![]() |
![]() |
|
#301
|
|||
|
|||
![]()
Medusa dragă, cei ce bat câmpii sunt profesorii gLumii, uite de exemplu a apărut pe site ''explicațiuniunile'' de unde se trage cuvântul LER, de prof. Ion Ionescu.
Și el dă tot felul de explicații științifice și absurde ale mai marilor cercetători care au legat semnificația de cupidon sau de ceva zeități celtice sau de tot felul de nimereli, deci se vede că bârna zace la loc de cinste în ochișorii lor... ce ar fi trebuit să fie drepți. Uite m-am rugat doar o clipă, și am primit de sus semnificația cea Adevărată a cuvântului Ler. Cuvântul Ler vine de la numele VaLERiu, Valer, Valeria și iată cine este acest Valeriu și care este semnificația, găsită pe net: ''Despre numele Valeriu Se trage din latina, de la cuvantul valere (a fi puternic) Numele de baiat Valeriu are semnificatia de a fi puternic. Numele de Valeriu deriva din latinescul valere. Nume asociat cu sentimentele de afectiune si cu iubirea sincera, Valentin avea, la origine, alt sens. Forma sa latina se inrudeste cu verbul valens, insemnand a fi puternic si sanatos. (......) Forma masculina a numelui Valeria - la originea acestor doua prenume se afla numele gentilic Valeria, care a fost baza de pornire a numelui de Valerius. Sufixul "-ius" indica aici apartenenta la o ginta anume - "ginta Valeria". Cei mai multi specialisti apropie numele de verbele latine "valeo" si "valere", care au intelesul de "a fi puternic", "a fi sanatos". In epoca imperiala romana, Valeriu avea si alte derivate, terminate cu sufixele "-inus" si "-anus", respectiv Valerinus si Valerianus. Acestea erau initial nume purtate in randul ostasilor instruiti, din randul carora provin cei mai multi martiri cu acest nume. In onomastica romaneasca istoria acestor prenume este destul de veche, si se bucura de o multime de forme populare, arhaice: Valerian, Volerom, Velerim, Valerie, Valerin, Veler sau Ler (care se regaseste in colinde specifice sarbatorii Craciunului). Ca nume de familie intalnim: Valerio, Valesu, Valecu, Vale, Valean, Valea, Valeanu, Vales, Valesoae, Valaru, Valineasa si altele. Sf. Valeriu a trait in secolul al III-lea si a fost ucenic al Sf. Apostol Petru. El a savarsit multe minuni, iar biserica il celebreaza pe data de 29 ianuarie. Sf. Mc. Valeria este pomenita pe data de 6 iunie'' Înțelegi deci dumneata căror mesaje ar fi trebuit să dea el delete? Vă întrebați poate cum a venit și cum am primit și priceput de unde vine cuvântul LER? Păi este ca unda care vine, apoi o lovești de Piatră și dacă stă în picioare adevărul ei ănseamnă că e de la Dumnezeu: Citat:
Last edited by vsovivi; 17.12.2010 at 10:22:52. |
#302
|
|||
|
|||
![]()
283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (V)
Pretențiile pucioșilor de “a descoperi America Ortodoxiei” în ceea ce privește o viitoare “despecetluire a tainei învierii făpturii” sunt de-a dreptul ridicole. Se știe clar din Biblie că nepătrunsa taină a învierii morților a fost despecetluită cu peste 2000 de ani în urmă, fiind arătată odată cu Învierea Domnului Iisus, după moartea Sa pe cruce. Culmea este că din când în când pucioșii mărturisesc ei înșiși acest adevăr, contrazicându-se astfel de la un mesaj la altul: “Pe Mine, Cel tainic, Cel nepătruns, M-a pătruns acest ucenic, și cu dor a dorit să-i facă pe toți ucenicii Mei să creadă cu pătrundere și să mărturisească ei cu toată puterea lor taina cea pentru care Eu M-am coborât de la Tatăl pe pământ și M-am întrupat ca să Mă las cu trupul pe cruce răstignit și să pot arăta nepătrunsa taină a învierii morților prin însuși trupul Meu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8-5-2005) Tot în ultimul “Cuvânt” pucioșii se lansează (ca de obicei) în adânci reflecții filozofice, realizând încă odată performanța