![]() |
![]() |
|
#411
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ai mare dreptate....Unii refuza sa priceapa ca altii gandesc diferit...si incearca sa se impuna neelegant sub masca pretinsei iubiri, demagogice gesturi deturnand realul inteles al iubirii, care daca e reala "niciodata nu cade"....Si cramponandu-se de nimicuri lasa sa le scape esentialul..... |
#412
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() multa iubire |
#413
|
|||
|
|||
![]()
Eu cred ca ni se invartoseaza inima, ..
Suntem slabi si neputinciosi si lesne de indus in eruoare prin firea noastra, de cei ce se lupta sa nu apucam calea lui Dumnezeu.. si cred ca pe desupra suntem: surzi, orbi si muti in relatia cu Dumnezeu doar... Of Doamne pana cand voi fi o pacatoasa ?? |
#414
|
|||
|
|||
![]()
Caut păcătoși!De Curtis Pugh
Dacă citești aceste rânduri și te consideri o persoană bună, acestea nu sunt pentru tine. Fiindcă Isus a spus același lucru pe care eu îndrăznesc să îl scriu. El a spus: „Nu cei sănătoși au trebuință de doctor, ci cei bolnavi. Eu am venit să chem la pocăință nu pe cei neprihăniți, ci pe cei păcătoși” (Marcu 2:17). Bineînțeles că nimeni nu este cu adevărat neprihănit, dar ideea este următoarea: dacă te consideri drept, dacă te vezi o persoană bună, lucrarea lui Cristos nu prezintă interes pentru tine. El a venit să cheme la pocăință pe păcătoși, nu pe oamenii buni. Dacă citești aceste rânduri și crezi că ritualurile tale religioase și faptele tale bune sunt pe placul lui Dumnezeu. Scriu aceasta pe baza a ceea ce Pavel a scris în Efeseni 2:8, 9. El a scris: „Căci prin har ați fost mântuiți, prin credință.Și aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.” Tu poți continua să crezi că religia ta, celebrarea sărbătorilor religioase, activitățile bisericești, faptele tale bune, calitatea de vecin bun sau donarea de bani pentru cauze bune. Dar a face astfel înseamnă a gândi contrar Cuvântului descoperit al lui Dumnezeu. Autorul este conștient că opinia generală a lumii este aceea că Cerul se câștigă croindu-ți singur calea într-acolo, în special fiind religios și „Creștin”, într-un anumit sens al cuvântului. Dar majoritatea omenirii se află pe calea religioasă cea largă ce duce spre pierzare, după cum a spus Isus în Matei 7:13, 14: „Intrați pe poarta cea strâmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, și mulți sunt cei ce intră pe ea. Dar strâmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viață, și puțini sunt cei ce o află.” Deseori ne gândim la „calea cea largă” ca fiind calea beției și desfrânării, dar aceasta este în contrast cu calea mântuirii prin har, și include cu siguranță calea religioasă „largă” sau populară – calea mântuirii prin fapte, așa de populară în întreaga lume.Este un fapt incontestabil acela că fiecare religie din lume, exceptând creștinismul biblic, învață că o persoană este mântuită datorită faptelor sale bune – mai ales a ritualurilor religioase. Un grup spune că trebuie să te abții de la anumite alimente, să te rogi de cinci ori pe zi și să faci pelerinaje în anumite locuri sfinte. Un altul afirmă că trebuie să te îmbăiezi într-un anumit râu sacru. Chiar și anumite grupuri „creștine” învață în principiu la fel. Un grup afirmă că trebuie să fii botezat, să frecventezi constant serviciile bisericii, să participi la Cina Domnului în fiecare duminică și să perseverezi în fapte bune. Alții spun să trăiești condus de conștiință, să ții „regula de aur”,1 să fi sincer, și, făcând aceste fapte, vei ajunge într-un sfârșit în ceruri. Toate aceste religii învață în principiu același lucru, fie ele păgâne sau „creștine”: toate învață că faptele bune îți vor câștiga favorul lui Dumnezeu. Dar Biblia, Cuvântul lui Dumnezeu, încă spune că mântuirea nu este „prin fapte”, iar aceasta rămâne adevărat. Biblia nu spune nici că mântuirea este parte fapte și parte har, fiindcă aceasta este o imposibilitate. Faptele și harul nu pot fi amestecate, așa cum afirmă Pavel în ce privește alegerea, în Romani 11 ![]() Pot îndemna asemenea păcătoși să se încreadă în Cristos și în lucrarea Sa desăvârșită de pe Calvar! Le pot spune că Cristos a plătit datoria pe care păcatele au adus-o poporului Său. Le pot spune că doar Cristos îi aduce în locul din care se văd drept păcătoși neajutorați și deznădăjduiți, pentru a vedea astfel nevoia lor de Cristos. Și le pot spune ce a spus Isus, „Tot ce-Mi dă Tatăl, va ajunge la Mine; și pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni afară” (Ioan 6:37). Pe baza lucrării desăvârșite a lui Cristos, și a promisiunilor Sale, îi pot îndemna pe acești păcătoși să vină la Cristos, știind că El nu respinge nici pe cel mai mare păcătos.Păcătoșii ce au simțit greutatea atât a naturii păcătoase cât și a actelor păcatului sunt asemeni lui Pavel, care a scris: „O, adevărat și cu totul vrednic de primit este cuvântul, care zice: ,Cristos Iisus a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoși’, dintre care cel dintâi sunt eu” (1 Timotei 1:15). Pavel, deși era un om moral și drept, s-a considerat a fi cel mai mare dintre păcătoși! Dumnezeu a început o lucrare bună în el (Filipeni 1:6) și Pavel insista că Cristos a venit în lume să mântuiască pe păcătoși – chiar și pe cel mai mare dintre ei! „Vă fac cunoscut, fraților Evanghelia, pe care v-am propovăduit-o, pe care ați primit-o, în care ați rămas, și prin care sunteți mântuiți, dacă o țineți așa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba ați crezut. V-am învățat înainte de toate, așa cum am primit și eu: că Cristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi; că a fost îngropat și a înviat a treia zi, după Scripturi” (1 Corinteni 15:1-3). Last edited by Marilena B; 03.08.2011 at 18:42:58. |
#415
|
||||
|
||||
![]() Citat:
<< Doamne , Dumnezeul nostru , bucuria noastra , daruieste-ne noua sa ne bucuram de milstivirea Ta ! Amin!+ >>
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
#416
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"12. Aici este răbdarea sfinților, care păzesc poruncile lui Dumnezeu și credința lui Iisus. 13. Și am auzit un glas din cer, zicând: Scrie: Fericiți cei morți, cei ce acum mor întru Domnul! Da, grăiește Duhul, odihnească-se de ostenelile lor, căci faptele lor vin cu ei," Apoc. Cap. 14 "7. Să ne bucurăm și să ne veselim și să-I dăm slavă, căci a venit nunta Mielului și mireasa Lui s-a pregătit, 8. Și i s-a dat ei să se înveșmânteze cu vison curat, luminos, căci visonul sunt faptele cele drepte ale sfinților." Apoc. Cap. 19 "12. Și am văzut pe morți, pe cei mari și pe cei mici, stând înaintea tronului și cărțile au fost deschise; și o altă carte a fost deschisă, care este cartea vieții; și morții au fost judecați din cele scrise în cărți, potrivit cu faptele lor. 13. Și marea a dat pe morții cei din ea și moartea și iadul au dat pe morții lor, și judecați au fost, fiecare după faptele sale." Apoc. Cap.20 "4. Dar Dumnezeu, bogat fiind în milă, pentru multa Sa iubire cu care ne-a iubit, 5. Pe noi cei ce eram morți prin greșealele noastre, ne-a făcut vii împreună cu Hristos - prin har sunteți mântuiți! - 6. Și împreună cu El ne-a sculat și împreună ne-a așezat întru ceruri, în Hristos Iisus, 7. Ca să arate în veacurile viitoare covârșitoarea bogăție a harului Său, prin bunătatea ce a avut către noi întru Hristos Iisus. 