![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Poate ar fi bine sa facem o diferenta intre a fi atact tu, ca persoana si a fi atacata familia ta sau natia ta. Nu crestineste deloc sa stai sa te uiti cum aproapele tau, neamul tau, e macelarit de navalitori, eventual sa fugi si sa te ascunzi.
Sunt curioasa. Daca nu e crestineste sa iti aperi pamantul si neamul, este cresinteste sa saluti Tricolorul si sa canti imnul national? Din moment ce neamul si pamantul nu inseamna nimic... (ne mantuim impreuna si pierim singuri)
__________________
https://www.facebook.com/sil.en.94 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
La problema aceasta părintele Steinhardt avea următorul răspuns:
Ai dreptul (și datoria?) să rabzi răul care ți se face ție, dar ești dator să nu rabzi răul care i se face altuia. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ne mîntuim împreună și pierim singuri? Greșit. A mai spus asta și un frate Evio nu-știu-cum, parcă tot aici în topic, i-am dat răspuns. Caută răspunsul. Nu e nicio diferență. Cînd ești atacat tu, sau familia ta, sau alți oameni de pe pămînt, oriunde ar fi ei, în austria, argentina, romînia sau orice țară, NU TREBUIE să ucidem pe nimeni, conform învățăturii Mîntuitorului. Poate să fie măcelărit orice om, să nu ne fie frică, și SĂ NU UCIDEM PE NIMENI, am spus deja versetul de cei ce ne ucid trupul. Și am spus deja și despre familie, și despre țară. Aici spui bine, slavă Domnului. Să fugim. E una din soluțiile biblice. Sau să ne supunem stăpînirii. Nu să ucidem pe nimeni. Da, este creștinește să saluți tricolorul, dă cezarului, ce-i al cezarului, dar nu cu punerea mîinii la frunte, ca în armată, ca să nu ne supunem practicilor păgîne, anume păgînii, cei ce sunt gata să ucidă alți oameni, la niște ordine a unui om, lăsînd Cuvîntul lui Dumnezeu, de izbeliște, ci salutăm tricolorul cu rugăciune, și să nu punem "a fi romîni", în fața și înaintea de "a fi creștini". NU, Imnul național al Romîniei, NU este creștinește să fie cîntat de creștini, că îndeamnă și instigă la crimă, la uciderea aproapelui și a dușmanilor, lucru ce e împotriva învățăturii creștine, și are chiar blesteme în imnul național, împotriva învățăturii creștine de a binecuvînta pe cei ce ne blestemă. Și cînd blestemăm, nu putem sluji și lui Dumnezeu și lui mamona, nu putem bea și din paharul Domnului și din paharul dracilor, spune Scriptura. Și multe alte cuvinte, are imnul național, împotriva Scripturii lui Dumnezeu. Ne place sau nu, ăsta e Adevărul. Bucurii. P.S.: Aline, frate, pentru tine, am vorbit exact degeaba. Continui să-ți întărești cerbicele capului tău, împotriva Mielului. Dacă nu te vei căi de păcatul tău, va zdrobi Domnul cerbicele capul tău de piatra cea din capul unghiului. Dumnezeu să te miluiască. Bucurii. P.S.2: Frate N.Priceputu, toate ca toate, spune ce dorești, punele cum dorești, dar nu ieși din poruncile Scripturii, ca să-ți fie ție bine și să moștenești Cerurile. Să nu ne permitem să alterăm Adevărul Dumnezeiesc, să fim păgîni cu faptele și creștini cu numele. Să nu fie. Ci să fim lumini între oameni și sarea pămîntului. Bucurii. Last edited by Daniel_Ortodox; 21.06.2013 at 16:48:33. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Frate Daniel, îmi repugnă la fel ca și ție gândul de a omorî pe cineva, în orice circumstanțe. Însă la problema de față Biserica a răspuns, binecuvântând războiul de apărare. Chiar ea te trimite la luptă ca să-ți aperi neamul și credința.