de a cădea în ridicol, și, ceeace este mai grav, de-a dreptul în erezie. Perorând minute în șir despre dragoste și efectele ei, ajung să formuleze și următoarea “maximă” pucioșească: “Dragostea nu se probează decât prin credință și prin mărturisire, iar altfel nu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2010) Radicalismul acestei afirmații cu conotații negative (“altfel nu”) merită puțină atenție. Este evident că dragostea este o virtute asupra cărei valențe benefice nu mai este cazul să comentăm. Dar este oare corectă teorema pucioșilor referitoare la confirmarea ei? Două și numai două sunt reperele propuse de pucioși ca să legitimeze dragostea: credința și mărturisirea. Simpla lor enumerare clarifică și destinația particulară a sentimentului pus în discuție: nu este vorba de o dragoste oarecare, între doi soți sau doi adolescenți, ci este vorba de dragostea către Dumnezeu, căci lui Dumnezeu i se cuvine credință și mărturisire. Sunt ele însă definitorii pentru dragostea de Dumnezeu? Despre credință Biblia amintește că este o condiție necesară, dar nu suficientă, pentru a fi un bun creștin. Oare nu au și dracii credință? Ba ei au mai multă decât omul, căci ei sunt siguri că Dumnezeu există și este Atotputernic: “Tu crezi că unul este Dumnezeu? Bine faci; dar și demonii cred și se cutremură.” (Iacov 2,19) Despre mărturisire se poate spune același lucru. Cei mai mari mărturisitori ai lui Hristos au fost demonii, care nu se sfiau să-I arate pe față dumnezeirea: “Și era în sinagoga lor un om cu duh necurat, care striga tare, zicând: Ce ai cu noi, Iisuse Nazarinene? Ai venit ca să ne pierzi? Te știm cine ești: Sfântul lui Dumnezeu.” (Mc 1,24) Așadar, duhurile rele au avut și credință, au avut și mărturisire, dar tot n-au avut dragoste. Definiția pucioșilor șchioapătă îngrozitor, pentru că ei nu citesc Scripturile, ci compun texte filozofice din capul lor. Dacă ar fi citit în Biblie ar fi văzut că Însuși Domnul este cel care definește dragostea celor care-L iubesc pe El cu adevărat. Aceștia sunt cei care ascultă de cerința formulată de Hristos și nu de teorii omenești. Iar Hristos a cerut așa: “Dar mergând, învățați ce înseamnă: Milă voiesc, iar nu jertfă; că n-am venit să chem pe drepți, ci pe păcătoși la pocăință.” (Matei 9,13) , făcând trimitere directă la cuvântul proorocesc: “Că milă voiesc, iar nu jertfă, și cunoașterea lui Dumnezeu mai mult decât arderile de tot.” (Osea, 6,6) O altă teorie năstrușnică din ultimul “Cuvânt” al pucioșilor este aceea că Dumnezeu este autorul bolii și a suferinței: “Se duce omul la doctor și-i dă doctorii doctorul, dar nici un doctor nu gândește și nu știe să spună de unde vine boala la om, și nu-i dă omului doctorii după boala lui, ca să se vindece de boala de la care vine suferința. O, nu știe omul că trupul plin de durere e doctorie pentru el. Altfel de doctor este Dumnezeu, Care trimite omului suferință pentru vindecare dacă omul nu ia ca doctorie umilința cea pentru păcate și pocăința apoi și iubirea apoi pentru Domnul vindecătorul.”(citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2010) Puțin mai lipsește să spună că El este și autorul morții, și acest pas funest chiar îl fac pucioșii, atunci când pretind că Dumnezeu a fost autorul morții lui Simion (copilul Zidarilor) ca să-l scutească pe acesta de tulburări venite de la rudele lui, și să-i “elibereze” pe părinți de “povara” creșterii fiului lor, disponibilizându-i pentru grija exclusivă de obștea pucioșească. Poate că într-adevăr, Dumnezeul” lor, “Dumnezeul” Pucios, a fost autorul faptei oribile pe care singur o mărturisește cu cuvinte mieroase și adormitoare: “O, copilași iubiți de Dumnezeu, Eu sunt iubirea cea fără de margini. Copilașii Mei, Marian și Victoria, am lucrat cu mare