
26.10.2009, 14:01:02
|
Banned
|
|
Data înregistrării: 30.07.2009
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.543
|
|
Citat:
În prealabil postat de patitul
Postez a nu stiu cat-a oara acest raspuns. Sper ca de aceasta data adminul sa nu ma mai baneze si sa-mi stearga postarile. Pentru a fi sigur ca veti citi raspunsul meu, am sa vi-l trimit si pe privat.
Dvs. va contraziceti cu "invatatura de credinta ortodoxa" si cu Sfanta Scriptura (in traducere ortodoxa).
Iata ce spune invatatura de credinta ortodoxa, referitor la pazirea poruncii a patra:
127. Ce invata porunca aceasta?
Aceasta porunca invata doua lucruri, si anume: datoria muncii in timpul celor sase zile ale saptamanii si datoria de a sarbatori ziua a saptea, ca zi de odihna, inchinata Domnului.
Iar Sfanta Scriptura, in traducere ortodoxa, stabileste clar care este ziua intaia si, implicit, care este ziua a saptea:
"Dupã ce a trecut sâmbãta, când se lumina de ziua întâi a sãptãmânii (Duminicã) (Matei 28:1)"
"si dis-de-dimineaþã, în prima zi a sãptãmânii (Duminicã)"(Marcu 16:2)
"Iar în ziua întâia a sãptãmânii (duminica) "(Ioan 20:1)
Mentionez ca parantezele nu-mi apartin. Sunt paranteze explicative asa cum apar in traducerea ortodoxa.
Daca duminica este ziua intaia (conform ortodoxiei) iar sambata este ziua a saptea, noi ce zi pazim? Invatatura de credinta ortodoxa ne invata sa pazim ziua a saptea (conform poruncii lui Dumnezeu), iar Sfanta Scriptura ortodoxa arata ca ziua a saptea este sambata.
|
Mai baiete, mai intai uita-te pe forum si vezi ce s-a mai scris.Cred ca ai ce citi.Decat sa repeti aceasi tampenie de doua ori mai bine punete si citeste paginile acestui thread.
|