![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
„Se confundă egalitatea cu egalitarismul. Un cuplu heterosexual nu este un cuplu de homosexuali. Se sacrifică dreptul copiilor de a fi adoptați de către un tată și o mamă pentru a satisface dorințele egoiste ale adulților.”
În baza planurilor controversate de a legaliza căsătoriile între homosexuali, în Franța un proiect delege prevede că actul căsătoriei este unirea a doi oameni, de gen diferit sau de același gen. Dacă acesta va fi aprobat, cuvintele „mamă” și „tată” vor fi eliminate din codul civil al Franței, fiind înlocuite cu „părinți”. Astfel guvernul francez va putea deschide calea căsătoriilor între persoanele de același sex. Legea ar oferi, de asemenea, drepturi egale de adopție și cuplurilor homosexuale. Catolicii cer guvernului organizarea unui referendum Catolicii au fost scandalizați de acest fapt. Săptămâna trecută, primatul Bisericii catolice franceze, cardinalul Philippe Barbarin a atras atenția asupra căsătoriilor dintre homosexuali. El a precizat că ele ar putea conduce la legalizarea incestului și poligamiei și la anunțarea unei descompuneri complete a societății. „Ulterior, ei vor dori să creeze cupluri cu trei sau patru membri și după aceasta, într-o zi, tabu-ul incestului nu va mai exista”, a mai arătat cardinalul francez. A fost publicată și o „Rugăciune pentru Franța” care spune: „Copiii nu ar trebui să fie subjugați dorințelor și conflictelor adulților, ci să poată beneficia pe deplin de dragostea mamei și a tatălui lor”. Papa Benedict al XVI-lea a invitat 30 de episcopi francezi din Italia, îndemnându-i să lupte împotriva noii legi, pe care o consideră „o adevărată provocare pe care trebuie să ne-o asumăm”. Familia, care este fundamentul vieții sociale este amenințată în multe locuri de o idee a naturii umane care s-a dovedit a fi incorectă. Episcopul Dominique Rey a cerut guvernului francez să organizeze un referendum cu privire la căsătoriile între homosexuali deoarece o majoritate a populației este de acord cu perspectiva tradițională a căsătoriei. Christiane Taubira : „căsătoria pentru toți răspunde unei cerințe de egalitate” Ministrul Justiției din această țară, Christiane Taubira a declarat pentru cotidianul francez La Croix: „Căsătoria este într-adevăr o instituție veche, care deține un loc foarte special în codul civil francez. Aceasta este un act juridic solemn creat pentru a structura societatea. Reformarea căsătoriei prin acceptarea cuplurilor de același sex creează într-adevăr o dezbatere. Dar, după cum știm, reformele emoționante privind căsătoria sunt concepute întotdeauna într-o atmosferă pasională. Cine crede că un cuplu heterosexual va crește și educa un copil mai bine decât un cuplu homosexual, că vor garanta cele mai bune condiții pentru dezvoltarea copilului?”. Ea a mai precizat că și atunci când a fost introdus divorțul (1884), el a provocat dezbateri extrem de violente și intense: exista deja o confruntare filosofică și antropologică evidentă între cei care aveau o percepție mai mult religioasă asupra căsătoriei și cei care, sub influența iluminismului, aveau o percepție mai mult laică. „Suntem destul de conștienți de toate dimensiunile filosofice și antropologice din jurul căsătoriei. Dar noi estimăm că ele nu pot lovi cerința de egalitate pe care noi, prin acest proiect de lege, o satisfacem”, a menționat ministrul francez al Justiției. „Codul civil se aplică inclusiv primarilor” Ce opțiuni au însă primarii francezi care vor refuza să oficieze căsătorii între homosexuali? Potrivit ministrului, ei sunt funcționari publici care reprezintă statul atunci când oficiază o căsătorie, așadar e o misiune de care trebuie să fie foarte mândri. „Suntem într-un stat de drept, codul civil va fi modificat, iar acesta se aplică tuturor, inclusiv primarilor. În prezent lucrez cu Asociația primarilor din