Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Postul in Biserica Ortodoxa > Postul
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05.08.2014, 11:43:50
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Și pentru că nu-ți știi păcatul...

Și pentru că nu-ți știi păcatul nici după 2000 de ani am să ți-l spun eu ''scuturându-Mi praful de pe haine și de pe sandale..:

Tu fericit și înălțat la putere = mita duhului minciunii măririi de sine pentru care vrei să te lauzi și să te liniștești tu însuți așa ca viermele cu pocăința altora la vedere și dacă nu vezi ca fățarnicii orbi suficientă pocăință atunci arunci vina cu ură și răutate ucigașe prin propaganda ouălelor de șarpe ca să te dezvinovățești pe tine însuți prin bănuieli viclene aruncând anatema pe fiii lui Dumnezeu, bârfindu-i și ucigându-i fără îndurare și fără cruțare... întrerupându-le sarcina.

Deci ești pătat pe haine cu sânge de mame și de copii nevinovați și murdar pe mâini cu vărasrea sângelui duhovnicesc așa ca orice fiu risipitor și rătăcitor printre idolii gLumii cu care te desfrânezi fără milă de Dumnezeu batjocurind Cuvântul Lui și distrugând iarăși creația restaurată și spurcându-I cu răzbunare crudă cerul și pământul Lui cel nou. Când vei realiza ce faci îți va crăpa obrazul de rușine și vei fugi departe de fața Lui căutând să te ascunzi și-n gaură de șarpe sau în mormintele morților morți ce trăiesc amarnic ca robii în viciul cel veșnic.. vai vai vai vai ție căci ești roșu potrivit cu roșu cu picățele și cu pete roșii pe fond roșu.

Pocăiește-te și trezește-te spălându-te nu cu apă ci cu lacrimi căci faptele tale au un nume: CRIMĂ!.. și ești criminal de copii și te mai și lauzi mândrindu-te ca un rege, ca David când a păcătuit folosind la interes personal viclean proorocia și crezând că aduce mare slujire și multe jertfe Domnului, mai rău ca faraon cel crud și egoist!

...Și nu încerca să mă păcălești cu deznădejdea vicleană auto-victimizantă ce se sinucide pentru slavă de la oameni căci vei mânca cu lăcomie păcătoasă exact cu pofta cea rea și uitdolească a sabiei ridicate.. pofta trădătoare de a mânca.

Last edited by vsovivivi; 26.08.2014 at 14:18:49.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 27.08.2014, 18:20:30
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Servilism, obediență, mită vicleană... FUI!

Pofta ochilor și trufia vieții: Faci pe plac Domnului așa ca dracu' distrugând și spurcând ca satana pentru ''tinerețea fără bătrânețe și viață fără de moarte'' în viciul veșnic!.. defapt păcătuind mori!.. ca să rămâi la putere, la ciolan, la privirilegiu, la întietate...

Te arăți servil, umil, smerit, mic, neînsemnat, atent, rezolvator, sincer, ascultător, prostuț, satiric, măscărici... dar nu ești ci doar te arăți așa ca să placi gLumii, vrei să fii pe plac gLumii pentru a muncii pentru satana care o conduce și pentru că așa te-au obijnuit învățătorii și șefimea și părinții mamoniaci ai gLumii, mai marii tăi, ca înaintea lui Dumnezeu tu să-I faci pe plac Domnului făcând defapt pe plac gLumii păgâne... căci toți te învață să mori invers, să mori rău, să crezi invers, să crezi rău, să mori făcând și tu păcatele lor, căci făcându-le sau mândrindu-te mori.

Ți partea gLumii vicioase, păcătoase, rele, nedrepte și ca să placi și să fi apreciat și realizat te speli și te înfrumusețezi și te îmbraci și te împodobești lucrând fățărnicia și prefăcătoria și cuviința de fațadă și joci ca artiștii rolul viclean al neprefăcătoriei dând impresia tuturor că nu te prefaci deloc și așa crezi tu că e bine aplicată porunca: ''ceea ce ți-ar place să ți se facă ție aia să faci tu aproapelui tău''.

Însă ție îți place ce-i place și la dracu' satanizat: să păcătuiești, să ucizi ca un muizator răpitor sau mâncând tu toate scursurile și spurcăciunile gLumii și eronându-te și învârtoșându-ți inima ca să te înalți ca beroii revoluției, ca ironicii sfidători și obraznici care păcătuind mor chiar în clipa aceea însă în același timp ei se cred invincibili și indistructibili și că cică păcătuind ei se sfințesc foarte prin întărirea păcatului în care au căzut prin repăcătuire și autoîndreptățire, iar apoi ca și competenții profesioniști se laudă cu toate meritele... furate de pe la alții căci toți sunt hoți și criminali vicleni, ucigași de copii cu pre-meditare.