Sunt de acord că orice ucidere nu are cum să fie pe placul lui Dumnezeu, Cel care dă viață tuturor, și că aici o acceptăm pentru a împiedica să se întâmple un rău și mai mare. Putem gândi și așa: Există o gradație a păcatelor? Consider că da. Ce este mai grav: să ucizi apărând niște copii nevinovați (sau orice persoană care nu se poate apăra) sau să ucizi vrând să cotropești, să stăpânești, să siluiești? Întrebarea este, evident, retorică. Deci dacă îl iubești pe vrăjmaș, nu este mai bine și pentru el să-l împiedici, fie și prin moarte, să facă niște păcate așa de mari? Păcatul tău va fi, oricum, mai mic. Last edited by N.Priceputu; 21.06.2013 at 17:01:37. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nici Imnul Romaniei nu e crestinesc? Cum indeamna la crima Imnul Romaniei?
Sa inteleg ca nu il canti nici macar de 1 Decembrie? Imnul vechi, Tricolorul (cel original scris de Porumbescu, nu cel modificat de comunisti) e bun? Sa inteleg ca nici sa fi patriot nu e bine, caci asta implica iubirea de neam,pamant si apararea patriei.
__________________
https://www.facebook.com/sil.en.94 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu, imnul Romîniei nu e creștinesc. Cum îndemană la crimă și ucidere? Citește-l și-ai să vezi. Și la blesteme, cum am spus, îndemnă, imnul Romîniei. Să nu fie. Nu, nu îl cînt niciodată, nici de 1 decembrie, niciodată. E împotriva creștinismului, împotriva Sfintelor Scripturi, împotriva lui Dumnezeu, de ce să mă lepăd de Dumnezeu cîntînd demonilor ce învață la ucidere? Doamne ferește de așa ceva. Să nu fie. Nu, nici tricolorul lui porumbescu, nu e bun. Amintește de multe crime săvîrșite înainte, deși nu o chemare la ucideri, nu are nici o legătură cu creștinismul, amintește de noua ordine mondială și de o nunață de ateism, spunînd că vrea să pună pe mormîntul său tricolorul, în loc să pună Sfînta Cruce. Patriot, să fii pînă acolo cînd ești nevoit să ucizi alt om, sub indiferent ce motive. Și mergem mai adînc. Patriot să fi pînă acolo cînd ți se cere să încalci orice poruncă a lui Dumnezeu. Da, iubește neamul, pămîntul, patria, iubește tot. Tot și toate. Dar cînd ți se cere să ucizi un alt om pentru orice, bijuterii, pămînt, țară, cultură, neam, strămoși, viitor, etc., atunci, nu mai iubi nimic. Nu pentru a nu mai iubi cu adevărat, ci pentru că iubești mult toate. Și pentru că nu încalci porunca lui Dumnezeu Treime. Fi patriot, fi naționalilst, fi legionar, fi mason, fi deputat, fi senator, fi măturător de stradă, fi bucătar, fi șofer, fi astronaut, fi chimist, fi om de știință, fi actor, fi mamă, fi tată, fi bunic, fi scriitor, fi poet, fi fizician, fi primar, fi orice vrei tu să fi, dar înaintea tuturor, înainte a orice și oricine, înaintea oricărei întîmplări, oricărui eveniment, oricărei cerințe, oricum ar fi ea, orice ar spune și ar face oricine, oricînd, oriunde, FI CREȘTIN ! Cu tot ce înseamnă să fi creștin. Bucurii. Last edited by Daniel_Ortodox; 21.06.2013 at 17:45:13. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
@ Daniel Ortodox: „fii creștin, fii om, fii ce vrei tu” (nu te supăra, însă erau prea mulți de „fi”)
Ca să nu fiu nici eu consecvent cu ultimul meu mesaj, adaug citatul următor, preluat de aici: Citat:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Frate drag, acela e un articol nici fără autor măcar, și fără bibliografie, și fără trimiteri la vreo carte sau pagină, nimic. Nu vreau să cred nimic din ce este scris în articole de genul ăla, nici nu le citesc, mai ales cînd face referire că au spus niște cuvinte îndoielnice pentru Învățătura Creștină, cățiva Sfinți consacrați ai creștinismului. Articole de acel gen, pot foarte ușor să smintească. Învățătura creștină. Aia să o citești. Și să te mîntuiești. Bucurii. Last edited by Daniel_Ortodox; 21.06.2013 at 18:01:01. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
