Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 29.11.2010, 13:38:12
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVII)

278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVII)

Liderii pucioși sunt, de la o clipă la alta, ba neputincioși (situație în care “Domnul” lor îi întărește cu putere de sus ca să poată așterne “Cuvântul” pe hârtie), ba sunt atât de puternici încât dau ei putere venirii “Domnului” lor, căci Acesta este adesea sleit de puteri. Mai întâi liderii pucioși sunt alintați cu denumirea “copii străjeri” și sunt “întăriți în puteri”:

“La cumpăna dintre două zile de sărbătoare Mă las deasupra voastră cu cuvântul Meu, că e sărbătoare de sfinți, copii străjeri pentru venirea Mea. Întăresc puterea Mea din voi, ca să-Mi așterneți cuvântul în cartea sa. Amin. Dragostea Mea de voi Mă aduce mereu deasupra grădiniței în care vă am, și Eu vin să vă hrănesc ca pasărea pe puii ei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Apoi se schimbă calimera: Liderii pucioși nu mai sunt numiți “copii” (termen care sugerează fragilitatea, neputința) ci “fii” (termen care sugerează vigoarea tinerească) și sunt imediat (chiar în același mesaj, și în mod repetat) chemați să fie “purtătorii Lui de Cuvânt”, adică să “dea putere venirii” celei neputincioase a “Domnului” lor:

“Creșteți, fiilor, și dați putere venirii Mele, și cereți-o de la Tatăl ca să vină, că Mă așteaptă cei din morminte ca să vin și să-i strig să iasă, că e lungă așteptarea lor, și nu e cât așteptarea cea de pe pământ. O, fiți mari la minte și dați putere venirii Mele […]”(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Nimeni din “lume” nu poate să vadă venirea “Domnului” Pucios, căci în lume este noapte pe pământ și totul este cufundat în beznă. Numai la Pucioasa sunt adunați cei fericiți care, sub conducerea luminată a liderilor pucioși, luminează calea “Domnului” lor ca să vadă El pe unde să vină, și fac ziuă în calea Lui, și-I apropie venirea Lui (dar, paradoxal, venirea aceasta se tot îndepărtează , iar lumina pe care o fac pucioșii în calea venirii “Domnului” lor a fost cam palidă și nu le-a ajutat cu nimic ca să-L vadă măcar ei, care sunt “luminători”, venind cu putere multă și cu slavă):

“Îmi fac mereu cărare spre voi ca să-Mi apropii venirea, ca să pregătesc ziua învierii făpturii, și ca să fie apoi veacul cerului pe pământ, cu veșnicia lui, căci sfinții așteaptă pentru toată făptura care nu mai știe să aștepte. Aștept și Eu, fiilor, aștept să vin, și fericiți sunt cei ce cred că Eu vin, că aceia se fac ziua venirii Mele și îmi luminează calea ca să vin, că e numai noapte în calea venirii Mele. E totul în noapte pe pământ, e totul în beznă, și nimeni nu mai vede venirea Mea, iar omul umblă pe întuneric și ziua și noaptea; umblă și nu vede nimic, că umblă fără vedere și fără așteptare.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Puterea din liderii pucioși este condiționată strict de starea lor sufletească. Când sunt triști liderii pucioși, și puterile lor sunt slabe de tot și nu sunt bune de nimic; când sunt înduioșați de cuvintele care vin din cer, ei se schimbă în puteri și “apropie venirea Domnului” lor cu puterea lor cea lucrătoare. Vestea venirii “Domnului”Pucios este dusă și la toți “cei fără de scăpare” din locuința morților, ca să știe și ei că în curând, curând, va veni “Cel de la Pucioasa”, Cel care-i anunță că n-au nici o scăpare, cu toate că se pregătește ziua învierii făpturii:

“N-am voit să vă întristez, ci am vrut să vă înduioșez și să dați putere venirii Mele, să-Mi apropii venirea, fiilor, ca să pot pregăti ziua învierii făpturii. Pomeniți pe toți cei fără de scăpare din locuința morților, și Eu Mă duc să le dau nădejde în venirea Mea care vine curând, curând. E lungă așteptarea lor, și nu e ca pe pământ așteptarea. Acolo nimeni nu poate să se ajute unul pe altul. Acolo e numai spaimă fără capăt pentru tot sufletul, și iată, pe pământ nu mai e om viu care să vrea să știe cum să facă rânduiala cea creștinească pentru cei ce nu mai sunt pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Venirea “Domnului” Pucios este condiționată de ajutorul dat lucrului Lui de către liderii pucioși, care pretind că “ajutorul lor este pentru Domnul, Cel ce a făcut cerul și pământul” ( o interpretare originală pe care o dau ei psalmului 120, versetul 2):