Deci ție ca oricătui păcătos recidivist îți place să păcătuiești, să te înalți în lumină ca beroul frumos, albicios și înțelept și să te lauzi și să te mândrești toată ziua furând sau ignorând munca altora și meritele altora că de Dumnezeu nici nu vrei să-ți mai amintești fiindcă te deranjază cu ispisălogeala Lui redundantă că așa reacționezi tu la repetarea iubirii.. cu nemulțumire și răzbunare pentru că ți-ai pierdut atenția de la distracțiile și acumulările tale... strângi deșertăciuni.

Și dacă asta îți place atunci tot așa vrei de frica răspunderii să faci pe plac ca să scapi și așa-i faci pe plac Domnului de parcă El ți-ar fi cerut să-I faci pe plac făcând pe prostul, servilul, păcătosul grețos, mâncătorul și batjocoritorul orcui, răzbunătorul și ocăritorul... așa din prietenie... și iată că asta e dreptatea ta: faci pe plac mituind cu servilism și obediență în timp ce mori căci păcătuirea înseamnă reaua murire.

Și asta este pofta ochilor și trufia vieții ce potrivește ispita ca potrivitnicool nebăgând de seamă capcana din spatele ei, capcana care nu se vede ușor căci trufia distruge toată vechea creație restaurată și spurcă toată noua creație... prin pofta de mâncare spurcată și prin muizare drept răzbunare egoistă și pismașe!.. căci trufuia este trădare, trădare, trădare, de 4 ori trădare cu pre-meditare.

Last edited by vsovivivi; 27.08.2014 at 18:52:14.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 02.09.2014, 12:44:48
Florin-Ionut's Avatar
Florin-Ionut Florin-Ionut is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 17.07.2008
Locație: Timișoara
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.411
Implicit

Au fost 26 de zile de post cu apă, pentru sănătate. Am trecut cu bine prin perioada de tranziție înapoi la alimentația obișnuită care e faza cea mai periculoasă cînd e vorba de nemîncare pe perioade foarte lungi. Am slăbit doar 9 kg pornind de la 63 de kg comparativ cu primele sesiuni de 10 zile din 2013 cînd am dat jos de fiecare dată 10 kg în 10 zile.

Prefer postul total fără apă, e mai ușor de ținut, mult mai scurt și se spune că de trei ori mai avantajos decît cel hidratat. Dar și acela trebuie precedat de vreo cîteva sesiuni cu apă și imediat continuat cu apă vreo cîteva zile pentru eliminarea toxinelor.

Cam atît pe 2014 cu posturile negre.
__________________
Să nu abați inima mea spre cuvinte de vicleșug, ca să-mi dezvinovățesc păcatele mele;
Psalmul 140, 4

Ascultați Noul Testament ortodox online.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 09.09.2014, 15:53:06
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Sigur ești vinovat însă ca să nu se știe arunci pe altul scrâșnind să credibilizezi..

Iubirea nu e aia pe care o deduci tu că ar fi iubire și nici aia care vine din logica simplă, de exemplu din logica celui ce se păcălește singur, logica lui: ''dacă (vezi fapta sau comportamentul sau ceva sau știi că e mare) și-ți spui că atunci sigur nu poate fi decât iubire'' și imediat ești mulțumit... așa cum se ia omul după funcștie, după față sau haină sau culoarea pielii sau alte mituri devenite tradiție gLumească ci iubirea e atunci cînd simți și vezi și pricepi că e iubire și constați că ea e altruistă și tainică în fapte bune și nu se poate cunoaște decât cunoscând roadele ei și nu numai faptele ei bune sau rele care vor fi judecate.

Însă satana, viciul veșnic și diavolii, te ispitește la păcat și la mândrie și la lepădare de Dumnezeu prin sevrajul mituirii cu minciuna măririi de sine... fapte mari pe care le refaci mereu ca să te crezi mare, să te simți mare, să te închipui mare, să te deduci mare.

Dumnezeu nu e mare așa cum își închipuie omul ci El e mare prin faptul că se micșorează pe sine și prin faptul că nu mai știe nimic și se leapădă de sinele egoist și dăruie mereu din slava Lui până la sinuciderea întru respectarea și ascultarea și împlinirea Cuvântului Său și așa e mare și sfânt pe când satana e invers, el e reaua sinucidere prin orice chip și orice mijloc și prin orice născocire vicleană și prin orice aventură vicleană necredincioasă ce duce în iad prin rezidirea și întărirea viciului veșnic în om, în păcătos.

