Citat:
În prealabil postat de dobrin7m
- de asemenea, adventiștii sunt puși în încurcătură de alt cuvânt biblic, de la Coloseni 2, 16-17, unde se spune clar. Nimeni deci să nu vă judece pentru mâncare sau băutură, sau cu privire la vreo sărbătoare, sau la lună nouă, sau la sâmbete, care sunt umbră celor viitoare, iar trupul (este) al lui Hristos.
În fața unor cuvinte atât de clare, ce se poate spune? Și totuși... Pentru a-și apăra neadevărul, „teologii” adventiștii au găsit o „soluție”.Dacă în cazul textului de la Marcu 2, 28, scot un cuvânt din Biblie, în această situație... adaugă!(Să ne amintim de Apocalipsa 22, 18!)
|
În articolul cotat de dvs., părintele își continuă opera de mistificare a adevărului divin. Ce cuvânt este ”
scos” din Biblie în acest caz? Ca și în exemplul anterior, Biblia adventistă (care apropo, nici nu există în versiune românească) nu aduce nicio modificare față de original. Dar dacă tot aduce în discuție versetul
16 din
Coloseni 2, de ce nu se oprește și asupra următorului (că tot e enumerat la început)? Acesta lămurește conclusiv despre ce ”
sabate” este vorba: nu sabatul zilei a șaptea, ci sabatele ce sunt ”
umbră lucrurilor viitoare”, adică zile ceremoniale de odihnă care și-au atins scopul o dată cu venirea lui Hristos, devenind din ”
umbră”, realitate. Sabatul zilei a șaptea nu este un sabat ceremonial, precum celelalte amintite în articol, căci Dumnezeu (explicit: Hristos) Creatorul nu S-a ”
odihnit” în dreptul fiecăreia când le-a statornicit. Clar?
A, și era să uit încă o minciună din acel articol:
Citat:
În prealabil postat de dobrin7m
niciodată aceste sărbători nu sunt numite de Dumnezeu sabate
|
Ei uite că sunt numite astfel! Ca să dau un singur exemplu:
Levitic 23,32, unde ziua ceremonială a ispășirii este numită ”sabat”.
P.S. Pe viitor, dacă se poate, încercați s-o spuneți prin cuvintele dumneavoastră, în caz contrar asumați-vă minciunile din articolele ce le trântiți ca replică la postările mele. Mulțumesc frumos.