![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Înseamnă atunci că budiștii nu se mîntuiesc?
__________________
Să nu abați inima mea spre cuvinte de vicleșug, ca să-mi dezvinovățesc păcatele mele; Psalmul 140, 4 Ascultați Noul Testament ortodox online. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
S-ar parea ca nu botez, nu mantuire:
Ioan 3:3. Răspuns-a Iisus și i-a zis: Adevărat, adevărat zic ție: De nu se va naște cineva de sus, nu va putea să vadă împărăția lui Dumnezeu. Ioan 3:5. Iisus a răspuns: Adevărat, adevărat zic ție: De nu se va naște cineva din apă și din Duh, nu va putea să intre în împărăția lui Dumnezeu. Marcu 16:16. Cel ce va crede și se va boteza se va mântui; iar cel ce nu va crede se va osândi. Botezul e doar in crestinism. Botezul nu e in budism, hinduism, yoga, rei ki, tai ki, islam, iudaism,jainism, bahai, chiar si denominatiuni protestante nu au botezul precum armata salvarii. Toate aceste religii nu pot da mantuirea caci nu au botezul. Probleme au si copiii avortati nebotezati si copiii protestantilor morti nebotezati din cauza erorilor doctrinare. Last edited by spre_rasarit; 23.01.2012 at 13:12:35. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Sufletul se desparete de corp la moarte, unde merge el?
http://www.youtube.com/watch?v=AyBDs8JpEa8 DAca nu este botezat, adica toate religiile inafara de crestinism destinatia poate fi aici si de aceea a zis IIsus mergeti de botezati lumea, sa nu ajunga jos: http://www.youtube.com/watch?v=iv-VlJnDvuw Pentru cei botezati: http://www.youtube.com/watch?v=cxU3L...eature=related |
|
#4
|
||||
|
||||
|
"Impartasania" se produce cand Dumnezeu intra in noi,
Si este in noi mai mult decat suntem noi insine. Ritualul are putere doar atunci cand sufletul este curatit in virtuti (smerenie, pocainta, dor, dragoste, golire de sine). Dumnezeu nu se uita la confesiune, ci la curatia inimii, Se pogoara si aprinde sufletul cu mare putere.
__________________
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
"Și le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veți mânca trupul Fiului Omului și nu veți bea sângele Lui, nu veți avea viață în voi. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi. Trupul este adevărată mâncare și sângele Meu, adevărată băutură. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu rămâne întru Mine și Eu întru el. Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu și Eu viez pentru Tatăl, și cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine. Aceasta este pâinea care s-a pogorât din cer, nu precum au mâncat părinții voștri mana și au murit. Cel ce mănâncă această pâine va trăi în veac." Mănîncă budiștii Trupul Lui Hristos și beau ei Sîngele Lui?
__________________
Să nu abați inima mea spre cuvinte de vicleșug, ca să-mi dezvinovățesc păcatele mele; Psalmul 140, 4 Ascultați Noul Testament ortodox online. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Citat:
Astfel de persoane sunt pline de dragoste pentru toata faptura.
__________________
Last edited by florin.oltean75; 24.01.2012 at 19:49:06. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
http://www.razboiulnevazut.org/artic...gaki-din-Tibet
Odata a venit in Sfantul Munte si umbla pe la manastiri un tanar in varsta de saisprezece-saptesprezece ani, pe care il chema Gheorgaki. La varsta de trei ani fusese dus de parintii lui la o manastire budista din Tibet, inaintase mult in yoga si ajunsese un vrajitor desavarsit putand sa cheme pe oricare diavol voia. Purta centura neagra si stia foarte bine karate. Cu puterea satanei facea tot felul de demonstrafii care pricinuiau uimire. Lovea cu mana pietre mari si le sfarama ca pe niste nuci. Putea sa citeasca si carti inchise. Spargea alune in palma, arunca cojile, iar miezul ramanea lipit de mana. Niste monahi l-au adus pe Gheorgaki la "Panaguda", ca sa fie ajutat de Staret. Cand a ajuns acolo, l-a intrebat pe Staret ce puteri are si ce minuni poate face. Atunci Staret-ul i-a raspuns ca insusi nu are nici o putere si ca toata puterea este a lui Dumnezeu. Gheorgaki, vrand sa-si arate puterea, si-a concentrat privirea spre o piatra mare care era la distanta si a facut-o bucati. Atunci Staretul a facut semnul crucii pe o piatra mica si i-a spus sa o sparga si pe aceea. El s-a concentrat, si-a facut vrajile lui, dar nu a reusit sa o sparga. Vazand aceasta, a inceput sa tremure, iar puterile demonice pe care credea ca le stapanea, neputand sparge piatra, s-au intors impotriva lui si l-au aruncat cu putere in cealalta parte a raului. Staretul a mers si l-a gasit intr-o stare jalnica. Altadata, povestea Staretul, in timp ce discutam cu el, s-a ridicat deodata, mi-a prins mainile si mi le-a intors la spate. "Sa vina acum sa te scape Hagi-efendi, daca poate", mi-a spus. Am simtit aceasta ca pe o hula. Atunci mi-am tras putin mainile si l-am aruncat cat colo. Dupa aceea a sarit in sus si a vrut sa ma loveasca cu piciorul, dar piciorul lui s-a oprit langa fata mea, ca si cum ar fi intalnit o piedica nevazuta. M-a pazit Dumnezeu. In acea noapte l-am oprit si l-am pus sa doarma in chilia mea. Dar diavolii l-au luat si l-au tarat pana jos in parau, unde l-au batut pentru nereusita lui. Dimineata a venit intr-o stare jalnica, ranit, plin de spini si pamant si mi-a marturisit: "M-a batut satana pentru ca nu am putut sa te biruiesc"" Staretul l-a convins pe Gheorgaki sa-i aduca toate cartile lui de vrajitorie si le-a ars. Apoi l-a tinut putina vreme langa el si l-a ajutat cat timp acela a facut ascultare. Dupa aceea Staretul, interesandu-se sa afle daca Gheorgaki este botezat, a aflat chiar si biserica in care s-a savarsit botezul lui. Gheorgaki cutremurat de puterea si harul Staretului, voia sa devina monah, dar nu a putut. Staretul folosea cazul lui Gheorgaki ca sa arate cat de mare este inselarea celor ce cred ca toate religiile sunt egale, ca toate cred in acelasi Dumnezeu si ca nu exista nici o diferenta intre monahii tibetani si cei ortodocsi. Last edited by spre_rasarit; 27.01.2012 at 04:42:55. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Budismul si religiile estice sunt vrajitorie. Unele sunt si idolatrie avand zeitati care sunt ingeri cazuti.