După ce omul a fost viciat, corupt, nu mai e nevoie de drac și de ispită ci omul refăptuind mereu păcatul prin care se mărește (invers) își sapă defapt groapa pe unde ajunge în iad căci lui nu-i mai e suficient că e mort și pierdut ci vrea mereu mai mult și mai divers cu mânie omenească și ambiție prostească.

Deci trebuie urmărit ce-l face pe om mare, adică ce crede omul că-l face pe el mare cu care se laudă și se arată ca mare bătându-și joc de tot ce este sfânt!

Cel mai crud și rapid mod de a se crede mare un credincios care cade astfel este atunci când el emite o părere... și apoi învață să aibă păreri și ele devin tot mai mari mari și apoi analizează și analizele devin mari și competente și părelnicool devine treptat o poartă a iadului, un foarte mare 'competent' teolog.. sigur necredincios, cu păreri din ce în ce mai mari, foarte drepte (autoîndreptățite) și îngrijorătoare și așa ajunge omul să se simtă un om din ce în ce mai mare, însemnat, puternic, valoros, crud însă nu este altceva decât mândria cea rea ce vine de la părerile sale emise, se crede omul foarte mare prin averea din care scrâșnește fiindcă sigur el e vinovat chiar dacă se face că nu știe... avere care fatalmente nu e bună de nimic fiindcă toate părerile ce o formează și care l-au mărit sunt defapt neascultare de Dumnezeu și neiubire de aproape și sunt defapt iubire de păcat și iubire de sine pentru miturile măririi pentru privirilegii și pile...... preschimbându-se omul treptat și ajungând în final a fi o părelniciune, părelniciuniune. (unde ciune vine de la înțelepciune și deșertăciune).

Sentimentul de lipsă a iubirii în mărirea respectivă, de neputință de a iubi nu este altceva decât iubirea de păcat și lăcomia mitelor cu care omul se lingușește și se consolează văzându-se mare și puternic din deducții arătând exact așa ca orice egoist lacom ce le știe el pe toate cu tupeu părelnic obraznic și certăreț și plin de demonstrații, analize, socoteli, mituri omenești și toate miturile necredincioșilor și malahiștilor care se cred mari medici și psihologi și vindecători și oameni mari de știință cu nume renumit și dându-se ei cu orgoliu niște foarte mari apărători ai dreptelor cauze, luptându-se feroce ca să miluiască invers, nedrept, strâmb și fals.

Cel mai rău însă este când din superstiții idolești aceștia își ajung și își fac griji mari ca să se laude și să se arate vrednici și foarte buni (defapt nu sunt mai buni cum își închipuie ci sunt trădători și răpitori și primitori de satane) căci grijile gLumii sunt slujire la idoli și în odihna lor blestemată e defapt munca râvnitoare de reaua sinucidere ce vine din ispismuire.

Deci chiar dacă Dumnezeu ar putea știi binele și răul și orice mai dinainte să se întâmple El nu vrea să știe mai mult decât aproapele și nu vrea să afle ceva și chiar dacă nu se poate altfel atunci caută să afle doar prin iubire spre folosul dragostelei curate ce se reîntoarce la El prin trăirea sfântă ce vine de la creația Sa cu care se Mângâie și se împărtășește... știința care apare fiind defapt o pocăință spre îndreptare și o cunoaștere tainică a umilinței și a adevăratei Sale slave ce strălucește tainic din lucrările Sale curate și bune acum și în veșnicie.

Dacă simți că nu mai ai iubire și nu poți iubii cu adevărat atunci trebuie doar să nu mai iubești păcatul și să nu mai iubești lăcomia rea și mincinoasa mărire de sine cu care te mitui și te mândrești și te lauzi și te arăți frumușel, tinerel, arătos... (în realitate trădător de frați, pârâcios ce se leapădă de Dumnezeu pentru a fi mare pe invers cu înverșunare lucrând fățărnicia fără a se mai putea opri vreodată și de aia o socotește tradiție apărând-o cu orice preț, tradiția bisericească a gLumii căci omul a corcit Biserica Domnului cu mărirea gLumii).

Last edited by vsovivivi; 09.09.2014 at 16:43:43.
Reply With Quote
  #5  
Vechi 11.09.2014, 17:46:23
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Pofta rea luată drept bună.Dacă n-o împlinește-i apre nemulțumire și vrea răzbunare.

Omul se ocupă toată ziua cu atractivitatea și prefăcătoria și lucrarea fățărniciei ca sfințenie și cu viclenia prin orice mijloc pentru atractivitate fiindcă el poftește, eronează și inversează iar apoi căzând printre judecăți și bârfe el se răzbună ca beroul vrerex însingurat și egoist visând o uniune mare în slava deșartă pe care ar primi-o de la gLumea care o să-l bage în gloria istoriei mari.

