Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 04.10.2015, 16:51:30
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
Cum plangi metaforic??

As vrea si o acoperire din Sf. Scriptura pentru asta.
Vrei, nu ? De vrut e ușor, să îți pună altu mură-n gură.

Dar ai pus tu mânuța ta să cauți singurel în Biblie ? Este și Biblie digitală, cu modul de căutare. Ești comod nevoie mare, și aduci sminteală, fiindcă ereticii, aud necredința noastră, care e devenit demult glasul plăcerilor minții lor, și în întuneric fiind, se pun să-și strige plăcerile, scuipând otravă către noi și adunându-și osândă la iadul ce îl vor moșteni.

"Vă rătăciți neștiind Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu." (Matei 22, 29)

Iată, deci, mura-n gură:

1. "Bucurați-vă cu cei ce se bucură; plângeți cu cei ce plâng." - (Romani 12, 15)
Deci dacă Sfinții din ceruri, am dovedit din Biblie, că se bucură pentru întoarcerea unui păcătos, deci ei Sfinții bucurându-se cu cei ce se bucură în pocăință, oare nu plâng cu cei ce plâng?
Da, plâng cu cei ce plâng, dar plânsul Sfinților nu sunt lacrimi ca ale noastre, ci fiind în prezența lui Dumnezeu, se întorc cu rugăciuni fierbinți către Dumnezeu, rugându-se pentru cel ce plânge și cel ce caută pe Dumnezeu, mai ales când acela cere ajutorul și rugăciunile acelui Sfânt, oricare dintre Sfinții și Casnicii lui Dumnezeu, neîntârziat se va ruga pentru acela care cere de la acel Sfânt și Prieten al Domnului, care locuiește veșnic în Casa Domnului și Împărăția Cerurilor, acei Sfinți care vor judeca lumea și Sfinții vor judeca și pe îngeri (I Corinteni 6, 2-3). Deci "să stăm bine, să luăm aminte, Sfintele Sfinților" (Liturghie).

2. "Și cei ce plâng să fie ca și cum n-ar plânge" (I Corinteni 7, 30)
Cei ce plâng, ca și cum nu plâng. Deci plângerea Sfinților din ceruri, nu e ca plângerea noastră, cu lacrimi din răutate, sau din neînțelegere și slăbiciune, ci e plâns al fierbințelii rugăciunii lor.

3. "să plâng pe mulți care au păcătuit înainte și nu s-au pocăit de necurăția și de desfrânarea și de necumpătarea pe care le-au făcut." (II Corinteni 12, 21)
Adică să plângă Pavel pentru cei care nu-și plâng păcatele, să le pocăiască prin plâns, plânge în locul celor care nu plâng, până vor ajunge să plângă și ei.
Căci cine păcătuiește, trebuie să se pocăiască apoi de necurăția și desfrânarea și necumpătarea pe care le-a făcut, dar iată, spune: "care au păcătuit înainte și nu s-au pocăit", deci ce-i cu ei? Pe aceia îi plânge Pavel. Plânge pentru ei, ca să le de-a lor Dumnezeu plânsul cel de pocăință, spre înnoirea omului, a minții, a ființei lor.

4. Dacă Hristos Cuvântul, Fiu și Dumnezeu, a plâns pentru Lazăr, prietenul Lui, și Iisus a plâns pentru Ierusalim, oare nu plânge pentru omenire?
Și dacă Hristos plânge pentru omenire, Sfinții, care prin El sunt vii în Împărăția Cerurilor, începând cu tâlharul de pe Cruce, oare nu plâng și ei pentru omenirea care nu se pocăiește? Ba da plâng, dar plânsul lor, e altul, a lui Hristos, Dumnezeu fiind, plânsul Lui în Ceruri, sunt împreună lucrarea neîntreruptă, cu focul dragostei față de noi, în Sfânta Treime, și a Sfinților, de rugăciunile cele care mută munții păcatelor noastre, de mântuire a omenirii, care acestea sunt peste mintea noastră de înțelegere.

5. "mă voi plânge întru amărăciunea inimii mele." (Iov 7, 11)
Iată plânsul cel fără lacrimi, plânsul inimii. Plânsul care îl au și Sfinții în ceruri, făcând rugăciune din inima lor, în care locuiește Hristos, care a stat la ușa inimii lor și a bătut și ei L-au primit și s-au îndumnezeit și s-au mântuit, acela este plânsul inimii lor.

