Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 26.01.2015, 12:35:31
crinrin
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de oaie_cugetatoare Vezi mesajul
Ca laptele deh....

Stai putin.Deci obiectivul tau a fost sa te duci la scoala ca sa
inveti cum sa scapi de scoala ?
WTF ?
Era vorba sa invat ce sa copiez ca nici asta nu ma ducea capul, ai uitat? Doar tu mi-ai pus intrebarea cu pricina. Greu cu matematica asta sau ce-o fi..!!

Acum, ca ne-am lamurit si nu-i nimeni suparat, treci frumusel la citit din Biblie, da? Nu mai pierde timpul.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 26.01.2015, 12:40:46
oaie_cugetatoare oaie_cugetatoare is offline
Banned
 
Data înregistrării: 31.03.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.296
Implicit

Citat:
În prealabil postat de crinrin Vezi mesajul
Era vorba sa invat ce sa copiez ca nici asta nu ma ducea capul, ai uitat? Doar tu mi-ai pus intrebarea cu pricina. Greu cu matematica asta sau ce-o fi..!!
Crin, sa stii ca metoda de autovictimizare, nu tine.
Citat:
Acum, ca ne-am lamurit si nu-i nimeni suparat, treci frumusel la citit din Biblie, da? Nu mai pierde timpul.
Tipic feminin.Dupa autovictimizare, incepe sa dea ordine.
:))
Nu tine, nu tine, Crin.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 26.01.2015, 13:10:26
alina_ghita alina_ghita is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 25.01.2015
Mesaje: 15
Implicit poveste de sfarsit de semestru adevarata

cand nu inveti nu ai de unde sa sti ce sa copiezi;de foarte multe ori le spun elevilor mei nu incercati sa copiati, ca va dau nota 1, scrieti ce ati invatat(aici intervine mare problema ce sa scrie?)se supara foarte des cand nu ii las sa copieze, atunci intervine ,,diriga'' salvatoare care incepe cu amenitari la propriu, ,,am sa merg la sefa de catedra,, daca sefa de catedra verifica ca tu ai dreptate diriga , continua cu amenintarile,,, merg la directoare, se verifica si acolo, dar amenintarile continua, ,,am sedinta cu parintii, am msa-i pun sa-ti faca reclamatie, daca nu-i treci,,; iar tu (adica eu , profesorul de chimie- C.T.Mihai Bravu-Bucuresti), trebuie sa suport o parte din elevele de la clasa a 9E, mahmure la ora de chimie(daca le zici sa merga afara, te injura; danaseaza, dar diriga salvatoare -mincinoasa nici macar nu are bunul simt sa verifice ce fac o parte din elevele de la clasa dansei).Amentarile au continuat,la fel si minciunile ,, imi lasi toata clasa corigenta, toata clasa insemnand elevele -pile (3) care incerca sa copieze, care imi spun: ,,da ce am baut votca cu tine, am dansat toata noaptea cu diriga''.

Imi puteti da solutii?
Reply With Quote
  #4  
Vechi 26.01.2015, 13:44:47
oaie_cugetatoare oaie_cugetatoare is offline
Banned
 
Data înregistrării: 31.03.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.296
Implicit

Citat:
În prealabil postat de alina_ghita Vezi mesajul
cand nu inveti nu ai de unde sa sti ce sa copiezi;de foarte multe ori le spun elevilor mei nu incercati sa copiati, ca va dau nota 1, scrieti ce ati invatat(aici intervine mare problema ce sa scrie?)se supara foarte des cand nu ii las sa copieze, atunci intervine ,,diriga'' salvatoare care incepe cu amenitari la propriu, ,,am sa merg la sefa de catedra,, daca sefa de catedra verifica ca tu ai dreptate diriga , continua cu amenintarile,,, merg la directoare, se verifica si acolo, dar amenintarile continua, ,,am sedinta cu parintii, am msa-i pun sa-ti faca reclamatie, daca nu-i treci,,; iar tu (adica eu , profesorul de chimie- C.T.Mihai Bravu-Bucuresti), trebuie sa suport o parte din elevele de la clasa a 9E, mahmure la ora de chimie(daca le zici sa merga afara, te injura; danaseaza, dar diriga salvatoare -mincinoasa nici macar nu are bunul simt sa verifice ce fac o parte din elevele de la clasa dansei).Amentarile au continuat,la fel si minciunile ,, imi lasi toata clasa corigenta, toata clasa insemnand elevele -pile (3) care incerca sa copieze, care imi spun: ,,da ce am baut votca cu tine, am dansat toata noaptea cu diriga''.