Pofta i se pare bună fiindcă vede pe jumătate. El vede doar partea plină a paharului cu care își bea mărirea mincinoasă de sine ca pilindu-se să închipuie și să viseze și să creeze frumusețea și fericirea împlinirii poftei, a dorului său, a vrerii lui, a scenarului și a programării în care se transpune crezând că așa face bine căci pofta asta i se pare foarte bună. Și-amintește fără să știe că-și amintește și-și închipuie viitorul și se aseamănă cu ce a trăit el frumos și bun și bine vrând să retrăiască mai bine pregătindu-și viitorul în proiecția pe care o face folosindu-se de viitoarele victime. Defapt el trăiește pofta rea îmbrăcată în poftă bună. Nu vede, nu poate sau nu mai vrea sau nu-l lasă viciul să-și dea seama că ceea ce ar vrea să facă are și o partea foarte rea pe care el nu o ia deloc în seamă: trădarea, batjocura, infidelitatea, necredința, neascultarea, mărirea pornografică și perversă, violul, răpirea, răutatea, viclenia și plăcerea atractivității pentru a face noi victime prin spurcarea și răspndirea spurcăciunilor pe care le produce și le emite doar jinduind, râvnind, mărindu-se pismuind, bănuind și închipuind ca-n filme, ca-n basme, ca-n mituri și povești celebre, tot felul de aventuri cu femei și cu fete pentru desfrâu. Trist, tare trist și dezolant omul orb și orbit căruia nici nu-i mai pasă.

Și așa i se deschide lui pofta cea rea din sufletochiul său pofticios și viciul, sevraja, dorința și dorul îi cere repetarea mecanismului, repetarea faptei rele din care a apărut satana în om... și poftind el devine curios, vede, privește, flirtează, caută aventuri și vrea să-i placă și plăcându-i vrea să cadă la pat și să profite și să se răzbune prin perversiuni sexuale... amăgindu-se că-i bine, că-i o poftă bună, că o să-i placă și o să fie fericit.

E vorba deci de suflet-ochiul pofticios ce se auto-ispitește la nesfârșit și lucrează mărturisirea coruptă, așa ca spectatorii nevăzuți ce corupându-se poftind mărturisesc privind la cele ce cad în corupere și pornografie și perversiuni plăcându-le senzațiile și emoțiile trădării, pârei, violului, RĂZBUNĂRII... dorind și ei să imite mecanica, atmosfera, scena, povestea, poza, tabloul, poziția, grozăvia, snobismul, aventura enigmatică și ocultă și secretoasă și foarte ascunsă în noaptea minții.... nevăzînd decât jumătate din plinătatea faptei pe care o dorește, jumătatea cea plină a paharului care o să-l pilească mult cu minciuna măririi de sine crezându-se smințișor care nu păcătuiește ci doar trăiește ceva frumos și natural... infidelitatea, răzbunarea pe adevărata iubire și pe sfântul care l-a povățuit să creadă.

În timp suflet-ochiul devine îngrețoșat, trufaș, disprețuitor apoi trist, morocănos, amărât, supărat și veșnic nemulțumit și nedreptățit, victimă vrednică, floare ofilită, vis scârbos, urâțenie găunoasă și îngrozitoare însă cu toate astea tot nu-și leapădă lucrarea de stârnire a poftelor 'bune' care defapt sunt pofte rele mascate în pofte bune. În final omul devine un deznădăjduit fatalist, un nemulțumit superstițios și bănuitor foarte îngrijorat și socotind și umblând prin averea părerilor emise el analizează și judecă cu disperare și grabă pripită și se răzbună ucigând fără discernământ din pricina neputinței, căci nu se mai poate opune ''dreptății'' care îi cere să-și împlinească răzbunarea și omul săracu' se scufundă și se răzbună ba pe față ba în ascuns fie urâlnd, scrâșnind, hulind, vrând răul, blestemând fie mâniindu-se ca omul și nu ca Domnul adică eronându-se și învârtioșându-și inima se ruzbună pe toată dragostea lui și pe tot ce a fost cu adevărat bun în viața lui căci greața și disprețul din suflet-ochi aruncă vina pe pofta bună și pe roadele bune care i-au plăcut și lui cândva.

În timp suflet-ochiul ăsta care poftește din stomac, din organe, din esofag, din inimă, din căile orbitale și din canalul lacrimar pe traseele poftelor se împute și devine un suflet-ochi împuțit care-și caută mărirea prin pomenirea spurcăciunilor și perversiunilor cu care se împărtășește prin hula care-i pare o rezolvare superstițioasă a oricărei probleme mai ales în situațiile în care se face de rușine în public fiindcă nu poate, nu crede că va putea în viitor, nu mai știe și se zăpăcește dezorientîndu-se și debusolându-se amețit de pierderea atractivității... și atunci hulind el cu viclenie neînțeleasă vrea să pară curajos și nepăsător dar nu e ci doar vrea să impresioneze din obijnuință căci obijnuința lui în rău și în ruperea frâielor i se pare sinceritate și libertate și așa se simte bine și obijnuit cu sine părând altora blînd însă nu e blând ci păcătos pervers.

