![]() |
![]() |
|
#361
|
||||
|
||||
![]()
Ramane ETERN atat timp cat omul persista in acest pacat
|
#362
|
|||
|
|||
![]()
Ai uitat să specifici sursa acestei informații.
|
#363
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#364
|
|||
|
|||
![]()
Iar când omul nu mai persistă... acest păcat se volatilizează, da? Adică dispare odată cu făptuitorul!
![]() |
#365
|
||||
|
||||
![]() Citat:
„Locuința morților de dedesubt se mișcă pentru tine, ca să te întâmpine la venirea ta. Pentru tine trezește umbrele, pe toate căpeteniile pământului; i-a ridicat de pe tronurile lor pe toți împărații pământului. Toți aceștia vor răspunde și vor zice...Cei care te vor vedea se vor uita țintă la tine, te vor privi zicând...” (Isaia 14:9-17) „Vei fi doborât la pământ și de acolo vei vorbi și din țărână ți se vor auzi vorbele. Glasul tău va ieși din pământ ca al unei năluci și din țărână îți vei șopti cuvintele.” (Isaia 29:4) „Atunci vitejii cei puternici vor vorbi în locuința morților…Faraon îi va vedea și se va mângâia pentru toată mulțimea lui…căci l-am lăsat să răspândească groaza în țara celor vii. De aceea Faraon și toată mulțimea lui se vor culca împreună cu cei netăiați împrejur, cu cei ce au murit uciși de sabie, zice Domnul Dumnezeu.”(Iezechiel 32:21-32). Dar adventistii se fac ca nu vad, ori interpreteaza eronat ca de obicei. Si in cartile Macabeilor este prevazut credinta evreilor intr-un suflet nemuritor: „Dar ei știau că aceia care mor pentru Dumnezeu trăiesc întru Dumnezeu ca și Avraam și Isac și Iacob și toți patriarhi.” (4Macabei 16:25) "Iar copiii lui Avraam, împreună cu biruitoarea lor mamă se află acuma (după ce mama și cei șapte fii ai ei au murit pedepsiți de Antiochos) adunați cu ceata strămoșilor ei care au primit sufletele curate și nemuritoare de la Dumnezeu.” (4Macabei 18:23) Josephus Flavius, istoricul iudeu care i-a cunoscut pe apostoli, scria în Discursul lui Josephus către greci, cu privire la Hades („Opere”, pag. 1902, ediția lui John Whiston): „Cât despre Hades, în care sunt reținute sufletele drepților și ale nedrepților, este necesar să vorbim acum despre el. Hadesul este un loc în lume... o regiune sub pământeană, în care lumina din această lume nu luminează... astfel că, în această regiune, nu poate fi lumină, ci trebuie să fie în ea întuneric veșnic! Această regiune este destinată ca loc de păstrare pentru suflete, în care îngerii sunt puși ca paznici pentru ei și le împart pedepse vremelnice potrivite cu comportamentul și purtarea fiecăruia. În această regiune este un loc anumit, deoparte, ca un lac de foc nestins, în care până acum nimeni n-a fost aruncat și care este pregătit pentru o zi mai dinainte hotărâtă de Dumnezeu, în care o sentință dreaptă va fi pronunțată asupra tuturor oamenilor. Când cei nedrepți și cei care au fost neascultători față de Dumnezeu și au dat slavă idolilor, ca unui Dumnezeu, vor fi condamnați la pedeapsa veșnică, cel drept va primi o împărăție ne-stricăcioasă, care niciodată nu va trece. Cei drepți, într-adevăr, sunt ținuți în Hades acum, dar nu în același loc în care sunt ținuți cei nelegiuiți. Căci există o singură coborâre în această regiune, o poartă la care noi credeam că stă un arhanghel cu o oștire prin care cei care trec sunt conduși în jos de îngerii numiți peste suflete. Dar nu toți merg pe aceeași cale, ci cei drepți sunt conduși spre dreapta, în imnuri cântate de îngerii numiți peste acel loc, spre o regiune a luminii, în care cei drepți au locuit de la începutul lumii. Aici ei nu sunt confruntați cu nevoi, ci se bucură veșnic de priveliștea lucrurilor bune pe care le văd și se veselesc în așteptarea acelor noi