![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
Crestinul nici nu poate, nici nu are ca obiectiv amanarea Apocalipsei. Iar razboiul nevazut nu este impotriva conspiratiilor, a masonilor, a evreilor, a cipurilor, a nu mai stiu ce. Razboiul nevazut este impotriva patimilor, a pacatelor... Si "armele" sunt: postul, rugaciunea, milostenia, rabdarea...
__________________
Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ne pe noi. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
...are/au dreptate. De ce? Explicatie elementara: nu exista fapta fara faptas. Faptasul, daca despre mitul "anticristului" e vorba, (inca) nu a sosit. Simplu ca tabla inmultirii.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
CUM SE POATE REFUZA NOUL BULETIN CU CIP ? BAZA LEGALA. Raspunde doamna judecatoare CARMEN PADURARU CHIRILA
http://bucovinaprofunda.wordpress.co...uraru-chirila/ CUM SE POATE REFUZA NOUL BULETIN CU CIP ? BAZA LEGALA Raspunde doamna judecatoare CARMEN PADURARU CHIRILA AVERTIZARE Marti, 1 aprilie 2014, intra in vigoare Legea care prevede cartea de identitate electronica biometrica si asa numita carte de identitate simpla care va contine suportul de memorie – cip – de identificare pentru cardul de sanatate. Este evidenta, asadar ca nu avem nici o alternativa pentru a obtine o carte de identitate – fara cip! Singurul lucru pozitiv in cazul acestei Legi este ca nu ne mai obliga pe toti- chiar si pe cei cu documentele in termenul de valabilitate – sa le schimbam! Revoltator este ca apelurile, memoriile adresate Ministerului de resort, prim ministrului Romaniei, fiecarui parlamentar in parte, precum si prezenta societatii civile – 46 de ONG-uri – prin Asociatia pentru Libertatea Romanilor (al carei invitat in comisiile de specialitate ale Parlamentului am fost si eu) au ramas fara nici un ecou, ca si cum noi nici nu existam! Ce se poate face acum: La nivelul Serviciilor comunitare de evidenta persoanei se recomanda sa stam linistiti intrucat nu au primit aparatura si instructiunile pentru noile carti de identitate. Astfel de asigurari am primit si la introducerea noilor premise de conducere care au plasat cod de bare pe numele nostrum – si s-a dovedit cu totul altceva ulterior! Mare atentie, Hotararea de Guvern publicata pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne in data de 26 martie 2014, prevede ca acestea se vor emite la nivel centralizat. Aceasta presupune ca datele si preluarea imaginilor se vor face cu aceeasi aparatura care exista si in prezent, la sediul Serviciilor locale dar, cartea de identitate va veni de la Bucuresti, ca si in cazul permiselor si pasapoartelor biometrice. Avem toate motivele sa fim vigilenti si sa nu credem ceea ce ni se prezinta oficial. Sfatul meu este ca cei care sunt obligati sa isi preschimbe buletinul si nu doresc noul tip de carte de identitate – nici asa zisa carte simpla… cu suport de memorie pentru cardul de sanantate – sa fie atenti la formatul documentului care li se va inmana dupa depunerea cererii de preschimbare/eliberare pentru minorii de 14 ani. In cazul in care va fi de alt tip decat in prezent sa il refuze, adica sa nu semneze de primire si sa depuna cererea denumita plangere prelabila pe care o va adapta fiecare la situatia personala. Dupa un termen de 30 de zile in care nu se va primi nici un raspuns sau va fi un raspuns negativ, persoana interesata va actiona in instanta de contencios administrativ. Un model de cerere de chemare in judecata, la acel moment va circula pe internet, conceput de avocati, cu indicatiile necesare, costul este taxa judiciara de timbru de 50 de lei si fiecare se poate reprezenta singur daca nu isi permite un avocat. In acest timp se impune pastrarea cartii de identitate pe care o detine fiecare iar legitimarea se va face si cu certificatul de nastere, pasaport etc. Pentru persoanele care nu doresc sa apeleze la instanta, exista portita cartii provizorii de identitate, dar pentru aceasta trebuie sa nu fie prezentat Serviciului de stare civila unul dintre documentele obligatorii solicitate pentru eliberarea cartii de identitate. Aici de asemenea, de la caz la caz va trebui fiecare sa isi verifice posibilitatile! In dezbaterile publice, Ministerul Afacerilor Interne a precizat ca este la curent cu opozitia unui fragment important de populatie si ca stie ca aceasta nici nu va solicita noile documente ! Ei au motivat astfel ca noua, opozantilor nu ni se incalca libertatea de constiinta !? Veti citi insa in cuprinsul Temeiurilor de neconstitutionalitate din plangerea prealabila atasata – gravele incalcari ale legii fundamentale a Romaniei! Last edited by antiecumenism; 01.04.2014 at 00:45:37. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
PROCEDURA PREALABILA
Cerere Plângere prealabilă CĂTRE Direcția județeană comunitară de evidența persoanelor …………………. Subsemnat………………………………..……………solicit să eliberați carte de identitate simplă conform Legii în vigoare până la data de 31.03.2014 întrucât, în raport de propria conștiință, nu sunt de acord ca documentele personale de identitate să conțină un mediu de stocare electronic, iar Legea nr.235/2013 care modifică OUG nr.82/2012 – este vădit neconstituțională în acest sens. Motive și Temeiuri de neconstituționalitate Posed carte de identitate nr. ………………………………………………… Începând de la data de 1.04.2014 intră în vigoare Legea nr.235/2013 care modifică OUG nr.82/2012 și prevede ca forme ale actului de identitate cartea de identitate și cartea electronică de identitate în două variante, și anume cu două elemente biometrice (imagine facială și impresiuni papilare a două degete), respectiv cu un singur element (imaginea facială). Deși art.16 (3) a OUG nr.82/2012 legiferează un „drept de opțiune” între o carte de identitate (simplă) și una electronică, faptic această opțiune rămâne doar la nivel normativ-declarativ, fără nici o garanție reală la care este obligat statul, prin instituțiile sale în condițiile prevederilor constituționale exprese conținute în art.29: „(1) Libertatea gândirii și a opiniilor precum și libertatea credințelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credință religioasă, contrare convingerilor sale (2) Libertatea conștiinței este garantată”, precum și în dispozițiile art. 26: „(1) Autoritățile publice respectă și ocrotesc viața intimă, familială și privată”. Spunem acest lucru întrucât cartea „simplă” de identitate va conține obligatoriu un mediu de stocare electronic (cip) pentru cardul de sănătate, element cu care noi nu suntem de acord potrivit convingerilor noastre intime. Chiar dacă acest cip va reprezenta cardul de sănătate, va fi afectată integral identitatea minorei noastre, întrucât art.17 alin.2 prevede că „În mediul de stocare… care asigură funcționalitatea cărții de identitate ca și card național de asigurări sociale de sănătate, se înscriu datele aferente cardului național de sănătate, stabilite la art. 331 alin. 1 din Legea nr.95/2006 cu modificările ulterioare…” iar conform art.331 alin.1: „Informațiile minime care pot fi accesate de pe cardul național de sănătate sunt: a) numele, prenumele, precum și CNP personal ale asiguratului” etc . Față de dispozițiile constituționale care apără și garantează libertatea de gândire și de conștiință, în acord cu declarația drepturilor omului dar și cu art. 18 din Pactul Internațional cu privire la Drepturi Civile si Politice[1], alin.1 “Oricine are dreptul la libertatea de gandire, constiinta si religie. Acest drept include dreptul de a avea sau a adopta o religie sau o convingere la alegerea sa (belief of his choice). alin. 2 Nimeni nu poate fi supus unei constrângeri care să prejudicieze libertatea sa de a avea sau a adopta o religie sau convingere la alegerea sa; alin. 3 Libertatea de a manifesta religia sau opiniile poate fi supusa doar limitarilor prescrise de lege si care sunt necesare pentru a proteja siguranta, ordinea, sanatatea sau morala publica si libertatile si drepturile altora[2].” Legiferarea specială a protecției libertății de conștiință este deplin justificată de importanța deosebită a acesteia pentru existența persoanei, fapt atestat de neurofiziologie și știința psihiatriei[3]. Conștiința individuală