Deci asta caută omul toată ziua cu pofta cea rea a suflet-ochiului travestită în poftă bună, să vadă, să se mărească și să se răzbune ca să-și credibilizeze dezvinovățirea și mărirea mincinoasă de sine, se mituie și se pilește.

Last edited by vsovivivi; 11.09.2014 at 18:17:02.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 15.09.2014, 15:37:30
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Legea omului: Fiindcă Mă urăsc pe nedrept se răzbună pe nevinovați!

Când îl apucă bârfa și judecata și nemulțumirea omul prost căzând în judecăți deșarte se mânie, începe să-i tremure buza de jos plină de furie întărâtată tulburându-se foarte și scrâșnind ca să-și credibilizeze fățărnicia fuge la legea omului prost prin care se răzbună pe vinovați dar și pe nevinovați fără discernământ așa ca legea căci mituit în mărirea mincinoasă de sine ca un rege el, omul prost, aplică legea lui ca lege atât asupra păcatului cât și asupra păcătosului fără discernământ, fără deosebire, aplică legea și asupra păcătosului care nu vrea să se căiască și să se întoarcă din calea lui cea rea și la fel o aplică și asupra păcătosului ce se căiește și e pe drumul cel bun.

Însă aplicând el legea asta a omului prost auto-stârnitul ambalat scrâșnește tot mai tare și călcând el și peste sfințenie așa cum calcă peste păcătoșenie el parcă mâncă nisip amestecat cu cenușă vulcanică amară da' nu-i pasă ci insistă până în pânzele albe sau negre ca-ntr-o sinucidere generalizată curios până unde poate să ducă cruzimea asta ca o aventură tragicomică în care poate să se întâmple orice.

Practic omului prost și fanatizat de ceilalți ultrași pariori pe bani murdari curioși de care o să câștige are o singură idee și vrea s-o aplice ca pe o singură lege nebună așa ca o lege: ''decât rău mai bine mai rău'' sau ''mai bine rău decât rău'' și odată stârnit și programat la făptuirea fărădelegii el pornește ca la o comandă lansată de către general către executantul cu arma în mână așa ca-n armată sau ca-ntro intituție ierarhizată să-și facă vrerea ieșită din minți și cu cruzime își face interesul, pofta, răzbunarea așa ca o lege ce trebuie aplicată tuturor și atunci el urăște și ucide deopotrivă atât pe vinovați cât și pe nevinovați și lovește în toți cu sete fără nicio deosebire.

Iar când aude că-i zice cineva sau că-și dă seama că există sfinți sau nevinovați sau neimplicați atunci mai rău se aprinde vrând să curețe murdăria cu totul, neghina cu grâu cu tot și să le aplice și lor îndoit aceiași lege a răzbunării ca orbii, ca nebunii, ca fanaticii ce-ți găsesc ei vină ca să-ți aplice și ție legea lor: răzbunare pe nedrept și curățenie de tot cu tot ce-i iese-n calea măturii sau a lopeții sau a secerei sau a coasei!.. curăță cu Dumnezeu cu tot, cu sfânt cu tot, cu nevinovat cu tot, cu cuvântul bun cu tot, cu înțelepciune cu tot, cu smerenie cu tot... și mai e și foarte supărat dacă-i spui cumva să se oprească din măcel și să facă deosebire între bine și rău fiindcă odată ce s-a pornit nu se mai lasă până nu lasă totul curățit și dacă a obosit sau chiar a terminat de spulberat atunci e foarte fericit și mulțumit de sine fiindcă a reușit să radă tot, să smulgă tot și să taie tot și să rupă tot ca nebunul puturos pus la lucru!

