![]() |
![]() |
|
#301
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Și diavolul, care-i amăgise, a fost aruncat în iezerul de foc și de pucioasă, unde este și fiara și proorocul mincinos, și vor fi chinuiți acolo, zi și noapte, în vecii vecilor." Diavolul, fiara și proorocul mincinos vor fi chinuiți acolo (în iezerul de foc) în vecii vecilor. Deci nu vor dispărea în neant, nu vor fi nimiciți, existența lor nu va înceta deoarece nu ar mai avea cine să fie chinuit în vecii vecilor. E atît de clar. Filosofic vorbind, dacă existența unei părți a oamenilor ar fi temporară din cauză că ei au îmbrățișat ideea răului, atunci toată treaba asta cu Creația și tot ce presupune ea ar fi o glumă proastă.
__________________
Să nu abați inima mea spre cuvinte de vicleșug, ca să-mi dezvinovățesc păcatele mele; Psalmul 140, 4 Ascultați Noul Testament ortodox online. |
#302
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Observați că relatarea cu Ilie, ne spune că unii fii ai profeților i-au cerut voie lui Elisei să-l caute pe Ilie prin munți sau prin văi unde credeau că l-a dus Spiritul lui Dumnezeu (2Împărați 2:15-18). Deci ei au înțeles că Ilie nu a fost răpit la cer unde este Dumnezeu, și chiar dacă nu l-au găsit, conceptul din vremea respectivă era că Spiritul lui Dumnezeu strămută sau mută oamenii prin văzduh dintr-o zonă în alta (1Împărați 18:12). Ilie a trimis o scrisoare la regele Ioram al lui Iuda, după aproximativ 10 ani de la răpirea lui. Pentru a înțeleg mai bine vă prezint în continuare firul cronologic al evenimentelor: Răpirea lui Ilie a avut loc în anul când Ioram fiul lui Ahab a început să domnească peste Israel la Samaria, în al 18 an al lui Iosafat regele lui Iuda (2Împărați 3:1). În al cincilea an al domniei lui Ioram fiul lui Ahab care era rege în Israel, în Iuda a devenit rege un alt Ioram fiul lui Iosafat (2Împărați 8:16). Acest Ioram fiul lui Iosafat care a domnit în Ierusalim 8 ani, și-a ucis frații și casa tatălui Său și a îndemnat poporul la idolatrie. Pentru aceasta Ilie îi scrie o scrisoare (oare din cer?!) probabil în primul an al domniei lui Ioram, care profețea că va fi lovit de o boală până va muri. Boala l-a lovit pe la sfârșitul anului al doilea al domniei lui și ea sa agravat până a murit după opt ani de domnie (2Cronici 21:5,11-20). Daca Ilie era in cer Atunci cum a putut el sa trimit o scrisoare regelui Iosafat? Doamne ajuta! Last edited by stefan florin; 20.12.2011 at 17:15:56. |
#303
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#304
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Răspunsul este simplu, deoarece Domnul Isus Cristos nu a răscumpărat doar sufletul sau spiritul; ci, și corpul sau trupul fizic, despre această răscumpărare vorbește Pavel când spune în Romani 8 ![]() ![]() Ce biruință ar fi dacă Dumnezeu nu ar reuși decât ca suflet să-l salveze pe om ?! Așa cum din păcate cred unii, când nu înțeleg în ce corp vor învia cei morți în Cristos, și neagă credința apostolică exprimată în „Crezul apostolilor”, și care spunea clar: „cred în... învierea trupului”. Prin urmare, și noi trebuie să credem că Dumnezeu este cel ce va purifica pe baza răscumpărării lui Isus atât și spiritul nostru cât și trupul nostru dându-le un destin etern (comp. 2Corinteni 7:1 cu 1Tesaloniceni 5:23; 1Corinteni 7:34). De fapt, învierea este o unire din nou a trupului cu sufletul sau cu spiritul. Dacă la moarte se desparte trupul de spirit, la înviere este reversul medaliei, adică trupul cu spiritul (sufletul+suflarea) se unesc, ca și la creiere. Părinții bisericii, au susținut în mod clar că învierea este unirea din nou a trupului cu sufletul. De pildă, Atenagora Atenianul în tratatul său: „Despre învierea morților” (177-180 e.n.) spune în Cap. XV: „Când ne gândim la creiere omului, implicit ne gândim că trebuia să existe un singur scop pentru sufletul cât și pentru trupul lui...învierea trupurilor moarte și descompuse, fără de care o nouă împreunare firească a celor două componente (suflet și trup) nu s-ar putea concepe…omul trebuie să dăinuiască etern sub forma ambelor elemente, fapt care ar fi de ne-conceput fără înviere” Deci e clar, învierea este unirea din nou a sufletului (spiritului) cu trupul, partea imaterială cu cea materială, de aceea avem nevoie de înviere. Doamne ajuta! Last edited by stefan florin; 20.12.2011 at 22:22:59. |
#305
|
|||
|
|||
![]()
Nivelul meu inferior de intelegere imi spune ca daca Iezerul este moartea a 2-a inseamna ca e simbolul mortii definitive. In Iezer se arunca Iadul, Moartea. Nu poti arunca pentru chin, Moartea, care e o stare, nu o entitate vie. Iadul, nici atat.
|
#306
|
|||
|
|||
![]()
Imi pare rau, dar eu laudam Biserica Adventista pentru invataturile corecte despre starea omului in moarte si despre Inviere.
|
#307
|
||||
|
||||
![]()
asta e o gluma nu? Invatatura adventista corecta despre morte? E o gluma buna! Doamne ajuta!
|
#308
|
|||
|
|||
![]()
Posibil sa fie o gluma buna. Adventistii se remarca prin credinta in invataturile despre inviere (nu despre moarte - care oricum este ceva de o clipa). Ce mare lucru poti sa spui despre moarte, in care nu stii nimic?
Last edited by grasu77; 21.12.2011 at 15:26:25. |
#309
|
|||
|
|||
![]() Citat:
am spus : "despre starea omului in moarte" . |
#310
|
||||
|
||||
![]()
starea omului in moarte. OK! Exista asa ceva? Te rog sa-mi arati asta in Biblie?
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre moarte si pomenirea mortilor | AnnaEnache | Intrebari utilizatori | 42 | 13.06.2012 09:43:28 |
SA VORBIM DESPRE URA,PEDEAPSA SI MOARTE. | bitza | Generalitati | 28 | 20.03.2011 02:05:27 |
Despre viata de dupa moarte | georgian_osa | Din Noul Testament | 30 | 14.03.2010 18:49:29 |
Marturii despre moarte | Iustin44 | Generalitati | 14 | 31.03.2009 23:59:56 |
despre randuielile de la moarte cuiva si parastase | mara2008 | Generalitati | 1 | 20.05.2008 15:07:31 |
|