“Mi-e milă de toată făptura, și de aceea v-am ridicat pe voi dintre oameni și v-am pregătit pentru Mine, și v-am pus apoi să Mă ajutați la lucrul Meu cel pentru venirea Mea, ca să vin să izbăvesc neamul omenesc.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Last edited by mariamargareta; 29.11.2010 at 13:40:41.
  #2  
Vechi 29.11.2010, 14:22:08
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Venirea ca venirea, darmite plecarea... darmite lacrima celor ce au numai frica fără capăt drept căpătâi... Și nu se pot ajuta acolo unii pe alții... căci acolo e tărâmul cel fără de nicio nădejde...

Și totuși există iubire... și totuși există blestem... da, da, există blestem-blestem... e o moarte ca un fel de comă, și atunci nu te mai poate salva decât pianul... piano-pianisimo...

Last edited by vsovivi; 29.11.2010 at 15:07:02.
  #3  
Vechi 29.11.2010, 14:43:35
Alin27 Alin27 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 25.07.2010
Mesaje: 15
Implicit ce trompete visati....

Noi am facut tot raul din lume, si tot noi am mintit pentru el. Rasplata este acest razboi mondial pentru tot ce am facut...

Omul si-o face cu mana lui. "Si a privit omul toate cate le-a facut si a fost foarte multumit de toate cate le-a facut."

Ne meritam soarta prieteni, razboi , foamete , boli,..... omul a dorit de la inceput ...moartea si nu viata...
  #4  
Vechi 29.11.2010, 15:11:50
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” –Pucioasa (XLVIII)

278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVIII)

Uneori, liderii pucioși pretind că venirea “Domnului” lor “în cuvânt, cu sfinții”, are loc chiar acum, fiind într-o desfășurare prelungită încă din anul 1955. Adesea ei subliniază acest lucru prin cuvântări personale, individuale, pe care unele duhuri care se prezintă a fi duhuri ale sfinților le rostesc alături și împreună cu “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa. Alteori, ei spun că venirea Lui cu sfinții va fi abia la sfârșitul veacurilor, atunci când se va întocmi ziua învierii făpturii și se vor întâlni viii cu toți morții lor:
“Și atunci va fi marea întâlnire a celor ce sunt și a celor care au fost și iarăși vor fi, ca să se întocmească ziua învierii, despre care Eu am vestit prin Scripturi, ziua venirii Mele cu sfinții care au căpătat cerul încă de pe pământ, încă din vremea trupului lor.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Învierea făpturii nu va mai fi împlinită de către Hristos, așa cum proorocește Biblia, ci de către liderii pucioși. Aceștia sunt “tocmiți să lucreze pentru învierea făpturii”, iar lucrarea lor este, se pare, jertfa liturgică a preoților necanonici pucioși consacrată “pentru cei din locuința morților” și pomenirea zilnică a numelor tuturor celor adormiți, începând cu strămoșul Adam. Cei care vor fi strigați pe nume prin pomenirea liderilor pucioși vor primi un “Cuvânt de mângâiere din cer” care le va aduce morților pacea și odihna veșnică:

“Vin, fiilor, la voi cu sărbătoarea îngerilor, cu prăznuirea sfinților arhangheli Mihail și Gavriil. Atunci Eu voi lua din mânuțele voastre jertfa cea pentru cei din locuința morților și Mă voi duce cu ea la ei și le voi vesti că vin curând să-i iau și să le dau ziua învierii. Îi voi mângâia, îi voi ușura, le voi da din învierea lor și le voi da grai ca să vorbească unii cu alții despre venirea Mea și despre voi, cei ce lucrați cu Mine pentru ziua venirii Mele. Fiți mereu la zi cu pomenirea lor, așa cum Eu v-am învățat când v-am tocmit să lucrați pentru învierea făpturii. Cuvântul Meu cel din grădina Mea cu voi îi va mângâia pe cei strigați pentru pomenire și le va da din pacea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Venirea “Domnului” Pucios este materializată adesea prin zidiri concrete, făcute cu mâinile lor de către adepții pucioși, sub directa supraveghere a liderilor lor: case, fântâni, garduri, ziduri, porți, pătule, ateliere, foișoare, WC-uri, grajduri, garaje de mașini, alei pietruite, etc. Toate reprezintă “zidirea veacului cel nou” și “venirea văzută a Domnului” la ei:

“Fiți credincioși, copii ziditori, și fiți zidiți deplin, că numai de zidit avem. Avem de zidit veacul cel nou și pe cei înviați pentru el. Voi sunteți zidarii Mei, iar cumpăna este în mâna Mea. Și cu duhul și cu trupul lucrăm zidire, că v-am tocmit să fiți ai Mei și să lucrez cu voi tot ce este de lucrat pentru venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Din când în când, “Domnul” Pucios vine cu idei noi și cu proiecte noi, pe care “zidarii” pucioși purced îndată să le edifice, ca să zidească prin ele veacul cel nou, sub înțeleapta conducere a liderilor lor, care mai întâi le proiectează după gustul lor și apoi le spun adepților ziditori, pas cu pas, ce și cum și în ce ordine să le facă: mai întâi “Fântâna Samarinencii” ( e vorba de samarineanca de la puțul lui Iacob, căreia pucioșii i-au zidit special o fântână de unde să ia apă și să nu mai înseteze niciodată), apoi “Fântâna Întâlnirii din Grădina Întâlnirii lui Dumnezeu cu Omul”, și abia după aceea “Casa Întâlnirii lui Dumnezeu cu Omul” , toate acestea fiind situate pe pământurile pucioșilor de la Glodeni-Vale de lângă Pucioasa:

“Când am lucrat prin voi fântâna samarinencei, fântâna întâlnirii cu Dumnezeu, nu v-am spus și despre casa de întâlnire, iar acum v-am spus, și am întocmit-o când v-am spus, și acum o așez prin voi în grădinile Mele date vouă pentru slujirea Mea, pentru venirea Mea în ele pe pământ, ca să Mă întâlnesc cu omul care poate să creadă în venirea Mea la voi.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Liderii pucioși sunt din când în când reconfirmați ca fiind rezervorul de putere al “Domnului” Pucios, care promite că va opera prin venirea Lui de la Pucioasa o iminentă înviere a morților (cu condiția ca liderii pucioși să-I dea puterea de care El are mare nevoie ca să vină cu venirea Lui care vine și iar vine ca să așeze pe pământ veșnicia Lui:

“Dați-Mi putere să vin, fiilor, că e cerul plin de așteptare, iar cei din locuința morților suspină în ei după înviere, după venirea Mea, ca să-i ridic și să le dau casa cea din cer, trupul cel nou, zidit la cuvântul Meu cel pentru învierea din pământ a trupurilor celor adormiți. Întâi îi ridic pe ei, și apoi așez pe pământ veșnicia pentru ei și pentru cei vii care vor fi cu trupul pe pământ la venirea Mea, precum este scris în Scripturi.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Pentru zidirile care zidesc veacul cel nou de la Pucioasa, adepții pucioși care le-au lucrat sunt răsplătiți cu bogate binecuvântări și cu îndemnul de a se lăsa pe mai departe călăuziți de “Cuvântul de la Pucioasa” care îi călăuzește neabătut spre “ziua venirii Domnului” peste tot pământul:

“Fiți binecuvântați la lucrul casei întâlnirii, și fiți Duhul Meu, și fiți un cuvânt cu toții sub iubirea cuvântului Meu care vă călăuzește spre ziua venirii Mele peste tot pământul.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Uneori însă , din negrija pucioșilor, “Domnul” lor nu mai poate veni și nevenirea Lui Îl doare cu durere adâncă. El îi îndeamnă să iasă din nesimțire și să-I ajute grabnic venirea ca să poată veni cu ea la ei, și să-I facă drum (cale) de venire și să-I facă netezirea căii Lui de venire și să aibă grijă de venirea Lui și să-i deschidă venirii ca El să vină la toți și la toate care-I așteaptă venirea Lui de la Pucioasa cu cuvântul Lui de înviere peste toată făptura:

Aveți grijă de venirea Mea la voi, că Mă doare adânc când nu pot să vin. Eu vă primesc pe voi mereu, și în fiecare clipă vă am. Primiți-Mă și voi, și deschideți-Mi mai înainte să vin. Faceți-Mi cale când vin și ajutați-Mi venirea, că pentru hrana voastră vin, și pentru viața voastră vin, pentru viața Mea din voi vin, fiilor, ca să vă umplu de ea și să dați din ea. Și de unde dați, Eu pun, dar să dați, ca să am unde să pun și ca să am cale să vin, copii ai venirii Mele. Aveți grijă de venirea Mea la voi, fiilor, că tot și toate așteaptă venirea Mea la voi. Deschideți venirii Mele mai înainte să vin la voi, că toți și toate așteaptă venirea Mea la voi, cuvântul Meu cel de înviere.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)
  #5  
Vechi 26.12.2010, 07:19:24
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 285. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLIX)

285. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLIX)

Liderii pucioși sunt numiți “Poarta cerului” prin care intră și iese “Domnul” lor. Răstălmăcind Scriptura, care spune că prin această poartă a cerului vor intra drepții lui Dumnezeu (Apoc.22:14-15), liderii pucioși pretind că Scriptura proorocește că prin această poartă va intra Însuși “Dumnezeu”, (deci nu drepții Lui!). Dar a și intrat, căci se vorbește deja la timpul trecut despre “venirea Domnului la ei”, ca fiind “cea mai mare minune din toate veacurile”:

“E sărbătoare mare de îngeri, e zi mare, fiilor. Cerul grăiește peste pământ, iar voi sunteți poarta cerului, și Eu intru în ea cu dreptatea, căci scris este în Scripturi: "Intrând în porțile dreptății voi lăuda pe Domnul, că aceasta este poarta Domnului, și drepții vor intra în ea". Amin. Am plecat cerul până pe pământ și am venit la voi ca să vă fac ai Mei. N-a fost de când e veacul minune mai mare ca aceasta.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)

Liderii pucioși, despre care se spunea până acum că sunt firavi și slabi, plăpânzi și lipsiți de ajutor, sunt prezentați dintr-odată ca fiind puternicii care Îi întăresc venirea “Domnului” lor și puterea venirii Lui, căci ei se fac hrană hrănitoare pentru“Dumnezeul”lor:

“O, Eu Mă întăresc în voi cu venirea Mea și Mă hrănesc cu voi ca de un rod nou, fiilor. Îmi întăresc venirea și puterea venirii Mele la voi, și îmi sunteți hrană de întărire Mie. Când vine primăvara și apar cele dintâi roade ale pământului, se înviorează omul hrănindu-se cu ele și prinde putere și prospețime în toate neputințele lui. Așa și Eu, Mă hrănesc cu voi și Mă bucur de voi ca de un rod nou și îmi întăresc venirea hrănindu-Mă cu voi.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)

O mărturie importantă: “Cuvântul” de la Pucioasa, în loc să aducă pace, aduce tulburare adâncă nu numai pe pământ, ci și în lumea îngerilor. Venirea “Domnului” Pucios nu mai este legată indisolubil de ființa Lui, ci Îi este exterioară, ca o lucrare la cazul instrumental, și așa este adusă această “lucrare a venirii Domnului” de către îngeri pe pământ, ca un instrument și ca un stindard al unei noi ideologii și credințe care clonează Ortodoxia:

“O, copii deșteptători peste pământ, cuvântul Meu de peste voi răvășește lumea îngerilor, și vin îngerii cu venirea Mea la voi și văd cu voi tronul cuvântului Meu, cartea judecății făpturii, și din care iau cei vii și cei morți, fiecare după faptele lor.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)

În noiembrie 2000 la Pucioasa se decreta fără ocolișuri că “judecata de apoi a venit” pe pământ, iar cerul și pământul se clătina sub pașii greoi ai “Dumnezeului” de la “Noul Ierusalim”. Probabil că se mai clatină și astăzi, căci venirea s-a tot prelungit peste ani și ani, iar judecata promisă întârzie, deși îngerul venirii “Domnului” suflă în trompetă de peste 10 ani neobosit, anunțând venirea care stă să vină. Liderii pucioși văd (cu ochii duhurilor care se dau drept îngerii lor, sau cu ochii minții lor, sau cu ochii mințirii adepților) tronul judecății Domnului așezat taman în grădinile lor de la Pucioasa:

“O, fiilor, sună îngerul Domnului, sună din trâmbița venirii Mele peste cei vii și peste cei morți. Îngerul Meu, dimpreună cu toată oastea îngerească, vede la voi tronul cuvântului Meu, cartea judecății făpturii, calea venirii Mele pentru judecată. Se clatină cerul și pământul sub pașii venirii Mele, că a venit judecata de apoi. [...] Dați morților veacul cel nou, cuvântul Meu care este cu voi, că iată, sună îngerul Meu din trâmbița venirii Mele, sună îngerul Domnului peste vii și peste morți.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)

La 21 noiembrie anul de grație 2000, la Pucioasa se anunța un eveniment istoric: porțile iadului erau date larg la o parte, iar morții erau strigați afară cu glas mare, aidoma cu glasul lui Hristos de acum 2000 de ani care striga “Lazăre, vino afară!” (Ioan, 11,43)

“Eu, fiilor credincioși venirii Mele după două mii de ani, Eu și cu voi și cu îngerul Meu deschidem porțile iadului și ale morții și strigăm afară pe morți, așa cum l-am strigat pe Lazăr din mormânt pentru credința surorilor lui, cărora Eu le-am spus: "Dacă veți crede, veți vedea slava lui Dumnezeu, căci oricine trăiește și crede în Mine nu va muri niciodată".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)

N-a ieșit nimeni. Ori n-au auzit morții, fiind cam tari de ureche ( de bătrânețe, nu de altceva), ori le-a fost frică să iasă, zicându-și că tot mai bine e înăuntru.

Îndată (văzând probabil că nu iese nimeni), liderii pucioși schimbă datele problemei: dacă morții nu vor să iasă de bunăvoie, vor fi luați pe sus, cu forța. De aceea, ziua învierii și respectiv ieșirea din locuința morților se amână, pentru o dată care se vrea a fi precisă, dar este vag definită de expresia “vin curând să-i iau”:
“Am spus că vin la voi cu sărbătoarea îngerilor, și voi lua din mânuțele voastre jertfa cea pentru cei din locuința morților și Mă voi duce cu ea la ei, și le voi vesti că vin curând să-i iau și să le dau ziua învierii, și îi voi mângâia și îi voi ușura și le voi da din învierea lor și le voi da grai să vorbească unii cu alții despre venirea Mea și despre voi, cei ce lucrați cu Mine pentru ziua venirii Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000)



Last edited by mariamargareta; 26.12.2010 at 07:27:48.
  #6  
Vechi 29.11.2010, 15:18:43
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Alin27 Vezi mesajul
Noi am facut tot raul din lume, si tot noi am mintit pentru el. Rasplata este acest razboi mondial pentru tot ce am facut...

Omul si-o face cu mana lui. "Si a privit omul toate cate le-a facut si a fost foarte multumit de toate cate le-a facut."

Ne meritam soarta prieteni, razboi , foamete , boli,..... omul a dorit de la inceput ...moartea si nu viata...
Așa e, și omul s-a făcut că e om... și a dat uitării pe Dumnezeu și a dat apoi lumii de știre, că... totuși există... blestem... de la tinerețe până la moarte...

Citat:
Și-apoi firește... ecoul papagalului:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă.)

Și placa:

''...placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”

Last edited by vsovivi; 29.11.2010 at 16:04:28.
  #7  
Vechi 02.12.2010, 13:40:10
vsovi vsovi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 16.02.2007
Locație: har†>>>s'C'e'r
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.954
Implicit

Așa că nu te mai juca cu idolul până când crezi tu că va scoate bellaurul ăla fum pe gurițe... ci adu-ți mai bine aminte de noi... de cât am așteptat... ca să dansăm... împreună... o, draga Mea Românikaa... și nu te mai juca... cu focool... ca să nu ajungi ca pasta.

Last edited by vsovi; 02.12.2010 at 14:28:04.
  #8  
Vechi 02.12.2010, 19:54:09
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovi Vezi mesajul
Așa că nu te mai juca cu idolul până când crezi tu că va scoate bellaurul ăla fum pe gurițe... ci adu-ți mai bine aminte de noi... de cât am așteptat... ca să dansăm... împreună... o, draga Mea Românikaa... și nu te mai juca... cu focool... ca să nu ajungi ca pasta.
Păi cine se joacoacoacă mereu cu idoleul și leul... din tenenerife? Cine?
Și cui îi place la nebunie picajul de la mare înălțime? Picajul cel de după zborul spre înalt...
Miiiieeeee? Eu cred că țieeeee!

