![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Last edited by Adriana3; 21.01.2011 at 13:31:25. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nu ii blamam pe protestanti,doar le atragem atentia ca au parasit Biserica,adica nava mantuitoare,corabia lui Noe...
Si daca ei nu vor sa se salveze,nu vom parasi barca,ci ne vom salva pe noi insine... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Si apropos daca este mandrie sau nu a zice ca de 2000 de ani lumea inca nu a fost pregatita sa accepte femeia preot, nu este la fel mandrie a zice ca evreii de atatea mii de ani nu erau pregatiti sa il primeasca pe Hristos? Ca putea veni Hristos sa salveze lumea si imediat dupa caderea lui Adam si Eva, sau dupa 100 de ani, s-au dupa o mie. A fost mandrie din partea apostolilor ca a venit dupa atatea mii de ani? Vedeti ca nu este vorba de nici o mandrie la mijloc, ci stie Duhul Sfant mai bine cat se poate duce de o societate intr-un anumit timp si pregatirea se face incetul cu incetul, de-a lungul a generatii. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mie personal imi miroase a mandrie si erezie,fara sa mai polemizam prea mult...
Eu iau ca ghid pe "retrograzii " Sfinti Parinti,nu sunt deschis in nici un fel la lipsa ta de prejudecati,si nu voi fi niciodata... Nu am nimic impotriva femeii,dar sunt impotriva ereziilor.... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pe care il praznuim astazi:
Nu poate exista comuniune reala, nici unitate, ne invata Sfantul Maxim Marturisitorul, decat in masura in care exista marturisirea dreptei credinte. Unitatea, asadar, nu este un mijloc, ci abia o finalitate care poate fi atinsa doar in masura in care exista aceeasi marturie de credinta, anume de credinta ortodoxa. Este o deosebire neta fata de strategia ecumenista de a transforma discursul despre unitate intr-o strategie simbolica de putere, intr-o ideologie in care sunt fortate apropierile pe baza unui iluzoriu ”numitor comun”. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Cuviosul părinte Maxim a trăit până în zilele răucredinciosului împărat Constans, care a împărățit între anii 642-648. Constans a fost tatăl binecredinciosului împărat Constantin Pogonatul și nepotul viteazului împărat Heraclie, cel care a biruit pe perși, de unde a adus în spate crucea Domnului, de la Ctesifon până la Ierusalim, în anul 629, la 14 septembrie. Cuviosul Maxim fiind iscusit în treburile politice, învățând și meșteșugul bunei cârmuiri, și cu fire bună și minte dreaptă fiind împodobit, a ajuns la împărații cei dinainte sfătuitor împărătesc și secretarul cel dintâi. Dar pentru că se răspândea părerea greșită și vicleană a celor ce ziceau că Mântuitorul a avut numai o voință, înlăturând prin aceasta părere credința în cele două firi ale lui Hristos și pentru că cei răucredincioși răspândeau prin piețe porunci greșite, care întăreau acest eres și lipeau aceste porunci chiar înaintea bisericii celei mari, cuviosul Maxim neputând răbda să se pângărească și el laolaltă cu toți nelegiuiții aceștia, părăsind dregătoriile lumești, n-a mai voit să locuiască în sălașurile păcătoșilor, și a mers la Mănăstirea din Hrisopoli, unde s-a călugărit și a ajuns mai apoi egumen al mănăstirii. Aprinzându-se de dumnezeiască râvnă s-a dus la Roma cea veche, și a înduplecat pe fericitul papă Martin, să strângă un sobor al locului aceluia și să dea anatemei pe începătorii și pe pricinuitorii acestui eres păgânesc, care susțineau că în Hristos este numai o singură voință. El a alcătuit multe scrieri pentru mustrarea și rușinarea celor ce credeau în acest eres, și a scris cărți doveditoare despre adevărul credinței noastre, sprijinite pe Sfânta Scriptură, trimițându-le pretutindeni în lume. Întorcându-se de la Roma, împreună cu cei doi Anastasie, ucenici ai lui, el a fost adus ca vinovat înaintea Senatului care împărtășea împreună cu împăratul același eres. Și în timp ce toți se supuneau voinței împăratului, numai el s-a ridicat împotrivă și a îndemnat și pe alții să nu se supună, încredințându-i prin scrisori să nu-și schimbe credința lor. Din cauza aceasta a fost trimis la închisoare în Tracia și stăruind în dreapta credință i s-a tăiat mâna și limba. Din Tracia a fost trimis în exil în Lazichia, unde a trăit trei ani. Și în plinătatea vârstei fiind, după o boala scurtă, a răposat în Domnul, în anul 662 și a fost îngropat în Mănăstirea sfântului Arsenie, din acea țară a Lazilor, făcând în toate zilele multe minuni. Din cei doi ucenici ai lui, celui mai vârstnic i s-a tăiat și lui limba, și a fost trimis într-o închisoare îndepărtată. Iar cel mai tânăr a fost trimis într-o cetate din Tracia, unde și-a sfârșit viața.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dar visurile de la Dumnezeu si cele de la diavol cum le deosebesti? Ti s-a intamplat sa vezi pe cineva in poza si sa nu cunosti? Daca da, in momentul in care ai primit raspunsul ai crezut, chiar daca nu te-ai intalnit niciodata cu acea persoana?
__________________
AMIN! Intru Imparatia Ta cand vei veni, pomeneste-ne pe noi Doamne, cand vei veni intru Imparatia Ta! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
Tags |
din ospățul credinței |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Postul pentru femeile insarcinate | anculina | Postul | 202 | 27.04.2016 09:39:32 |
Sfaturi pentru un prea-pacatos | laur_3440 | Pocainta | 6 | 16.05.2010 20:02:26 |
(Cum) sunt informate femeile inainte de avort? | andreicosmovici | Generalitati | 10 | 11.08.2008 08:29:04 |
|