![]() |
![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
![]()
Iisus spune ucenicilor ca va veni si li se va arata celor care implinesc Legea si poruncile. Iar un ucenic intreaba -De ce noua si nu lumii?
Credeti voi ca va veni si Se va arata celor care implinesc acestea? De ce intreb? fiindca este posibil sa fie legat de a doua Sa venire , cum anume va veni a doua oara? Ce anume vom vedea si ce anume va face Iisus ? In ce consta venirea Sa ca luceafarul diminetii si cum este venirea Sa ca o trimbita? Si ce legatura este intre venirea Sa si invierea mortilor? care inviere? invierea pentru Judecata sau invierea catre viata vesnica in urma Judecatii? Exista versete in VT care se refera la a doua Sa venire? De ce promitea Iisus ca va veni Imparatia lui Dumnezeu pe pamint daca ea venise deja? In ce sens venise deja? In Imparatie sufletele au trup? Cum adica inviere catre viata vesnica? adica vor fi facuti instant desavirsiti in caracterul nostru chiar daca nu am fost dinainte? De unde rezulta asta? |
#32
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Vreti sa-mi dati de lucru ca sa deviem de la subiectul invierii? La fel face si diavolul. Ne da de lucru, ne da fel si fel de forme de inchinare false, doar doar vom uita de fagaduintele Domnului Iisus Hristos. Versetele postate de dvs. (cele care nu au legatura cu subiectul discutie noastre) pot fi discutate pe alt topic. |
#33
|
|||
|
|||
![]() Citat:
1 Și pe când ieșea El din templu, unul dintre ucenicii Săi I-a zis: „Privește, Învățătorule, ce pietre!, ce zidiri!... a“. 2 Dar Iisus i-a zis: „Vezi tu aceste zidiri mărețe?: Piatră pe piatră nu va rămâne din ele, care să nu se risipească“. 3 Și șezând El pe Muntele Măslinilor, în fața templului, Petru, Iacob, Ioan și Andrei L-au întrebat numai ei între ei: 4 „Spune-ne când vor fi acestea? Și care va fi semnul când toate acestea va fi să se plinească?“ 5 Iar Iisus a început să le spună: „Luați aminte, să nu vă amăgească cineva. 6 Că mulți vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt!, și pe mulți îi vor amăgi. 7 Iar când veți auzi de războaie și de zvonuri de războaie, să nu vă tulburați, căci ele trebuie să fie; dar încă nu va fi sfârșitul. 8 Și neam peste neam se va ridica și împărăție peste împărăție; cutremure vor fi pe alocuri, și foamete și tulburări vor fi. Acestea sunt începutul durerilor nașterii b. 9 Luați seama la voi înșivă. Că din pricina Mea vă vor da în adunări și veți fi bătuți în sinagogi și veți sta înaintea conducătorilor și a împăraților, spre mărturie lor c. 10 Și trebuie ca mai întâi Evanghelia să se propovăduiască la toate neamurile. 11 Iar când vă vor duce să vă predea, nu vă îngrijiți dinainte ce veți vorbi, ci să vorbiți ceea ce vi se va da vouă în ceasul acela. Că nu voi sunteți cei ce veți vorbi, ci Duhul Sfânt. 12 Și frate pe frate va da la moarte, și tată pe fiu; și copiii se vor răzvrăti împotriva părinților și-i vor ucide. 13 Și de toți veți fi urâți din pricina numelui Meu; dar cel ce va răbda până la sfârșit, acela se va mântui. 14 Iar când veți vedea urâciunea pustiirii d, cea prezisă de profetul Daniel, stând unde nu se cuvine – cine citește, să înțeleagă – , atunci cei ce vor fi în Iudeea să fugă în munți; 15 și cel ce va fi pe acoperiș să nu se coboare, nici să intre să-și ia ceva din casa sa; 16 și cel ce va fi în țarină să nu se întoarcă îndărăt să-și ia haina. 17 Dar vai de cele ce vor fi însărcinate și de cele ce vor alăpta în zilele acelea! 18 Rugați-vă, dar, ca fuga voastră să nu fie iarna. 19 Că necaz va fi în zilele acelea, cum n'a mai fost până acum de la'nceputul zidirii pe care a zidit-o Dumnezeu, și nici nu va mai fi. 20 Și dacă Domnul n'ar fi scurtat zilele acelea, nici un trup n'ar mai scăpa; dar El a scurtat acele zile de dragul celor aleși, pe care El i-a ales. 21 Și dacă va zice atunci cineva: Iată, aici este Hristos!, sau: Iată, acolo!, să nu credeți. 