Franța. Vom sistematiza datele de contact astfel încât primarii să fie strâns asociați în activitatea de gândire și elaborare a proiectului de lege. Am început deja să consultăm numeroși actori ai societății: personalități, asociații favorabile și ostile căsătoriei pentru toți, instituțiile, reprezentanții cultelor etc. Pot să vă spun că aceste întruniri se desfășoară în spiritul unei mari sincerități și ascultări reciproce”, a mai adăugat aceasta. Proiectul de lege va extinde dispozițiile actuale ale căsătoriei și asupra persoanelor de același sex, și prin filiație și rudenie. Adopția pentru cuplurile de homosexuali din Franța va debuta într-un cadru identic celui în vigoare. Aceștia vor putea, la fel ca și ceilalți, să adopte în mod individual sau în comun. Astfel, persoanele homosexuale care doresc să devină „părintele” unui copil vor putea accesa procedura de adopție în aceleași condiții ca și heterosexualii. Proiectul de lege nu echivalează „prezumția de paternitate” care există astăzi în rândul cuplurilor căsătorite. „Pentru a adopta un copil, condițiile sunt stricte, tocmai pentru a-i proteja drepturile”, mai afirmă aceasta. Doritorul trebuie să obțină mai întâi o licență eliberată de consiliul general care va efectua o anchetă. După acordarea acestei aprobări, judecătorul intervine pentru a permite sau nu adopția. Proiectul de lege nu prevede extinderea accesului la reproducerea asistată medical (procreearea pentru cuplurile de femei). În ceea ce privește mamele – surogat, ele nu vor fi legalizate, președintele republicii fiind foarte clar în aceasă privință pe tot parcursul campaniei sale. Președintele Franței, Franҫois Hollande s-a angajat în manifestul său să legalizeze căsătoriile între homosexuali. Proiectul de lege va fi prezentat consiliului de miniștri spre aprobare pe 31 octombrie a.c. „Unirea dintre homosexuali este orice altceva, înafară de căsătorie” În zona dedicată comentariilor a cotidianului La Croix, un cititor remarcă sărăcia de argumente a ministrului în favoarea căsătoriei între homosexuali și se întreabă pe baza căror studii antropologice și psihanalitice se bazează ideea pe care aceasta o vehiculează: „Cine poate spune că un cuplu heterosexual va crește un copil mai bine decât un cuplu homosexual, că îi va garanta condiții mai bune pentru dezvoltarea sa? Ce vrea să însemne o consultare cu societatea civilă franceză atunci când deciziile sunt deja luate? – se întreabă acesta. Un alt cititor remarcă existența egalității într-o căsătorie: un un bărbat, o femeie. „Este într-adevăr trist dacă se va ajunge până acolo. Se confundă egalitatea cu egalitarismul. Un cuplu heterosexual nu este un cuplu de homosexuali. Se sacrifică dreptul copiilor de a fi adoptați de către un tată și o mamă pentru a satisface dorințele egoiste ale adulților. Se hotărăște o lege fără o dezbatere rațională și calmă care poate să aibă loc în societate. Legea nu respectă libertatea de conștiință a primarilor din Franța, această situație e ca un dezastru pentru țara noastră”, apreciază o cititoare. Sunt consternată, dar, în fond, deloc surprinsă, deoarece actualul președinte al republicii anunțase această „evoluție”. Personal, găsesc acest lucru ca fiind absurd și împotriva naturii. Potrivit lui Rousseau, o căsătorie înseamnă un bărbat și o femeie, iar ei mai aleg ca pretext principiul egalității pentru căsătoria între doi bărbați sau două femei? Este un nonsens. Unirea dintre homosexuali este orice altceva, înafară de căsătorie”, concluzionează o altă cititoare a cotidianului francez La Croix. Surse: dailymail.co.uk, la-croix.com
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
"O dată cu zorii veacului 21, un nou holocaust își ascute colții. Este vorba de o mișcare criminală care urmărește eradicarea creștinismului din țările în care aceștia sunt minoritari, deși au trăit acolo de două milenii.
