![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Intradevar, ca si la alte companii de stat, dupa 1990, conducatorii si sefii erau si sunt pusi pe baza de pile, relatii, spagi.
Intradevar, sunt de notorietate afacerile conducerii Metrorex (si din pacate si a unor lideri sindicali), care au adus prejudicii serioase Metrorex, si care au insemnat furtul banului public. Acum totusi- in conditiile care erau, cu deficiente in aprovizionarea cu piese de schimb si materiale- atunci când intretinerea materialului rulant nu era cedata catre Alstom si când parcul era format numai din rame IVA romanesti, totusi se reusea intretinerea acestuia in conditii de siguranta a circulatie, nesemnalandu-se , începând din anul 1979, incidente grave (care sa se soldeze cu morti sau raniti) , la metroul bucurestean. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Sunt de acord ca trebuiau cumparate trenuri noi de metrou, sunt de acord ca trebuia semnificativ imbunatatita aprovizionarea cu piese de schimb si materiale, sunt de acord ca erau si sunt necesare lucrari ample pentru modernizarea si celorlalte componente a infrastructurii Metrorex (linii, instalatii SCB , CT si IFTE, statii, etc), dar toate acestea se puteau realiza si cu pastrarea intretinerii materialului rulant in cadrul Metrorex!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nu de Alstomul de la metrou zic eu. Da' nu-i bai, lăudați-vă fiecare (Florin&Copacel) ciocoii.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|