22 Că se vor scula hristoși mincinoși și profeți mincinoși și vor face semne și minuni ca să-i ducă în rătăcire, de se poate, pe cei aleși. 23 Dar voi luați seama! Iată, pe toate vi le-am spus de mai'nainte. 24 Ci în acele zile, după necazul acela, soarele se va întuneca și luna nu-și va mai da lumina. 25 Și stelele vor cădea din cer și puterile cele din ceruri se vor clătina. 26 Și atunci Îl vor vedea pe Fiul Omului venind pe nori, cu putere multă și cu slavă. 27 Și atunci pe îngerii Săi îi va trimite și pe aleșii Săi îi va aduna din cele patru vânturi, de la marginea pământului până la marginea cerului. 28 Învățați de la smochin parabola: Când mlădița lui se face fragedă și înfrunzește, știți că vara e aproape. 29 Tot așa și voi, când le veți vedea pe acestea plinindu-se, să știți că El este aproape, lângă uși. 30 Adevăr vă grăiesc că neamul acesta nu va trece până ce toate acestea nu vor fi. 31 Cerul și pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece. 32 Iar despre ziua aceea și despre ceasul acela nimeni nu știe, nici îngerii din cer, nici Fiul, ci numai Tatăl. 33 Luați aminte, privegheați și vă rugați, că nu știți când va fi vremea aceea. 34 E ca un om care a plecat departe, și-a lăsat casa, a dat puterea pe mâna slugilor, fiecăruia lucrarea lui, iar portarului i-a poruncit să vegheze. |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Daniil capitolul 11
1 În vremea aceea se va ridica Mihail, marele voievod, cel ce stă [de veghe] asupra fiilor poporului tău; și va fi vreme de necaz, necaz cum n'a mai fost din vremea când s'a făcut neam pe pământ și până'n vremea de acum; în vremea aceea se va mântui poporul tău, și anume oricine va fi găsit scris în carte a. 2 Și mulți dintre cei ce dorm în țărâna pământului se vor trezi b: unii la viață veșnică, iar alții la ocară și rușine veșnică. 3 Și cei ce au cunoașterea c vor străluci ca lumina cerului d; iar din cei drepți e, mulțime, vor fi ca stelele în vecii vecilor. 4 Iar tu, Daniele, închide cuvintele și pecetluiește cartea până la vremea sfârșitului, f până ce mulți vor fi învățați și cunoașterea va spori». 5 Și eu, Daniel, am văzut; și, iată, alți doi stăteau; unul, dincoace de malul râului și altul, dincolo de malul râului. 6 Și unul i-a zis bărbatului înveșmântat în in, cel ce era deasupra apei râului: «Pe când va fi sfârșitul minunilor despre care ai grăit?» 7 Și l-am auzit pe bărbatul înveșmântat în in, cel ce era deasupra apei râului; și el și-a ridicat dreapta și stânga la cer și s'a jurat pe Cel ce în veac este viu: «În vreme și vremi și o jumătate de vreme g; când rămășițele poporului celui sfânt se vor aduna din risipire h, atunci pe toate le vor cunoaște. i» 8 Iar eu am auzit, dar n'am înțeles. Și am zis: Doamne, care va fi sfârșitul acestor lucruri? 9 Iar el a zis: «Vino, Daniele, căci închise și pecetluite sunt cuvintele până la vremea sfârșitului. 10 Mulți vor fi aleși și înălbiți și încercați prin foc și sfințiți; dar nelegiuiții vor face nelegiuiri, și nimeni dintre nelegiuiți nu va avea cunoașterea, dar cei înțelepți vor avea cunoașterea j. 11 Și de la vremea când va înceta jertfa cea necontenită, când se va așeza urâciunea pustirii: o mie două sute și nouăzeci de zile. 12 Fericit este cel ce așteaptă și ajunge la o mie trei sute și treizeci și cinci de zile k. 13 Tu însă du-te și te odihnește l, că încă mai sunt zile și ceasuri până la plinirea sfârșitului; și te vei odihni și te vei scula în ceea ce-i al tău m la sfârșitul zilelor»“. Daniil 9, 27: Și'ntr'o săptămână va încheia El legământ cu mulți c2; și la mijlocul săptămânii va înceta jertfa mea și prinosul d2; iar în sfântul locaș va fi urâciunea pustiirilor e2; și la sfârșitul vremii i se va pune capăt pustiirii f2»“. Daniil 11,31 Și seminții vor odrăsli din el și vor pângări sfântul locaș al tăriei și vor da la o parte jertfa de fiecare zi și vor