Am auzit de multe ori în societatea occidentală despre holocaustul iudaic din timpul celui de-al doilea război mondial, când milioane de evrei au fost uciși în lagăre de concentrare și ghetto-uri monstruoase pentru etnia și credința lor. Cultura Europei de Vest și a Americii au asimilat această tragedie a umanității și încearcă pe cât posibil să evite condițiile și pretextele unui asemenea genocid, urmărind și pedepsind extremiștii de dreapta, examinând atent grupările rasiste skin head și celebrând memoria celor uciși fără de vină în lagărele morții. Însă aproape nimeni nu vorbește despre holocaustul comunist, acolo unde zeci de milioane de oameni au fost uciși sistematic de mașinăria terorii staliniste. Comunismul este privit ca o curiozitate în vest, mulți italieni care au experiat extrema dreaptă a lui Mussolini chiar admiră idealurile comuniste, francezii au cochetat întotdeauna cu iluziile egalitariste. Toți cei care în timpul jumătății de veac de întuneric și teroare comunistă s-au dezvoltat relaxați tind să minimalizeze orbrobriul socialist și să uite în mod vinovat tragediile și morțile datorate comuniștilor. La sfârșitul veacului 20, comunismul și-a dat obșescul sfârșit în Europa. În înțelepciunea paradoxală a lui Dumnezeu, ciuma roșie a stigmatizat umanitatea, dar a umplut cerurile cu milioane de martiri. După exploziile sociale din anii 90, comunismul mai supraviețuiește rezidual și embrionar în subsolul mental colectiv, împovărat cu prea multă responsabilitate în democrație. Însă o dată cu zorii veacului 21, un nou holocaust își ascute colții. Este vorba de o mișcare criminală care urmărește eradicarea creștinismului din țările în care aceștia sunt minoritari, deși au trăit acolo de două milenii. Există planuri vaste de purificare religioasă a Africii, care să devină un continent musulman, așa cum Europa este unul creștin (sic). Asia geme de plânsul creștinillor uciși pentru credința lor. Unele țări musulmane în special au instaurat un regim insuportabil de persecuție religioasă anti-creștină, uneori pe față, alteori pe ascuns. În alte țări, mișcări extremiste, finanțate generos din fonduri oculte, întrețin o atmosferă de frică, teroare și moarte printre creștini. La fiecare 5 minute, un creștin moare pentru vina de a crede în Dumnezeul Treime. Legi strâmbe, precum legea blasfemiei, sunt folosite viclean pentru a intimida, expulza și ucide pe urmașii lui Hristos. În unele țări civilizate din Asia, a purta o Cruce la gât echivalează cu linșarea sau cu bătaia cruntă pe stradă. Bisericile creștine din Betania au sârmă ghimpată și geamuri cu plasă de fier. La Wadi el Natroun, în Egipt, creștinii mărturisitori sunt uciși de salafiți pe drumul către apă. În China, câteva zeci de milioane de creștini se roagă pe ascuns, de frica regimului comunist care și-a „hirotonit” o Biserică muncitorească de tip sindical, singura aprobată de tăvălugul morții roșii. 10 milioane de creștini copți nu au dreptul ca cea mai frumoasă mănăstire a lor să aibă indicatoare de drum. În Nigeria, în fiecare duminică, unul sau mai mulți teroriști Boko Haram detonează câte o bombă în fața Bisericilor. Irakul și-a pierdut jumătate din creștini de la începutul invaziei americane. SMS-urile cu Hristos sunt interzise în Pakistan. Și lista poate continua la nesfârșit. Ceea ce este îngrozitor este faptul că occidentul se face că nu aude gemetele a sute de milioane de creștini prigoniți pentru credința lor. Regimuri ateiste sau potrivnice lui Dumnezeu, o societate civilă debilitată de bunăstare, de silă și de păcat, interese economice uriașe bazate de transferul oceanului de petrol de sub nisipul arab în cerurile occidentale prin eșapamente și furnale, strategii politice de cucerire a rezervelor naturale, o poluare imensă imensă din partea Statelor Unite, și