reprezintă reflectarea subiectivă a existenței fiecărui om, având note de unicitate și irepetabilitate. Henry Ey ca și K.Jaspers susțin existența unui câmp al conștiinței (alcătuit din ansamblul fenomenelor psihice: percepție, imaginație, sentimente, pulsiuni, activitate motorie, limbaj) care constituie “organizarea personalității”. În felul acesta, personalitatea se alcătuiește din derularea multiplelor cadre ale prezentului iar disoluțiile câmpului de conștiință explică sau sunt cauza întregii patologii psihiatrice (a se vedea Studiul Seminar 5 –Psihologie medicală). Altfel spus, disfuncțiile de la nivelul conștiinței dau naștere tuturor afecțiunilor de tip psihiatric și afectiv- ceea ce reprezintă un pericol major pentru sănătatea persoanei. În acord cu acest principiu al protecției speciale a libertății de conștiință, deja la nivel european, Marea Britanie a renunțat la documentele de identitate electronice, Franta a pronunțat Decizia de neconstituționalitate nr.652/2012 din 22 martie 2012 privind actele electronice de identitate, fiind contestată de 200 membri ai parlamentului, în Finlanda, introducerea cardurilor electronice de identitate este considerată un eșec din moment ce numai 300.000 de cetățeni din 5 milioane vizați au optat pentru un astfel de card, în Suedia, situatia este similară, căci numai 100.000 de cetațeni (1%) utilizau un astfel de card în iunie 2012, iar Bulgaria, Cipru, Cehia, Danemarca, Irlanda, Lituania, nu au carduri electronice de identitate pentru populație și nici nu exista planuri privind introducerea lor conform unui studiu al ENISA. Încă din anul 2004, raportorul Parlamentului European Ole Sorensen a atras atenția că biometria și documentele electronice reprezintă un pas către stocarea centralizată și sistematică a datelor cu caracter personal, ceea ce ar echivala cu “utilizarea unui baros pentru a sparge o nucă”. El a evidențiat faptul că o astfel de bază de date ar afecta protecția drepturilor cetățenești, în special dreptul la viața privată. [4] În România, societatea civilă este cvasiunanim împotriva actelor de identitate electronice. Un număr de 46 de organizații nonguvernamentale, au sesizat Guvernul României în legătură cu această problemă. [5] Last edited by antiecumenism; 01.04.2014 at 00:50:47. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Buletinul care conține un “mediu de stocare” pentru viitorul card de sănătate, încalcă libertatea noastră de conștiință, deoarece:
a) conține date pe care posesorul nu le cunoaște și nu le poate vedea; b) creează premisele unui control din partea statului, care poate deveni ușor un abuz împotriva libertății omului. c) încalcă prevederile constituționale ale art. 5, alin. 2: „cetățenia nu poate fi retrasă celui ce a dobândit-o prin naștere”. d) în lipsa acestuia se vor restrânge drepturile civile ale cetățenilor. Potențialul de neconstituționalitate este evident atâta timp cât forma actului de identitate, așa cum este legiferată prin Legea nr. 235/2013, ne încalcă dreptul de a ne exercita statutul de cetățeni ai statului român și toate drepturile și obligațiile ce decurg din acesta, împrejurare ce vine în contradicție și cu dispozițiile art. 5 alin.2 din legea fundamentală, deoarece, conform Legii 21/1991, art. 22, cartea de identitate face dovada cetățeniei, și în relațiile dintre cetățeni și orice alte persoane fizice și juridice se folosesc, pentru legitimare și identificare, cărți de identitate legal valabile. Situația creată, astfel cum am motivat mai sus, îl pune pe cetățean în imposibilitatea de a-și exercita drepturile prevăzute în următoarele articole din Constituția României: art. 5, alin. 2, care spune: cetățenia nu poate fi retrasă celui ce a dobândit-o prin naștere; art. 26, referitor la dreptul la liberă circulație; art. 36, alin. 1, referitor la dreptul la vot; art. 37, referitor la dreptul de a alege și a fi ales; art. 40, alin. 1. referitor la dreptul de asociere; art. 41, referitor la dreptul la muncă; art. 44, alin. 1, referitor la dreptul la proprietate; art. 46, referitor la dreptul la moștenire; art. 