mi Signore, per frate Uento et per aere et nubilo et sereno et onne tempo, per lo quale, a le Tue creature dài sustentamento" - Sfântul Francisc de Assisi |
#568
|
||||
|
||||
Cătălin, cred că nu ai citit ce am scris aici:
__________________
"If you take the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman. "Laudato si, mi Signore, per frate Uento et per aere et nubilo et sereno et onne tempo, per lo quale, a le Tue creature dài sustentamento" - Sfântul Francisc de Assisi |
#569
|
|||
|
|||
Citat:
Inseamna doar ca, din cand in cand, tocmai intru cimentarea principiilor tolerantei, a inaltelor norme de civilizatie si pentru promovarea noilor filozofii, unii copii din familii crestine pot fi luati de la parintii "batausi" pentru a fi incredintati la doi barbati musculosi care si-au jurat pe viata sa faca sex scarbos, pe din dos, si pe care e musai ca noi sa-i numim... "familie". Si e indeajuns. |
#570
|
|||
|
|||
Citat:
|
|