face o urâciune pustie Toti Sfintii Parinti interpreteaza versetele Daniil 9,11, Daniil 11,31, Daniil 9, 27, Mc 13:14, Mt 24,15 astfel: atat timp cat pe Pamant se va savarsi Sf. Liturghie, Jertfa cea fara da sange(jertfa cea necontenita) raul(uraciunea pustiiri) nu va fi biruitor nu se va instala la loc de cinste(chiar in sfintele altare datorita apostaziei slujitorilor si a poporului). |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Desigur aceste versete sint cunoscute si se leaga in continut in privinta succesiunii evenimentelor cu profetiile din VT insa venirea si vederea venirii Lui pe norii cerului ("orice ochi Il va vedea") poate avea mai multe interpretari avind in vedere si unele versete tot din VT.
Un verset din VT spune ca "deodata" El intra in templu ca sa pregateasca calea lui Dumnezeu. Lucru care poate sugera un lucru in echipa -El cu Dumnezeu- asa cum a lucrat Ioan Botezatorul cu Iisus. Alte versete promit evreilor ca Sluga lui Dumnezeu se va aseza si ii va curati si ii va albi si apoi ei vor imparati -probabil nu doar ei, deasemenea altele spun ca evreii isi vor intoarce fata catre cel pe care L-au strapuns si se vor boci, vor plinge, va fi o plingere generala. Alt verset arata ca Dumnezeu ii spune sa stea "deoparte, pina cind Dumnezeu se va lupta cu dusmanii Lui." Alte versete arata ca nu doar Iisus va veni ci si Dumnezeu cu toti sfintii si atunci evreii in vremurile cind muntele Maslinilor se va crapa in doua vor fugi prin valea muntilor pina la locul unde Domnul va da mintuire precizind ca este o zi anume in timp de frig. Din cite am inteles capatul vaii muntilor este la poalele muntelui Sionului. Sion si Ierusalim amintite de alt verset care spune ca din ele vor iesi Legea si Cuvintul in acele zile -intr-un context eschatologic. Alt verset spune ca atunci Dumnezeu va fi Imparatul a tot pamintul si va fi un singur Domn si un singur Nume. -ceea ce sugereaza ca Dumnezeu este intrupat si recunoascut de tot pamintul intro singura religie pe tot pamintul. lucru care nu este exclus avind in vedere ca Dumnezeu vine sa adune "laolalta toate popoarele" si cind ele (cei care vor scapa cu viata) vor veni si se vor inchina din sabat in sabat si din luna noua in luna noua.(isaia 66) Prezenta lui Dumnezeu intrupat pe pamint (Cineva de pe tron,Tronul si Mielul din Cortul venit pe pamint sa locuiasca cu oamenii ca Nou Ierusalim insa cu autoritate cereasca) este sugerata si in Apocalipsa cu precizarea unui interval de 42 de luni in care neamurile vor calca in picioare "curtea exterioara data lor". Alt verset tot din VT spune clar "Eu sint cel care va vorbeste: Iata-Ma!" tot in contextul schatologic al evenimentelor care inca nu au avut loc. Prezenta lui Dumnezeu intrupat (Savaut rege in vremea urgiei) si chemarea Sa neasteptata alaturi de sfintii sai (Duhul si mireasa) poate fi motivul pornirii razboiului neamurilor impotriva Ierusalimului razboi religios parte mediatic parte militar- in realitate impotriva Sa. Poate fi motivul pustiirii locasului sfint si intreruperea ofrandei -pustiire venita conform Daniel din doua directii :imparatul din Grecia care era odata un regat mare neimpartit in 4 deasemenea si imparatul din Asiria -"oști trimise de el vor sta și vor pângări locașul sfânt și cetatea, iar jertfa de fiecare zi o var da de o parte și vor pune în loc urâciunea pustiirii. In acel moment razboiul tocmai incepe de aceea li se spune celor din Iudeea si din Ierusalim sa plece urgent in munti. Razboi in care Dumnezeu va avea de partea Sa 7 arhierei si 10 comandanti care pot fi 7 patriarhi si 10 comandanti de trupe militare cu armatele lor intre care si NATO (corabii din Kitim) si trupele militate ale tarii de la rasarit impotriva careia porneste imparatul din Asiria (Iran) cu toti din toate tarile care il urmeaza -egiptenii, etopienii, etc-lumea araba musulmana fanatica. La rasarit de Iran este