Imi puteti da solutii?
Ce ai tu aici este cazul clasic de paraziti care au facut pui.
Tot lantul managerial , unde te afli este parazitat.
Eu personal cred, ca toti parazitii astia iau mita/spaga de la vagaboantele
alea si de la ceilalti/celelalte vagaboande pe care nu le stii.
Tu practic ai de luptat cu un sistem.Ca sa invingi un sistem, ai nevoie de alt
sistem.Se pare ca DNA este antidotul la asa ceva.Cei de la DNA pot face
filaj la tot sistemul asta unde te afli tu.
Eu personal cred ca virgula, capul acestui sistem este in ministerul
invatamantului. Si ai avea asa:
cineva din minister->inspector scolar->director de scoala->sef de catedra->
diriga ta.

Numai dupa ce sunt dati afara acesti paraziti, numai atunci poti sa le scazi nota la purtare la aceste vagaboande.

Daca ar fi dupa mine, eu le-as exmatricula, si le-as interzice dreptul de a
mai fi primite intr-un liceu.

Pe acesti paraziti insa, le-as revoca diplomele lor, interzicerea dreptului de a
mai profesa vreodata, si banii inapoi pe care i-au facut de cand si-au luat diploma in invatamant si pana acum.(adica toate salariile date inapoi).

Vreu sa-l vad si eu pe ala care s-ar mai risca, dupa o astfel de executie
exemplara.
Reply With Quote
  #5  
Vechi 26.01.2015, 13:49:26
Ioan_Cezar Ioan_Cezar is offline
Banned
 
Data înregistrării: 17.06.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.618
Implicit

Citat:
În prealabil postat de alina_ghita Vezi mesajul
cand nu inveti nu ai de unde sa sti ce sa copiezi;de foarte multe ori le spun elevilor mei nu incercati sa copiati, ca va dau nota 1, scrieti ce ati invatat(aici intervine mare problema ce sa scrie?)se supara foarte des cand nu ii las sa copieze, atunci intervine ,,diriga'' salvatoare care incepe cu amenitari la propriu, ,,am sa merg la sefa de catedra,, daca sefa de catedra verifica ca tu ai dreptate diriga , continua cu amenintarile,,, merg la directoare, se verifica si acolo, dar amenintarile continua, ,,am sedinta cu parintii, am msa-i pun sa-ti faca reclamatie, daca nu-i treci,,; iar tu (adica eu , profesorul de chimie- C.T.Mihai Bravu-Bucuresti), trebuie sa suport o parte din elevele de la clasa a 9E, mahmure la ora de chimie(daca le zici sa merga afara, te injura; danaseaza, dar diriga salvatoare -mincinoasa nici macar nu are bunul simt sa verifice ce fac o parte din elevele de la clasa dansei).Amentarile au continuat,la fel si minciunile ,, imi lasi toata clasa corigenta, toata clasa insemnand elevele -pile (3) care incerca sa copieze, care imi spun: ,,da ce am baut votca cu tine, am dansat toata noaptea cu diriga''.

Imi puteti da solutii?
Soluții nu, dar câteva împărtășiri și sugestii, da, dacă doriți.
Până primesc răspunsul dvs., vă adresez câteva întrebări, colegial, cu rol orientativ:
1) cât ați studiat lucrări precum "Managementul clasei de elevi" sau "Strategii ale învățării eficiente" sau "Problematica abandonului școlar" etc.? Sunteți convinsă că ați aprofundat suficient aceste direcții obligatorii, minimale, ale pregătirii profesorului?
2) cum a mers în facultate la cursurile de Pedagogie? Dar la cursurile de Psihologie (dacă ați făcut)?
3) ați luat legătura cu consilierul liceului? Câte ședințe de consiliere aveți în prezent? Puteți preciza, pe o coală A4, câteva roade în planul practic, ale acestor ședințe de consiliere (minim 3)?
4) ați dezbătut problema cu colegii mai experimentați din catedra de chimie sau de la oricare altă disciplină? Ați cerut șefei de catedră să vă ajute în optimizarea propriilor performanțe și în dezvoltarea competențelor psiho-pedagogice?
5) ați informat pe părinții copiilor cu dificultăți în activitatea școlară asupra evenimentelor la care ați participat? ați găsit împreună o strategie pentru a-i ajuta pe elevi să depășească dificultățile actuale?
6) puteți preciza care sunt efectele formative ale amenințării "dacă veți copia vă dau nota 1"? Studii, articole, orice material lămuritor...