iubire pentru voi, […]și am trimis pe îngerul Meu să-l aducă la Mine pe cel mic al vostru ca să nu se piardă de Mine și de voi și de poporul Meu, tată, căci Eu sunt iubirea cea fără de margini, că Mă uit înapoi și văd lupta celor din afara poporului Meu cât s-au luptat să-l scoată pe acest copil din mănăstirea Mea, și ziceau să învețe carte și să nu stea închis între ziduri. Câtă răutate se pornise înspre voi și de la părinții voștri cei după trup și de la nași și de la arhierei și de la preoți și de la oamenii luminați ai lumii, și v-am spus să strângeți toată mărturia despre această necredință care venea din cei necredincioși ca să lovească în voi. Și l-ați luat din mănăstire ca să liniștiți pe cei ce se răzvrăteau împotriva lucrării cuvântului Meu care vine pe pământ pentru voi. L-ați luat ca să liniștiți războiul și l-ați dat la școală, și copilul e copil și alunecă ușor și dă să se despartă de Dumnezeu. Dar Eu am avut iubire pentru voi și pentru el și nu l-am lăsat să apuce să Mă părăsească sau să se răzvrătească cu cei răzvrătiți, că duhul lumii dădea să-i păteze inima și mintea, și el era mic și nu cunoștea puterea răului.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 11/24 august 1997) |
#303
|
|||
|
|||
![]()
283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (VI)
“Cel de la Pucioasa”, care pretinde că “este iubirea fără de margini” este capabil în mod declarat de o ură urâtă și fără margini. El nu urăște păcatul, ci îl urăște chiar pe autorul păcatului; omului celui drept îi ridică viața, iar celui păcătos i-o păstrează. (De aceea și Dumnezeu i-a interzis în mod special să nu se atingă de viața lui Iov, căci el la asta țintea): “Dar voi, tată, să nu fiți triști, ci să fiți creștini desăvârșiți, că Eu sunt iubirea cea fără de margini. Așa am lucrat cu un pic de vreme în urmă cu un tinerel din poporul Meu care-i ieșise în cale păcatul ca să-l despartă de Mine și să se ducă cu cei păcătoși, și Eu nu l-am lăsat să piară în păcate, că l-am iubit și l-am luat lângă Mine, iar pe cea care a voit să-l despartă de Mine, am urât-o și am lăsat-o să se despartă de Mine.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 11/24 august 1997) Moartea lui Simion Zidaru este echivalată cu o “ridicare a grijilor de părinți” de pe umerii celor doi Zidari. În loc să împiedice, ca un Atotputernic, răul despre care pretinde că-l pândea pe Simion, “Cel de la Pucioasa” a preferat o soluție mai simplă : să-i ia viața copilului. Nu a contat deloc jertfelnicia de ani de zile a Zidarilor, care și-au rupt de la gură și au umblat cu ciorapii rupți ca să trăiască liderii pucioși ca niște belferi. Lovitura tragică a Zidarilor care și-au primit în brațe copilul însângerat și plin de pământul care se prăvălise peste el seamănă izbitor cu lovitura dată de diavol lui Iov, când i-a omorât fii și fiicele într-un cutremur de pământ, tot pe motivul că se adunaseră ca să se umple de “duhul lumii”. Culmea ipocriziei este atunci când Zidarii sunt îndemnați să nu cârtească, ci să fie fericiți că au scăpat de grija copilului și că au rămas numai cu grija de a-i ține în puf pe liderii pucioși: “ Grija voastră am luat-o Eu, și pe voi v-am ajutat să puteți să aveți grijă de poporul Meu și de răspândirea împărăției cuvântului Meu. Fiți binevestitori și nu cârtiți pentru judecățile Mele cele bune, că decât să aibă parte oamenii lumii de ce este al Meu, mai bine-l iau cu Mine pe cel pe care-l iubesc. Fiți părinți fericiți, că mulți părinți și-au dus copiii în spate până la puntea lor de trecere spre Mine ca să nu piară copiii lor și să fie cu Hristos, Cel veșnic. Ridicați-vă cu iubire și cu putere din cer, și faceți cu nădejde lucrul pe care vi l-am dat să-l lucrați, căci v-am dat să aveți grijă de poporul