6. "Cine te va plânge? (...) Cine te va mângâia?" (Isaia 51, 19)
La fel cum Pavel îi plângea pe cei care nu plângeau spre pocăința lor, și căuta să-i mângâie, rugându-se îi plângea, la fel și noi trebuie să îi plângem pe cei nepocăiți, păgâni, atei, eretici, să ne rugăm pentru ei cu lacrimi, și în neputințele și păcatele noastre, să ne plângem păcatele în așternutul patului nostru, sau la fiecare răsărit de soare, ca să biruim și să cerem rugăciunile Sfinților, căci pe lângă lacrimile noastre puține și neputincioase către Dumnezeu, Sfinții ne plâng și ne mângâie cu sfintele lor rugăciuni către Hristos Dumnezeu.

7. "Va plânge de aceasta pământul" (Ieremia 4, 28)
Iată pământul plânge ca o ființă vie, la fel cum cerurile vorbesc, căci "cerurile spun slava lui Dumnezeu" (Psalmii 18, 1) la fel cum și corbii vorbesc și se roagă lui Dumnezeu: "Celui ce dă animalelor hrana lor și puilor de corb, care Îl cheamă pe El." (Psalmii 146, 9) dacă corbii vorbesc, asemenea și toate animalele vorbesc și se roagă lui Dumnezeu. La fel cum și vița de vie a Domnului plânge înaintea Domnului (Ieremia 12, 10-11) și apoi El, Însuși Dumnezeu plânge după via Lui: "Și te voi plânge pe tine, vie din Sibma" (Ieremia 48, 32)
Și dacă acestea care în aparență nu sunt vii, iată sunt vii, căci nimic din ce crează Dumnezeu nu este mort, ci este viu, deci dacă pământul plânge pentru pustiirea unei țări, la fel și Sfinții, din Împărăția Cerurilor, cum se bucură pentru întoarcerea unui păcătos la pocăință, la fel ei plâng, pentru pustiirea noastră de har, pentru păcatele noastre, cu plângerea rugăciunilor lor fierbinți, cele mai presus de grăire.

8. "Nu te întoarce de la cei ce plâng, și întristează-te cu cei întristați." - (Isus Sirah 7, 36)
Oare Sfinții se întorc de la cei ce plâng? Oare nu se întristează cu cei întristați? Cu adevărat se întristează cu cel întristat și plâng cu cei ce plâng și îi mângâie cu rugăciunile lor către Dumnezeu, care vede inimile tuturor.

9. "Iar dacă nu ascultați acestea, atunci sufletul meu va plânge în locuri tainice mândria voastră" (Ieremia 13, 17)
Sufletele plâng, ne spune Duhul Sfânt.
La fel și Sfinții din Ceruri plâng pentru noi, pentru mândria noastră, neascultarea noastră, și nepocăința noastră. Plâng sufletele lor, fără lacrimi, ci cu plânsul cel mai dureros decât cel cu lacrimi, care este plânsul dragostei, dragostea care nu cade niciodată.

Ajung aceste exemple... Ele sunt în total, mult peste 100 de versete, care arată transmit direct sau indirect plângerea cea de multe feluri, ale Sfinților lui Dumnezeu.

"Cine are urechi de auzit, să audă." și să vă fie spre mântuire.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia
Reply With Quote
  #2  
Vechi 04.10.2015, 17:02:33
GMihai's Avatar
GMihai GMihai is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 27.02.2015
Religia: Catolic
Mesaje: 1.596
Implicit

Ei, vezi, Aline, cum se face ? Iei textul biblic, dai un search după cuvântul "plâns", și după aia iei de-a valma versetele unde ai găsit cuvântul respectiv și le interpretezi după ureche și după concluzia prestabilită.

În felul acesta, cu Biblia se poate demonstra orice.

Emiliane, dar versetul în care scrie că "se poate plânge metaforic", l-ai găsit ? Că de fapt asta întrebase Alin.
__________________
"If you take the Christian Bible and put it out in the wind and the rain, soon the paper on which the words are printed will disintegrate and the words will be gone. Our bible IS the wind and the rain." Herbalist Carol McGrath as told to her by a Native-American woman.

