![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
"Acestea sunt care spurcă pe om, dar a mânca cu mâini nespălate nu spurcă pe om." (Matei 15,20) Bineînțeles. Altfel cum v-ați imagina un Petru pocăit (după experiența Cincizecimii) care refuză categoric să mănânce niște spurcăciuni? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Pai Petru refuza categoric sa manance "spurcaciuni" tot asa cum tot categoric refuza sa mearga la "necurati". Atat unele animale cat si toate neamurile erau necurate la evrei cu interdictia de a manca (animalele spurcate) si de a vorbi/apropia etc cu neamurile necurate. Ca atare Petru le refuza categoric pe amandoua. Domnul a stat la masa cu vamesii si pacatosii, a propovaduit si non-evreilor, Petru a vazut toatea astea, si totusi refuza categoric sa faca si el la fel. Asa ca Domnul ii spune in mod explicit sa nu mai numeasca necurat ceea ce El curatise. Ca atare, daca neamurile erau de fapt curatite, nu la fel erau si animalele alese pentru a le simboliza? Cat despre treaba cu mainile murdare, inteleg ca dvs. interpretati la litera de data asta, nu in Duh. Pentru ca sunt puse in opozitie faptele omului care fac rau aproapelui (cele ce vin din inima, adica pacatele) cu materia care este consumata de om si care materie fiind, in materie se transforma (adica merge la WC - nu tin minte cuvantul exact folosit pentru WC :) Last edited by Adriana3; 10.09.2011 at 22:31:23. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Termenul era άφεδρών. Last edited by osutafaraunu; 10.09.2011 at 22:46:48. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Cat despre versetul de la sfarsitul paragrafului, cel cu mainile murdare, acela este doar un exemplu de la care Domnul a pornit, a explicat faptul ca ceea ce intra in gura nu e spurcat pentru ca merge in WC, si a revenit la exemplu de la care pornise: mainile murdare. Doar dvs. nu credeti ca doar murdaria de pe maini merge in WC iar mancarea nu! Sau nu credeti ca mancarea merge in inima si de acolo se transforma in fapte rele! Absurd. Mancarea merge in WC ca si murdaria mainilor. Murdaria mainilor era doar un exemplu de murdarie care merge in WC si nu in inima. Cand a zis ca nu ceea ce intra in gura spurca pe om pentru ca merge la WC, se vede clar ca deja vorbea la modul general tocmai pentru ca explica de ce nu il murdareste pe om: pentru ca merge la WC, in antiteza cu ceea ce iese din inima care nu merge la WC (deci inofensiv) ci face rau aproapelui. Acesta este Duhul literei in acest paragraf. Last edited by Adriana3; 10.09.2011 at 23:30:12. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
11. Nu ceea ce intră în gură spurcă pe om, ci ceea ce iese din gură, aceea spurcă pe om . versetul 11 exprima cazul general, iar apoi urmeaza o exemplificare Last edited by ioanna; 10.09.2011 at 23:38:59. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Cu dmv. nu am ce sa mai discut, domnule Osutafaraunu. N-are sens sa-mi citati postarile pe viitor, puteti sa le ignorati.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Conform Legii iudaice, ambele ii spurca. Conform lui Iisus, nici una, ci ii spurca faptele rele, de ne-iubire a aproapelui care le ies din inima, inclusiv cuvintele umilitoare incluse de Domnul la capitolul "uciderea aproapelui".
|
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|