Aștept răspunsul dvs. pentru ca, în funcție de el, să știu mai exact dacă și cu ce v-aș putea fi de folos.
Doamne ajută!
Reply With Quote
  #6  
Vechi 26.01.2015, 13:57:45
oaie_cugetatoare oaie_cugetatoare is offline
Banned
 
Data înregistrării: 31.03.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.296
Implicit

[quote=Ioan_Cezar;579005]Soluții nu, dar câteva împărtășiri și sugestii, da, dacă doriți.
Până primesc răspunsul dvs., vă adresez câteva întrebări, colegial, cu rol orientativ:
Citat:
1) cât ați studiat lucrări precum "Managementul clasei de elevi" sau "Strategii ale învățării eficiente" sau "Problematica abandonului școlar" etc.? Sunteți convinsă că ați aprofundat suficient aceste direcții obligatorii, minima
le, ale pregătirii profesorului?
Asta trebuie sa faca un profesor acum ?
Citat:
2) cum a mers în facultate la cursurile de Pedagogie? Dar la cursurile de Psihologie (dacă ați făcut)?
Eu nu prea vad ce legatura ar avea astea cu faptul ca pe elevi i cam doare
undeva de scoala , si ca se duc la scoala probabil sa-si ia alocatia aia
(bani gratis).
Citat:
3) ați luat legătura cu consilierul liceului? Câte ședințe de consiliere aveți în prezent? Puteți preciza, pe o coală A4, câteva roade în planul practic, ale acestor ședințe de consiliere (minim 3)?
Nu vad rostul, din moment ce directoarea scolii este implicata in "protectia"
vagabontilor.Aici e vorba de bani.Atata tot.

Citat:
4) ați dezbătut problema cu colegii mai experimentați din catedra de chimie sau de la oricare altă disciplină? Ați cerut șefei de catedră să vă ajute în optimizarea propriilor performanțe și în dezvoltarea competențelor psiho-pedagogice?
Probabil ca nimeni nu se implica / se va implica de frica sa nu fie dat afara.

Citat:
5) ați informat pe părinții copiilor cu dificultăți în activitatea școlară asupra evenimentelor la care ați participat? ați găsit împreună o strategie pentru a-i ajuta pe elevi să depășească dificultățile actuale?
Pai la ce specimene are in clasa , proababil ca parintii sunt specimene si
mai mari.Specimenele alea fac la scoala cum s-au obisnuit sa faca in familie.
Ori daca in familie, parvenitismul este insusi o "educatie", atunci si
specimenele de la scoala vor promova politica asta.

Citat:
6) puteți preciza care sunt efectele formative ale amenințării "dacă veți copia vă dau nota 1"? Studii, articole, orice material lămuritor...
Ehm, daca nu pui mana sa inveti, te ia dracu si la propriu nu doar la figurat.
Reply With Quote
  #7  
Vechi 26.01.2015, 15:15:36
Ioan_Cezar Ioan_Cezar is offline
Banned
 
Data înregistrării: 17.06.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.618
Implicit

[quote=oaie_cugetatoare;579007]

1. Dintotdeauna profesorii au învățat în primul rând să fie buni pedagogi și psihologi ai copilului. Au învățat sau ar fi trebuit să învețe... A fi profesor (educator, în orice domeniu) înseamnă, înainte de toate, să poți conduce o clasă de elevi spre obiectivele învățării, momentane sau de perspectivă. Să poți organiza și desfășura o activitate complexă, cea mai complexă pentru elevi: instruirea și formarea. Aceasta se face mai întâi pe căile științei conducerii elevilor: Pedagogia. Imediat în sprijinul ei vine psihologia școlară - a elevului, a profesorului, a colectivului de elevi, a grupului profesorilor, a relațiilor cu părinții și cu alte persoane-instituții-organisme implicate în învățământ (primărie, institute, Biserică etc.). Educația unui copil în școală este un proces condus, în interacțiunea unui vast sistem de factori. El este condus și sub orientarea unei perspective sau finalități curriculare, unde miza socială e o dimensiune aparte.
Managementul clasei de elevi este o problemă crucială pe care o întâmpină orice profesor, începînd cu nivelul preșcolar și terminînd cu studiile postdoctorale.
Colega noastră își amintește, probabil, că la examenul de Titularizare a avut în bibliografia obligatorie câteva cărți pe tema "managementul clasei de elevi". Elementar! Absolut obligatoriu!