"Laudato si, mi Signore, per frate Uento
et per aere et nubilo et sereno et onne tempo,
per lo quale, a le Tue creature dài sustentamento"
- Sfântul Francisc de Assisi
Reply With Quote
  #3  
Vechi 04.10.2015, 22:16:24
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de GMihai Vezi mesajul
Ei, vezi, Aline, cum se face ? Iei textul biblic, dai un search după cuvântul "plâns", și după aia iei de-a valma versetele unde ai găsit cuvântul respectiv și le interpretezi după ureche și după concluzia prestabilită.

În felul acesta, cu Biblia se poate demonstra orice.

Emiliane, dar versetul în care scrie că "se poate plânge metaforic", l-ai găsit ? Că de fapt asta întrebase Alin.
Stai linistit, nu e omul dialogului.

Normal ca versetele sunt rupte din context, aseamnea oricarui sectar.

Nicaieri nu se spune ca e vorba de Sfintii care au ajuns in Rai.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 04.10.2015, 22:36:41
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Alin, teologia ta e protestantă.

Din ce scrii, văd că ai citit foarte puțini Sfinți Părinți, poate nici o carte, cap-coadă, scrisă de un Sfânt. Poate Sfântul Ioan Gură de Aur, care are 27 de volume (atât știu eu) traduse în limba română. Nu ai citit nici un volum.

Din ce scrii, văd că citești foarte puțin din Biblie, poate deschizi Biblia o dată pe săptămână, 2 minute. Să nu fie așa. Din ce scrii, ții foarte rar și foarte greu post și nu faci metanii. Iartă-mă, nu vreau să te smintesc. Îmi doresc să mă înșel. Dar Dumnezeu știe situația ta, nu eu.

Teologia ortodoxă, e în afara spațiului, e adâncă și înaltă, foarte adâncă, foarte înaltă, nu are sfârșit, fiind din Dumnezeu.
Și e veșnic proaspătă, actuală și accesibilă. Mai ales prin nevoință.

Despre plângerea Sfinților, ce am scris eu, nu-i nici 0,1% din cât ar fi trebuit să scriu, și regret mult, dar fiind pe forum, spațiu virtual foarte limitat, sunt nevoit să comprim ideile, să fie puțin de citit, și să fie ușor.

Pe cine i-am smintit, îmi cer iertare, dar vă mărturisesc: am scris Adevărul, nimic sectar, nimic eretic, fiind cu adevărat, deschis la dialog și omul dialogului, cum fiecare creștin ar trebui să fie. Dialog prin argumente, construit cu bun simț, pe temelia Hristos.
Dar pentru că fiind din lumina Sfinților Părinți, ce am scris, și nu se poate contrazice și inima noastră știe și simte asta, cine e departe de acel duh patristic, dogmatic și ortodox, simte repulsie față de ce am scris, nefiind antrenat, nu poate mânca carne, ci lapte, fiind mic.

Nu condamn pe nimeni, fiecare va da socoteală, pentru ce-i în inima lui, ce spune, ce scrie, ce face, în ce duh face, fiecare cât iubește, când și pe cine și cât urăște, când și pe cine.

Vă îmbrățișez pe toți, în Domnul. Iertați-mă.

Hristos în mijlocul nostru.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia
Reply With Quote
  #5  
Vechi 04.10.2015, 22:39:17
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Igor_Paslusnik Vezi mesajul
Alin, teologia ta e protestantă.
Ce usor e sa vorbesti ca unul care a "citit" carti prin google image search si Sf. Scriptura prin cautari de cuvinte si citate aruncate aiurea, afara din context ca orice sectar de rand - te-ai dat singur de gol.

Ca ar trebui noi sa credem ca esti mai destept de atat, eu zic "pas", contrar a ceea ce tu crezi cand iti repeti discursurile in oglinda, esti subtirel tare.

Luasei o pauza de la forum o perioada, aveam mare nadejde ca esti sub niscai terapie care da rezultate, dar se pare ca m-am inselat ori ai cazut iar.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.

Last edited by AlinB; 04.10.2015 at 22:41:38.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 04.10.2015, 18:30:19
The Willful One
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Igor_Paslusnik Vezi mesajul
Vrei, nu ? De vrut e ușor, să îți pună altu mură-n gură.