Meu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 11/24 august 1997) Ce știm însă din Biblie? Iov a primit suferință și boală de la diavol, nu de la Dumnezeu. Dumnezeu doar a îngăduit-o, ca să se învedereze dreptatea și răbdarea lui Iov. Înainte de a intra în porci, diavolii au cerut învoire și au primit-o de la Iisus, dar nu El a avut inițiativa aceasta. Dimpotrivă, Domnul a fost doctorul sufletelor și a trupurilor, samarineanul milostiv care a uns cu untdelemn și vin rănile celui suferind, Cel care a plâns și apoi l-a înviat pe Lazăr și pe fiul și fiica celor care îi jeleau. Este o jignire și un afront și o blasfemie să-L facă cineva pe Dumnezeu autorul suferinței, fie ea și “educativă” (sau “vindecătoare”, cum spun pucioșii) pentru om. Diavolul aduce suferința iar Domnul doar o tolerează pentru o vreme. A inversa termenii ecuației înseamnă a dovedi ori rea intenție blasfemiatoare, ori o rațiune adânc deformată și profund pervertită. Prin demersul lor “original”, pucioșii se regăsesc așadar în cel puțin una dintre aceste două situații, dacă nu cumva chiar în amândouă. Last edited by mariamargareta; 24.12.2010 at 02:17:28. |
#304
|
|||
|
|||
![]()
284. Comentariu la „Cuvântul” pucios din 8-12-2010 (I)
În intenția de a-și legitima propriile predici ca fiind creația autentică a lui Dumnezeu, liderii pucioși confundă voit lucrarea cu Lucrătorul ei și numele cu Cel numit, apoi atribuie cu nonșalanță titlul de „Cuvântul lui Dumnezeu” acestor producții teologico-literare și reclamă necesitatea includerii lor în canonul Sfintei Scripturi. Ei pleacă de la premisa că lui Iisus I s-a atribuit prin Scripturi (mai precis, este vorba de cartea Apocalipsei, cap.19,v.13), numele de „Cuvântul lui Dumnezeu”, dar numai la sfârșit, atunci când va avea loc venirea lui Hristos în trup și Judecata cea Mare: “Este scris în Scripturi că la venirea Mea iarăși pentru vii și pentru morți cu judecata, numele Meu va fi Cuvântul lui Dumnezeu” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8 decembrie 2010) Or, Biblia vorbește limpede de un nume pe care Hristos Îl poartă din veac (întru dimensiunea interioară, nemărginită și supratemporală a lui Dumnezeu), deci nu numai la sfârșit, iar acest nume este Cuvântul: “ La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul. Acesta era întru început la Dumnezeu. Toate prin El s-au făcut; și fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut.” (Ioan, 1, 1-3) Așadar, Cuvântul participă nemijlocit la nașterea timpului prin actul creației, dar El era și rămâne anterior acestui act. Raporturile Cuvântului cu oamenii se conturează în istorie abia la Întruparea lui Iisus-Hristos-Cuvântul: “Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr.” (Ioan, 1, 14) Întruparea din trup de Fecioară, această calitate excepțională dobândită de Hristos prin naștere mai presus de fire, este indestructibilă. Nici moartea n-a avut putere asupra ei, deși a încercat și ea aceasta, timp de două zile. Întruparea este esențială ca suport viu al comunicării lui Hristos cu oamenii: numai așa ei L-au văzut, și I-au văzut totodată și slava Lui, și au constatat că slava Lui este aidoma cu slava Tatălui ceresc, și au înțeles și au mărturisit că El este plin de har și de adevăr. Folosirea numelui “Cuvântul lui Dumnezeu” la Apocalipsa 19,13 este cerută și motivată doar de momentul recunoașterii acestei calități a lui Hristos (Cuvântul care S-a făcut trup din Fecioară) de către toată făptura, și nicidecum un moment istoric precis al “emanației Cuvântului” sau de auto-legitimare a unei lucrări omenești născută din mândrie diavolească pe meleagurile dâmbovițene și care a uzurpat cu îndrăzneală acest nume consacrat al lui Hristos cel viu. Or, pucioșii promovează de 55 de ani încoace o lucrare bizară, care