2. Aici nu discutăm ce vor să facă elevii cu banii, aceasta nefiind treaba noastră. Subiectul discuției este ce ar putea să facă profesorul, în speță colega care a cerut ajutor, pentru a depăși unele probleme, tipice, în munca didactică. E treaba elevilor ce fac cu banii și cu viața lor. E treaba noastră, ca dascăli, ce facem cu elevii! Trebuie să fim pregătiți pentru a ne juca rolul de profesor și a avea cu adevărat statutul față de care solicităm respect. Și bani. Așadar, dacă în timpul discuției despre competențele profesorului tu aduci argumentul că elevii au nu știu ce mai bun de făcut, eu îți reamintesc că ești liberă să te înscrii la alt club, anume la cel de bârfire și denigrare a elevilor. Aici voim să vedem cum își poate perfecționa activitatea un dascăl, pentru a-i ajuta pe elevi să îndrăgească activitatea școlară și să nu își mai autosaboteze pregătirea pentru viață. Ne poți lăsa să continuăm discuția? Te rog frumos...

3. Nu e treaba noastră să denigrăm directoratul școlii. Nici măcar nu avem date sigure că directoarea ar face un deserviciu elevilor și profesorului de chimie. Pentru colega de forum, reamintesc că directoratul nu e poliție politică persecutorie, ci este resursă și centru al conducerii. Sarcina mea ca profesor e să țin mereu legătura cu directoratul, pentru a fi în comuniune de interese și în convergență de sens cu cei care m-au angajat, care mă evaluează și mă plătesc, care mă ajută când am probleme și împreună cu care îmi petrec viața profesională. Directorul nu este sperietoare, ci sprijin și lider. Așadar, avem mereu ca prioritate comunicarea cu directoratul și nu sabotarea relației ierarhice.

4. Confunzi instituția de învățământ cu pușcăria.

5. Las-o mai moale cu "specimenele"... Mai mult nu-ți spun, am încredere că înțelegi singură.

6. Despre învățare încercăm să vorbim. Dar nu ne lași. Ai și dus discuția, hodoronc-tronc, la dracu... Vrei să iei o pauză cât să încropim un dialog în problema semnalată pe topic? E vorba despre un profesor care are nevoie de ajutor. Probabil e tânăr, nu are încă suficientă experiență și nu știe ce să facă, dă semne de supărare/tulburare și, deja, de neputință în rezolvarea problemei. I-ar fi de folos un schimb de opinii pe tema semnalată, eventual un ajutor concret, la obiect. Poți să înțelegi asta, creștine?
Reply With Quote
  #8  
Vechi 26.01.2015, 16:33:40
oaie_cugetatoare oaie_cugetatoare is offline
Banned
 
Data înregistrării: 31.03.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.296
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Ioan_Cezar Vezi mesajul
1. Dintotdeauna profesorii au învățat în primul rând să fie buni pedagogi și psihologi ai copilului. Au învățat sau ar fi trebuit să învețe... A fi profesor (educator, în orice domeniu) înseamnă, înainte de toate, să poți conduce o clasă de elevi spre obiectivele învățării, momentane sau de perspectivă.
Frumoasa teorie, problema e ca o astfel de teorie tine cu oameni care
se duc la scoala, dispusi sa invete, nu sa faca parada modei, nu sa se ia
la "per-tu" si sa se traga cu profesorii de sireturi, pe motiv ca are pile.
Obraznicia, lipsa de respect, si orice derapaj nu se trateaza cu teorii despre
management, astea se sanctioneaza disciplinar.
Pentru ca "vagaboandele" alea creaza un exemplu prost pentru ceilalti
colegi, si influenteaza colectivitatea( daca tot ai inceput cu "condusul",
"obiective").Cine este sef intr-o sala de curs ? Profesorul sau liceanul
cu aere de vedeta sau miserupism ?

