![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Iar prin viata vesnica se intelege comuniunea cu Sursa vietii pe veci. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
pe aceleasi considerente, si cei rai, pacatosii, demonii, ar trebui sa fie in comuniune vesnic cu Sursa vietii, pentru a putea fi in viata ca sa simta acel chin vesnic.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nu ar trebui sa fie in comuniune. Tocmai asta e pedeapsa: lipsa comuniunii, iubirea lui Dumnezeu (pentru ca Dumnezeu iubeste si pacatosii) care "arde". Comuniunea ar presupune ca ar fi impreuna si Dumnezeu dandu-i libertate nu il va forta pe om la aceasta.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nu. Interpretarea "profetului" nu este tendentioasa ci este cat se poate de biblica. Greseala este in felul in care intelegeti dvs. ce inseamna "vesnic", in Sfanta Scriptura, atunci cand este vorba de pedeapsa finala.
Citat:
"Tot asa, Sodoma si Gomora si cetătile dimprejurul lor, care se dăduseră ca si ele la curvie si au poftit după trupul altuia, ne stau înainte ca o pildă, suferind pedeapsa unui foc vesnic." Iuda, vers 7) Intrebare: mai ard inca Sodoma si Gomora? (Conform teoriei dvs. "actiunea este perpetua"). Sau, cand se spune despre "pedeapsa unui foc vesnic", este vorba de un foc cu consecinte vesnice, nimicitoare, pentru totdeauna? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Cred ca este evident pentru toata lumea ca "suferind pedeapsa unui foc vesnic" nu inseamna efectuarea unei actiuni perpetue. Dar de asemenea este clar ca nu se refera nici la pedeapsa de dupa Judecata. Nu, focul cel vesnic, se refera la focul ce vine de la Dumnezeu, nu la faptul ca au fost distruse pentru totdeauna. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu mai vorbim de absurditatea unei morți veșnice (moarte cu efecte veșnice, din care nu mai există înviere) care e prezentată în gândirea populară va fiind de fapt o viață veșnică. S-a trecut prea ușor peste textele care prezintă realitatea vieții veșnice a celor mântuiți în contrast cu pieirea în foc a celor nelegiuiți. E mare păcat ca chiar textul de aur al Bibliei (Ioan 3,16) este în felul acesta nesocotit, abuzat și interpretat "tendențios"! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Si nu, Dumnezeu nu este cel mai mare tortionar. Omul decide singur unde merge prin faptele lui. De aceea are libertate. Dumnezeu isi revarsa dragostea asupara tuturor, doar starea in care ei se afla ii face sa o resimta diferit. Pentru cei ce au ales comuniunea prin facerea voii Lui Dumnezeu va fi bucurie, iar ptr cei ce au ales indepartarea de El va fi chinul vesnic. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
cine-i va chinui (vesnic) pe pacatosi? v-ati gandit si la acest aspect?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Constiinta. Propriile fapte.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
dar focul din iezerul acela, cine-l intretine? si credeti ca cei rai mai au constiinta?
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre moarte si pomenirea mortilor | AnnaEnache | Intrebari utilizatori | 42 | 13.06.2012 09:43:28 |
SA VORBIM DESPRE URA,PEDEAPSA SI MOARTE. | bitza | Generalitati | 28 | 20.03.2011 02:05:27 |
Despre viata de dupa moarte | georgian_osa | Din Noul Testament | 30 | 14.03.2010 18:49:29 |
Marturii despre moarte | Iustin44 | Generalitati | 14 | 31.03.2009 23:59:56 |
despre randuielile de la moarte cuiva si parastase | mara2008 | Generalitati | 1 | 20.05.2008 15:07:31 |
|