Dar ai pus tu mânuța ta să cauți singurel în Biblie ? Este și Biblie digitală, cu modul de căutare. Ești comod nevoie mare, și aduci sminteală, fiindcă ereticii, aud necredința noastră, care e devenit demult glasul plăcerilor minții lor, și în întuneric fiind, se pun să-și strige plăcerile, scuipând otravă către noi și adunându-și osândă la iadul ce îl vor moșteni.

"Vă rătăciți neștiind Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu." (Matei 22, 29)

Iată, deci, mura-n gură:

1. "Bucurați-vă cu cei ce se bucură; plângeți cu cei ce plâng." - (Romani 12, 15)
Deci dacă Sfinții din ceruri, am dovedit din Biblie, că se bucură pentru întoarcerea unui păcătos, deci ei Sfinții bucurându-se cu cei ce se bucură în pocăință, oare nu plâng cu cei ce plâng?
Da, plâng cu cei ce plâng, dar plânsul Sfinților nu sunt lacrimi ca ale noastre, ci fiind în prezența lui Dumnezeu, se întorc cu rugăciuni fierbinți către Dumnezeu, rugându-se pentru cel ce plânge și cel ce caută pe Dumnezeu, mai ales când acela cere ajutorul și rugăciunile acelui Sfânt, oricare dintre Sfinții și Casnicii lui Dumnezeu, neîntârziat se va ruga pentru acela care cere de la acel Sfânt și Prieten al Domnului, care locuiește veșnic în Casa Domnului și Împărăția Cerurilor, acei Sfinți care vor judeca lumea și Sfinții vor judeca și pe îngeri (I Corinteni 6, 2-3). Deci "să stăm bine, să luăm aminte, Sfintele Sfinților" (Liturghie).

2. "Și cei ce plâng să fie ca și cum n-ar plânge" (I Corinteni 7, 30)
Cei ce plâng, ca și cum nu plâng. Deci plângerea Sfinților din ceruri, nu e ca plângerea noastră, cu lacrimi din răutate, sau din neînțelegere și slăbiciune, ci e plâns al fierbințelii rugăciunii lor.

3. "să plâng pe mulți care au păcătuit înainte și nu s-au pocăit de necurăția și de desfrânarea și de necumpătarea pe care le-au făcut." (II Corinteni 12, 21)
Adică să plângă Pavel pentru cei care nu-și plâng păcatele, să le pocăiască prin plâns, plânge în locul celor care nu plâng, până vor ajunge să plângă și ei.
Căci cine păcătuiește, trebuie să se pocăiască apoi de necurăția și desfrânarea și necumpătarea pe care le-a făcut, dar iată, spune: "care au păcătuit înainte și nu s-au pocăit", deci ce-i cu ei? Pe aceia îi plânge Pavel. Plânge pentru ei, ca să le de-a lor Dumnezeu plânsul cel de pocăință, spre înnoirea omului, a minții, a ființei lor.

4. Dacă Hristos Cuvântul, Fiu și Dumnezeu, a plâns pentru Lazăr, prietenul Lui, și Iisus a plâns pentru Ierusalim, oare nu plânge pentru omenire?
Și dacă Hristos plânge pentru omenire, Sfinții, care prin El sunt vii în Împărăția Cerurilor, începând cu tâlharul de pe Cruce, oare nu plâng și ei pentru omenirea care nu se pocăiește? Ba da plâng, dar plânsul lor, e altul, a lui Hristos, Dumnezeu fiind, plânsul Lui în Ceruri, sunt împreună lucrarea neîntreruptă, cu focul dragostei față de noi, în Sfânta Treime, și a Sfinților, de rugăciunile cele care mută munții păcatelor noastre, de mântuire a omenirii, care acestea sunt peste mintea noastră de înțelegere.

5. "mă voi plânge întru amărăciunea inimii mele." (Iov 7, 11)
Iată plânsul cel fără lacrimi, plânsul inimii. Plânsul care îl au și Sfinții în ceruri, făcând rugăciune din inima lor, în care locuiește Hristos, care a stat la ușa inimii lor și a bătut și ei L-au primit și s-au îndumnezeit și s-au mântuit, acela este plânsul inimii lor.