Sigur o sa vii cu alta teorii despre psihologie/pedagogie etc.Da, alea sunt
valabile pt oameni cu buni simt. Insa atunci cand psihologia/pedagogia
se intalneste cu psihologia/pedagogia banului, ia ghici ce se intampla ?
Ora ce se intampla ?

Tu crezi oare ca cineva care este corupt, va sta pe ganduri intre a apara
morala si principiile morale intr-o institutie , atunci cand vine altcineva
(parintele) si ii ofera atentii banesti ?
Sa fim seriosi.

Probabil, tu imi vei spune: "Da de unde stii ca s-a intamplat asa ceva ?
Da de unde stii ca...?"

Stop.Nu ne-am nascut de azi de ieri si nu suntem copii. In momentul cand
directiunea trece cu vederea si tolereaza comportamentele descrise
de alina, e clar ca n-o face pe ochii frumosi sau din toleranta.

Citat:
Să poți organiza și desfășura o activitate complexă, cea mai complexă pentru elevi: instruirea și formarea. Aceasta se face mai întâi pe căile științei conducerii elevilor: Pedagogia.
Hai sa-ti zic care este psihologia puslamalelor astora: Totul se reduce la bani.
Daca eu sunt liceean si vin la ore cand vreau, si intru in clasa cand vreau.
Si nici nu raspund la intrebarile profesorului, ba chiar mestec ciunga, si mai
si fac baloane si le pocnesc in timpul orei, iar daca profu imi face observatie
putin imi pasa.De ce ? Simplu pt ca daca am probleme cu profesorii ma duc
la conducere , si le rezolv cu plicul.Ca are tata/mama plicuri de unde sa-mi
dea.

Citat:
Imediat în sprijinul ei vine psihologia școlară - a elevului, a profesorului, a colectivului de elevi, a grupului profesorilor, a relațiilor cu părinții și cu alte persoane-instituții-organisme implicate în învățământ (primărie, institute, Biserică etc.). Educația unui copil în școală este un proces condus, în interacțiunea unui vast sistem de factori. El este condus și sub orientarea unei perspective sau finalități curriculare, unde miza socială e o dimensiune aparte.
Managementul clasei de elevi este o problemă crucială pe care o întâmpină orice profesor, începînd cu nivelul preșcolar și terminînd cu studiile postdoctorale.
Colega noastră își amintește, probabil, că la examenul de Titularizare a avut în bibliografia obligatorie câteva cărți pe tema "managementul clasei de elevi". Elementar! Absolut obligatoriu!
Ai vorbit frumos, exemplar din carti.Ce frumoasa este teoria, dar ce lipsita
de sens este, cand se incearca aplicarea teoriei in practica si nu merge.

Pai daca aplici o teorie in practica si nu iese, atunci fie teoria este depasita
fie problema nu se poate rezolva prin teoria respectiva.

"Daca la teorie scrie ca trebuie sa fie tramvai, pai tramvai sa fie si in realitate".

Citat:
2. Aici nu discutăm ce vor să facă elevii cu banii, aceasta nefiind treaba noastră. Subiectul discuției este ce ar putea să facă profesorul, în speță colega care a cerut ajutor, pentru a depăși unele probleme, tipice, în munca didactică. E treaba elevilor ce fac cu banii și cu viața lor. E treaba noastră, ca dascăli, ce facem cu elevii!
Voi ca dascali nu prea puteti faceti nimic.Voi sunteti rotite intr-o masinarie
mult prea mare.Fiecare profesor se subordoneaza poruncilor de la seful
sau pe ordine ierarhica.Altceva nu puteti face.
Iar specimenele alea stiu asta, de aia se comporta asa.