48, alin. 1-2, referitor la dreptul de a întemeia o familie; art. 50, referitor la protecția persoanelor cu handicap; art. 51, alin. 1, dreptul de petiționare. Întrucât, spre deosebire de celelalte acte, precum pașaportul sau carnetul de conducere, purtarea buletinului de identitate și legitimarea în fața organelor statului cu acest document reprezintă atât un drept, cât și o obligație, neposedarea sa și imposibilitatea de a se legitima pot deveni faptă contravențională. Neposedarea actului de identitate îl privează pe posesor de posibilitatea apărării în instanță prin exercitarea art. 21, alin 1 și vine în contradicție flagrantă cu art. 21, alin. 2, care spune nici o lege nu poate îngrădi exercitarea acestui drept (de a accede la justiție). În plus, este evident că în lipsa cărții de identitate valabile, imi restrange toate drepturile cetatenesti, astfel ca o contest.Expunerea de motive care privește securitatea suplimentară, condițiile impuse de normele europene etc., sunt simple susțineri pe care le-am demontat deja prin prezenta cerere și prin documentația pe care o voi depune. Dispozițiile art. 53, alin. 1 din Constituția României prevăd strict limitativ situațiile în care se poate restrânge exercițiul unor drepturi și libertăți… „numai dacă se impune pentru apărarea securității naționale, a ordinii, a sănătății, ori a moralei publice, a drepturilor și libertăților cetățenilor; desfășurarea instrucției penale, prevenirea consecințelor unei calamități naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav”. Nici una dintre aceste situații nu poate fi invocată pentru a justifica legea pe care o contestăm sau pentru a beneficia de restricțiile libertății de conștiință, expuse mai sus în Pactul internațional al Drepturilor Civile și Politice. Or, așa cum am arătat deja, atâta timp cât țări europene cu tradiție democratică (Marea Britanie, Franța etc) au renunțat la sistem, considerând că nu le afectează securitatea națională, este evident că impunerea în România numai a cărților de identitate care să conțină un cip, fără alternativă este o măsură care urmărește îngrădirea libertății. Nici alin.2 al art.53 nu are aplicabilitate pentru că „restrângerea drepturilor și libertăților trebuie să fie proporțională cu situația care a determinat-o… și să nu aducă atingere existenței dreptului însuși”. Mai mult decât atât, în conformitate cu Declarația Universală a Drepturilor Omului, art. 11, preluată de art. 6, alin 2 din Convenția Europeană a Drepturilor Omului “orice persoană acuzată de vreo infracțiune este prezumată nevinovată până când vinovăția sa va fi stabilită legal”. Acest principiu se traduce în Constituția României în art. 23, numit Libertatea individuală, alin. (11), în care se spune: “Până la rămânerea definitivă a hotărârii judecătorești de condamnare, persoana este considerată nevinovată”. Metodologia de colectare, stocare și utilizare a informațiilor biometrice consideră posesorul un prezumtiv infractor, fiind o încălcare a art. 23 (11), deoarece impunerea unui document care permite urmărirea, controlul, stocarea în mediu electronic a oricărei informații despre persoana posesoare nu poate fi admisă, decât în cazul în care acea persoană este suspectată sau este chiar autoare de fapte penale, în nici un caz nu poate fi acceptat de cetățeni liberi care se bucură de prezumția de nevinovăție. În concluzie: solicit sa eliberati carte de identitate în format existent până la momentul 31.03.2014. Prezenta reprezintă și plângere prealabilă în condițiile Legii contenciosului administrativ astfel că în situația în care nu veți răspunde pozitiv solicitării noastre voi sesiza instanța competentă și voi solicita și daune interese precum și cheltuieli de judecată. Data, Semnătura, Last edited by antiecumenism; 01.04.2014 at 00:55:49. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Antiecumenism mie imi expira buletinul in 2018, adica ce eu trebuie acuma sa-l schimb cu unul biometric?
__________________
,,Cu Dumnezeu nu-i nevoie să fii politicos; pur și simplu, varsă-ți inima ta în fața Lui." Pr Sofronie Saharov |
|
|