Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Biserica Romano-Catolica
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 26.06.2011, 09:38:08
Mihai36 Mihai36 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.09.2008
Locație: Constanta
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 1.090
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru Mihai36
Implicit

Asadar dupa cum spunea Iisus accederea in Imparatia lui Dumnezeu nu se poate fara desavirsire (cu nici un chip), lucru care este urmarit si uneori obtinut de catre calugari in special.
Iar desavirsirea nu vine decit in timpul vietii si nu in locuinta mortilor.
Dar ce se intimpla cu cei care la moarte mai aveau un pas pina la desavirsire?
Iisus spunea ca intre ei este cineva care chiar de ar veni Judecata nu va gusta din moarte -adica nu va ajunge in locuinta mortilor. ceea ce inseamn ca la moartea trupului va merge direct in Imparatia divina logic findca este desavirsit sau ca rpobabil de acolo a si venit. Cum espre Ioan botezatorul afirmase deja ca este din imparatie atunci probabil se refera la altcineva -cel mai probabil la Fecioara.
Apocalipsa arata ca la Judecata oameni sint impartiti in trei catergorii , pacatosi nenazuitori merg in iad, nazuitorii nedesavirsiti vor invia abia peste miile de ani iar restul invie mai repede.
Asadar invierea este necesara ca sa traim iar inca una sau poate mai multe vieti atitea cite este nevoie ca sa ajungem la desavirsirea ceruta totodata si pentru ca in acest fel promisiunea scaparii de la moasrtea spirituala obtinuta prin botez sa poata fi implinita.

Mohammed a spus inca doua lucruri, a cerut musulmanilor sa converteasca intreaga lume pina la Judecata si deasemenea a promis ca va veni in afara lui Iisus inca un mare trimis divin "Cel Calauzit" Mahdi -immamul ascuns cum il numsc altii si care va avea toate puterile lui Allah si despre a dat citeva indicii si a spus care ii sint misiunile principale intre care si restaurarea islamului si unificarea tuturor religiilor, calauzirea spirituala si aducerea pacii, judecata si rasplata, etc
In islam nu exista conceptul de intrupare divina.
Aceasta ultima profetie nu a fost inclusa in Coran insa ea este prezenta in Hadith-uri. La fel si despre ea si-au dat cu parerea diferiti immami sau mari immami .
In Biblie Daniel profeteste ca un conducator al Persiei in vremurile din urma va accede nemeritat la conducere si ca la un moment dat va purta un razboi de cucerire prin mai multe tari pe directia est si deasemenea precizeaza tot in capitolul 10 daca nu ma insel ca acesta isi va pierde credinta parintilor si nu va adopta nici credinta astazi crestina ci credinta cetatilor adica ..ateismul materialist.
Deocamdata din cite se stie Ahmanidejad nu avea dreptul sa fie conducator fiind laic si deasemenea ca la acea vreme a rezolvat in avantajul lui un conflict local cu ajutorul unor mercenari printr-un atac surpriza.
Insa astazi el din afirmatiile lui poblice atit de bombastice stim ca il asteapta pe Mahdi si ca doreste sa ii puna la dispozitie -atunci cind va fi sa vina- arsenal si arme.
O alta profetie calugareasca din Franta ne da de inteles ca "Marele Monarh"
in mod public ii va cere acestuia obedienta si sa renunte la gindurile de razboi insa el in mindria lui omeneasca va fi incapabil de acest lucru si ii va deveni un teribil dusman renuntind chiar si la credinta proprie. In acest fel va incepe razboiul pornit de Gog si de restul tarilor astazi musulmane fanatizate de catre o teocratie politicianista.
"razboiul va dura pina la urgie."(Isaia)
In Ioel urgia este al treilea semn iar in Isaia se vb doar de un semn dat de Dumnezeu popoarelor pe care doreste sa le adune laolalta atunci cind isi va arata slava in ochii lor. Cind doreste sa se faca cunoscut.
Alte versete arata ca Domnul Savaot va fi rege in vremea in care va veni urgia si se va lupta cu dusmanii Sai pe care ii va invinge si cu raazboi dar mai cu seama prin urgie.
Daca este vorba despre acelasi semn inseamna ca acel semn este un semn intreit.
Mai sint si alte versete care spun ca Dumnezeu va arata semne mari si minuni, coloane de fum si foc cazind din cer (vulcani), etc.
Alt verset spune ca in acele zile Cuvintul va iesi din Iuerusalim si mintuirea va fi in Sion si intre cei pe care Dumnezeu ii va chema si deasemenea ca cine va chema numele Domnului va fi salvat.
Alte versete spun despre un nou legamint si ca la jumatatea saptaminii locasul sfint va fi pustiit si ofranda neinceata se va intrerupe ,
In Daniel se explica in ce consta pustiirea si pingarirea si de catre cine este facuta -arabi inarmati dar anterior si de catre un conducator din Grecia/Europa-dintrun "regat" care era mare odata si care acum este impartit in 4 regate.
Referitor la acest regat inca nu pot sa spun nimic sigur, daca nu se refera la fostele teritorii ale vechii Grecii probabil se refera la crestinatatea azi impartita pe mai multe continente.
  #2  
Vechi 26.06.2011, 10:42:13
nutucutu nutucutu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 07.08.2010
Religia: Catolic
Mesaje: 1.138
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Mihai36 Vezi mesajul
Asadar dupa cum spunea Iisus accederea in Imparatia lui Dumnezeu nu se poate fara desavirsire (cu nici un chip), lucru care este urmarit si uneori obtinut de catre calugari in special.
Cred ca gresiti; sfintetnia este sau ar trebui sa fie urmarita de orice crestin, indiferent ca e calugar sau nu. Multi sfinti au insistat asupra acestui lucru (Ioan Maria Vianney, Ioan Bosco, Francisc de Assisi etc). Am citit interpretarea rugaciunii Tatal nostru; iar atunci cind spunem "sfintesca-se Numele Tau", ce insemna? Oare nu e Dumnezeu destul de sfint? Bineinteles ca da. Noi de fapt cerem ca Numele Domnului sa se sfinteasca in noi, iar asta inseamna sa devenim sfinti. Cind am constientizat asta mi s-a parut lipsa de smerenie sa-i cer Domnului sa ma faca sfinta. Apoi mi-am dat seama ca asta e scopul vietuirii noastre pe pamint, iar sfintii ne incurajeaza sa perseveram pe acest drum al sfinteniei:
“Cerem ca noi, care am fost făcuți sfinți prin botez, să fim statornici în ceea ce am început a fi” (Sf. Ciprian).
"Este ca și cum am cere ca Biserica să fie într-adevăr ceea ce trebuie să fie, adică Sfânta Biserică, Biserica sfinților, acea Biserică ce proclamă sfințenia lui Dumnezeu, dragostea iertătoare. Deci noi nu cerem ca Dumnezeu să fie sfințit de noi, ci să fie sfințit în noi. “Căci după cum Cel ce v-a chemat este Sfânt, fiți și voi sfinți în toată purtarea voastră”. În prima invocație din “Tatăl nostru” cerem, așa cum am văzut, un lucru foarte mare, cerem să devenim sfinți!(pr. Raniero Cantalamessa)
"Sfintenia este scopul vietii crestinului" (Papa Benedict al XVI-lea)

