![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Apoi, când spui că Dumnezeu îngăduie ca invadatorii să vină și să ne ucidă. Dar sunt multe, foarte multe fărădelegi pe care El le îngăduie. Totuși, ne-a învățat să le și combatem. Suntem datori să intervenim în istorie. Facem parte din ea. Însă mă opresc aici. Argumentele pe care ți le-aș putea da ți le-au oferit deja alții înaintea mea. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Imnul Romaniei este pagan si anti-crestinesc ptr. ca pomeneste putin de istoria Romaniei, dar mason poti fi atata timp cat esti crestin? O.o
__________________
https://www.facebook.com/sil.en.94 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Am văzut multe bloguri și siteuri, "anti-sistem", care instigă puternic la anti-masonerie, la războirea evreilor. Nu înțeleg ce au cu evreii ? Cum și pe ce bază creștinească pui cuvintele să urăști atît de mult evreii ? Doamne ferește. La fel și cu masonii. Nu am nimic cu masonii. Nici un creștin nu trebuie să aibe nimic cu masonii. Adică împotriva lor. pentru că ajunge să-i urască. Nu-i voie. Un creștin nu trebuie să fie împotriva nimănui, decît a păcatului, a patimilor lui, a lumii necredincioase. Dar cum? Numai în Iubire. Revin. "Dragostea toate le crede" spune Scriptura. Da? Deci devizele oficiale ale masoneriei, sunt pacea, armonia, etc. Nu se declară împotriva creștinismului, dar cei anti-sistem, se declară împotriva ei. Dacă dragostea toate le crede, crede și pe masoni cînd spun că sunt pentru pace și armonie, echilibru și așa mai departe. Bine, că conspirațiile spun altceva. Dar eu simt în acele conspirații înstigare la ură. Mă face să-i urăsc pe masoni și pe evrei, citind blogurile anti-sistem. ȘI NU LE MAI CITESC. Un creștin nu trebuie să urască pe nimeni. Dar, tot aici afirm, după învățătura și circulara Înalt Preasfințitului Nicolae al Ardealului, în 1937, în Sfîntul Sinod al Bisericii Creștine Ortodoxe, declară că masoneria nu este bună și compatibilă cu creștinismul. Deci e mai bine ca, noi, creștinii, să nu facem parte din sînurile masoneriei. Și am rezolvat problema. Dar nu trebuie să-i urîm, să-i disprețuim, ci din contră, să-i iubim. Mult de tot. Pe fiecare om. Bucurii. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Da, dar totuși nu spune să mergem să ucidem precum Moise. Ci doar îl dă exemplu pe Moise, care oricum, cînd a săvîrșit crima aia, nu era dat Decalogul. Plus că articolul lui Adrian Cocoșilă, nu are bibliografie. Nu spune unde anume spune Sfîntul Ambrozie ce susține el că a spus Sfîntul. Poate a scos din context, poate a înțeles greșit Adrian, a răstălmăcit cuvintele Sfîntului Ambrozie. Da sunt multe "fărădelegi" pe care El le îngăduie. Dar nu le numim fărădelegi. De ce? Păi lui Iov, diavolul i-a luat tot. A făcut Dumnezeu vreo fărădelege? L-a îngăduit pe diavol. Pentru că cunoștea inima și rărunchii lui Iov. Deci a îngăduit Dumnezeu binecuvîntări pentru Iov. Dumnezeu știe ce sunt fărădelegile și cele care nu sunt fărădelegi. Și fărădelegile nu le îngăduie. Doar binecuvîntările. Chiar dacă acele binecuvîntări în ochii noștri sunt fărădelegi. Chiar Iov spune că nu. Căci ale Lui Dumnezeu sunt toate, El le ia cînd dorește și le dă înapoi cînd dorește și cîte dorește. De aceea spune Iov: "Dumnezeu a dat, Dumnezeu a luat, numele Domnului fie binecuvîntat." Un om cu mintea limpede. Nu era altul ca el pe tot pămîntul, a spus Domnul. Ajunse-se la măsura creștinilor de mai tîrziu, dar în timpul lui, atunci (!) cînd Hristos nu era încă venit. Uimitor. Da, să le combatem, cum? Fiind lumini între oameni, fiind sarea pămîntului, iubind pe aproapele nostru ca pe noi înșine. Aceasta e porunca cea mai mare, după cea a iubi pe Domnul. Aici stă toată legea și pprooroci, spune Hristos. Da, suntem datori să intervenim în istorie, precum și Sfinții Martiri ale primilor 313 de prigoană, din istoria Bisericii Creștine, cînd mergeau - fără să lupte împotriva prigonitorilor lor - să fie dați hrană leilor și tigrilor din arenele coloseumului. Așa să intervenim în istorie, prin iubire. Numai prin iubire. Bucurii. Last edited by Daniel_Ortodox; 21.06.2013 at 18:12:54. |
|