Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 26.11.2010, 12:51:17
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
Dacă „Duhul” Pucios este Adevărul, așa cum susții dumneata sus și tare, atunci poate ne esplici și nouă cum de îi învață acest Adevăr pe pucioși să mințească? Pentru că iată ce-i învăța Duhul prin „proorocițele” Lui pe pucioși”:

“Biruiți lumea, chiar de va trebui să mințiți pentru Dumnezeu și pentru calea Lui cea dreaptă și cea adevărată. [...]
Nicușor Zidaru, [...] De ar fi să minți pentru Dumnezeu, minte, mămică, și fă voia Lui, de acum, și învață ce este taină acoperită.” (Citat după Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 2 iunie 1991)


Iar pucioșii păstrează și astăzi acest îndemn cu sfințenie, iar când cred ei că este necesar ca să-I dea o mână de ajutor Domnului lor, mint cu satisfacție, de îngheață apele (după principiul sănătos: „Unde-i ordin, cu plăcere!”). Căci minciuna la pucioși este "taină acoperită".

Deci: Cine își bate joc, și de cine? Dracul de ei, sau ei de dracul?
Cine păcălește, și pe cine? Duhul rău sau Duhul Bun?

Văd că nici somn nu mai ai din pricina râvnei deșarte a defăimării viceversa ca să capăt eu superstițul negreșelii formaliste vicentoarsa ca să râtă-râdă de noi tot viceglobul papământesc... al celor ce papă lapte și bere și apoi ca vulturii dau cu ciocul acolo unde văd stârvul. Și dacă nu ți-aș fi spus că nu există nici un glob pământesc, ci glob a fost doar în zilele creației, în prima și a doua zi, un glob de apă limbede și cristalină, toată creația... văzută apoi când a fost să fie Lumină după porunca Domnului, căci în cele văzute era genunea și întunericul ce stăpânea căci el era deasupra apelor; deci exista un deasupra sferei de apă, și toate cele nevăzute erau în cubul ceva mai mare fără a fi tangent la sferă și care cuprindea el tot globul de apă, cub nevăzut cu ochiul liber dar soarele și luna create în ziua trei-a sau a patra, nu știu, două, se mișcă și azi tot lovindu-se de laturile lui... deci nu se vede, dar este, și a fost cuprins în interior și se numește Cer.

Deci a birui gLumea, este o luptă pe care o poți câștiga doar dacă faci voia Domnului.

Și te întreb pe tine soare, dragostea murit-a oare? Deci ce crezi dumneata că s-ar fi întâmplat dacă cei trei patru magi de la răsărit nu ar fi păcălit și mințit pe Irod sau pe Ivan cel groaznic?

Ce s-ar întâmpla cu tine înaintea conștiinței tale dacă n-ai avea scuza ridicolă că minți aicea pentru o cauză nobilă?... după dictonul ''scopul scuză mijloacele''.

Deci biruiți gLumea! cu orice preț și cu orice mijloc, deoarece ea nu e nicidecum dreaptă ca să crezi că ai avea parte de un duel. Ci e vrăjeala gLumii... ...dar nu greșiți! Ci înfricoșați-vă de Domnul ca să slujiți Lui și să nu păcătuiți Lui cu niciunchip ci să vă smeriți cu oricechip Lui... și nu pentru slava deșartă a gLumii. Adică să nu-ți creezi o gLume de copil, de pui, de pui de pui... de vipviperă și de năpârpârcă, fiindcă puii de vipvipere o ucid pe mămica lor iar puii de năpârpârcă îl cam pârăsc pe tăticul lor la miliție sau mămicii lor sau prin vecini... că cică o făcut pipi în chiulvetă sau ghiulvetă sau ghiveta... nu mai știu cum se zice corect, darmite.., darmite cum se scrie.

(Și apropos, telecomandă e la plural căci singularul este telcomandă!!!)

Last edited by vsovivi; 26.11.2010 at 13:14:37.
  #2  
Vechi 26.11.2010, 14:08:49
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Citat:
În prealabil postat de vsovivi Vezi mesajul
Și te întreb pe tine soare, dragostea murit-a oare? Deci ce crezi dumneata că s-ar fi întâmplat dacă cei trei patru magi de la răsărit nu ar fi păcălit și mințit pe Irod sau pe Ivan cel groaznic?