propune un “Hristos” destrupat, care Își identifică lucrarea Sa (“Cuvântul” Pucios) cu lucrătorul care o plăsmuiește iar lucrătorul este – spun ei – duhul locvace de la Pucioasa. Mulți s-au edificat însă deplin asupra falsului grosolan atunci când au observat că scamatoria de la Pucioasa avea nevoie și de un trup, prin care duhul să vorbească, și așa au apărut, salvatoare și providențiale, “proorocițele” Verginica și Maria, care vorbeau în somn “de la Domnul” lor, în stare de catalepsie adâncă. Succesoarea celor două “proorocițe” a fost Mihaela Tărcuță, care a sesizat imediat că înșelătoria este cusută cu ață albă, și de aceea mai devreme sau mai târziu s-ar putea să fie demascată cu mare scandal. De aceea ea “a schimbat placa”, stabilind că de acum încolo, odată cu intrarea ei la “jugul proorociei”, “lucrarea” de la Pucioasa va avea un cu totul alt curs: “Domnul” Pucioasei nu va mai vorbi prin trup adormit, ci îi va șopti ei la ureche “Cuvântul”, trează fiind. Zis și făcut. Îndată, ea lansează și întreține confuzia majoră între lucrător, despre care pretinde că este “Cuvântul”, și lucrarea lui, care este … tot “Cuvântul”. De aici se dezvoltă alte confuzii, la fel de năstrușnice: lucrarea nu este numai colecția de predici pucioșești, ci și “cartea sfântă” care le înmănunchează într-o nouă Evanghelie, “Evanghelia de la Pucioasa”. Dar lucrarea mai este și zidirea unei noi “Biserici”, care o reneagă pe cea tradițională, din care ea a ieșit. În fine, “Cuvântul” nu este numai lucrătorul, ci și venirea lui cea nevăzută de om pe pământ. Cei care au cercetat dedesubturile acestor șmecherii ieftine au identificat însă lucrătorul în însăși persoana “proorociței” de serviciu de la Pucioasa, Mihaela Tărcuță, cea care le-a și pritocit. Această diversiune pucioșească, prin care se limitează doar pentru “sfârșit” folosirea numelui de “Cuvântul lui Dumnezeu”, urmărește un scop precis: acela de a putea identifica “sfârșitul” cu cei 55 de ani de când are loc “lucrarea Cuvântului” de la Pucioasa, iar lucrarea “Cuvântului” să poată fi asimilată cu zidirea unei noi “Biserici ortodoxe” românești, eretică și schismatică, “Biserica Noul Ierusalim”, care nu-și mai are rădăcinile în lucrarea de temelie a Cincizecimii, ci în anonimatul anului 1955: “[…] găsesc veghe pentru venirea Mea cuvânt în cartea Mea cea de azi, pe care Eu Însumi o înființez prin grăirea Mea cea de azi, că Eu vin pe pământ cuvânt pe vatra neamului român, și de peste cincizeci de ani grăiesc peste un popor, care a ascultat din gura Mea grăirea Mea din zilele acestea, și iată, am mlădițe binecuvântate de Dumnezeu ca să audă glasul Meu și să-l facă pe pământ carte, așa cum în toate vremile a lucrat Dumnezeu prin slugile Sale și S-a făcut carte pe pământ și S-a dat oamenilor cuvânt. Dar ce face cuvântul Meu și de ce se varsă el din gura Mea pe pământ? El zidește biserica Mea […]”(citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8 decembrie 2010) Liderii pucioși jonglează mai departe cu confuziile, identificând a doua venire întru slavă a Domnului cu promisiunea lui Iisus că El va fi, prin lucrarea sfințitoare a Duhului Sfânt, cu cei care cred în El, în toate zilele și în tot veacul: “…și iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârșitul veacului. “ (Matei 28,20). Astfel, pucioșii promovează un “Iisus” care deși vine a doua oară pe pământ, nu vine nici în trup, nu vine nici văzut întru slavă, ci vine în umilință și semerenie, ca la nașterea lui Iisus Prunc în Betleem. Zadarnic îl așteaptă încă unii dintre creștinii pucioși, să vină întru slavă așa cum le promite Biblia, căci la liderii lor se infiltrează insistent, în miez de noapte, doar un duh cu numele de “Iisus”, care vine (nu în toate zilele, dar în aproape toate nopțile) ca să-i mustre pe ceilalți oameni că nu se pregătesc îndeajuns pentru venirea cu slavă a lui Iisus în trup: “O, tot așa de smerit, tot ca acum două mii de ani lucrez și azi, și lucrez prin cuvânt, Eu și sfinții Mei, Eu și îngerii Mei. Zadarnic Mă așteaptă altfel cei ce măcar nici nu se pregătesc pentru ziua slavei Mele […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 8 decembrie 2010) |