tot citeva tari musulmane Afganistan si Pakistan dupa care este India, Tibet si China. Razboi care "va dura pina la urgie" "pina la sfirsit" -sfirsitul timpului inainte de urgia justitiara. Urgia fiind catastrofa planetara cu valul de fum care va acoperi cerul aproape 3 zile (de intuneric) incit Soarele se va intuneca si Luna se va face rosie -asa cum s-a mai intimplat local in cazul unor vulcani explodati care au aruncat in armosfera fum si pamint rosu. Asa incit urgia cu intunecarea respectiva este si ea semn al venirii lui Iisus- si oricine pretinde ca El este sau ca El ar fi undeva inainte de urgie nu are dreptate. Sau are dar nu va spune. Nici macar dupa urgie El nu va fi vestit in pustiu sau in case ci cel mult ca venind din cer -alt semn fiint crucea pe cer -deci poate veni si in avion in forma de cruce. Si nu vestit de oameni ci de catre Dumnezeu insusi care stie ziua. Acea zi -perioada este infricosatoare fiindca va avea loc dupa urgie inca o secerare justitiara insa daca la urgie ne vom ascunde in case impotriva fumului acid de data asta nu vom mai avea unde ne ascunde -unul va fi luat si altul lasat -populatia globului atita cit va fi ramas se va injumatati. Dar trebuie sa rabdam pina la sfirsit- sfirsitul Judecatii cind cel rau va fi legat , noi treimea ramasa astfel albiti si lamuriti cind va incepe in toata puterea cuvintului Imparatia lui Hristos -Imparatia sfintilor pe pamint din vremurile frumoase pormise- mii de ani. |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Asadar locasul sfint se refera la locasul din Ierusalim iar cetatea pustiinta fiind Ierusalimul atacat mlitar de popoarele din jur.
Slujitorii bisericii care vor abandona slujirea in locas pot fi proprietarii odoarelor din Biserica Sf. Mormint -odoare - patrimoniu care apartine preponderent Bisericii ortodoxe grecesti. Lucru care (pustiirea) va fi vazut si de locuitorii din Iudeea si din Ierusalim in zilele noastre prin intermediul transmisiilor stirilor Tv si radio. Asa cum iudeii trebuie sa se retraga din calea navalitorilor musulmani am putea presupune ca tot din acest motiv vor putea pustii preventiv si ortodocsii greci locasul sfint din Ierusalim luind cu ei odoarele si lasind locul gol sau abandonind totul in urma lor. Insa musulmanii nu au ceva nici cu ortodocsii nici cu evreii ci doar cu Ierusalimul , cu locasul si cu tara de la rasarit pina la care vor strabate citeva tari pe directia est dupa cum spune si Daniel. Posibil ca insusi Dumnezeu venit trupeste sa le spuna personal ortodocsilor greci sa ia cu ei odoarele caci El stie ce va urma. Posibil ca patriarhul ortodox grec sa fie unul din cei 7 arhierei de partea lui Dumnezeu. |
#37
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Amănunte pe topicul de profil: http://www.crestinortodox.ro/forum/s...964#post379964 Citat:
"În casa Tatălui Meu multe locașuri sunt. Iar de nu, v-aș fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Și dacă Mă voi duce și vă voi găti loc, iarăși voi veni și vă voi lua la Mine, ca să fiți și voi unde sunt Eu." (Ioan 14,2.3) Citat:
"30. Dar întorcându-ți Tu fața Ta, se vor tulbura; lua-vei duhul lor și se vor sfârși și în țărână se vor întoarce. 31. Trimite-vei duhul Tău și se vor zidi și vei înnoi fața pământului." (Psalm 103) Simplu, natural, biblic! Fără călătorii prin alte sfere, fără Purgatorii, fără "suflete" plutind în jurul casei ori aiurea. Bineînțeles că cred, doar sunt creștin. Dar cred că viața veșnică ne este dată așa cum spune Biblia la înviere. Căci moartea este moarte iar învierea este în-viere. Conform Bibliei, limbii române și logicii. |
#38
|
|||
|
|||
![]()
(Faptul ca exista dezomformari despre credintele celorlalti inseamna ca exista campanii mincinoase ori intentionate ori din lispsa de cunoastere temeinica- campanii in care din incredintare oamenii cad prada devenind la rindul lor raspindaci fara voie.)
