![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
oricine poate spune orice asta nu inseamna ca este adevarat. Locuiesc in Romania la 13 km de Prislop asa ca acestea sunt minciuni si baloane de sapun ca sa prinda la cei slabi in credinta.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#2
|
||||
|
||||
![]()
"Anul 1054 este pentru Ortodoxie începutul celei mai mari apostazii din istoria Bisericii. Ca și în timpul lui Arie, acum 950 de ani în Apus omul trufaș și nesăbuit s-a proclamat pe sine Dumnezeu și împreună cu cei ce l-au crezut au plăsmuit o nouă biserică cu vechea înfățișare, dar fundamental diferită de cea întemeiată de Iisus Hristos Dumnezeu la Cinzecime.Așa a îngăduit Hristos, ca din cauza schimbărilor dogmatice, profanărilor eclesiologice, retâlcuirilor scripturistice și răstălmăcirilor istorice ce le-au făcut latinii, să se aleagă grâul de neghină, oile de capre, minciuna de adevăr, ortodoxia de catolicism.
Sfinții Părinți Ortodocsi de atunci nu i-au urmat pe apuseni în această cădere, ba mai mult, soborniceste au lăsat urmasilor în credință, povățuiri de nezdruncinat și anateme de nedezlegat, de a nu se face părtași sub nici un chip înnoirilor mincinoase și uneltirilor politice, de a păstra neschimbată, chiar cu prețul vieții, tradiția de veacuri a Bisericii, (II Corinteni 6:14-17). ... Din eres în eres, din cădere în mai mare cădere, credința apuseană si-a arătat în timp adevăratul chip. Istoria încă sângerândă a României ne arată lămurit cum la nevoie papistașii au lăsat deoparte vicleniile chemării la unire și s-au apucat de a converti "cu tunul" pe români la "creștinismul" lor. Oare toți Sfinții pomeniți mai jos au fost prea asprii când au negat latinilor părtășia cu Duhul Sfânt? Nu, ci părinții limpede au voit a zice că hulirea Treimii a adus papismuluui depărtarea harului, iar depărtarea harului le-a exclus preoția, fără preoție nu au taine valide, iar fără taine... în veac nu au mântuire! Biserica este Una și Unul Sfânt este Capul ei, și nimeni niciodată nu va putea alcătui o altă predanie lăsată de Hristos Sfinților Părinți. Tocmai această provocare ne-o aruncă catolicismul – o nouă tradiție, o altă dogmă, un alt dumnezeu – ce să ne dezrădăcineze din Ortodoxie, să ne dezbine Neamul, să ne euro-înglobeze. (Evrei 13, 7-8) Neam românesc, nu vă lăsați înselați în credința ortodoxă, iubiți pe catolici dar feriți-vă de catolicism, iubiți Adevărul și fugiți de minciună, apărați Biserica dar nu înlăturați hotarele puse de Sfinții Părinți, căci acestea ne întăresc a-L mărturisi pe Hristos! (Monahul Conon Românul) http://www.ortodoxia.md/tipic-biseri...erezia-catolic
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Fragment din "Noul catehism catolic contra credintei sfintilor parinti".
Cea mai inalta invatatura a teologiei crestine este cea a Tri-Unitatii divine: Dumnezeu Se releveaza ca Unul in Trei Persoane: Tatal, Fiul si Sfantul Duh. Avand aceeasi fiinta, cele Trei Persoane sau Ipostasuri sunt un singur Dumnezeu, insa Ele difera prin proprietatile personale si alcatuiesc astfel o Treime. Tatal este fara inceput, Fiul se naste din Tatal, Duhul Sfant purcede din Tatal. "Proprietatea specifica Tatalui este nenasterea, cea a Fiului nasterea si cea a Duhului Sfant purcederea". [24] "Numai prin aceste proprietati personale cele trei Ipostasuri difera intre ele". [25] Cu constiinta binecuvantata a acestei teologii, deopotriva unitiva si distinctiva, Parintii Sinodului II Ecumenic de la Constantinopol (381) au fixat credinta in Duhul Sfant astfel: "si intru Duhul Sfant, Domnul de viata facatorul. Care de la Tatal purcede. Care impreuna cu Tatal si cu Fiul este inchinat si marit, care a grait prin prooroci". Enuntand atributul propriu Persoanei Sfantului Duh, ei nu au adaugat nimic Evangheliei in care Iisus Hristos Domnul declara cu propria Sa gura: "Iar cand va veni Mangaietorul, pe care Eu Il voi trimite de la Tatal, Duhul Adevarului, Care de la Tatal