![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Să nu confundăm un salut (chiar cu scoaterea pălăriei ori înclinarea capului) cu închinare. Ar fi destul de înjositor să-l acuzăm pe un înger sfânt (apropos, unde scrie că e "Arhanghel"?) de idolatrie!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
Din pct. de vedere al confesiunii dvs ar fi injositor, din pct. de vedere al ortodocsilor Fecioara Maria este mai mare decat toti ingerii. Denumirea de Arhanghel vine de la faptul ca este capetenie a ostirii ceresti. Stiu ca nu apare denumirea de arhanghel in Biblie, doar de Gavriil.
__________________
AMIN! Intru Imparatia Ta cand vei veni, pomeneste-ne pe noi Doamne, cand vei veni intru Imparatia Ta! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Că a salutat-o da, dar unde ați citit că i s-a și închinat?
Citat:
Citat:
Mulțumesc pentru confirmare. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
" Revelatia dumnezeiasca nu precizeaza numarul ingerilor dar arata ca este foarte mare. In Sfanta Scriptura se vorbeste despre tabere de ingeri (Fac, 32, 1-2), zeci de mii si milioane de ingeri (Dan., 7, 10 ; Evr., 12, 22; Apoc, 5, 11), multime de oaste cereasca (Luca, 2, 13), legiuni de ingeri (Matei, 26, 53) Cu nume individuale nu cunoastem decat trei ingeri : pe Arhanghelii Mihail (Dan., 10, 13, 21) si Gavriil (Luca, 1, 19, 26; Dan., 8, 16; 9, 21) si pe Rafail (Tob., 3, 16 , 5, 4). Cele trei trepte in care se grupeaza cele noua cete ingeresti sunt legate si de starea de desavarsire in care au ajuns ingerii cu ajutorul harului divin, impartasit lor de Creator. Impartirea pe trepte a ingerilor se intemeiaza pe Sfanta Scriptura, care numeste pe toate cele noua cete, desi nu intr-un singur loc pe toate. Astfel, in Fac, 3, 24 se amintesc Heruvimii; la Isaia, 6, 12, Serafimii; in Efes., 1, 21 ; Col., 1, 16 ; Rom., 8, 38 ; in I Petru, 3, 22, Tronurile sau Scaunele; Domniile, Puterile, Stapaniile, incepatoriile si ingerii ; la I Tes., 4, 16 si Iuda, 9, Arhanghelii."
__________________
AMIN! Intru Imparatia Ta cand vei veni, pomeneste-ne pe noi Doamne, cand vei veni intru Imparatia Ta! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nu e părerea mea, ci a lui Dumnezeu, Cel ce a inspirat cuvintele versetului:
http://www.scripture4all.org/OnlineI...NTpdf/luk1.pdf Citat:
Idem. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Va dati seama ca am ajuns in stadiul in care eu anulez toata credinta dvs. prin afirmatiile mele si dvs. la fel.
Sigur ca nu ajungem la un punct comun, daca ar fi fost asa am fi avut aceiasi confesiune. Sa trecem peste...
__________________
AMIN! Intru Imparatia Ta cand vei veni, pomeneste-ne pe noi Doamne, cand vei veni intru Imparatia Ta! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
*Început de Georgel Last edited by tricesimusquintus; 05.02.2011 at 16:01:30. Motiv: pentru a nu mă înțelege greșit |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tu nu crezi ca Sfanta Maria e ...sfanta? Daca o femeie care numai s-a atins de haina lui Iisus s-a curatit instantaneu cum ar trebui sa fie aceea care l-a purtat in pantece timp de 9 luni??!! Scuze da' ce anume este de-a dreptul blasfemiator in a da cinstirea cuvenita femeii careia Dumnezeu i-a dat harul si onoarea suprema de a-L naste pe Hristos? Pai daca negi sfintenia Mariei, negi insasi dumnezeirea lui Iisus!!! De-aia pentru noi, ortodocsii, Sfanta Maria e mai marita decat heruvimii si mai slavita decat serafimii, pentru ca e Maica Lui Dumnezeu! Am citit versetele alea si sunt in engleza de-aia nu am vazut asa CLAR de unde reiese ca alea sunt parerile lui Dumnezeu si nu ale tale... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
tot tie sectarule ti-am mai zis odata de moaste , si ai gasit niste scuze banale, si in legatura cu tamaierea , candele etc. avem temeiuri biblice. o sa le postez , le am intr-o carte , dar degeaba o sa le pun pentru ca tu iarasi o sa zici pe moment ca nu stiu ce si o tii pe a ta.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
Pentru termenul de ,,inchinare" IPS Anania(RIP)a dat explicatia: ,,Salutare ceremonioasă însoțită de gest curtenitor".In linkul postat de catre domnul Tricesimusquintus este versiunea KJV(King James Version)alaturi de versiunea greceasca.Cuvantul folosit in cazul Luca 1:29 este ,,Salutation".Echivalentul din textul grecesc este ,,Aspasmos"(ἀσπασμός)care deriva din ,,ἀσπάζομαι">transliterat :Aspazomai.Este un substantiv masculin cu sensul este de ,,salutare,urare la modul scris sau verbal". Cred ca dansul incearca sa va spuna ca textul grecesc nu foloseste termenul cu sensul de inchinare/salutare ceremonioasa ci doar cu sensul de salutare. Cuvantul mai apare (in Noul Testament) 1 data in Matei (23:7), 1 data in Marcu (12:38), , 1 data in I Corinteni (16:21),1 data in Coloseni (4:18), 1 data in II Tesalonicieni (3:17) si de 5 ori se regaseste in cadrul Evangheliei dupa Luca(1:29;1:41;1:44;11:43;20:46).O posibila solutie ar fi sa se verifice cu ce sens era folosit in celelalte situatii prin comparatie.Pentru acesta va trebuie textul grecesc,intrucat traducerile in romana/engleza nu sunt de folos si trebuie vazut cum era folosit termenul in greaca,in ce context si cu ce sens.Daca aveti versiunea in greceste puteti verifica mai exact. Domnul Tricesimus foloseste,cred,un program de analiza comparativa care ii permite sa vada sensul cuvantului in mai multe versete.Si eu folosesc asa ceva si de aceea am incercat sa va explic.In mod paradoxal nu m-am gandit sa fac pana acum verificarea sensului acestui cuvant in versetele enumerate. Last edited by Scotsman; 06.02.2011 at 00:46:00. |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 19:24:40 |
| Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 23:13:56 |
| Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 10:23:38 |
|
|