#305
|
|||
|
|||
![]()
Biserica universala s-a scindat in anul 1054(marea schisma) (aici nu mai crestin sa fi fost...) si a rezultat mai fratioare de acum 2 "biserici" Catolica si Ortodoxa(in graca se spune Catolichi)
Iar de aici 10.000 de secte in lume. In romania am inteles ca sunt peste 350 de secte. Bun deci iata cat de mult tine omul la fratele sau de vrea sa il duca pe calea adevarului... Precum dumneavoastra Maria Margareta, care dupa cum spuneti, tineti asa de mult la noi ca vreti sa ne "paziti" de acesti sectanti, nu? Dar de ce nu vorbiti si de alte secte ca sunt o gramada in Romania, de ce ati ramas fixata pe una singura. Si nici nu prea sunt cunoscuti in Romania, nici nu au putere de influenta precum au alte secte din Romania, bine cunoscute. Eu am citit asa din mesajele lor, si sincer sa fiu nu mi se par chiar asa de periculoase dupa cum marturisiti dumneavoastra, chiar au metafore, cuvinte cu subinteles, "nu tot ce zboara se mananca"... mai pentru cine are intelepciune, ca sa nu spun ca de fapt prostia la noi in tara este la loc de cinste... Bun, deci sa presupunem ca aveti dreptate, si practic ati desconspirat niste rataciti de la adevar, precum alte 350 de secte din tara asta. Pot sa spun excelent, ne-ati luminat pe toti in legatura cu adevarul. Dar daca printr-o posibila eroare de "calcul" sa fi gresit si sa va inselati, -ati ajuns sa judecati Cuvantul Lui Dumnezeu?. Tot ce e posibil, ca doar nu suntem perfecti, si mai gresim si noi, de aceea zic ca judecata nu ne cam apartine. Nemai vorbind de faptul ca sunt o gramada de profetii despre Romania, ca de exemplu: Vanga Dimitrovna, Sundar Singh, Arsenie Boca, Petrache Lupu, Sf Calinic de la Cernica, si se cam "pupa" cu ce spun cei de la Pucioasa. ...dar binenteles ce mai conteaza,nu? noi suntem ortodoxi, avem madria noastra, noi credem doar ce spune biserica, toti ceilalti sunt in erezie, noi stim adevarul , doar la noi exista mantuire...nu? asa gandim...si s-ar putea sa avem o supriza asa cum si evreii au avut... si Papa Ioan Paul al II-lea a spus cand a venit in Romania ca: "Romania este gradina Maicii Domnului". Si nu cred ca isi permite Papa sa faca astfel de afirmatii, in contextul in care cam toata lumea il asculta. Si de aici spun profitand de ce a spus Papa, important este ca Romania este Gradina Maicii Domnului, implicit Noul Ierusalim Tara aleasa de Dumnezeu avand mire pe Iisus Hristos! Last edited by bob2909; 24.12.2010 at 17:38:44. |
#306
|
||||
|
||||
![]() Citat:
dar ce te faci daca Mahomed este adevaratul cuvant a lui Dumnezeu? pe unde scoti camasa? |
#307
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Iar daca e Mahomed vom vedea cine se va arata in slava Iisus sau Mahomed... vom vedea si la fel vom da si raspuns nu? Last edited by bob2909; 24.12.2010 at 17:54:06. |
#308
|
|||
|
|||
![]()
Plus ca Iisus nu mai vine singur cum a venit prima data, ci cu intreaga obste, si deci vor fii multi care il vor recunoaste, nu va mai fi singur...
|
#309
|
||||
|
||||
![]() Citat:
in legatura cu Mahomed, nu e riscul cam mare? si daca nu e Mahomed, poate e Budha, Zeus, Zamolxes sau Zouroastru ![]() |
#310
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu riscul cel mai mare e cu Iisus, si de ce spun asta pentru ca este singurul care vorbeste de judecata, de ghena ... |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|