6. "Cine te va plânge? (...) Cine te va mângâia?" (Isaia 51, 19)
La fel cum Pavel îi plângea pe cei care nu plângeau spre pocăința lor, și căuta să-i mângâie, rugându-se îi plângea, la fel și noi trebuie să îi plângem pe cei nepocăiți, păgâni, atei, eretici, să ne rugăm pentru ei cu lacrimi, și în neputințele și păcatele noastre, să ne plângem păcatele în așternutul patului nostru, sau la fiecare răsărit de soare, ca să biruim și să cerem rugăciunile Sfinților, căci pe lângă lacrimile noastre puține și neputincioase către Dumnezeu, Sfinții ne plâng și ne mângâie cu sfintele lor rugăciuni către Hristos Dumnezeu.

7. "Va plânge de aceasta pământul" (Ieremia 4, 28)
Iată pământul plânge ca o ființă vie, la fel cum cerurile vorbesc, căci "cerurile spun slava lui Dumnezeu" (Psalmii 18, 1) la fel cum și corbii vorbesc și se roagă lui Dumnezeu: "Celui ce dă animalelor hrana lor și puilor de corb, care Îl cheamă pe El." (Psalmii 146, 9) dacă corbii vorbesc, asemenea și toate animalele vorbesc și se roagă lui Dumnezeu. La fel cum și vița de vie a Domnului plânge înaintea Domnului (Ieremia 12, 10-11) și apoi El, Însuși Dumnezeu plânge după via Lui: "Și te voi plânge pe tine, vie din Sibma" (Ieremia 48, 32)
Și dacă acestea care în aparență nu sunt vii, iată sunt vii, căci nimic din ce crează Dumnezeu nu este mort, ci este viu, deci dacă pământul plânge pentru pustiirea unei țări, la fel și Sfinții, din Împărăția Cerurilor, cum se bucură pentru întoarcerea unui păcătos la pocăință, la fel ei plâng, pentru pustiirea noastră de har, pentru păcatele noastre, cu plângerea rugăciunilor lor fierbinți, cele mai presus de grăire.

8. "Nu te întoarce de la cei ce plâng, și întristează-te cu cei întristați." - (Isus Sirah 7, 36)
Oare Sfinții se întorc de la cei ce plâng? Oare nu se întristează cu cei întristați? Cu adevărat se întristează cu cel întristat și plâng cu cei ce plâng și îi mângâie cu rugăciunile lor către Dumnezeu, care vede inimile tuturor.

9. "Iar dacă nu ascultați acestea, atunci sufletul meu va plânge în locuri tainice mândria voastră" (Ieremia 13, 17)
Sufletele plâng, ne spune Duhul Sfânt.
La fel și Sfinții din Ceruri plâng pentru noi, pentru mândria noastră, neascultarea noastră, și nepocăința noastră. Plâng sufletele lor, fără lacrimi, ci cu plânsul cel mai dureros decât cel cu lacrimi, care este plânsul dragostei, dragostea care nu cade niciodată.

Ajung aceste exemple... Ele sunt în total, mult peste 100 de versete, care arată transmit direct sau indirect plângerea cea de multe feluri, ale Sfinților lui Dumnezeu.

"Cine are urechi de auzit, să audă." și să vă fie spre mântuire.

No, s-a plans.
Ce sef de secta apocaliptica din Midwest ai fi fost tu, Igore....
Reply With Quote
  #7  
Vechi 04.10.2015, 19:09:18
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Citat:
În prealabil postat de DragosP Vezi mesajul
Bravo. Vrei un măr?
Dragoș, hai să ne smerim.
Dacă vezi că atâta poate, și atâta vrea, lasă-l în mila Domnului, că ori îi ajutăm concret, cu rugăciune și jertfă și dragoste, ori dacă nu putem, tăcem și ne rugăm pentru ei.