[...]

(Și apropos, telecomandă e la plural căci singularul este telcomandă!!!)
Cei trei (nu patru) magi de la răsărit nici nu l-au păcălit, nici nu l-au mințit pe Irod. În primul rând ei n-aveau nici o obligație față de Irod, ei nefiind supușii lui. În al doilea rând, Scriptura spune că Irod doar i-a cercetat pe magi, ca să afle de la ei ce știu, apoi i-a rugat ca la întoarcere să treacă pe la el și să-l informeze ce au aflat. Magii nu aveau însă nici o obligație să-l asculte, și tocmai de aceea s-au întors pe alt drum fără pic de remușcare. Irod s-a simțit însă “păcălit” de magi, pe motiv că nu se aștepta să fie desconsiderat, tocmai el, nici măcar de alții de alt neam; și asta consemnează și Scriptura. Dar magii nu l-au păcălit cu nimic pe Irod, și cu atât mai mult nu l-au mințit.

Dar chiar dacă ar fi făcut-o, gestul lor ar fi fost absolut nerelevant, îndată ce ei nu erau creștini, ci păgâni.
  #3  
Vechi 26.11.2010, 14:27:00
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 276. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVI)

276. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVI)


Cuvântul care vine la liderii pucioși vine din veșnicie, dar nici ei nu știu aceasta. El vine ca ei să-l primească cu învățătură nouă, învățătură de viață, și el să le dea lor viața cea de veci, ca să fie deja îmbrăcați în viața cea veșnică atunci când va veni el a treia oară, cu trupul văzut de ochii tuturor:

“O, fiilor care-Mi primiți venirea! De unde vin Eu când vin la voi cuvânt? Vin din veșnicie, căci scris este în Scripturi: "Obârșia Lui este din zilele veșniciei". Amin. Eu sunt cuvântul vieții, și vin cu veșnicia. Viața cea de veci voiesc să v-o dau.” […] Aduc mereu învățătură de viață la voi, ca să se găsească la voi viață când voi veni la voi văzut de ochii tuturor. Eu sunt cuvântul vieții, și așa vin la voi, iar voi trebuie să vă îmbrăcați cu viața, cu cămașa vieții, fiilor, precum Eu M-am îmbrăcat după înviere, căci am înviat din morți ca să Mă arăt Fiul Tatălui Savaot, născut de la Tatăl, Cel dintâi născut din morți.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-2000)

Liderii pucioși sunt investiți solemn să dea viață adepților sectei de la Pucioasa, ca să aibă aceștia viață până la venirea Domnului cea văzută (dar se pare că liderii pucioși n-au prins bine lecția, pentru că n-au reușit să dea viață veșnică la nimeni; ba între timp au mai murit destui adepți, dintre care unii chiar mai răsăriți – cum ar fi “păstorul Daniel, sau “sora” Ricuța)

“– O, copii învățători din partea Mea, mai mult și mai mult și tot mai mult de-acum, să dați viață din viața Mea la cei ce vor cu tot dinadinsul să fie vii până la învierea cea mare și văzută de vii și de morți, până la venirea Mea cu învierea tuturor pentru viață veșnică sau pentru tânguire, căci scris este: "Se vor plânge și se vor tângui bătându-se în piept toate semințiile pământului, și vor vedea pe Fiul Omului viind pe norii cerului cu putere și cu multă mărire, și va răsuna glasul de trâmbiță, și îngerii vor strânge pe cei aleși pentru Dumnezeu, pe cei ce s-au ales pentru Dumnezeu".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-2000)