până la urmă lipsa de vocație jertfelnică a creștinilor majoritari din Europa, toate acestea contribuie la perpetuarea acestei tragedii uriașe. Avertizările palide ale Departamentului de Stat al Americii sunt invalidate de salutarea alegerilor „libere” din Egipt de către administrația Obama și de stimularea revoluțiilor Facebook în lumea arabă. Zeul banului a devenit mai puternic decât zecile de mii de morți al căror sânge strigă din pământ ca sângele lui Abel. Interesele financiare sunt mai de preț decât sutele de Biserici patrimoniu universal dărâmate de buldozerele extremiștilor. Liniștea prosperă, consumismul agresiv, labilitatea lăuntrică, secularizarea masivă, atomizarea de tip protestant, gustul croissant-ului proaspăt la all inclusive, sunt noile direcții ale umanității de tip post-modern. Holocaustul creștin poate fi oprit. Statele persecutoare de creștini pot fi avertizate sau chiar izolate de restul celorlalte. Un cuvânt rostit de un președinte inept într-o discuție amicală despre bani, mulți bani, poate salva viața a sute sau mii de oameni. În tot acest timp, occidentul se decreștinează din interior, obosit de plăcerile trupului, iar creștinii orientali se mută cu tot cu bisericile lor în ceruri. Activarea conștiinței publice a creștinilor și trezirea din somnolența majorității care anesteziasză simțul jertfei și al învierii sunt necesare astăzi mai mult decât oricând. Criza economică a occidentului derivă clar din degenerarea și decadența morală a oamenilor lui. Omul fără Dumnezeu și-a zidit raiul pe pământ și este neputincios să-l întrețină cu tot mai multe bunătăți, de vreme ce iadul interior al răutății sapă la rădăcinile umanității lui. Occidentalul e tot mai bogat și tot mai singur. Și pentru că bunăstarea creează dependență și cere mereu tot mai mult, omul s-a văzut lovit de o indigestie a valorilor materiale. Criza economică nu e altceva decât o supradoză cu materie după care urmează șocul durerii și al lipsei drogului."
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sfânta Scriptură a fost tradusă în sute de limbi de pe tot cuprinsul pământului. În octombrie, anul acesta, va fi tipărită prima Biblie integrală în limba cecenă.
Traducerea nu s-a făcut după versiunile ruse sau slavone, ci după originalul ebraic și grec, în colaborare cu Academia Rusă de Științe. 15 ani au fost necesari pentru o astfel de inițiativă laborioasă, care va fi imprimată în 2000 de exemplare. Este pentru prima oară când cecenii pot citi Biblia pe limba lor maternă și integrală. Pentru poporul cecen, este o sărbătoare a credinței și a culturii și semnul unei identități religioase și naționale.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Preafericitul Părinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, va sfinți sâmbătă, 29 septembrie 2012, un nou magazin al Serviciului Colportaj al Arhiepiscopiei Bucureștilor: „Galeriile Cuvântul Vieții”. Magazinul este situat la parterul Palatului Nifon din strada Calea Victoriei Nr. 28 colț cu Strada Doamnei nr. 1-3.
Amenajarea magazinului s-a făcut în ultimele trei luni, după cum ne informează TRINITAS TV. Serviciului Colportaj al Arhiepiscopiei Bucureștilor va avea astfel 12 magazine, pe lângă cele două depozite de aprovizionare și desfacere, din București și Ploiești.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Prin grija profesorilor Alexandrina Cernov și Ilie Luceac din Cernăuți, cu ajutorul Mănăstirii Putna, în data de 22 septembrie s-a slujit la Cernauca - Ucraina, fostă moșie a familiei Hurmuzachi, slujba Parastasului pentru Eudoxiu Hurmuzachi și familia sa. S-a marcat astfel deschiderea colocviului „Personalități bucovinene: Eudoxiu Hurmuzachi și epoca sa. Bicentenar Eudoxiu Hurmuzachi“. Au participat personalități ale vieții culturale din România și Cernăuți.