Citat:
Trebuie să fim pregătiți pentru a ne juca rolul de profesor și a avea cu adevărat statutul față de care solicităm respect. Și bani. Așadar, dacă în timpul discuției despre competențele profesorului tu aduci argumentul că elevii au nu știu ce mai bun de făcut, eu îți reamintesc că ești liberă să te înscrii la alt club, anume la cel de bârfire și denigrare a elevilor. Aici voim să vedem cum își poate perfecționa activitatea un dascăl, pentru a-i ajuta pe elevi să îndrăgească activitatea școlară și să nu își mai autosaboteze pregătirea pentru viață. Ne poți lăsa să continuăm discuția? Te rog frumos...
Ba sa stii ca ma intereseaza.Scoala romaneasca nu mai este ce a fost.
Scoala romaneasca scoate pe banda tampiti/oligofreni si imbecili si apoi
pe astia ne trimiteti noua, in domniul privat cica sa-i angajam.
Ce sa angajam? Ce e de angajat ? Rebuturi ? No mersi, pe alea sa vi
angajati voi.

Citat:
Pentru colega de forum, reamintesc că directoratul nu e poliție politică persecutorie, ci este resursă și centru al conducerii.
Alo, stop.Intr-o institutie(fie ca-i firma, fie ca-i altceva) exista regulamentul
de ordine interioara, pe care conducerea il face. Si tot acolo exista si
sanctiuni.Adica masuri de corectie.Este job-ul conducerii sa faca "politie
politica", pentru ca rolul unei sanctiuni/pedepse , face parte tot din
management.Managementul resursei umane.

Pai daca in domeniul privat, vine unul si se comporta ca "acasa la el" , ba
chiar afiseaza si un miserupism elocvent, ala zboara imediat.Stim cum
zboara ? In 5 minute(dupa ceas) numai in aceea institutie privata.

Citat:
Sarcina mea ca profesor e să țin mereu legătura cu directoratul, pentru a fi în comuniune de interese și în convergență de sens cu cei care m-au angajat, care mă evaluează și mă plătesc, care mă ajută când am probleme și împreună cu care îmi petrec viața profesională. Directorul nu este sperietoare, ci sprijin și lider.
Pff, teorie, teorie si iarasi teorie.Alo, "pestele de cap se impute".Ii pasa
directorului de teorie, cum ma pasioneaza pe mine limba chineza.
Mai mult ca sigur, directorul ala a fost pus acolo printr-o cumetrie , ca sa
ia spaga(ca trebuie sa-si recupereze banii dat pe post, nu ? )

Citat:
4. Confunzi instituția de învățământ cu pușcăria.
Nu. Tu confuzi institutia de invatamant cu un centru de reabilitare, pentru
oameni cu probleme psihice(Socola/Bagdazar Arsenie).

Citat:
5. Las-o mai moale cu "specimenele"... Mai mult nu-ți spun, am încredere că înțelegi singură.
Sunt barbat, nu-s femeie. Si da, bine-zis specimene.Pt ca tipele alea sunt
"specimene".

Citat:
6. Despre învățare încercăm să vorbim. Dar nu ne lași. Ai și dus discuția, hodoronc-tronc, la dracu...
Am dus-o in directia ei reala si la probelemele reale pe care le are.

Citat:
Vrei să iei o pauză cât să încropim un dialog în problema semnalată pe topic? E vorba despre un profesor care are nevoie de ajutor. Probabil e tânăr, nu are încă suficientă experiență și nu știe ce să facă, dă semne de supărare/tulburare și, deja, de neputință în rezolvarea problemei.
Aaa, pai ii dau solutia.Se plece cat mai repede, sa se salveze.Sa se angajeze
intr-o corporatie de multinationala(Avon, Procter & Gambel).Sunt multe
corporatii care folosesc disciplina numita chimie.
Altfel daca mai sta in "inchisoarea " asta de nebuni, risca sa inabuneasca
chiar ea. Iar daca isi pierde sanatatea psihca, atunci e pierduta.

Citat:
I-ar fi de folos un schimb de opinii pe tema semnalată, eventual un ajutor concret, la obiect. Poți să înțelegi asta, creștine?
I-am dat si solutia.
Alino, pleaca cat mai repede ca se scufunda vaporul.Oricum cei de la UE
vor sa privatizeze tot invatamantul romanesc, si vor da afara en-gros.
E si normal. Ii inteleg pe astia de la UE la capitolul asta.
De ce sa se duca banul neamtului/francezului/belgianului, intr-un sistem
defect, generator de rebuturi, mai ales pe astfel de vremuri de incertitudini
economice, unde fiecare ban investit cum nu trebuie genereaza si alte pagube?