Citat:
În prealabil postat de The Willful One Vezi mesajul
No, s-a plans.
Ce sef de secta apocaliptica din Midwest ai fi fost tu, Igore....
Dumnezeu să te ierte, să te ajute și să te întărească în căutarea ta.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia
Reply With Quote
  #8  
Vechi 04.10.2015, 19:09:20
DragosP's Avatar
DragosP DragosP is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 23.03.2011
Religia: Ortodox
Mesaje: 6.591
Implicit

Bun, deci doo mere: avocatu și biologu.
Altcineva?
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat!
"Trebuie sa mori înainte de a muri
Pentru a nu muri atunci când mori"
Reply With Quote
  #9  
Vechi 04.10.2015, 20:22:59
Igor_Paslusnik's Avatar
Igor_Paslusnik Igor_Paslusnik is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 14.02.2015
Locație: Biserica. Creștin al Bisericii primare, cea fără erezie, numită politic după anul 1054: Ortodoxia
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.724
Implicit

Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Dragi forumisti sectanti, rătăciti si drepthulitori... lăsati sfintii de ipsos să-si plângă păcatele, iar pe cei de lemn spălat de ploi să plângă când se taie ceapa pe ei si încercati să aflati(vorba colegului Alin) o acoperire din Sf. Scriptură pentru reprezentările în scop de închinare si slujire.
Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus Vezi mesajul
Dacă Sfânta Scriptură e o completare a Sfintei Traditii (si nu invers cum ati postulat până acum), cum explici absenta oricărei referiri la icoane în cele peste 1.000 de pagini ale ei?
Sfinții de ipsos, care-și plâng păcatele, spui?
Lemn spălat de ploi, spui?
Acoperire din Sfânta Scriptură, spui?


Creștinii, ortodocșii, nu sunt sectanți, nici rătăciți, nici hulitori, drepți sau strâmbi, frățior în suferință.

- Oare, șarpele de aramă, în care era Duhul Sfânt și era făcător de minuni, e de ipsos? Nu, e de aramă, despre el ce spui?
E chip cioplit și idol, sau nu? Ca și Sfintele Icoane, nu?
Se închinau șarpelui de aramă?
Nuuu, stăteau în poziție de drepți când îi mușca șerpii de picioare și se răspândea veninul prin corpul lor. Drepți ! Nu ?

- Toiagul lui Moise, cu care a lovit stânca și a ieșit apă, e chip cioplit?
Idol?
E lemn spălat de ploi, nu?
Acel lemn, toiagul, care se transforma în șarpe, când era aruncat la pământ.
Deci?
Sau toiagul lui Aaron, care odrăsli-se și înmuguri-se, și a făcut migdale, fără să aibe rădăcină, spune Scriptura.
Ăla ce-i?
E chip cioplit? Sau idol, sau lemn spălat de ploi?
Este sau nu este Duhul Sfânt în el?
Ca în Sfintele Icoane, nu? Care sunt idoli și chip cioplit, nu?

Nu era toiagul lui Aaron, cu tablele legii, cu năstrapa de aur în Chivotul Legii? Nu se închinau Chivotului Legii? Defapt lui Dumnezeu care era prezent în Chivotul legii și fiecare obiect de acolo. Dar prin acele obiecte pline de Duhul Sfânt, nu se închinau fără acelea. La fel și în Sfintele Icoane este Dumnezeu și noi ne închinăm lui Dumnezeu din Sfintele Icoane, căci știm și simțim că sunt pline de Duhul Sfânt și primim har când le atingem și când ne rugăm Duhului Sfânt din ele.

- Sau Sfântul Chivotul Legii, cu heruvimii de aur de pe capac și heruvimii țeșuți în covoare și în perdele, în cort și în templu?
Acelea ce sunt?
Chip cioplit, sau idoli? Care? Păi aveau asemănare cu câte sunt în cer, și porunca a 2-a spune să nu-ți faci nicio asemănare din câte sunt în cer, nici să i te închini ei.

- Dar prosoapele cu care s-a șters de transpirație Sfântul Apostol Pavel, și care erau puse peste bolnavi și se vindecau?
Acelea nu sunt cumva idol și chip cioplit? Ca și Sfintele icoane, nu?

- Sau umbrele, Duhul Sfânt care era în umbre! Și trecând umbrele peste cei bolnavi se vindecau.
Dacă Duhul Sfânt stă în umbre, nu stă și în Sfintele Icoane, ale lui Hristos, a Maicii Sale, a Sfinților, ei toți care sunt prea plini de Duhul Sfânt?

Vrei versete din Biblie?
Spui că are peste 1000 de pagini și nicio mărturie despre Sfintele Icoane?

Poți să denigrezi și să hulești atât de mult atâtea zeci de versete care arată obiectele în care se sălășluiește Duhul Sfânt?