Eudoxiu Hurmuzachi, istoric și om politic român, alături familia sa au fost pomeniți sâmbătă, 22 septembrie 2012, printr-o slujbă de pomenire oficiată de arhim. Melchisedec Velnic, starețul Mănăstirii Putna, împreună cu alți trei preoți români și ucraineni. S-a marcat astfel deschiderea unui colocviu organizat de mai multe instituții: Editura „Alexandru cel Bun“ și Catedra de Filologie Română și Clasică de la Universitatea din Cernăuți, Consulatul General al României la Cernăuți, Institutul „Eudoxiu Hurmuzachi“, Universitatea București, Asociația Culturală Pro Basarabia și Bucovina. Prin grija organizatorilor, la crucile de la mormintele membrilor familiei Hurmuzachi au fost montate plăci noi, de marmură, purtând textul inscripțiilor originale, astăzi deteriorate. După rugăciune, părintele Melchisedec Velnic și domnul profesor Ilie Luceac au rostit câte un cuvânt de aducere-aminte. Cei prezenți, atât invitați, cât și credincioși ortodocși din satul Cernauca, au servit bucate tradiționale, pentru odihna sufletelor răposaților membri ai familiei Hurmuzachi. În continuare s-a vizitat Hotinul, vechea cetate moldovenească și fostul Palat mitropolitan din Cernăuți. În zilele de 23 și 24 septembrie, la Cernăuți, s-au desfășurat activitățile colocviului amintit. „Aici odihnește Eudoxiu Hurmuzachi. Liberatorul Bucovinei și marele istoric român“, aceste cuvinte au fost așezate în 1934, de către conducerea Liceului „Eudoxiu Hurmuzachi“ din Rădăuți, pe o cruce monumentală de la mormântul lui Eudoxiu Hurmuzachi, sintetizând cele două direcții în care el a adus o contribuție cu totul excepțională. Într-un frumos gest de continuitate și nepieritoare aducere-aminte, conducerea liceului a schimbat în anul 2006 vechea cruce de lemn, afectată de trecerea timpului, cu o alta asemănătoare care străjuiește mormintele astăzi, dar având aceeași inscripție plină de recunoștință. Eudoxiu Hurmuzachi a trăit, a muncit și s-a afirmat în perioada în care Bucovina s-a aflat sub stăpânire austriacă, fiind cea mai importantă personalitate a românilor de aici. În frământata luptă națională și confesională a românilor de aici, familia lui a jucat un rol de seamă. Astăzi se împlinesc 200 de ani de când s-a născut această personalitate marcantă a neamului românesc. Familia Hurmuzachi, exemplu de viețuire creștină și românească Eudoxiu Hurmuzachi se trăgea dintr-o veche familie de boieri având diverse dregătorii, slujitori credincioși ai Țării Moldovei. Familia a trecut în Bucovina în anul 1804, stabilindu-se la moșia Cernauca, la 15 km distanță de Cernăuți. Această vrednică familie a avut 12 copii, dintre care șapte au ajuns la maturitate. Atmosfera din sânul familiei se regăsește în memoriile oaspeților de la Cernauca. Petru Rușindilar a scris: „Astfel, Bucovina din leagănul întemeierii Principatului românesc Moldova, devine și locul de pregătire a unității național-statale a românilor. Planul unirii tuturor românilor era subiectul de predilecție al discuțiilor de la Cernauca și Cernăuți“. George Barițiu a consemnat următoarele: „Casa lui Doxachi Hurmuzachi era altarul naționalității și limbii noastre“. Toți cei cinci băieți și cele două fete ale familiei au fost crescuți în spirit creștin și național, virtuțile fiind așezate la temelia educației copiilor. Vorbind despre ei, Nicolae Iorga spunea: „Feciorii bunului boier Doxachi, atât de moldovean, de creștin, de gospodar“. În Testamentul publicat în ziarul „Telegraful Român“, bătrânul tată indică trei datorii pe care cei șapte frați trebuie să le aibă permanent în vedere, având să răspundă pentru ele în fața lui Dumnezeu, înaintea oamenilor și a urmașilor. Acestea erau iubirea de patrie, iubirea de limbă și iubirea de Dumnezeu. Pentru a nu se pierde în valul înstrăinării, românul trebuie