![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Am incercat sa analizez obiectiv faptele (asa cum au fost, cu bune si rele) din anii 1964-1989, facand abstractie de regimul politic din acei ani din Romania.
Adica prea putin- parerea mea- a contat ca a fost comunism sau capitalism, ca a fost Iliescu sau Ceausescu, ci au contat mult mai mult faptele concrete. Adica prea putin m-a interesat ca a fost comunism, atata timp cat fiecare om stia ca are locul de munca asigurat, ca dupa ce termina scoala profesionala sau liceul industrial primeste imediat repartitia la servici, ca dupa ce se casatoreste primeste imediat repartitie de apartament, etc. Recunosc ca poate am fost influientat de mediul social si profesional in care am crescut, dar era o anumita disciplina, ordine, organizare in aceea perioada, iar pentru ceferisti era aceea mandrie profesionala ca reprezinta a doua armata a tarii, ca au o raspundere foarte mare si ca au pe mana vietile a milioane de oameni care-i transporta, in conditii de deplina siguranta a circulatiei, confort si punctualitate. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Se stie foarte bin ca astfel de rezultate performante economic nu se pot realiza intr-o societate moderna fara a baga la inchisoare cateva mii de opozanti politici.
Nu vreti inchisoare pentru dizidenti? Traiti cu 200euro pe luna, in coditii de instabilitate economica, mancare pe sponci - nu ca nu este, ci nu v-o permiteti, caldura la fel, dar mariti cu 7 miliarde de euro bugetul pentru "obiectivele strategice" ale "partenerilor euro-atlantici" si etc. Pai cum n-ati vrut asta? E democratie, ati uitat?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Care "punctualitate" Florindinvs?
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Punctualitatea cu care circulau trenurile de calatori inainte de 1989, cand livretele de mers erau respectate la minut, de catre intreg personalul de exploadare!
Dovada: https://youtu.be/Cj8PqWC6Wuw https://youtu.be/V-4f-dE7E9M Cu tot respectul, dar haideti sa nu intram in aspecte tehnice, pe care nu cred ca aveti de unde sa le stiti! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
Și-am mers, nu glumă! Singurul loc (și nu mereu) umde trenul era punctual era-n gara de unde pleca. În 99% din cazuri.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Cristian frate, nu crezi că ai cam sărit calul?
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Am o rugaminte , vezi de adevaratele probleme ale tale , caci esti in afara subiectului ca de fiecare data .
Sunt satul de falsificatori , golani si mascarici , mai ales cand cineva improsca cu noroi , si asta in mod voit , pe cei care s-au sacrificat pentru ca noi sa avem o alta viata , si printre altele sa stam la barfa pe acest site . Cine uita si batjocoreste , va primi rasplata din plin !
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Infrastructura era bine intretinuta, la fel si materialul rulant, iar personalul de exploadare isi facea foarte bine meseria. Nu risca nici un impiegat de miscare, acar sau mecanic de locomotiva sa nu-si faca foarte bine serviciul- atat din pasiune pentru meserie, cat si din cauza sanctiunilor care erau extrem de severe, pentru neindeplinirea corespunzatoare a atributiunilor de serviciu. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ba nici macar atunci! Ca se mai intampla, imi aduc aminte din anii mei de naveta pe ruta BucurestiObor-Lehliu Gara, se mai intampla sa plece si dupa circa 100 m se oprea si statea si statea. Si era un ger, cateodata intra viscolul pe geamurile sparte si oamenii stateau efectiv ca obiectele din tomberoane, unii peste altii si, culmea, trecea si nashul printre noi, asa sardelizati cum eram, ca sa-si ia darul.... Sau vara, cand era o duhoare in trenuri de iti venea s-o iei mai bine pe jos decat sa suporti aerul acela pestilential... Iar astea au ramas mostenire. Cine voieste o experienta de tip deja-vudejaconu, sa ia acelasi tren de la Obor si sa isi aminteasca toate sau sa le descopere. Acum mai sunt si manelele si fumatul in compartiment si bautura si toate nenorocirile... |
|
|