PS: din cate am observat, cele citate de tine (pedagogia/psihologia) parca fac parte dintr-o metoda
intentionat creata pentru profesori de a le spala creierele.Ceva de genul "taci si rabda" chiar
daca elevii tai sufera de problema psihice.
Hopa, tu acum iti pui intrebarea:"Care probleme psihice bre ? ai inebunit ? De unde le scoti ?"
Hai sa-ti zic de unde: comportamentul acelor specimene de elevi(descrise de Alina) vin din
probleme psihice cauzate de o maladie psihica numita "dementa banului" (banul inebuneste)
Iar aceasta maladie s-a extins la locul de munca al Alinei si la conducere.Si na, la locul de munca al Alinei,
este prezenta "dementa banului " si la specimenele din clasa dar si la specimenele din conducere.
Asta nu mai e scoala, e institutie de nebuni.Iar daca stai intr-o astfel de institutie, inebunesti si tu la randul tau.

Last edited by oaie_cugetatoare; 26.01.2015 at 16:58:33.
Reply With Quote
  #9  
Vechi 26.01.2015, 21:08:39
cristirg cristirg is offline
Banned
 
Data înregistrării: 26.06.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 577
Implicit

Citat:
În prealabil postat de alina_ghita Vezi mesajul
trebuie sa suport o parte din elevele de la clasa a 9E, mahmure la ora de chimie(daca le zici sa merga afara, te injura; danaseaza, ....... ,,da ce am baut votca cu tine, am dansat toata noaptea cu diriga''.

Imi puteti da solutii?
-o solutie: Minti Periculoase : http://vezi-online.ro/dangerous-minds-1995-21258

"Film inspirat dintr-un caz real. Louanne este ofiter de marina, dar ea isi dorise totdeauna sa devina profesoara de engleza. Cand un liceu din nordul Californiei o solicita, Louanne crede ca, in sfarsit, dorinta i s-a indeplinit. La scoala este intampinata insa de un grup de elevi rebeli si neprietenosi, pe care, treptat, cu metode neobisnuite, reuseste sa si-i apropie si sa le trezeasca interesul pentru studiu."

-daca la inceput elevii erau indiferenti,injurau,..vroiau sa o dea afara...la sfarsit nu mai stiau cum sa o tina ca profesoara a lor.

Last edited by cristirg; 26.01.2015 at 21:33:26.
Reply With Quote
  #10  
Vechi 26.01.2015, 21:43:53
Ioan_Cezar Ioan_Cezar is offline
Banned
 
Data înregistrării: 17.06.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.618
Implicit

Citat:
În prealabil postat de cristirg Vezi mesajul
-o solutie: Minti Periculoase : http://vezi-online.ro/dangerous-minds-1995-21258

"Film inspirat dintr-un caz real. Louanne este ofiter de marina, dar ea isi dorise totdeauna sa devina profesoara de engleza. Cand un liceu din nordul Californiei o solicita, Louanne crede ca, in sfarsit, dorinta i s-a indeplinit. La scoala este intampinata insa de un grup de elevi rebeli si neprietenosi, pe care, treptat, cu metode neobisnuite, reuseste sa si-i apropie si sa le trezeasca interesul pentru studiu."

-daca la inceput elevii erau indiferenti,injurau,..vroiau sa o dea afara...la sfarsit nu mai stiau cum sa o tina ca profesoara a lor.
Bineînțeles. E vorba de un om pregătit, capabil de o activitate constructivă. Un om care își iubește profesia și elevii.
Din păcate, duhul celălalt, pe care îl exprimă oaie-cugetătoare, voiește tocmai contrariul. Încă mai mult, ar vrea să ne convingă și pe noi că totul e în zadar și că nu avem nici un rost să ne luptăm cu morile de vânt, că e preferabil să fugim (iată îndemnul creștinului nostru către Alina, profesorul care cere ajutor, soluții concrete) din fața "pramatiilor",/"pușlamalelor" ș.a.m.d.
Acest duh urâcios voiește să ne convingă (în termeni de "paraziți", "vagaboande", "specimene", rebuturi") că totul e sub controlul lui, că lumea e lipsită de șansă, de speranță.
Se înșală.

Last edited by Ioan_Cezar; 26.01.2015 at 21:57:17.
Reply With Quote
Răspunde