să iubească patria, limba și Biserica. „Românească este țara aceasta în care trăim, câștigată și păstrată cu sângele străbunilor și înzestrată cu drepturi românești care n-au putut să apună, pentru că sunt o proprietate nepieritoare a ei. Limba română, sufletul naționalității noastre, pe care ne-au păstrat-o străbunii în timpul barbariei, chiar cu răpunerea vieții, a fost totdeauna și este adevărata limbă a acestei țări, nici un drept nu s-a aflat în puterea ca să o desființeze. Biserica țării noastre este Biserica Ortodoxă, odorul cel mai scump al sufletului nostru, care, cu toate că are drepturile cele mai frumoase, se află totuși în împrejurările de față amenințată de niște împrejurări nefavorabile și cere ajutorul fiilor săi ca să o apere“. Frații Hurmuzachi au scos primul ziar în limba română din teritoriul aflat sub stăpânire austriacă, intitulat „Bucovina“. Tot ei au determinat înființarea catedrei de limba română la Liceul german de stat din Cernăuți și l-au adus aici pe Aron Pumnul, ilustrul dascăl al lui Mihai Eminescu. Alături de viitorul mitropolit Silvestru Morariu Andrievici și de arhimandritul Miron Călinescu (care i-a predat religia la școală lui Mihai Eminescu), ei au făcut parte dintre membrii fondatori ai Societății pentru literatura și cultura română în Bucovina. (Monahul Timotei Tiron) Eudoxiu Hurmuzachi, repere biografice Eudoxiu Hurmuzachi s-a născut la 29 septembrie 1812, ca al doilea fiu al vornicului Doxachi și al soției sale, Ilinca, care i-au insuflat din copilărie credința ortodoxă și iubirea statornică de neam. După studiile gimnaziale la Cernăuți, pleacă împreună cu fratele său Constantin la Viena, unde studiază istoria și dreptul, dobândind și cunoștințe în domeniul politic. În activitatea sa, ajunge în capitala Imperiului Otoman, unde cercetează arhive și se familiarizează cu situația creștinilor de acolo. Întors la Viena, se înscrie la doctorat. În anul 1848, Eudoxiu se implică în mișcările revoluționare ale românilor. El face parte din alcătuitorii Memoriului românilor din Austria (Transilvania, Banat, Ungaria și Bucovina) în care se cerea înființarea în zonele locuite de români a unui Mare Ducat românesc asemenea altor părți ale Imperiului. Efortul românilor este răsplătit în 1849 prin stabilirea Ducatului Bucovinei, care însemna mai multă autonomie a românilor în cadrul Imperiului Austriac, prin dezlipirea de Galiția și limitarea eforturilor de deznaționalizare de după 1775, când Bucovina a fost alipită Austriei. În 1852 Eudoxiu Hurmuzachi se întoarce la Viena și lucrează în arhive, căutând informații privitoare la români. Cunoscător, pe lângă limba maternă, al limbilor germană, franceză, italiană, engleză, latină, polonă și greacă, el începe o călătorie de studii în diverse orașe europene, fiind sprijinit material de fratele său Constantin. În această călătorie va aduna circa 6.000 de documente istorice privitoare la români. În urma acestei munci asidue, sunt publicate 12 volume de documente. După o viață intensă, la 28 ianuarie/10 februarie 1874, în vârstă de 61 de ani, Eudoxiu Hurmuzachi trece la cele veșnice. El rămâne în memoria românilor ca un mare iubitor al poporului său, care n-a avut odihnă luptând pentru libertatea lui, pentru întărirea credinței și a limbii strămoșești. Curentul pe care l-a trezit în românii din Bucovina a pregătit conștiințele pentru Unirea din 1918, câștigându-și supranumele binemeritat de „liberatorul Bucovinei“. Sursa informatiei : doxologia
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Legislativul australian a votat în mod covârșitor pentru păstrarea definiției tradiționale a căsătoriei ca unirea între un bărbat și o femeie, votând împotriva unei inițaitive legislative care lărgea definiția și pentru cuplurile homosexuale.
