![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
sunt doua decizii ale Curtii Constitutionale care au clarificat termenul "soti" din constitutie: un barbat si o femeie. Motivul refrendumului (de redefinire a familiei) nu-si avea rostul. De la inceput acest referendum a fost sortit esecului, asa cum s-a si intamplat
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Despre ce vorbești tu acolo? Obiectul referendumului a fost căsătoria, clarificarea termenului ”soți” și nu "redefinirea familiei". ”Redefinirea familiei” a fost parte din boicot. Familia monoparentală și celelalte forme ale ei ar fi rămas neschimbate. Asta ar fi trebuit sa știe poporul.
Last edited by simpllu; 10.10.2018 at 13:32:19. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Este nonsens ca vrei tu să insinuezi, pentru că proiectul de lege de modificare a Costituției a fost aprobat de CCR. Hai să vedem ce spune CCR.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
O lege poate fi schimbata oricand, la presiunea vestului. S-a dorit modificarea Constitutiei pentru ca ar fi putut fi modificata extrem de greu, tot cu un referendum care sa aprobe casatoriile homosexuale.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vina pentru esecul referendumului nu o are numai PSD si Dragnea. Intr-o mai mare masura o au cei care demonizeaza PSD-ul si au asociat referendumul cu o actiune politica. Vina mult mai mare o are presedintele tarii. In primul rand s-a declarat in favoarea casatoriilor gay si i-a jignit pe cei ce nu-s de acord cu ele (de altfel nu vrut sa aprobe referendumului, s-a opus pana la final, fiind obligat pana la urma). In al doilea rand incearca sa duca o vendeta impotriva PSD-ului, care se vrea obiectiva, pentru binele poporului, dar mi se pare ca e mai mult personala.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
orice homosexual poate adopta copii acum, necasatorit fiind, nu s-ar fi schimbat nimic daca referendumul trecea.
vina apartine bisericii, in primul rand, daca se rezuma la strangerea de semnaturi mai aveati o sansa, dar in fiecare duminica preotii au insistat in biserica ca oamenii se mearga si sa stampileze da-ul, asa ca au obtinut efectul contrar.
__________________
Dar Duhul spune lămurit că, în vremurile din urmă, unii se vor lepăda de credință, ca să se alipească de duhuri înșelătoare și de învățăturile dracilor, abătuți de fățărnicia unor oameni care vorbesc minciuni, însemnați cu fierul roșu în însuși cugetul lor. Ei opresc căsătoria și întrebuințarea bucatelor pe care Dumnezeu le-a făcut ca să fie luate cu mulțumiri de către cei ce cred și cunosc adevărul. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Și ăsta-i un adevăr istoric? Că așa ziceai pe un topic.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Prin casatorie se defineste indirect si termenul de familie pentru ca doi soti pot forma o familie abia daca li se naste un copil care prin sangele lui ii uneste pe soti. Daca un barbat si o femeie nu pot avea copii, atunci adoptia unui copil ii uneste duhovniceste pe soti si astfel ca si fara sa li se nasca un copil ei pot forma o familie. Pentru ca doar din "uniunea" unui barbat cu o femeie pot rezulta copii, tot unui cadru la fel de natural, dar si legal, s-ar cuveni sa fie dati orfanii spre adoptie.
__________________
Sublimă fărâmă a Sfintei Chemări, Zvâcnită din Vrerea divină, Mi-e sufletul vultur ce spintecă zări Și sus, printre stele, se-nchină.(pr. Dumitru) |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Nu se definește termenul de familie, ci de întemeiere a familiei. Și de ce statul asigură acest drept doar prin căsătoria dintre un bărbat și o femeie? Pentru că rolul primordial al familiei este să producă (în mod natural) și să protejeze viața. Statul se gândește la interesul superior al copilului, și anume să vină pe lume și să crească într-o familie naturală cu o mamă și un tată, singurul cadru necesar procreerii naturale.
Last edited by simpllu; 11.10.2018 at 09:17:54. |
|