Sarabanda duhurilor de la Pucioasa face ca așa zisul “Cuvânt al lui Dumnezeu” să fie în realitate un ghiveci de alucuțiuni vocale în care duhurile interpreteză la scenă deschisă roluri mari și roluri mici, într-o melodramă de prost gust, dar cu cuvinte și fraze alese. Rând pe rând vin și vorbesc ca la microfon purtători de cuvânt neautorizați ai lui Dumnezeu care-și iau nume sonore, sperând că vor fi mai abitir ascultați și temuți: “Tatăl”, “Fiul”, “Fecioara Maria”, “Fecioara Verginica”, “Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil”, “Sf. Ioan Botezătorul”, “Sf. Pr. Ilie”, “Sf. Pr. Daniel”, “Sf. Apostoli Petru și Pavel”, “Sf. Ap. Andrei”, “Sf. Ap. Toma”, “Sf. Ap. Luca”, “Sf. Ap. Ștefan”, “Sf. 40 mucenici din Sevasta”, “Sf. Gheorghe”, “Sf. Ierarh Nicolae”, “Sf. Ierarh Spiridon”, “Sf. Haralambie”, “Sf. Grigorie Palama”, “Sf. Ioan Scărarul”, “Sf. Dimitrie izvorâtorul de mir”, “Sf. Pantelimon”, “Sf. Împărați Constantin și Elena”, “Sfinții trei Ierarhi Vasile Grigorie și Ioan” (care vorbesc toți în cor, la unison), “Sf. Vasile cel Mare” (vorbind separat), “Sf. Ecaterina și Sf. Mercurie” (vorbind împreună), “Sf. Ecaterina” (vorbind separat), “Sf. Parascheva”, “Sf. Filoteea”, “Cuv. Maria Egipteanca”, “femeile Mironosițe” (vorbind toate odată), “Sf. Mironosiță Maria din Magdala” (vorbind separat), “Adam” (vorbind singur, fără Eva), “samarineanca de la fântâna lui Iacob”, “episcopul Vasile Târgovișteanul”, “patriarhul Teoctist”, “tânărul inginer Mihail” ("fiul" lui Dan, ucis de lovitură de cuțit în vara anului 1974), “Simion Zidaru” ("fiul" artiștilor Zidaru, decedat în luna august, anul 1997), "Dănciucă Gheorghe" (zis "păstorul Daniel", zis "nea'Mișu", decedat în urmă cu un an), etc, etc, etc. O pleiadă de duhuri care se pretind a fi duhuri de oameni obișnuiți, și de sfinți, și de îngeri, și care vorbesc toți în numele și în dreptul lui Dumnezeu, iar rostirile lor sunt adaugate de liderii pucioși cu migală, una câte una, la “canonul” cărții intitulată “Noul Testament de la Pucioasa”.

Iată, spre exemplu, cât de frumos este invitat duhul care poartă numele Maicii Domnului să vină cu mult dor din cer pe pământ și să aducă povețe duioase de mamă “poporului” pucios, și cât de înălțător le vorbește lor apoi acest duh, pentru lucrul veniriiDomnului” cea de astăzi, cu “venirea Lui care vine și iar vine” și pregătește judecata făpturii ( e vorba de ziua de 14 octombrie 2000):

“Acum, fiilor copii, e mama Mea cu dor de voi, și se îndulcește din vorbirea Mea cu voi și voiește și ea să vă îndulcească cu darurile ei cu care vă acoperă mereu pentru că sunteți fiii grădiniței venirii Mele. Grădinița aceasta este locul Meu ceresc de pe pământ, peste care îmi aștern cuvântul pentru toată făptura. Grădinița aceasta este masa pe care Eu scriu cartea judecății făpturii. Voi, fiilor copii, fiți cu veghe mare și cu cutremur sfânt, că aici Eu lucrez cu voi lucrarea Mea cea de pe urmă, și cutremur cerul și pământul cu cuvântul. Amin. Spuneți la toți cei ce iubesc venirea Mea la voi să nu-și risipească nici o clipă mintea și inima și simțurile lor spre paguba lor și a celor din jurul lor, ci să-și adune ființa și vorbirea ei spre folos pentru cer, că venirea Mea vine și iar vine ca râul care vine din munte spălând albia din calea lui. Vă aduce mama Mea mângâierea ei, îndemnul ei pentru lucrul venirii Mele, și povață de mamă, că ea este mama Mea și a celor ce Mă poartă pe Mine.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-2000)