8. Căci în har sunteți mântuiți, prin credință, și aceasta nu e de la voi: este darul lui Dumnezeu; 9. Nu din fapte, ca să nu se laude nimeni. 10. Pentru că a Lui făptură suntem, zidiți în Hristos Iisus spre fapte bune, pe care Dumnezeu le-a gătit mai înainte, ca să umblăm întru ele." Efes. Cap.2 Aici e cuvine sa stam un pic sa analizam. De ce? Pentru ca acest pastor baptist Curtis Pugh tocmai de versetul 9 din aceasta epistola se leaga pentru a ataca credinta ortodoxa , negand importanta faptelor in mantuire. Cum spune versetul 9: nu din fapte, ca sa nu se laude nimeni si apoi versetul 10 spune clar: ziditi in Hristos spre fapte bune ca sa umblam intru ele? deci sa umblam in fapte bune sau sa nu umblam pentru a fi mantuiti? Aici este o interpretare gresita pe care acest pastor o manipuleaza. Pentru ca daca citim primele 9 versete vedem clar ca se refera la botezul crestinului, spunand ca suntem mantuiti prin har, stiut fiind ca fara harului Dului Sfant din taina Botezului mantuirea nu exista si de aceea si spune nu prin fapte, adica, degeaba facem fapte daca nu suntem botezati. "7. Slujind cu bunăvoință, ca și Domnului și nu ca oamenilor, 8. Știind fiecare, fie rob, fie de sine stăpân, că faptele bune pe care le va face, pe acelea le va lua ca plată de la Domnul." Efes. Cap.6 "23. Să ținem mărturisirea nădejdii cu neclintire, pentru că credincios este Cel ce a făgăduit, 24. Și să luăm seama unul altuia, ca să ne îndemnăm la dragoste și la fapte bune, 25. Fără să părăsim Biserica noastră, precum le este obiceiul unora, ci îndemnători făcându-ne, cu atât mai mult, cu cât vedeți că se apropie ziua aceea." Evrei Cap.10 "14. Ce folos, frații mei, dacă zice cineva că are credință, iar fapte nu are? Oare credința poate să-l mântuiască? 15. Dacă un frate sau o soră sunt goi și lipsiți de hrana cea de toate zilele, 16. Și cineva dintre voi le-ar zice: Mergeți în pace! Încălziți-vă și vă săturați, dar nu le dați cele trebuincioase trupului, care ar fi folosul? 17. Așa și cu credința: dacă nu are fapte, e moartă în ea însăși. 18. Dar va zice cineva: Tu ai credință, iar eu am fapte; arată-mi credința ta fără fapte și eu îți voi arăta, din faptele mele, credința mea. 19. Tu crezi că unul este Dumnezeu? Bine faci; dar și demonii cred și se cutremură. 20. Vrei însă să înțelegi, omule nesocotit, că credința fără de fapte moartă este? 21. Avraam, părintele nostru, au nu din fapte s-a îndreptat, când a pus pe Isaac, fiul său, pe jertfelnic? 22. Vezi că, credința lucra împreună cu faptele lui și din fapte credința s-a desăvârșit? 23. Și s-a împlinit Scriptura care zice: "Și a crezut Avraam lui Dumnezeu și i s-a socotit lui ca dreptate" și "a fost numit prieten al lui Dumnezeu". 24. Vedeți dar că din fapte este îndreptat omul, iar nu numai din credință. 