purcede, Acela va marturisi despre Mine" (In. 15,26). Biserica Ortodoxa n-a adaugat nimic, n-a omis nimic in legatura cu acest punct: fidela "Crezului" Niceo-Constantinopolitan normativ pentru intreaga Biserica, ea a invatat intotdeauna ca Duhul Sfant purcede numai de la Tatal, dupa cum a invatat intotdeauna ca Fiul se naste numai din Tatal, deoarece despre acesta din urma Crezul spune: "Care din Tatal S-a nascut mai inainte de toti vecii". Spunand ca Duhul Sfant purcede din Tatal si din Fiul (in latina Filioque) si incorporand aceasta doctrina in "Crez", Biserica Romano-Catolica a introdus o inovatie contrara invataturii unanime a Apostolilor, a Parintilor si a Sinoadelor. Biserica Ortodoxa, deci, ii reproseaza doua lucruri: a) insertia lui Filioque in Crezul Niceo-Constantinopolitan, in vreme ce, asa cum vom vedea, Parintii au pecetluit "Crezul"; b) dogma insasi, adica ideea ca Sfantul Duh purcede de la Tatal si de la Fiul, idee care nu numai ca nu se afla in Traditie dar pe care scrierile Parintilor o resping in mod explicit. http://www.razboiulnevazut.org/artic...marea-Ereziei-
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Bineinteles ca e Arsenie Boca doar ca moartea reala a avut loc citiva ani mai tirziu, in ciuda faptului ca inca pe net nu sint modificate bibliografiile.
Altfel miile de oameni care l-au intilnit dupa 89 la manstiri si biserici ar fi avut doar o vedenie. Din cite am inteles sfintul a cerut sa nu se faca valuri pe aceasta tema. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Iar referitor la fostul papa nu mai luati de bune tot ce a spus in conditiile in care este suspect de mult mai multe lucruri, daca Bc este Biserica cea mare atunci cine se cocoata in fruntea ei?
Lupii infometati si puii de cuci vin ca sa dezbine si noi ii ajutam cu sirg de multe sute de ani si inca asta nu e tot, surprizele mari abia de acum vor incepe .. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nici nu am treaba cu convigerile dvs, dar nu le arborati sub drapel ortodox pentru a sminti oamenii. Fiti ce vreti si credeti ce vreti dar nu spuneti ca ceea ce sunteti si ceea ce credeti este ortodox cand nu este. de pe partea mea nu aveti de cat sa va inchinati papei cat vreti sunteti libera sa alegeti. Inca pe cand Mantuitorul umbla printre noi, erau care propovaduiau in numele Lui [Luca 9, 49; Marcu 9, 38]; si Sfantul Apostol Pavel, in Epistola catre Corinteni, lupta contra acestora. In ziua de astazi, acesti falsi propovaduitori s-au inmultit exponential. Ei cred ca propovaduiesc numele Lui Hristos, dar se fac hulitori ai Acestuia. Si tot astazi, semn al vremurilor de pe urma, caci numai in acele zile se poate intampla asa ceva, prin miscarea ecumenista, se doreste unirea tuturor falsilor propovaduitori, a tuturor mincinosilor si hulitorilor, intr-o singura Biserica. Nu stim ce nume va purta, dar cu siguranta va apartine Antihristului, asa cum Biserica dreptmaritoare apartine lui Hristos. In aceste vremuri tulburi, oamenii sunt inselati, manipulati sa creada ca toti ne rugam aceluiasi dumnezeu, ca desi exista diferente intre noi, acestea sunt minore si se pot depasi. Lucrurile, insa, nu stau deloc asa! Chiar daca "frumos este ca fratii sa fie impreuna" [Ps. 132, 1], unirea Bisericilor nu se poate face decat daca ereticii renunta la ereziile lor si revin la Ortodoxie asa cum a fost Biserica inainte de schisma, intemeiata pe cele 7 Soborare a toata lumea. Iar unirea Bisericilor este lucrarea Sfantului Duh, prin urmare avem nevoie de cat mai multi purtatori de Duh Sfant, iar nu de ecumenisti. Apusenii trebuie sa renunte la inovatiile lor si sa se caiasca pentru faptul ca nu au pazit porunca Apostolului care spune sa nu schimbam nimic, macar inger din cer ne-ar invata altfel [Gal 1, 8]. http://eresulcatolic.50webs.com/credinta.html
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fereasca Dumnezeu pe toata lumea de rataciti!
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|