Legea firii e nemaintuitoare. Legea lui Moise e nemantuitoare. Regele David a fost gasit in iad de IIsus. Sunt budistii mai buni ca Regele David? Profetul Ieremia si Isaia au fost gasiti in iad de IIsus. Sunt budistii mai buni ca ei? Dar ca Abraham care tot in iad era? Legea lui IIsus e mantuitoare si vedem pe peretii Bisericii ca IIsus scoate din iad pe Adam si Eva. Pai daca legea firii era mantuitoare de ce a trebuit sa vina IIsus? Si de ce IIsus se numeste salvator? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
53. Și le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veți mânca trupul Fiului Omului și nu veți bea sângele Lui, nu veți avea viață în voi.
54. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi. Multi traiesc dar nu vor avea viata in ei caci nu au luat Sfanta Impartasanie. Dupa ce iei Sfanta Impartasanie esti nemuritor. Sa fugiti de Protestantism caci s-ar parea ca a inlocuit Sfanta Impartasanie cu simboluri, vorbe, nimic. Ioan 6: 55. Trupul este adevărată mâncare și sângele Meu, adevărată băutură. 56. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu rămâne întru Mine și Eu întru el. Cine ia Sfanta Impartasanie , Dumnezeu ramane in el si daca moare impartasit, caci are pe Dumnezeu in el, dracii nu se apropie de el caci ei nu se pot apropia de Dumnezeu care este in el conform versului 56. De aceea se pun preoti la spitale, ca sa impartaseasca pe oameni.Inainte de operatie cheama preotul sa te impartaseasca. La fel cei in varsta sau in orice pericol. Copiii pana la 7 ani parca se pot impartasi fara spovedire . Intreaba preotul. Impartasirea aduce pe Dum,nezeu in opm, copil. Citat:
Last edited by spre_rasarit; 29.01.2012 at 04:02:08. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Citat:
Insa cei ce reusesc sa-i sesizeze puritatea ascunsa sub valul unei rationalitati pronuntate, au o sansa exceptionala sa se angajeze in practicile profunde ale acestei religii. Crestinismul este relativ usor de inteles si foarte eficace. Este atat de puternic, incat cei ce cred sincer sunt sfintiti doar spunand "Isuse ajuta-ma!" Aceasta este calitatea extraordinara a acestei religii (as sublinia insa cultul ortodox prin forta sa ritualica deosebita). Credinta simpla, curata si harnicia in cele duhovnicesti il face pe crestinul devotat, prin mila si dragostea Lui Dumnezeu, sa straluceasca cu lumina Lui Hristos. Insa nu este usor sa fii simplu. Unele firi sunt complicate si au nevoie de mai multe argumentari rationale ca sa fie impinse pe calea virtutii. In crestinism avem relativ putine referinte motivationale (dar suficiente pentru cei cu o credinta puternica): iad -rai, chin vesnic-viata vesnica, intuneric - lumina, scrasnirea dintilor - lumina neapropiata...si dihotomii in acest registru. Literatura budista este exhaustiva tratand si explicand intr-o paleta de rationamente (extinsa si foarte fina) in mod progresiv, treptele transformarii interioare de la incapacitatea de a ne bucura pana la perfectiunea dragostei. Fiecare virtute si non-virtute este tratata amanuntit, microscopic si identificate relatii de cauzalitate predictibile. Intalnim si in scrierile patristice expuneri similare ale sfintilor crestini dar care au in mod necesar un suport dogmatic.
__________________
|
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| sunt profund dezamagita | patricia2006 | Generalitati | 16 | 29.07.2012 02:25:37 |
| gandurile de dinaintea Impartasaniei | ana ana | Impartasania (Taina Euharistiei) | 34 | 21.12.2011 09:55:38 |
| Sensul vietii | andreicozia | Generalitati | 7 | 10.02.2011 17:06:23 |
| Taina sfintei impartasaniei | DAMIAN | Impartasania (Taina Euharistiei) | 4 | 18.12.2010 17:32:23 |
|
|