-ai citit Declaratie Oficială a Bisericii Greciei privind masoneria (1933) STUDIU ASUPRA FRANCMASONERIEI: Scris de Î.P.S. NICOLAE al Ardealului Citate celebre ale unor masoni sau evrei sionisti faimosi: -In 1881, francmasonul belgian Flerie scria: “Jos Răstignitul!… Împărăția lui s-a sfârșit! Nu este nevoie de Dumnezeu!” “Trebuie sa extirpăm lepra devorantă a creștinismului“, țipa Gambeta -Albert Pike ( 1809 – 1891 ), mason, gradul 33 ritul scotian ( rit pe care de fapt el l-a transformat dintr-o societate minuscula , la influenta enorma pe care o stim astazi ) a formulat dogma divinității lui lucifer în “Morals and Dogma” : ” Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu “ „ Lucifer este purtătorul luminii. Nume straniu și misterios al celui ce este Spiritul întunericului! Lucifer, fiul dimineții! Este cel care aduce lumina și în toată splendoarea sa intolerabilă orbește pe cei slabi sau sufletele egoiste. „ Despre francmasonerie Albert Pike sustinea in lucrarea sa “DOGMĂ ȘI RITUAL” ca: „ Francmasoneria are două doctrine, dintre care una este ascunsă, cunoașterea sa fiind rezervată doar Maeștrilor…, iar cealaltă este publică… „ -In 1913 francmasonul Sicar de Plauson spunea: “Este un război pe care trebuie să-l continuăm până la victorie sau până la moarte – e războiul împotriva dușmanilor de totdeauna ai francmasoneriei: toate dogmele, toate bisericile“. -“Război de moarte creștinismului” răcnea Fr. Viviani. -si tu zici ca putem sa fim si masoni si crestini ? esti in ratacire frate... -Afurisania impotriva francmasoneriei dată de către Ciprian, Arhiepiscopul Ciprului 1815) „Prin urmare, spunem că, oricine fiind imbrăcat in sfintele vesminte cu epitrahil si omofor, si un astfel de om vă va bine vesti vouă o altă Evanghelie afară de ceea ce am bine vestit vouă, măcar de ar fi si Inger din cer, anatema să fie. (Galateni, I, 8-9)Deci, oricâti se alătură cu grăbire acestei slujbe drăcesti si nelegiuite a francmasoneriei, si toti cei ce ii urmează in mândria si rătăcirea lor, să fie afurisiti si dati anatemei de către Tatăl, Fiul si Sfântul Duh. După moarte, ei nu vor avea parte de iertare si dezlegare. Suspinând si tremurând, precum Cain, vor fi ei asupra pământului. (Facere IV, 14). Pământul se va deschide si ii va inghiti ca pe Dathan si Aviron (Numeri XVI, 31-32). Urgia lui Dumnezeu va fi asupra capetelor lor, si partea lor cu Iuda vânzătorul. Ingerul Domnului ii va izgoni cu sabia de foc, si, până la sfârsitul vietii lor, nimic nu vor dobândi.Fie ca lucrările si mestesugurile lor să fie blestemate si să se inece intr-un nor de praf, ca o arie de treierat in miezul verii. Si toti cei ce vor stărui in răutatea lor vor avea parte de o atare răsplată. Dar toti cei ce vor iesi din mijlocul lor si se vor deosebi, si vor scuipa urâcioasa lor erezie, si se vor lepăda de blestemata lor mândrie, unii ca acestia vor primi plata zelotului Fineas; adică vor fi binecuvântati si iertati de către Tatăl, Fiul si Sfântul Duh, Treimea cea singură neamestecată si nedespărtită, Unul Dumnezeu in fiintă, si de către noi, smeritii Săi slujitori.” (Declaratia lui Ciprian, Arhiepiscopul Ciprului. Cipru, 2 februarie, 1815) |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Așadar vrei să fii sfânt. Slavă Domnului! Harul Duhului lucrează în tine.