bucurii care vor fi deosebite pentru fiecare din ei, prețuind acele locuri care le întrec pe cele care le avem aici. Acolo nu există muncă grea, nici călduri arzătoare, nici frig pătrunzător și nu sunt acolo nici un fel de plante cu spini, ci numai fețele părinților și ale celor drepți, pe care ei le văd totdeauna surâzându-le în timp ce așteaptă acea odihnă și viață veșnică din ceruri, care urmează acestei regiuni. Acest loc noi îl numim ’Sânul lui Avraam’. Cât despre cei nelegiuiți, ei sunt trași cu forța în partea stângă de către îngeri numiți pentru pedepsire, ne-mai mergând de bunăvoie, ci ca prizonieri, duși înăuntru prin violență; la care sunt trimiși îngeri numiți peste ei ca să-i mustre și să-i arunce tot mai jos. Acum, acei îngeri care sunt puși peste aceste suflete le târăsc în vecinătatea iadului însuși. Acei care sunt aproape de el aud continuu zgomotul lui și stau întru totul chiar în aburul fierbinte; iar când privesc mai îndeaproape acest spectacol, ca un teribil și extrem de mare peisaj de foc, ei sunt cuprinși de o așteptare îngrozitoare a judecății viitoare și prin aceasta sunt pedepsiți. Dar mai mult, văzând locul părinților și al celor drepți, chiar prin aceasta ei sunt mai mult pedepsiți. Un haos adânc și mare este însă între ei, așa fel ca un om drept care are milă de ei să nu poată ajunge la ei, și nici unul nedrept, dacă ar fi destul de îndrăzneț și ar încerca acest lucru, să nu poată trece peste el.” |
#366
|
||||
|
||||
![]() Citat:
„Din scrierile iudaice rezultă că contemporanii Domnului Isus, credeau în ideea stării conștiente de după moarte. Conceptul lor despre sheol s-a adâncit față de unii scriitori ai V.T., astfel expresia „sânul lui Avraam” apare în literatura extrabiblică, și se afla atunci în tradiția curentă a poporului iudeu. Josephus Flavius afirma că „sânul lui Avraam” este locul fericit unde merg sfinții la moarte („Discurs asupra iadului”). În literatura iudaică apare precum că, sheolul era era compus din două camere (2Ezra 4:4; Înțelepciunea lui Solomon 3:1), una din camere fiind destinată drepților, iar cealaltă nelegiuiților (Midraș, asupra cărții lui Rut 1:1). Acolo cei răi sunt blestemați, biciuiți, chinuiți (Talmud Erubin 19a). Locuitorii unei camere pot fi văzuți și pot vorbi cu locuitorii celeilalte camere (Mirdaș asupra Ecleziastului 7:14). Când ajung în iad, drepți sunt întâmpinați de grupul îngerilor slujitori (Talmud Kethuboth 104a; 4Ezdra 7:85-87, 91-95), sunt primiți de Avraam, Isac și Iacob (4Macabei 13:17), și își primesc răsplata temporară în „sânul lui Avraam” (Talmud Kiddushin 72b); -chiar daca prietenul osutafaraunu nu vrea sa recunoasca asta. Doamne ajuta! |
#367
|
||||
|
||||
![]()
tocmai ti le-am trimis
|
#368
|
||||
|
||||
![]()
au inviat asa cum a inviat fiica lui Iair. Doamne ajuta
|
#369
|
|||
|
|||
![]()
Parcă am cerut referințe biblice, nu Sfânta Tradiție. Ba încă "Sf.Tradiție" evreiască! Ați ajuns să o respectați și pe aceea? Păi se poate?
![]() |
#370
|
|||
|
|||
![]()
Nu mă aburi! Ai spus că sufletele acelea le-a văzut în viitor. Dacă au înviat, înseamnă că erau moarte. Suflete nemuritoare moarte?
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre moarte si pomenirea mortilor | AnnaEnache | Intrebari utilizatori | 42 | 13.06.2012 09:43:28 |
SA VORBIM DESPRE URA,PEDEAPSA SI MOARTE. | bitza | Generalitati | 28 | 20.03.2011 02:05:27 |
Despre viata de dupa moarte | georgian_osa | Din Noul Testament | 30 | 14.03.2010 18:49:29 |
Marturii despre moarte | Iustin44 | Generalitati | 14 | 31.03.2009 23:59:56 |
despre randuielile de la moarte cuiva si parastase | mara2008 | Generalitati | 1 | 20.05.2008 15:07:31 |
|