25. La fel și Rahav, desfrânata, au nu din fapte s-a îndreptat când a primit pe cei trimiși și i-a scos afară, pe altă cale? 26. Căci precum trupul fără suflet mort este, astfel și credința fără de fapte, moartă este." Iacov Cap.2 nu degeaba Cuvantul lui Dumnezeu ne indeamna sa cercetam de unde vine duhul. Ca nu toti cei ce spun Doamne Doamne vor intra in Imparatia cerurilor. Deci sa ramanem ortodocsi pana la capat, indestulandu-ne din izvorul nesecat al Scripturii si al invataturilor Sfintilor nostri parinti fara sa ne mai lasam inselati de cuvantul sclipitor al vreunui pastor baptist, penticostal sau mai stiu eu ce pentru ca stiut este ca cel necurat chiar inger de lumina se va face pentru inselarea noastra. Dumnezeu sa ne ajute sa stam treji, cu discernamant ca zilele acestea ce le traim sunt pline de incercari.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#417
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Exista o situatie biblica numita ,,antinomie".Adica o contradictie aparenta,care in plan teologic nu este reala.Este o incompatibilitate aparenta atunci cand o pereche de principii coexista,aparent ireconciliabile, dar ambele sunt incontestabile.Exista motive teminice sa le crezi pe ambele,fiecare se bazeaza pe dovezi clare si solide dar parca ramine un mister cum sa le imbini.Doua exemple concrete,mult discutate. A). Raportul credinta-fapte: 1.Apostolul Pavel: ,,Caci in har sunteti mantuiti, prin credinta, si aceasta nu e de la voi: este darul lui Dumnezeu;Nu din fapte, ca sa nu se laude nimeni.".Apostolul Iacov: ,,Fratii mei, ce-i foloseste cuiva sa spuna ca are credinta, daca n-are fapte? Poate oare credinta aceasta sa-l mantuiasca?" B). Raportul suveranitate divina-responsabilitate umana: 1.Dumnezeu controleaza totul: ,,In El am fost facuti si mostenitori, fiind randuiti mai dinainte, dupa hotararea Aceluia care face toate dupa sfatul voii Sale"(Efeseni 1:11). 2.Cu toate acestea EL il considera pe om responsabil pentru alegerile facute:,,Dar, cu impietrirea inimii tale, care nu vrea sa se pocaiasca, iti aduni o comoara de manie pentru ziua maniei si a aratarii dreptei judecati a lui Dumnezeu, care va rasplati fiecaruia dupa faptele lui."(Romani 2:5-6) Marea eroare,de-a lungul timpului,a fost exagerarea uneia dintre laturi in detrimentul celeilate.De aici a plecat si teoria ca Noul Testament contine mai multe doctrine teologice,unele ireconciliabile,ca Apostolul Pavel a schimbat crestinismul predicat de Hristos,etc.O astfel de situatie,ce ironie, a fost surprinsa chiar de Apostolul Pavel in Romani 9:18-19 cand spune ,,Astfel, El are mila de cine vrea, si impietreste pe cine vrea. Dar imi vei zice: "Atunci de ce mai baga vina? Caci cine poate sta impotriva voii Lui?". Ce este demn de remarcat este ca Apostolul nu incerca sa demonstreze care din variante este corecta,pentru ca ar fi cazut in tentatia de a critica intelepciunea divina si atunci da urmatoarea solutie: ,,Dar, mai degraba, cine esti tu, omule, ca sa raspunzi impotriva lui Dumnezeu?"(Romani 9:20).Este greu ca pacatos sa obiectezi impotriva cailor revelate ale lui Dumnezeu, si prin urmare el nu comenteaza justetea intrebarii ci critica spiritul ei,un spirit care ar fi accentuat o latura in detrimentul celeilalte.In loc sa rupe taina a preferat sa indrepte privirea interlocutorului spre sursa ei,ca sa inteleaga unde se uneste intelegerea.Nu trebuie sa fim surprinsi de asemenea situatii biblice,as mai avea multe exemple,un Dumnezeu pe care l-am intelege facil,pe deplin,a carui Revelatie de Sine nu ar contine nici o taina,ar fi un zeu dupa chipul omului,un dumnezeu imaginar si niciodata Dumnezeul descris in Cuvantul Sau despre care se spune: "Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul. Ci cat sunt de sus cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre si gandurile Mele fata de gandurile voastre."