![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Desigur ca inca nu dar vedem implementarea ecumenismului de catre marii reprezentanti ai ortodoxiei romane,patriarh si ierarhi la nivel national ,la sfintirea troitei de la ALBA IULIA de patriarh,la participarea inaugurarii sinagogii evreisti din Iasi de catre mitropolit.Noi ar trebui sa ne intrebam dc.lui DUMNEZEU ii plac ceea ce fac ierarhii nostrii.Si daca ei incalca canoanele stabilite de sfintii parinti la cele 7 sinoade ecumenice in mod sigur aceasta inseamna o tradare a ortodoxiei care nu ii place lui DUMNEZEU.
Apoi preotii aflati in comuniune cu eretici prin pomenirea lor se contamineaza de duhul lor asa cum a zis ips.i.chira,si nu vor mai putea s a se opuna dc.tot tac la infinit,mai ales manastirile, la alte ordine care vor veni de la ei pe parcurs.[vedeti ce se intimpla in UCRAINA cu uniatismul].Daca nu reactioneaza nici pliroma ne vom trezi peste noapte ca suntem catolici ,asa cum a zis par.IUSTIN PIRVU. Apoi sa ne intrebam sfintirile facute in comun cu eeticii sunt sfintiri ??!!?? Apoi in diaspora papa a zis preotilor lui ca pot boteza copii ortodocsilor!E corect ,vor fi botezati cu adevarat,dc,botezul papistas nu e botez. Preotii nepomenitori sunt si ei supusi sagetilor celui rau .PT.ei chiar merita sa ne rugam .Mai sunt oameni platiti [poate chiar monahi ]care sa bage zinzanie ntre ei]. Ar trebui sa ne intrebam de ce SAVA LAVRIOTUL are drept sa vina in Romania si prof.T.ZISIS nu i se permite.Un mare semn de intrebare si o atitudine care ar trebui sa ne puna macar pe ginduri. TRIST este ca pliroma bisericii tace si priveste cu indiferentza aceste comportamente ale ierarhiei ...greu raspuns vom da lui DUMNEZEU ca ii lasam asa sa incalce canoanele si nu zicem nimica...asta inseamna cum zice romanul ca le dam apa la moara....vai de noi la judecata de apoi.!!!
__________________
![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
https://ortodoxinfo.ro/2018/09/01/sc...ala/..SPICUIRI
Pe fondul acestor probleme sociale tot mai acute, apare firesc si necesitatea unei “noi doctrine”, o doctrina care sa adreseze problemele societatii contemporane. Acest deziderat devine mai important azi decat identitatea religioasa care cade pe planul secund. Aceasta noua doctrina am identificat-o sub numele de “Social Gospel”, adica “Erezia Evangheliei Sociale”. In Biserici astazi cauzele sociale iau locul marturisirii Ortodoxiei. Vedeti cat de vicleni sunt? Ei vin si creaza aceste probleme sociale la scara planetara si apoi schimba misiunea bisericii spre o finalitate sociala, in loc ca Biserica sa se ocupe in primul rand cu propovaduirea mantuirii lui Hristos. Ceea ce a scapat multora sa observe este ca exact aceasta pervertire a misiunii Bisericii s-a infaptuit prin adoptarea documentului “Misiunii Bisericii in Lumea Contemporata” la Sinodul din Creta. Vedeti? Nu este o coincidenta. Insa nu vreau sa intru prea mult in acest subiect al “Ereziei Evangheliei Sociale” intrucat am scris despre el in mod detaliat intr-un alt articol. Aceasta erezie nu este ea chiar noua, radacinile ei fiind gasite in Catolicism incepand cu invataturile Papei Leo al XIII-a, pentru ca in final sa se ajunga sa fie adoptate si in Ortodoxie la acest Sinod Talharesc. De mentionat este ca si in Biserica Rusa aceste deviatii au intrat in anul 2000 prin adoptarea documentului “Social Concepts” de Patriarhia Moscovei.
__________________
![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
https://ortodoxinfo.ro/2018/09/01/sc...ala/..SPICUIRI
Pe fondul acestor probleme sociale tot mai acute, apare firesc si necesitatea unei “noi doctrine”, o doctrina care sa adreseze problemele societatii contemporane. Acest deziderat devine mai important azi decat identitatea religioasa care cade pe planul secund. Aceasta noua doctrina am identificat-o sub numele de “Social Gospel”, adica “Erezia Evangheliei Sociale”. In Biserici astazi cauzele sociale iau locul marturisirii Ortodoxiei. Vedeti cat de vicleni sunt? Ei vin si creaza aceste probleme sociale la scara planetara si apoi schimba misiunea bisericii spre o finalitate sociala, in loc ca Biserica sa se ocupe in primul rand cu propovaduirea mantuirii lui Hristos. Ceea ce a scapat multora sa observe este ca exact aceasta pervertire a misiunii Bisericii s-a infaptuit prin adoptarea documentului “Misiunii Bisericii in Lumea Contemporata” la Sinodul din Creta. Vedeti? Nu este o coincidenta. Insa nu vreau sa intru prea mult in acest subiect al “Ereziei Evangheliei Sociale” intrucat am scris despre el in mod detaliat intr-un alt articol. Aceasta erezie nu este ea chiar noua, radacinile ei fiind gasite in Catolicism incepand cu invataturile Papei Leo al XIII-a, pentru ca in final sa se ajunga sa fie adoptate si in Ortodoxie la acest Sinod Talharesc. De mentionat este ca si in Biserica Rusa aceste deviatii au intrat in anul 2000 prin adoptarea documentului “Social Concepts” de Patriarhia Moscovei.
__________________
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|