| 
			
			 
			
				01.07.2012, 09:48:47
			
			
			
		 | 
	| 
		
			|  | Senior Member |  | 
					Data înregistrării: 20.07.2011 Locație: Cluj-Napoca Religia: Ortodox 
						Mesaje: 3.494
					      |  | 
	
	| 
				  
 
			
			
	Nu e nicio erezie. Fecioara Maria a devenit salas al Treimii prin iubire, a purtat in mijlocul sufletului ei intreaga Treime necreata si l-a nascut pe Cel conceput ca ipostas al trupului luat din ea. Duhul purces din Tatal ii da viata, Cuvantul ii da specificul de trup al Sau, prin incadrarea lui in Sine ca insusi ipostas a lui.Citat: 
	
		| bate mai degraba spre erezie. |  
	Taina nasterii Cuvantului in trup omenesc poate fi apropiata de nasterea Sa din veci si inteleasa in lumina relatiilor dintre persoanele Sfintei Treimi.Cuvantul se face trup in timp dupa modelul nasterii Sale vesnice. Se poate intelege actiunea Duhului in momentul Bunei-Vestiri ca prelungirea actiunii in care se infaptuieste din veci nasterea in Sfantul Duh a Fiului de catre Tatal si purcederea Duhului din Tatal prin Fiul, precum si ca o implinire a acestui act in Fecioara Maria.Citat: 
	
		| Asta e o alta erezie. Nicaieri Biserica nu invata ca Fiul S-ar fi intrupat si S-ar fi nascut din Feciora Maria pentru ca are "insusire" nasterea si pentru ca a fost nascut din veci din Tatal. |  
	Delia a spus "Maica Domnului L-a purtat in fiinta ei pe Dumnezeul cel neimpartit si nedespartit", ceea ce e corect. Fecioara Maria a adus in trupul si sufletului ei Sfanta Treime, devenind "biserica a dumnezeirii".Citat: 
	
		| 2. Te contrazici, cand zici ca a purtat in pantece toate cele Trei Persoane ale Sfintei Treimi pentru ca Acestea sunt nedespartite, dar cand a nascut, a nascut ca Om doar pe Fiul. |  
	Fiecarui subiect treimic ii sunt interioare celelalte doua. Fecioara Maria naste pe Cel in care locuieste in trup plinatatea dumnezeirii.Citat: 
	
		| Adica totusi atunci erau despartite? |  
 
				 Last edited by ioanna; 01.07.2012 at 10:14:05.
 |