(Isaia 55:8-9). Sa revin pe scurt:daca accentuezi exclusiv latura credintei,atunci omul poate sa inteleaga ca este mantuit doar prin declaratie verbala chiar daca ramine un nenorocit in viata de zi cu zi.Complet gresit pentru ca s-ar anula atunci roada Duhului prin sfintire,si dupa roade ii veti cunoaste.Daca accentuezi prea mult latura faptelor atuncii unii ar putea intelege ca pot sa-l cumpere pe Dumnezeu,fiind zi de zi niste ticalosi dar periodic facand o donatie sau o alta fapta ca sa compenseze ticalosia.Apoi o iau de la capat,nu se schimba.Chiar imi vine-n minte cazul unui patron de fotbal autohton,om religios de felul lui,care doneaza si dracuie simultan si la foc automat.La fel si in acest caz,roada Duhului ramine un mister de neelucidat :) Exista un echilibru prezentat biblic dar deja am plictisit suficient,cu scuzele de rigore.Observ si in cazul domnului Pugh o inclinatie evidenta spre accentuarea unei laturi in detrimentul celeilalte.In alte parti am observat accentuarea celeilalte laturi.Odata un predicator a fost intrebat cum impaca aceste doua adevaruri.A raspuns ,,Nu am cum sa impac doi prieteni".In Biblie suveranitatea divina si responsabilitatea umana,credinta si faptele bune nu sunt dusmani,nu exista un razboi rece.Sunt impreuna.In practica s-a tinut odata o prelegere la Universitatea St Andrews pe acesta tema si la final toata lumea era impartita in doua tabere,ca de obicei.Apostolul Pavel cred ca surade cu tristete.. V-as ramin recunoscator daca imi veti lasa ce v-am cerut din Parintii Bisericii.Noi putem sa argumentam mult si bine,as dori sa vad parerea lor ca sa pot compara cu ce stiu eu din alte surse teologie.Va multumesc. Last edited by Scotland The Brave; 03.08.2011 at 22:57:29. |
#418
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sfintii parinti ne invata ca "Fiecare dintre noi trebuie sa stie ca toate faptele bune se infaptuiesc de Dumnezeu in cei credinciosi, deoarece " Dumnezeu este cel ce lucreaza " intru noi, atat ca sa voim, precum sa si savarsim faptele cele bune dupa a Lui bunavointa ( Filipeni 2, 13-15; II Corinteni 3, 5; 9, 8; Evrei 13, 20-21 ) ." Parintele Cleopa Tot Sfintii Parinti ne spun ca prin fapte bune se mentine credinta si ca cele mai mari fapte bune sunt rugaciunea si smerenia. Atunci cand ai smerenie harul lui Dumnezeu se revarsa. Calea spre mantuire ai gasit-o atunci, dar va trebui sa te nevoiesti pe ea. " Inima infranta si smerita Dumnezeu nu o va urgisi." Intru-cat majoritatea oamenilor se afla la inceput de drum, ba chiar stagneaza acolo, ei nu vad decat faptele milosteniei, ajutorarea aproapelui, fara sa vada si celelalta fapte, smerenia, rugaciunea. Dumnezeu ne vrea pe toti in rai, dar mantuirea depinde de ceea ce facem noi in aceasta viata. Astfel trebuie sa credem in Dumnezeu si apoi sa faptuim. "4. Dar Dumnezeu, bogat fiind în milă, pentru multa Sa iubire cu care ne-a iubit, 5. Pe noi cei ce eram morți prin greșealele noastre, ne-a făcut vii împreună cu Hristos - prin har sunteți mântuiți! - 6. Și împreună cu El ne-a sculat și împreună ne-a așezat întru ceruri, în Hristos Iisus, 7. Ca să arate în veacurile viitoare covârșitoarea bogăție a harului Său, prin bunătatea ce a avut către noi întru Hristos Iisus." Cum interpretati