Sau ți-e ciudă că stă în obiecte și voi respingeți obiectele?
Le respingeți că așa vă învață demonii, hristoșii-demoni mincinoși.
Creștinismul nu e de vină că voi nu vă mântuiți. Hristos vă tot strigă, iată și acum în chiar minuntul aceste, prin nevrednicele mele rânduri.
Efectiv nu-i de vină creștinismul pentru neroziile spuse de eretici. Asta e. Ai să vezi la Judecată.
Sfinții vor judeca lumea, știi asta, nu?
Și pe îngeri, tot Sfinții îi vor judeca...

Ce nu acceptă protestantismul, e că Biblia e plină de Obiecte-Simbol, prin care Duhul Sfânt Dumnezeu lucrează.
E din Biblie și tot nu acceptă, fiindcă sunt legați.


Nu se poate fără obiecte de cult, fără obiecte simbol, fără veșminte preoțești de slujire, că Dumnezeu trebuie cinstit, că nu îi slujești în costum și cravată, cu același costum cu care mergi și la supermarket. Dumnezeu vrea rugăciuni speciale, jertfă, de animale în vechiul testament la nedesăvârțirea legii, și jertfă de nevoință, de post și rugăciune, de milostenie, de virtuți, în noul testament, la desăvârșirea legii.

Sfântul Apostol Pavel, precum știm deja, avea veșminte, haine speciale de slujire, când făcea slujbele și cărți de slujire, din care citea rugăciunile, că scris este:
"Când vei veni, adu-mi felonul pe care l-am lăsat în Troada, la Carp, precum și cărțile, mai ales pergamentele." - II Timotei 4, 13.

Sau când facem colivă, crezi că mortul mai mănâncă coliva ce o facem noi?
Din nou, e un obiect-simbol, precum am amintit mai sus, precum a fost în Biserică, din secolul I, până azi.
Grâu fiert și miere, așa se face coliva.
Întâmplător?
Nicidecum.
De ce grâu și nu orez, sau orz, sau hrișcă, sau altele?
Pentru că Hristos e Pâinea Vieții.
Însuși Hristos ne învață simbolicul (care unește) și nu diabolicul (care desparte) care ne învață demonii.

Grâul fiert, adică grâul care nu poate aduce rodul cel mult până nu moare în pământ, Pâinea Vieții, deci simbolizează omul care a adus rodul în Hristos, pentru asta ne și rugăm la rugăciunile de pomenirea celor adormiți întru nădejdea învierii și ne rugăm pentru mântuirea lui. Și mierea cea dulce, pentru că ne rugăm și credem că a ajuns la dulceața vieții veșnice.
Amin.

Asta-i Biserica și creștinismul. Comuniune. Vie. Reală. Împărăția Cerurilor e Biserica. Care este una, aceași, văzută pe pământ și nevăzută în Ceruri.

Nu cum e în protestantism: io' și Jesus (Gizăs) restul nu contează, dă-i în colo'. Împărăția Cerurilor și cei de acolo, contează foarte mult, fiindcă acolo vom ajunge. La ei, cei de acolo. Dacă nu avem o legătură vie cu ei, să trăim cu ei, încă de aici, ce răsplată avem pretenții să primim, să fim cu ei, nu o zi două, ci în veșnicie, nu?

Oare vom suporta să-l vedem pe Sfântul Ioan Gură de Aur, de exmplu, să trăim alături de el, veșnic, când noi îl hulim, îl batjocorim, sau dacă spunem că suntem neutri?
Vom putea să-l vedem toată veșnicia, fără de timp, pe Sfântul Vasile cel Mare, când noi nu i-am citit viața, nu știm nimic despre el, și despre luptele lui?
Sau Sfântul Grigorie Palama, Sfântul Ignatie Briancianinov, Sfântul Marcu al Efesului, Sfântul Fotie cel Mare sau alții, în Hristos?

Păi ce hristos e ăla care nu vrea să ne cunoaștem frații, Sfinții, care alături de el fiind, de hristosul ăla, în Împărăția Cerurilor, se bucură și se întristează pentru noi, ca și hristosul ăla, nu?
Păi atunci, ăla nu-i Hristos, e hristos-mincinos.