Această răzbunare prostească apare doar la capătul scrâșnelilor când omul după ce a credibilizat destul prin scrâșniri că cică n-ar fi fățarnic ci e așa cum spune, cum se arată ca să deduci, deci după ce se crede vrednic ca să-l crezi și tu și-ți demonstrază prin scrâșniri sau printr-un joc de-a victima supărată și jignită... când nu mai are cale de întoarcere în stârnirea acestei furii, când ajunge la paroxism și la ridicolul situației, atunci din pricina tragismului și a gLumii pe care pricepând-o cât e de satîrică și distractivă primind păctul și pentru darul Dumnezeiesc primit pe invers adică primit pentru ca să n-asculte și să facă rău cu darul el ambiționându-se în deșert turnând benzină și gaz pe foc și punând apă și îngrășământ la rădăcina buruienii carnivore se pune de mâncă zgură și praf atomic amar și nisip și multă cenușă din belșug ca să simtă mai bine cruzimea și obligativitatea de a aplica legea atât celui vinovat cât și celui nevinovat....... însă de regulă, de frică, mai degrabă o aplică doar celui nevinovat căci se teme de vinovați că-s mai puternici și de fircă discernământul lui deseori se încurcă și atunci aplică pe invers........ și iată așa suferă mereu văduvele, săracii curați și nevinovați, orfanii, copiii și fetele, păcătoșii cei care se căiesc.... așa primesc pedeapsa cea grea care ar fi trebuit aplicată celorlalți: celor răi, vicioșilor și păcătășolior care nu se întorc din căile lor cele rele și defapt nu lor ar fi trebuit aplicată pedeapsa ci viciilor spurcăcioase și mândre în care aceștia viețuiesc și se bălăcesc fără să le pese și fără să vrea să se mai schimbe vreodată!

Last edited by vsovivivi; 15.09.2014 at 16:24:03.
Reply With Quote
  #7  
Vechi 16.09.2014, 14:11:39
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Îți place pofta rea ce se dă bună fiindcă e înșelare și vrăjitorie.

Unde sălășluiește satana, ispititorul la complacere în viciul veșnic? Păi satana care este un duh ieșit din fapta rea sălășluiește în poftă.

Acolo în sufletochiul pofticios el decum vede te împreunează cu frumusețea văzută cât timp tu ești adormit, neatent, somnambul... și apoi înălțându-ți sfințenia te păcălește că cică nu te-ai împreunat deja cu frumoasa și dându-te june feciorelnic te atrage să reprivești cu poftă dorind repăcătuirea, reîmpreunarea ce ți se înfățișează ca o poftă foarte bună și plăcută și de dorit încât nu-ți dai seama că e defapt ÎNȘELAREA și trădarea și slava deșartă a bătrânului dracom înfiator pervers care cică poate faci vrăji științifice la oglindă ca să devină tinerel și numai bun pentru împreunarea care cică nu a avut loc și care cică va avea loc musai după nunta pregătită de el, tătucool minciunii care vă înfiază.

Defapt tu decum ai văzut-o ai și fost împreunat și apoi de multe ori privind te-ai reîmpreunat fără s-o știi.
Ea pățește la fel, decum te vede s-a și împreunat cu tine văzând că-ți place de ea și de aia sunteți fericiți pentru că mincina asta credeți amândoi: că fata, femeia nu trebuie să fie numai a celui care o iubește cu adevărat ci ea trebuie să fie fata bărbaților, femeia tuturor bărbaților și astfel ea se înfrumusețează nu pentru iubit ci pentru toți bărbații iar tu ca orice bărbat care crezi și tu în mitul ăsta gLumesc, stradal, vrei să fii și tu bărbatul care-și împlinește pofta așa ca și bărbații ceilalți care s-au mărit lăudându-se cu atractivitatea și cu faptele lor mărețe, fapte de vicleni înșelători, căci toți au înșelat dragostea... împreunându-se cu ea, cu înfiata, cu fata bărbaților sau cu femeia tuturor bărbaților, susținând apoi că desfrânata-i de vină.

Deci crezând că asta vrei ca bărbatul ajungi ca decum privești s-o faci și te dai apoi, fără să fi conștient și fără să pricepi cum vine asta, un smințișor feciorelnic și nevinovat care cu poftă 'bună' privește îndelung o fată frumoasă vrând mereu s-o revadă pe... pe frumoasa tuturor bărbaților neștiind că de fiecare dată s-a și împreunat cu ea direct în inima sa.

De aia sunt veseli amândoi și rânjesc cu încântare și bucurie fiindcă privindu-se ei se împreunează ÎNȘELÂND și nu ca îndrăgostiții așa cum își închipuie ci ca ÎNȘELĂTORII și trădătorii!.. și nici măcar nu-și dau seama, nu înțeleg aceasta.

Și iată că acolo e locașul satanicesc în pofta din om, apărut din fapta cea rea făcută și stând în poftă iese mereu să înșele duhul rău căci vrea repăcătuirea cu mândrie. Acolo stă: în începătoria vederii ca decum vezi să te împreuneze păcălindu-te că n-ai făcut-o deja în inima ta decum ai privit ci că doar poftești pofte bune și curate, pofte de tinerel ce vrea să se îndrăgostească și să iubească ceea ce-i frumos și-i place.

