![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Eu cred ca femeia nu are perioade de infertilitate.
Last edited by Demetrius; 09.10.2012 at 21:37:24. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
In cadrul fiecarui ciclu, indiferent de lungimea acestuia, femeia are, grosso modo, o perioada de fertilitate, urmata de una de infertilitate, care se termina la urmatoarea menstruate. Aceasta însăși (perioada de menstruație) reprezintă o perioadă infertilă în proporție de 99,8%, într-o lungime variabilă (de la 4 la 6 zile, aprox, care se suprapun cu sangerarea). Sunt informatii cunoscute in detaliu, nu exista nici un dubiu asupra acestor realitati.
Ori, tocmai din această cauză mi-am pus întrebarea despre sensul pentru care, totuși, Dumnezeu a dorit să fie așa. Despre multe alte lucruri ne întrebăm sau ne minunăm, zicând: "Oare de ce a făcut Dumnezeu acest lucru în acest fel?". De ce, așadar, să nu extindem această întrebare și asupra alternanței de fertilitate și infertilitate din cadrul unui ciclu al femeii? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Deci, venirea menstruației reprezintă, de fapt, eșecul unei sarcini. Cu fiecare ciclu, organismul se pregătește, cu răbdare și speranță, pentru o sarcină. Acum înțelegem de ce Dumnezeu a așezat o perioadă naturală de infertilitate. În vederea sarcinii și nicidecum, așa cum ar putea sugera unii în mod empiric, în vederea contracepției. In Christo, M. Dragomir medic de familie atestat în planning familial.
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc ! www.catehism.com http://regnabit.wordpress.com Last edited by Mihnea Dragomir; 10.10.2012 at 23:31:15. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pentru a pune capăt controverselor sterile cu unii colegi de forum, o să încerc să fac câteva precizări de ansamblu asupra poziției, în mod vădit ingrate, adoptate de subsemnatul pe acest forum.
Am spus că o să încerc, deoarece observ că e foarte dificil pentru unii dintre noi să citească în mod corect și onest exprimarea unei atitudini în propriul ei sistem de referință. Într-un studiu de teorie a lecturii, Umberto Eco observa că majoritatea cititorilor manifestă o tendință de a compensa subiectiv aparenta incompletitudine a unui text cu o contribuție proprie prin care lectorul încearcă să-și lămurească, cu mijloacele culturale din dotare, fapte și idei lăsate deliberat în suspensie de autor. Consecința aceste carențe de percepție este o înțelegere (auto)falsificată asupra mesajului, urmată de eroarea de opinie și, în caz că opinia este exprimată public, dispersia în cascadă a unei întregi suite de minciuni cu efect de infecție informațională asupra altora. Din abundența de variațiuni a compensației subiective în lectura unui text, evidențiez doar două modele generice, foarte "bine reprezentate" pe forumul acesta: 1. Lectura de tip oglindă. Acest mod eronat de a citi este propriu persoanelor care sunt captive unui sistem închis de idei. Aceștia nu caută să înțeleagă ceea ce vrea să spună interlocutorul textual, ci urmăresc doar dacă mesajul lui încape, fără să rămână ceva pe dinafară, în propriul lor lagăr mentalitar. Dacă autorul are o credibilitate obligatorie, cum este cazul sfinților pentru unii creștini, textul este ajustat/amputat în așa fel încât orice detaliu care nu poate fi înghesuit în cămașa de forță a propriei înțelegeri să pară că-i nesemnificativ sau subordonat părții "arestabile". Protagoniștii acestei autoînșelări perceptive sunt oameni fragili care-și construiesc în timp un mic templu numai a lor, ticsit cu idoli mentali cărora le aduc constant jertfe și închinare la orice confruntare cu alteritatea, întrucât pentru ei mediul exterior este totuna cu haosul infernal al nesiguranței și a lipsei de sens. Partea proastă al acestui mod handicapat (în sens pur "tehnic", nu peiorativ) de relaționare cu semenii este faptul că victimele acestei erori fac eforturi uriașe să dea un sens universal micii lor religii individuale, fiindcă formele folosite în devoțiunea lor idolatră sunt adesea preluate dintr-o rețea vastă de informații care au realmente o relevanță universală, cum este Tradiția Bisericii. (Întrerup aici postarea din criză de timp, dar revin.)
__________________
Prostul este dușmanul a ceea ce nu cunoaște (Ibn Arabi) Last edited by Mihailc; 11.10.2012 at 06:55:06. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
__________________
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Iubirea de vrajmasi, nu e un sfat, este o porunca! (Parintele Arsenie Papacioc) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eu inca mai astept sa citesc partea a II-a... parea interesant.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Am asteptat, am asteptat, dar vad ca... nimic. Mie una mi se parea foarte interesanta cazuistica propusa. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Chipurile, Dumnezeu ar fi pus acea perioada in vederea contraceptiei, deci sa profitam de ea, fara nici o remuscare. Cam asta este ideea. Culmea, in acelasi text in care contraceptia in sine, este condamnata. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Poate deveni abstinenta o problema? | teodoraianys | Generalitati | 110 | 21.09.2013 20:09:21 |
Cine da lui isi da, cine face lui isi face | spre_rasarit | Generalitati | 0 | 11.10.2011 13:18:21 |
Cine poate face o religie unica pe tot pamintul?? | Mihai36 | Generalitati | 14 | 28.07.2011 19:42:24 |
Educație sexuală în școli iar | Iustin32 | Generalitati | 21 | 28.09.2009 21:30:02 |
|