Casa Reprezentanților a votat cu 98 de voturi față de 42 împotriva legalizării căsătoriilor homosexuale, a raportat Associated Press. „Ca și lideri creștini reprezentând diferite tradiții și biserici, ne unim pentru a afirma angajamentul nostru comun pentru a promova și proteja căsătoria” a spus Cardinalul George Pell de Sydney. Declarația liderilor creștini din Australia afirmă:„Onorăm iubirea unică între soț și soție, rolul vital al tatălui și mamei în viața copiilor și idealul tuturor copiilor de a cunoaște iubirea și rolul modelator al tatălui și al mamei”. sursa: christianpost.com
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Președintele iranian Mahmoud Ahmadinejad s-a adresat Adunării Generale a Națiunilor Unite, spunând că venirea a doua a lui Iisus Hristos este aproape. In învățătura musulmană, Mântuitorul Iisus Hristos va veni la sfârșitul lumii, dogmă preluată din religia creștină. Președintele iranian a spus: „Dumnezeu Atotputernicul ne-a promis un om al bunătății, un om care iubește oamenii și dreptatea absolută, un om care este ființa umană perfectă, numit Imamul Al Mahdi, care va veni împreună cu Iisus Hristos – Pacea să fie cu El”.
Conform credinței musulmanilor șiiți, urmată de Ahmadinejad, Iisus din Nazaret va veni din nou pe pământ, împreună cu imamul mai sus menționat, pentru a aduce dreptate pe pământ. El a adăugat: „Mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat încă o șansă să particip la această întâlnire. Ne-am adunat aici să lucrăm împreună, să creăm o viață mai bună pentru întreaga comunitatea umană și pentru națiunile noastre”. El a spus că creștinii, musulmanii, iudeii și budiștii nu au nicio problemă în a trăi împreună: „Ei trăiesc împreună în mod confortabil și într-o atmosferă de pace și unitate”. Ahmadinejad a spus însă că problemele curente și incidentele amare ale istoriei sunt datorate „managementului greșit” și „centrelor auto-proclamate de putere care s-au încredințat diavolului”. El a chemat liderii lumii să își pună încrederea în Dumnezeu și să apere drepturilor omului. Președintele a spus că opresiunea, imoralitatea, sărăcia și discriminarea se vor sfârși, pe când dreptatea, iubirea și compasiunea vor birui. sursa: http://www.christianpost.com
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| O hotararea noua publicata pe www.basilica.ro | mihailt | Generalitati | 6 | 14.01.2011 23:11:54 |
| Activitatile saptamanii la Centrul de Formare si Consiliere | fragmente | Stiri, actualitati, anunturi | 0 | 13.09.2010 10:25:35 |
| Centrul Academic International Eminescu ( 121 de ani in eternitate ) | cristiboss56 | Resurse ortodoxe on-line | 0 | 14.06.2010 18:59:31 |
| Am noutati: cred ca stiu cine e NOI | mq | Generalitati | 19 | 02.09.2009 14:54:01 |
| Noutati uimitoare la Altermedia!Tesla a fost roman!Parol! | mihailt | Generalitati | 3 | 21.05.2009 22:43:39 |
|
|