Duhul invitat să ia cuvântul le vorbește în primul rând liderilor pucioși, numindu-i “fiii grădiniței Lui” , “copiii tocmiți de cer” și “purtătorii Domnului”. El le amintește de “greul lui Dumnezeu” și de “bunătatea Lui” și de “grija Lui pentru ei” și de “venirea Lui” cea nevăzută cu norii, și de “rana venirii Lui” și de “greul venirii Lui” și le cere lor să fie cuprinși de durerea venirii Lui și să fie ei “puterea venirii Lui”, căci “Dumnezeul” Pucios este, se pare, sleit de puteri în venirea Lui și de aceea le cere lor tot ajutorul:

– Te bucur și eu, Fiule Doamne, mângâindu-i pe cei ce Te poartă azi întru venirea Ta. Te mângâi și eu, căci Tu ești purtat de ei, o, Fiule Care vii la fii. Să nu aștepte cerul după voi, copii tocmiți de cer. E așa de bun Domnul cu voi, și atâta grijă pune pentru voi, dar voi să nu vă folosiți de binele de la El, ci să vă faceți voinicuți pentru greul lui Dumnezeu Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt, Care lucrează la judecata și la învierea făpturii și la lumina învierii, fiilor vii. Toți cei care se hrănesc din Fiul meu Cuvântul, să ia de la voi spre împlinire toată venirea aceasta, ca unii care împlinesc Scriptura venirii Fiului meu după două mii de ani. Cuprindeți-vă de iubire și de durere pentru rana venirii Fiului meu, căci cu rană vine, și din greu vine când vine la voi. Fiți voi puterea venirii Lui, că vă cere aceasta.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-2000)

Duhul “Fiului” și cel al “Mamei” se completează apoi în vorbirea lor, întrebându-se ce să le mai ceară și ce să le mai dea pucioșilor “să rumege” până la următoarea “venire din cer” cu focul iubirii lor. Și le dă aceleași îndemnuri: să-I ușureze “greul venirii Domnului” la ei, “să-i doară și pe ei rana venirii Lui” și “să se hrănească unul pe altul cu învățătura Cuvântului Pucios”:

“Mama Mea v-a încălzit la focul iubirii ei, copii ai venirii Mele. O, ce să vă mai dau? [...] Ușurați-Mi greul venirii Mele la voi. Să vă doară și pe voi rana venirii Mele, că printre dureri vin când vin, și abia vin de dureri, fiilor-copii. Cea mai mare lucrare pe care v-o cer este să vă hrăniți cu cele din cer și să vă dați hrana aceasta unii altora, căci prin ea vă sfințiți duhul și sufletul și trupul întru venirea Mea […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-2000)

Last edited by mariamargareta; 29.11.2010 at 11:41:51.
  #4  
Vechi 26.11.2010, 14:43:21
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
Cei trei (nu patru) magi de la răsărit nici nu l-au păcălit, nici nu l-au mințit pe Irod. În primul rând ei n-aveau nici o obligație față de Irod, ei nefiind supușii lui. În al doilea rând, Scriptura spune că Irod doar i-a cercetat pe magi, ca să afle de la ei ce știu, apoi i-a rugat ca la întoarcere să treacă pe la el și să-l informeze ce au aflat. Magii nu aveau însă nici o obligație să-l asculte, și tocmai de aceea s-au întors pe alt drum fără pic de remușcare. Irod s-a simțit însă “păcălit” de magi, pe motiv că nu se aștepta să fie desconsiderat, tocmai el, nici măcar de alții de alt neam; și asta consemnează și Scriptura. Dar magii nu l-au păcălit cu nimic pe Irod, și cu atât mai mult nu l-au mințit.

Dar chiar dacă ar fi făcut-o, gestul lor ar fi fost absolut nerelevant, îndată ce ei nu erau creștini, ci păgâni.

Îndată ce le-ar fi tăiat gâtul Irod să vezi dumneata ce ''nici o obligație nu aveau față de el'' ar mai fi afirmat ei, din moment ce au spus că o să-i dea de veste dacă vor găsi pe Regele lui Israel... și erau în țara lui Irod ca niște străini... cu atât mai mult cu cît nu erau iudei sau israeliți... și Irod știa că se născuse Mesia și-i aștepta pe magi ca să stea de vorbă cu ei, să-i tragă de limbă și să-i ospăteze... cu delicatesuri.

Deci gestul a fost nerelevant pentru unii, nu dăm nume, dar pentru Dumnezeu Tatăl a fost relevant cu siguranță!!!