Hristos Cel Adevărat și viu, îi pune la masă pe cei ai lui, la nunta Mirelui cu Biserica Sa, îi lasă să stea pe tronul slavei Sale, să domnească cu El, îi proslăvește cu slava Lui, le dă să judece lumea și pe îngeri, și multe altele, care spune Scriptura că fac Sfinții din Ceruri.

Și noi?

În mândria noastră ce spunem? Ah, lasă Sfinții din ceruri, că nu avem treabă cu ei. Nu-i asta cea mai mare nebunie? Este. E înșelare demonică de niștre proporții uriașe. Să-i biruie Domnul.

Sfinții, prin Sfintele Icoane, sunt prezenți alături de noi? Da, sunt.
Le cerem în ajutor sfintele rugăciuni?
Cerem. De ce?
Fiindcă "mult poate rugăciunea stăruitoare a dreptului." - Iacov 5, 16.
Suntem noi drepții ăia?
Păi dacă Pavel spune despre el că e "cel dintâi păcătos" - I Timotei 1, 15, ...deci cel dintâi, cel mai mare păcătos... Pavel... ? Doamne...
Atunci dacă Pavel spune asta, eu ce sunt?
Sunt eu dreptul ăla care mult poate rugăciunea mea înaintea Domnului?

Nu !
Sunt o spurcăciune, o lepră de om, o canalie, vrednic de iad, rahat sunt și nu merit absolut nimic. De aceea cer rugăciunile Sfinților.
Deci Sfinții sunt acei drepți, nu eu.

Sfinții, casnicii lui Dumnezeu, cei ce stau la masă cu EL Însuși ! Cu Sfânta Treime !
Și trăiesc evenimentele omenirii, cu Hristos Însuși.
Ei să se roage pentru noi, ne așteaptă pocăința noastră.
Ne respectă libertatea noastră și când noi, în libertatea noastră alergăm la ei, întro singură secundă și ei sunt lângă noi și ne îmbrățișează.
Prin ei, noi suntem în Biserică.

Fără ei, suntem înafara Bisericii, străini de Hristos, fii risipitori.
Și ei sunt cei care ne întăresc și ne dau harul Domnului nostru Iisus Hristos, și dragostea lui Dumnezeu Tatăl și împărtășirea Duhului Sfânt, cum spune Pavel. Și prin el, iată, din nou, prin Sfinții Lui, spune Duhul Sfânt.
Că "mult poate rugăciunea stăruitoare a dreptului." - Iacov 5, 16."

Iată deci, am mărturisit și am dovedit din noi, cu mila Domnului:

Icoanele nu pot fi nici idoli, nici chip cioplit, sunt Sfinte prin Duhul Sfânt care este în ele, același Duh Sfânt care a fost în heruvimii cu chip omenesc de pe capacul Chivotului Legii.
Care a fost și este în șarpele de aramă.
Care a fost și este în toiagurile lui Moise și Aaron.
Care a fost și este în prosoapele lui Pavel.
Care a fost și este în umbrele Apostolilor și ale umbrele urmașilor lor până astăzi și până la sfârșitul lumii căzute: Episcopii, Preoții și Diaconii, cei bineplăcuți Domnului.
Și după dragostea noastră și credința noastră, ni se va dărui și nouă.

Prin Duhul Sfânt care este în Sfinții din Ceruri, ei care se roagă pentru noi, prin obiectele pline de prezența lor, Sfintele Icoane, și cele pline de harul Duhului Sfânt Domnul, pline de rugăciunile cerute Sfinților, făcătoare de minuni, ca și șarpele de aramă, toiagurile lui Moise și Aaron, prosoapele lui Pavel, care pentru vrednicia lor, stă în acele obiecte care îi reprezintă pe ei, sau au fost ale lor: trupurile lor (Sfintele Moaște), sau hainele lor, umbrele lor, prosoapele lor, sau altele ale lor, harul Duhului Sfânt ni se va dărui și nouă, nu pentru vrednicia noastră, ci pentru vrednicia lor.

Iată deci...

Tu ești hulitorul, nu noi. Să-ți alunge Dumnezeu nebunia și întunericul. Să certe Dumnezeu toți demonii și toate ereziile care țin atâtea suflete legate și pierdute de Biserică și de mântuire.

Amin.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.

Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice.
Biblia

Last edited by Igor_Paslusnik; 04.10.2015 at 20:43:19.
Reply With Quote
Răspunde