Last edited by nutucutu; 26.06.2011 at 12:43:36.
  #3  
Vechi 27.06.2011, 00:25:11
Adriana3 Adriana3 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 12.01.2010
Locație: Turma Bunului Pastor
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.776
Implicit

Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Cred ca gresiti; sfintetnia este sau ar trebui sa fie urmarita de orice crestin, indiferent ca e calugar sau nu. Multi sfinti au insistat asupra acestui lucru (Ioan Maria Vianney, Ioan Bosco, Francisc de Assisi etc). Am citit interpretarea rugaciunii Tatal nostru; iar atunci cind spunem "sfintesca-se Numele Tau", ce insemna? Oare nu e Dumnezeu destul de sfint? Bineinteles ca da. Noi de fapt cerem ca Numele Domnului sa se sfinteasca in noi, iar asta inseamna sa devenim sfinti. Cind am constientizat asta mi s-a parut lipsa de smerenie sa-i cer Domnului sa ma faca sfinta. Apoi mi-am dat seama ca asta e scopul vietuirii noastre pe pamint, iar sfintii ne incurajeaza sa perseveram pe acest drum al sfinteniei:
“Cerem ca noi, care am fost făcuți sfinți prin botez, să fim statornici în ceea ce am început a fi” (Sf. Ciprian).
"Este ca și cum am cere ca Biserica să fie într-adevăr ceea ce trebuie să fie, adică Sfânta Biserică, Biserica sfinților, acea Biserică ce proclamă sfințenia lui Dumnezeu, dragostea iertătoare. Deci noi nu cerem ca Dumnezeu să fie sfințit de noi, ci să fie sfințit în noi. “Căci după cum Cel ce v-a chemat este Sfânt, fiți și voi sfinți în toată purtarea voastră”. În prima invocație din “Tatăl nostru” cerem, așa cum am văzut, un lucru foarte mare, cerem să devenim sfinți!(pr. Raniero Cantalamessa)
"Sfintenia este scopul vietii crestinului" (Papa Benedict al XVI-lea)
Subscriu in totalitate. Sa dea Domnul, ca tot El a zis ca noi nu putem nimic fara ajutorul Lui.
Subiect închis

Tags
primatul papal, roma, vatican