Ba erau patru magi, doar că stăpânul albinelor, nu a mai ajuns la peșteră din pricina că pe drum s-a milostivit de cineva și l-a ajutat ca să iasă din necaz, și s-a pierdut de stea și de ceilalți trei magi și albinele lui s-au întors acasă, dar când a ajuns a văzut că soția lui e sănătoasă căci l-a întâminat în poartă, căci pentru ea a plecat, ca să ceară de la Domnul ajutor și vindecare pentru soția Lui și iată minunea s-a produs.

El era mag al albinelor și albinele lui ascultau de el ca de un tată.

Last edited by vsovivi; 26.11.2010 at 14:45:45.
  #5  
Vechi 26.11.2010, 15:22:34
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Și-apoi firește... ecoul:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă.)

Și placa:

''...placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”


Deci erau trei,..., sau patru magi,..., ori... nu știu... dacă pleci.

Iar pluralul de la Telecomandă este Teurilecomandă!

Last edited by vsovivi; 26.11.2010 at 15:34:12.
  #6  
Vechi 26.11.2010, 16:24:17
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

"Daca in lume este mai intai viata si apoi moartea,
in Biserica este intai moartea si apoi viata". Fericitul Augustin

Iar la Domnul este mai întâi Viața și apoi Viața! Căci moartea a fost Biruită!

Deci este scris ca să biruim gLoomia!
Adică să nu fim și noi mereu numai ca pasta... și poate așa o să avem parte de Wiață fără de moarte și de tinerețe fără bătrânețe... interioară, fireștie... adică să fim pururea în Buna Duhovnicie... fireștie.

Last edited by vsovivi; 26.11.2010 at 16:48:47.
  #7  
Vechi 29.11.2010, 00:07:00
Alin27 Alin27 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 25.07.2010
Mesaje: 15
Implicit eooooo!!!!!!!!

Heeeeeo. A inceput al treilea razboi mondial!!!!!!!!! Cum a spus vanga!!!!!!!

Heeeeeo!!!!!!!!!!!

Pregatitiva de judacata!!!!!!!
Imparatia Cerurilor este aproape!!!!!!!!!
  #8  
Vechi 29.11.2010, 00:09:00
Alin27 Alin27 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 25.07.2010
Mesaje: 15
Implicit eooooo!!!!!!!!

Bucurativa!!!!!!!!!

Ura!!!!!!!!!!!!

Lumea o sa treaca 4 ani prin chinuri groaznice!!!!!!!!

Dumnezeu o sa pedepseasca lumea!!!!!!

A sosit timpul!

Last edited by Alin27; 29.11.2010 at 00:11:48.
  #9  
Vechi 29.11.2010, 00:15:21
doctor_faustus doctor_faustus is offline
Banned
 
Data înregistrării: 28.08.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 828
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Alin27 Vezi mesajul
Bucurativa!!!!!!!!!

Ura!!!!!!!!!!!!

Lumea o sa treaca 4 ani prin chinuri groaznice!!!!!!!!

Dumnezeu o sa pedepseasca lumea!!!!!!

A sosit timpul!
vei fi și tu vreo trompetă apocaliptică. gândește-te vere dacă ești cu adevărat pregătit de judecată, sau să nu vii la judecată, și după aceea exprimă-ți trompetele.
  #10  
Vechi 29.11.2010, 13:38:12
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVII)

278. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLVII)

Liderii pucioși sunt, de la o clipă la alta, ba neputincioși (situație în care “Domnul” lor îi întărește cu putere de sus ca să poată așterne “Cuvântul” pe hârtie), ba sunt atât de puternici încât dau ei putere venirii “Domnului” lor, căci Acesta este adesea sleit de puteri. Mai întâi liderii pucioși sunt alintați cu denumirea “copii străjeri” și sunt “întăriți în puteri”:

“La cumpăna dintre două zile de sărbătoare Mă las deasupra voastră cu cuvântul Meu, că e sărbătoare de sfinți, copii străjeri pentru venirea Mea. Întăresc puterea Mea din voi, ca să-Mi așterneți cuvântul în cartea sa. Amin. Dragostea Mea de voi Mă aduce mereu deasupra grădiniței în care vă am, și Eu vin să vă hrănesc ca pasărea pe puii ei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Apoi se schimbă calimera: Liderii pucioși nu mai sunt numiți “copii” (termen care sugerează fragilitatea, neputința) ci “fii” (termen care sugerează vigoarea tinerească) și sunt imediat (chiar în același mesaj, și în mod repetat) chemați să fie “purtătorii Lui de Cuvânt”, adică să “dea putere venirii” celei neputincioase a “Domnului” lor:

“Creșteți, fiilor, și dați putere venirii Mele, și cereți-o de la Tatăl ca să vină, că Mă așteaptă cei din morminte ca să vin și să-i strig să iasă, că e lungă așteptarea lor, și nu e cât așteptarea cea de pe pământ. O, fiți mari la minte și dați putere venirii Mele […]”(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Nimeni din “lume” nu poate să vadă venirea “Domnului” Pucios, căci în lume este noapte pe pământ și totul este cufundat în beznă. Numai la Pucioasa sunt adunați cei fericiți care, sub conducerea luminată a liderilor pucioși, luminează calea “Domnului” lor ca să vadă El pe unde să vină, și fac ziuă în calea Lui, și-I apropie venirea Lui (dar, paradoxal, venirea aceasta se tot îndepărtează , iar lumina pe care o fac pucioșii în calea venirii “Domnului” lor a fost cam palidă și nu le-a ajutat cu nimic ca să-L vadă măcar ei, care sunt “luminători”, venind cu putere multă și cu slavă):

“Îmi fac mereu cărare spre voi ca să-Mi apropii venirea, ca să pregătesc ziua învierii făpturii, și ca să fie apoi veacul cerului pe pământ, cu veșnicia lui, căci sfinții așteaptă pentru toată făptura care nu mai știe să aștepte. Aștept și Eu, fiilor, aștept să vin, și fericiți sunt cei ce cred că Eu vin, că aceia se fac ziua venirii Mele și îmi luminează calea ca să vin, că e numai noapte în calea venirii Mele. E totul în noapte pe pământ, e totul în beznă, și nimeni nu mai vede venirea Mea, iar omul umblă pe întuneric și ziua și noaptea; umblă și nu vede nimic, că umblă fără vedere și fără așteptare.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Puterea din liderii pucioși este condiționată strict de starea lor sufletească. Când sunt triști liderii pucioși, și puterile lor sunt slabe de tot și nu sunt bune de nimic; când sunt înduioșați de cuvintele care vin din cer, ei se schimbă în puteri și “apropie venirea Domnului” lor cu puterea lor cea lucrătoare. Vestea venirii “Domnului”Pucios este dusă și la toți “cei fără de scăpare” din locuința morților, ca să știe și ei că în curând, curând, va veni “Cel de la Pucioasa”, Cel care-i anunță că n-au nici o scăpare, cu toate că se pregătește ziua învierii făpturii:

“N-am voit să vă întristez, ci am vrut să vă înduioșez și să dați putere venirii Mele, să-Mi apropii venirea, fiilor, ca să pot pregăti ziua învierii făpturii. Pomeniți pe toți cei fără de scăpare din locuința morților, și Eu Mă duc să le dau nădejde în venirea Mea care vine curând, curând. E lungă așteptarea lor, și nu e ca pe pământ așteptarea. Acolo nimeni nu poate să se ajute unul pe altul. Acolo e numai spaimă fără capăt pentru tot sufletul, și iată, pe pământ nu mai e om viu care să vrea să știe cum să facă rânduiala cea creștinească pentru cei ce nu mai sunt pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Venirea “Domnului” Pucios este condiționată de ajutorul dat lucrului Lui de către liderii pucioși, care pretind că “ajutorul lor este pentru Domnul, Cel ce a făcut cerul și pământul” ( o interpretare originală pe care o dau ei psalmului 120, versetul 2):

“Mi-e milă de toată făptura, și de aceea v-am ridicat pe voi dintre oameni și v-am pregătit pentru Mine, și v-am pus apoi să Mă ajutați la lucrul Meu cel pentru venirea Mea, ca să vin să izbăvesc neamul omenesc.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 08-11-2000)

Last edited by mariamargareta; 29.11.2010 at 13:40:41.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29