![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ca una este resemnarea fatalista si alta cea lucratoare spre mantuire. Trebuie notat in sensul asta ca celalat talhar chiar daca formal se resemnase (nu dadea semne ca ar incerca sa fuga de pe cruce) chiar si atunci era tare in gura.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Poate consecinta in timp a faptelor lui nu a fost atat de grava.
Unii zic ca ar fi fost un talhar in toata puterea cuvantului, ca ar fi omorat, violat, etc. Dar poate nu. Exista talhari si talhari, capisci? Mai degraba comenteaza aici: Citat:
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ca acest talhar ar fi omorat pe cineva, a violat etc. NU stiu si nici nu ma intereseaza. Important este faptul ca el s-a pocait si ca a ajuns un sfant in rai
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Da, dar ignori o cazuistica mult mai complexa.
Nu vrei sa recunosti ca pot fi si alte cazuri. Rezolvi problema ocolind-o
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
nu am ce recunoaste! Acest talhar (desi nu acesta este subiesctul topicului) putea foarte bine sa fi furat in viata lui doar un mar, si din acest motiv sa fi fost rastignit. Are acest lucru vreo importanta?
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pentru discutie si ce vrei tu sa demonstrezi cu argumentul asta, are.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
|