Dar, precum bine știm, de cum adastă Duhul peste noi, iaca și vrășmașul! Unde vine lumina, iaca și umbra! Unde ghiocelul, iaca și buretele! Îndată ne îmboldește în rătăciri, cu meșteșugul lui, vicleanul meșter al răutății, sulemenitorul și îmbârligătorul cel dintâi. De la-nceput mult urâtorul de oameni... Păi bine, Daniel, așa ai făcut tu când erai mucos de țâță? Ai fugit înainte să mergi de-a bușilea? Ai scris ode înainte să buchisești liniuțe și bastonașe? Tu vrei să fii sfânt înainte de a fi om? Vrei să fii sfânt înainte de a fi mai întâi om român? Vrei să fii sfânt, înainte să fii om, român, creștin? Ce ușor ar fi așa... ce ușor... Și cât de nefiresc, de necreștin, cât de lipsit de măreție, cât de înșelător, cât de meschin, în fond, câtă micime. Iată însă firescul și sfințitorul drum: înainte de a fi sfânt, tu ești deja om, ești deja bărbat român, ești deja bărbat creștin. Duhul nu ne cere să des-ființăm omul, românul, creștinul care suntem. Ci, prin Harul Lui, în Sfânta Biserică, să le plinim. Or, e limpede că nu vom plini niciodată ceea ce am des-ființat în prealabil. Întrucât nu mai avem "obiect", nu mai avem "materie". Ce să sfințim, dacă în prealabil am des-ființat? Vrei să sfințești omul, familia, patria? Ai grijă, atunci, de ele! Nu le omorî mai întâi, nu ne îndemna și pe noi să venim sub masca "iubirii" tale, care e cealaltă față a urii și morții. Morții nu se sfințesc, se iartă, bre! Sfințirea, dacă vrei să lămurim asta, eu am înțeles că se face în contextul vieții, nu al morții. Prin pocăință, prin învățătură și slujire dreaptă, iar nu prin eresuri fanatice care invită la desființarea neamului, prin pasivitate pseudo-creștină. E o chestiune de ordine a priorităților. O ordine vitală, vitalizatoare: păstrăm ce-a pus Domnul în noi! Și în aceste condiții ale păstrării, avem tot timpul din lume să ne îndeletnicim, ca sfântă viețuire creștină, de spălare, de curăție, de metanoia, de îndreptare, de sfințire. Prin lacrimi de pocăință, prin dreaptă învățătură, prin fapte bune, prin har. AMIN+ P.S. Poziția ta îmi amintește de bietul Nietzsche. Și el credea că mai întâi trebuie să omoare și să moară, ca să trăiască. Speculat-au naziștii pata asta întunecată a lui și știm cu toții ce-a ieșit. Până și depre Dumnezeu, mintea lui rătăcită/înșelată (și ce minte genială a avut omul acesta, cel mai frumos dintre filosofi, cred eu) credea că "deja a murit". Și ai văzut ce-a pățit? Domnul a arătat, la final, că ... Nietzsche a murit. Ce crezi, cine a avut adevărul? Last edited by cezar_ioan; 21.06.2013 at 18:13:33. |
|