Nu e altceva decât mirajul bordelului cu tinere multe și cu tineri care fără discernământul iubirii se poftesc și se împerecheză și se împreunează la nesfârșit ca-ntr-o beție ce te încântă și te pilește cu minciuna măririi de sine însuți până te lași păgubaș și dai gaură la punga sfințeniei devenind un risipitor rătăcit, un păguboss căruia nu-i mai pasă de paguba sfântă ci de paguba din bani și din orgoliu' așa ca o victimă jignită ajungând să dai lecții ocărând din necredință.

Și tot aia vrei decum privești: să te revezi falnic făcând fapta cea rea exact așa ca bărbatul femeii bărbaților, așa ca bărbații pe care imitându-i ai impresia că o să fi mare ca ei... și așa ajungi un foarte mare înșelat înșelător ce porți satana în pofta ochilor din sufletochi și în trufia vieții din viață ca un virusat ce răspândește virușii spurcării cu nepăsare și în timp ce privești ca un creator faci vrăjela bătrânului pervers înfiator prin care brusc devii un tinerel bun de însurat și plin de slava științei tale deșarte închipuind faime și invidii.

Așa se împute sufletochiul pofticios din tine până devine un suflet împuțit de tot și până nu se mai poate stăpâni și apoi nu-i mai pasă căzând în viciul veșnic ce se repetă la nesfârșit până devine iad... și aflându-te în chinuri apare 'lumina'... 'îngerilor' sau 'sfințenia'...'îngerilor' care te consoleză și te înalță sau vine 'lumina' aia din oamenii energizați cu spurcăciuni omenești ca să te 'salveze' și să te învețe să te liniștești... și e vai de tine fiindcă-i crezi, te învață ca să te liniștești păcătuind ca să nu mai fii încordat sau nervos susținând că așa e normal și natural și firesc. Practic îți deschizi tot mai des poarta, lărgești calea și la urmă te învârtoșezi urând și lepădând pe Dumnezeu pentru gLume așa ca orice prost care susține că Domnul e mincinos și nu satana, dacă nu cumva înveți ipocrizia și fățărnicia și viclenia de la mai mari ca să te ascunzi printre sfinți purtând ca un lup blană de oi.

Trezește-te și dă-ți seama de ÎNȘELARE până nu e prea târziu!.. ca să nu mai îți împlinești aventura trădătoare căci decum ai privit-o ca s-o poftești ai și făcut adulterul în însăși inima ta și nici nu ți-ai dat seama!.. și mai vrei, mai vrei s-o revezi, să te revezi făptuind, o mai vrei mereu... până mori!.. în păcatele tale spurcăcioase și grozav de beroice.

Deci acolo în pofte ai sălaș pentru satana care te mândrește și te ajută să poftești să înfiezi și să izbutești în perversiuni așa ca un 'luminat' ce 'luminează'!.. și aici la știință mă refer... la vrăjitorie, la știința deșartă a gLumii care prin vrăjitorie te înfiază și te oglindește tinerel și atractiv!

Last edited by vsovivivi; 17.09.2014 at 11:18:45.
Reply With Quote
  #8  
Vechi 06.12.2014, 06:32:43
tabitha's Avatar
tabitha tabitha is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 06.04.2011
Locație: usa
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.956
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Florin-Ionut Vezi mesajul
Au fost 26 de zile de post cu apă, pentru sănătate. Am trecut cu bine prin perioada de tranziție înapoi la alimentația obișnuită care e faza cea mai periculoasă cînd e vorba de nemîncare pe perioade foarte lungi. Am slăbit doar 9 kg pornind de la 63 de kg comparativ cu primele sesiuni de 10 zile din 2013 cînd am dat jos de fiecare dată 10 kg în 10 zile.

Prefer postul total fără apă, e mai ușor de ținut, mult mai scurt și se spune că de trei ori mai avantajos decît cel hidratat. Dar și acela trebuie precedat de vreo cîteva sesiuni cu apă și imediat continuat cu apă vreo cîteva zile pentru eliminarea toxinelor.

Cam atît pe 2014 cu posturile negre.
Deci ai slăbit niste kilograme, care în cazul tău era contraindicat. Dar dpdv duhovnicesc la ce ti-a folosit?
Reply With Quote
  #9  
Vechi 06.12.2014, 14:53:01
Florin-Ionut's Avatar
Florin-Ionut Florin-Ionut is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 17.07.2008
Locație: Timișoara
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.411
Implicit

Citat:
În prealabil postat de milrela.t
Deci ai slăbit niste kilograme, care în cazul tău era contraindicat. Dar dpdv duhovnicesc la ce ti-a folosit?
Am slăbit temporar, atunci. Acum am cu 4 kg în plus față de momentul inițial, adică am recuperat cele 9 kg + 4 kg bonus. :)