Iar dacă nici ție nu-ți pasă... atunci cui?

Căci cui pe cui și cucui pe cucui... nu se poate scoate! Cu niciun chip... o, draga mea România.

Last edited by vsovivi; 02.12.2010 at 20:55:03.
  #9  
Vechi 04.12.2010, 00:18:48
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (I)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (I)

Legenda celor “14 magnifici” pucioși despre care ani de-a rândul s-a pretins că “aud în primă instanță Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” (adică, îl aud la unison cu urechile lor pe “Creator”, vorbindu-le din înaltul Cerului, în șuier de suflare de crivăț care se coboară deasupra “templului” pucios de la Glodeni-Vale) s-a dovedit a fi o minciună răsuflată. Parafrazând zicătoarea malițioasă “Cei patru evangheliști erau trei: Luca și Matei”, putem spune că la “Noul Ierusalim” de la Pucioasa “cei 14 magnifici erau doar trei: Mihaela și Nicușor”. Mai precis, Mihaela pretindea că-L aude pe Dumnezeu vorbindu-i, iar Nicușor pretindea că Mihaela are dreptate în ceea ce pretinde.

Această minciună colosală a stat permanent la baza înșelătoriei de la “Noul Ierusalim”, chiar și atunci când viețuitorii “mânăstirii” care alcătuiau lista inițială a celor “care auzeau Cuvântul” (a se citi corect: “…despre care se pretindea că aud acel Cuvânt …”) s-au risipit care încotro, iar în “incinta sacră de la Glodeni” n-au mai rămas decât doi: Spiridon Șerban și fiul său Marian, adică exact alții decât pretendenții actuali ai “darului auzirii Cuvântului”, Mihaela și Nicușor).

Dar cine erau cei 14 locuitori ai “chibuțului” pucios de la Glodeni, despre care se pretinde din 1990 și până astăzi că “aud cu urechile lor Cuvântul lui Dumnezeu”?

Iată lista lor:

1. Ilie Bunea (pe atunci, în 1990, el era proprietarul de drept al pământului și a casei cu etaj în care și-au găsit găzduire și adăpost ceilalți “13 magnifici”, venetici sosiți de departe ca să se căpătuiască aici, la Pucioasa. Însă Ilie a mai fost proprietar doar câțiva ani; când Mihaela Tărcuță a preluat “frâiele teleguței”, ea l-a forțat pe Ilie Bunea să renunțe la casă și la teren în favoarea “comunității” de pucioși, căreia ea îi dăduse între timp numele de camuflaj “Fundația Sfânta Virginia”. Ulterior, Ilie Bunea a fost nevoit să abandoneze complet casa și grădina în brațele rapacilor lideri pucioși Mihaela și Nicușor, el retrăgându-se la părinții săi din comuna Maluri, ca să-și lingă rănile sufletului;

2.-3. Mihaela Tărcuță și soțul ei, Milică (Emilian Tărcuță);

4.-6. Marian Zidaru și soția sa Victoria Zidaru, împreună cu fiul lor Simion;

7.-10. Spiridon Șerban cu soția sa Ioana și cu copiii minori Marian și Nuțica;

11.-13.Nicolae Nedelcu cu soția sa Tanța (Constanța Nedelcu) și fiica minoră Andreea;

14. Sandu Dan, zis “Tataia”, ucenic și prieten al soților Marian și Victoria Zidaru.

Dar cum să audă ei acum ceva în grădina cu minuni de la Pucioasa dacă, în majoritate, ei nu mai locuiesc în această gădină, iar unul (Simion) a și murit?