Referitor la aparitia trup in acel verset -nu este singura greseala de traducere (insa nu schimba sensul propozitiei) Un alt exemplu de traducere diferita este versetul Ezechiel 20:33-cei care au linkuri catre mai multe versiuni biblice ii rog sa ne posteze citeva exemple. Faptul ca Iisus ii linisteste in privinta plecarii Lui cu promisiunea ca se duce sa le pregateasca un loc suna a povestea cu barza care aduce copilul pentru ca Imparatia nu este un loc ci este o stare -Imparatia este in noi -in noi trebuie realizat acel locas prin desavirsirea caracterului. Acolo unde este Iisus este starea desavisrita. Acolo trebuie sa ajungem si noi. Iisus este calea si poarta cea ingusta pentru ca este modelul ,arhetipul desavisririi noastre. El si dumnezeirea se afla in noi doar in msura cizelarii ,desavirsirii caracterului nostru. Din versetele cu invierea si schimbarea fetei pamintului se intelege ca de fapt inviem tot pe pamint traind ca oameni insa intro lume schimbata. Spui frate ca asteptam venirea Sa si (daca sintem morti) ne inviaza , dar daca sintem vii si nu am murit inca? |
#39
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"După aceea, noi cei vii, care vom fi rămas, vom fi răpiți, împreună cu ei, în nori, ca să întâmpinăm pe Domnul în văzduh, și așa pururea vom fi cu Domnul." (1 Tes.4,17) |
#40
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Apostolul Pavel a fost decapitat la finalul lucrarii sale pe acest pamint in numele Domnului.Unul din locurile unde se spune ca s-ar fi intimplat asta este Tre Fontane.Am inteles ca exista o legenda care spune ca dupa ce sabia calaului a cazut capul apostolului s-a rostogolit de 3 ori,din fiecare loc unde a cazut tisnaind un izvor de apa.Citind aceste lucruri mi-am adus aminte de un verset din Evanghelia dupa Ioan: ,,Dar oricui va bea din apa pe care i-o voi da Eu, in veac nu-i va fi sete; ba inca, apa pe care i-o voi da Eu se va preface in el intr-un izvor de apa care va tasni in viata vesnica." (Ioan 4:14) Moartea a fost inghitita de biruinta.Unde iti este biruinta, moarte? Unde iti este boldul, moarte? |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
"Nu mancarurile sunt rele, ci lacomia pantecelui" | cristiboss56 | Din Vechiul Testament | 55 | 08.08.2013 14:11:31 |
Care sunt "gaurile" stiintei? | Bast-et | Teologie si Stiinta | 28 | 19.09.2010 10:30:28 |
Am nevoie de "putin" ajutor ! - Va rog nu treceti "peste" - Nu am liniste de o luna! | valentinalogo | Preotul | 28 | 06.06.2010 07:26:42 |
"Viata in Hristos" de Sfantul Cabasila a aparut la EIBMBOR | mihailt | Stiri, actualitati, anunturi | 0 | 02.04.2009 00:19:20 |
"Este religia o parte importanta din viata ta de zi cu zi ? " | cristiboss56 | Generalitati | 22 | 15.02.2009 23:49:08 |
|