Duhovnicește vorbind, îl las pe monahul Marcel de la Mănăstirea Oașa să vorbească (dacă vor dispărea de pe Dropbox, scrieți-mi pe privat):

https://www.dropbox.com/s/ad74t2cs2r...a%20I.mp3?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ogiuwr406e...0II-a.mp3?dl=0

https://www.dropbox.com/s/40jdpvorx3...part2.WMA?dl=0

https://www.dropbox.com/s/k13e5sxh5f...part1.WMA?dl=0

Adaug faptul că schimbarea metabolismului din anabolic în catabolic după 3 zile de post cu apă (sau mai repede dacă postul e total, fără apă) produce intrarea într-o stare denumită ketoză, din cauza noului combustibil folosit, corpii cetonici. În loc de zahăr sînt consumate grăsimile, iar creierul preferă acest nou tip de combustibil. Așa ce face că în lipsa mîncării gîndurile devin mai clare, capacitatea de concentrare crește, mintea e limpede (asta după cîteva zile în care detoxifierea e la maxim și apar des amețelile). De aceea rugăciunea e mai de calitate în timpul postului autentic și exact la acest tip de post s-a referit Hristos cînd le-a vorbit ucenicilor. El Însuși a postit 40 de zile (cu sau fără apă, nu scrie) dar cred că a fost post total după modelul celui din VT.

Într-o sesiune de post pe lîngă detoxifiere apar și alte avantaje pentru sănătate cum ar fi: hormonul IGF-1 scade, enzima PKA dispare, celulele stem sînt activate, organismul se vindecă și viața se prelungește. Nu prea s-a făcut cercetare din nefericire, prea puțină, dar cert este că e un mecanism natural care funcționează atît la oameni cît și la animale.

Țin să subliniez că pe parcursul celor 26 de zile am avut activitate intensă, atît fizică, dar și intelectuală: am fost la serviciu, am lucrat nopți, am construit un pat din materiale grele, am făcut cumpărături (grele și alea), am cărat apă, am instalat mobilier la cineva, șamd. Și aș fi putut continua chiar mai mult (ceva de ordinul zilelor oricum), dar am ales să mă opresc din diverse motive.
__________________
Să nu abați inima mea spre cuvinte de vicleșug, ca să-mi dezvinovățesc păcatele mele;
Psalmul 140, 4

Ascultați Noul Testament ortodox online.
Reply With Quote
  #10  
Vechi 06.12.2014, 17:35:19
sophia sophia is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 25.06.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.593
Implicit

Eu totusi nu pot sa pricep cum este cu apa.
In primul rand cum sa poti sta atata vreme fara apa/lichide si mai apoi cum iti mai functioneaza rinichii si mai ales cum de nu faci pietre.

Toata lumea striga peste tot sa bei cel putin 2,5 litri de apa pe zi si cat de important este pentru toate organele.
Vara mai ales este crima sa nu bei lichide.
Totul depinde de apa.

Sa nu ne comparam cu Iisus. El era numai in parte om, deci putea sa se hraneasca doar cu aer!

Iar duhovniceste este vorba daca tu simti ceva schimbat in tine duhovniceste si spiritual.
Tare am impresia ca tu mai mult tii regim.
Si daca reusesti si sa faci atata efort fizic inseamna ca esti o minune a naturii.
Depinde foarte mult de organism, atat fizic cat si psihic. Poate ca tu poti. Mie mi se face rau in zilele de post, pana la lesin. Si totusi beau lichide si mananc.
Dar cum am spus depinde daca ai ceva probleme de sanatate in prealabil, daca ai stres psihic.

Nu stiu ce inaltime ai, dar pentru un barbat 63 kg este foarte putin.
Ai grija de tine. Nu te juca.

Ah, am citit de curand in patericul atonit despre calugari care nu mancau (nu stiu de bauta apa sau alte lichide) la nesfarsit. Nu dormeau la nesfarsit.
Astea sunt lucruri extreme, care nu stiu la ce folosesc.
De unde aveau aceasta putere nu stiu. Am impresia insa ca nici nu traiau asa mult la vremea aia. Nu mai stiu la ce varste mureau.

Foarte bine si frumos scrie IPS Bartolomeau Anania ca postul este o problema de bun simt si de cumpatare. Si ca trebuie totul cu masura.
__________________
A fi crestin = smerenie + iubire de aproape
Reply With Quote
Răspunde



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cine mai tine post negru?! Daniel_7 Generalitati 55 09.02.2018 18:29:45
post negru tigruta25 Generalitati 20 14.09.2014 02:38:17
Postul negru bogdanc Sfintele Pasti - Invierea Domnului 20 04.05.2013 16:39:27
post negru cristina mioara Generalitati 28 29.07.2011 14:40:19
Postul la crestini si postul la maestri yoghini - oare sunt acelasi lucru? mihailt Generalitati 21 10.09.2010 11:24:12