Ar fi fost de așteptat ca această “sfântă familie”, care număra cândva 14 suflete “primitoare ale Cuvântului” pucios, să dăinuiască până în zilele noastre și să fie și să rămână un model inegalabil de frățietate creștină, de altruism și de dragoste. Deși conceptul de “mănăstire” – pe care Mihaela voia cu orice preț să-l asocieze cu “gospodăria agricolă colectivă” a pucioșilor de la Glodeni – este total impropriu (căci nu s-a mai văzut vreodată vreo mânăstire mixtă, în care să locuiască de-a valma bărbați și femei sub același acoperiș), totuși, faptul că ei L-ar fi auzit acolo cu urechile lor pe Dumnezeu vorbindu-le ar trebui să fie un argument serios ca să credem că această existență mixtă a “celor 14 aleși” le-a marcat profund întreaga ființă, făcându-i exemple vii de iubire, de toleranță, de echilibru, de înțelepciune și de pace. Când colo… lucrurile au stat exact pe dos. Între acești 14 “prooroci” a intrat rapid o așa mâncătorie și o dihonie și o intoleranță și o ură neîmpăcată, încât s-au risipit toți ca pleava-n vânt, fugind unii de alții unde au văzut cu ochii. Așa cum am mai spus, din formația inițială a celor “14 magnifici” se mai regăsesc la ora actuală între zidurile “mânăstirii”, ca rezidenți permanenți, doar doi: Spiridon Șerban și cu fiul său Marian, care, deși între timp s-a făcut flăcău în toată puterea, este în continuare poreclit în batjocură “Mormăilă” de către Mihaela. Cu toate acestea, legenda cu “cei 14 aleși care aud Cuvântul” este pe mai departe vehiculată cu mult tupeu de farseurii de la Pucioasa, în frunte secretarul lor general, tovarășa Mihaela Tărcuță, care nu ezită să-i mintă fără să clipească pe vizitatorii curioși să afle cine aude “Cuvântul lui Dumnezeu” la Pucioasa (unul dintre ultimii “grei” care au fost păcăliți cu “taina celor 14 aleși” a fost Cristi Tabără, în celebrul său “interviu” intitulat “Te vezi la Știrile ProTv: Taina Noului Ierusalim” și difuzat pe postul Tv pe care îl slujea acum un an).
  #10  
Vechi 06.12.2010, 09:45:20
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Hai să vă mărturisesc ceva,

Și eu aud Cuvântul, dar nu cu urechile, și nu ca și propoziții sau fraze sau voce sau adiere răcoroasă de vânt, ci doar mă „trezesc”, îmi dau seama, că în sufletul meu a apărut Adevărul, s-a manifestat ceva, a ajuns unda și iată că Îl știu pe Adevărul, ca și cum ar fi trecut prin pământ, prin văzduh, prin ziduri și a ajuns în mintea și în inima mea crescând ca o plantă ce a răsărit din sămânța cea bună, și ca atare am devenit și sunt conștient că Tainic a ajuns și în mine și mereu ajunge și la mine astfel, exact cum o apă curată ajunge la rădăcina plantelor... și treptat, comparînd ceea ce susțineam eu, credeam eu, în diferite momente ale vieții mele cu ceea ce am citit de pe Site-ul lor, am ajuns ca să pricep că erau echivalente și similare, deci parcă chiar știam ce se grăia acolo de către Dumnezeu dar nu eram suficient de conștient și de clar, deci iată cum la sute de Km, Cuvântul ajunge Tainic la oameni, mai devreme sau mai târziu, căci și morții aud Cuvântul Lui Dumnezeu...

Deci e vorba de undă, și cum atunci să nu audă cei ce-L trăiesc în primă instanță? Care trăiesc la Izvorul Dorului... Și cum atunci vă mirați și pentru ce vă tot îndoiți crezând că nu L-ar auzi cei 14 magnifici dacă până și cei din morminte Îl aud? Se aude, vine, și oriceochi Îl va vedea, chiar și cei ce L-au străpuns. E ca un curent electric, „elctroni” și „pozitroni”, „fulgere și trăznete și tunete”, mai mici sau mai mari, ce vin prin apa Vieții și prin Pământul Făgăduinței, prin biserică sau prin afara ei...

Nu vă mint, e ca și când ai pune urechea la pământ, sau pe șină, dar e mult mai tainic... e ca un al 7-lea simț căci al șaselea e o vrăjecmăneală. Cu al 7-lea simț nu-L auzi, nu-L vezi, dar parcă știi ce s-a grăit de sus, căci parcă ai fiii și tu semănat în pământul Adevărului și devi treptat conștient că ceva crește, dreptate și dragoste și cunoașterea Domnului în tine, în inima și viața și în vorbele tale. Și eu sunt la sute de Km de Pucioasa, darmite atunci cei deasupra cărora adie Desăvârșirea cea răcoroasă care stinge focul pătimășiilor jignidoliceștii, care din necredință și răzbunare nu mai vor să recunoască pe Sfântul Iertării și Milostivirii și Păcii.

Last edited by vsovivi; 06.12.2010 at 10:16:07.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29