dvs aceste versete? Dumnezeu bogat in mila pentru multa sa iubire, pe noi cei ce eram morti prin pacatele noastre ne-a facut vii prin Hristos. - prin har sunteti mantuiti! Ce am dobandit noi prin Hristos? cum ne-a facut vii prin Hristos? sansa mantuirii , prin botezul cu Duhul Sfant, prin tainele sfinte ale bisericii, prin trupul si sangele Lui. E adevarat am spus botez, dar daca stam bine sa ne gandim de fapt era bine sa fii spus prin tainele sfinte ale bisericii ortodoxe. Fara cele 7 taine, nu putem sa ne mantuim.. Cele 7 taine inseamna bucuria harului asa cum spune apostolul: prin har suntem mantuiti. Prin Hristos suntem mantuiti. nu prin fapte, ca sa nu se laude nimeni, referindu-se ca fara har, fara Hristos, nu primim mantuirea si ca nimeni prin el insusi nu se va putea mantui. Pastorul baptist accentua ca nu faptele ne mantuie, iar eu am vrut sa atrag atentia crestinilor ortodocsi si nu numai, ca fara credinta si fapte bune in veci nu vom fi mantuiti. Apreciez foarte mult postarile dvs, intotdeauna un dialog cu dvs este foarte constructiv. Multe bucurii! Dumnezeu sa va ajute! PS. Am sa discut si cu duhovnicul meu legat de acest citat din cap. 2 al epistolei catre Efes.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
#419
|
|||
|
|||
![]()
Buna seara doamna
Cu privire la versetele invocate as spune ca interpretarea la care subscriu este una pur protestanta,diferita de a dvs.Diferentele deriva,fara a se limita la asta,din intelegerea notiunii de ,,har" in ortodoxism si protestantism, precum si din perceptia suveranitatii divine in teologia celor doua confesiuni.Nu insist din respect pentru tema topicului,nu opinia mea pe aceasta tema este necesara aici.Am citit recent un studiu extrem de amplu cu tema(titlul postat este tradus.Este mai lung in realitate dar am incercat sa-i surprind esenta) ,,Pavel Evreul" si care se referea la influentele iudaice din teologia Apostolului.Din pacate materialul este atat de amplu si de complex incat mi-ar trebui cel putin doua zile ca sa-l sintetizez si sa-l scriu.Si oricum nu pe acest topic l-as posta,din motivele aratate mai sus.Ce as dori sa precizez este ca in aceea analiza sunt abordate aspecte mai putin discutate despre teologia lui Pavel dar foarte interesante,inclusiv in legatura cu versetele invocate. Sa nu lungesc:va asigur ca bucuria dialogului este reciproca,sa nu ma uitati,va rog,cu opinia Parintilor Bisericii si poate,daca randuielile dvs va permit,sa-mi spuneti si care a fost opinia duhovnicului dvs.As fi extrem de interesat.Va multumesc si va doresc o seara minunata in Domnul. Last edited by Scotland The Brave; 04.08.2011 at 22:25:48. |
#420
|
||||
|
||||
![]()
Subiectul s-a mai discutat pe alte topicuri. Desigur, fără a se ajunge la un punct comun cu viziunea (neo)protestantă. Ce rost ar avea să mai insistăm și aici asupra acestui subiect ?
![]()
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc ! www.catehism.com http://regnabit.wordpress.com |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Marea inselaciune a sectei adventiste: "moartea pune capat constientei" | doctor_faustus | Secte si culte | 330 | 03.07.2013 18:09:58 |
Puterea de a o lua de la capat | Alexa12 | Generalitati | 4 | 17.12.2012 16:48:18 |
"Nu ramanem decat cu ceea ce daruim" | silverstar | Generalitati | 10 | 15.02.2012 12:12:40 |
Traian Băsescu: Nu rămânem fără electricitate ( Pana cand?) | hydro314 | Generalitati | 0 | 13.02.2012 20:40:11 |
|