![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIV)
Liderii pucioși răstălmăcesc încă o dată Scripturile, pretinzând că între prima venire a Domnului de acum 2000 de ani și cea de-a doua despre care vorbește Scriptura, mai este încă o venire (!!!) , o venire de pregătire a celei de-a doua veniri (venire care devine , automat, a treia, dacă judecăm matematic). De asemenea, ei pretind că Scriptura localizează precis locul venirii Domnului în România, care ar fi “țara strălucirii” proorocită de Daniel (ignorând cu seninătate faptul că Daniel se referea la țara sfântă a Vechiului Testament), deoarece, după cum apreciază liderii pucioși, România strălucește pe pământ de șapte ori mai mult decât ziua (!!! O performanță demnă de Guiness Book !!!). Pucioșii o mai asemuiesc pe România cu un pântece, în care “Domnul” pucios își introduce sămânța Sa de bărbat, cuvântul, ca să zămislească ea apoi, și să rămână grea, și să rodească, și să nască, și să răsară din acest pântece un prunc nou care este … tot “Domnul” Pucios cu venirea Lui. Greu de pătruns această taină pucioșească, în care “Domnul” pucios este și tată al pruncului care se va naște, și prunc al tatălui care a fecundat pântecele (adică pe România): “ Iată, vin, și sunt întru venirea Mea peste ea, și Mi-am așezat în ea scaunul de judecată, cuvântul Meu care Mă vestește venind pentru vii și pentru morți, căci împărăția Mea va fi fără de sfârșit, și vin să Mi-o pregătesc. Vin cu cei din cer, căci cei de pe pământ își pregătesc venirea lor, nu pe a Mea. Este scrisă în Scripturi venirea Mea, și se tem oamenii de ea și nu Mi-o pregătesc, și nu vor să se pregătească pentru ea. Dar Eu sunt întru venirea Mea și vin venind, căci cine poate opri fulgerul ca să nu se vadă când el taie cerul și vine și se vede tăind întunericul cu strălucirea lui cea de foc, de șapte ori mai strălucitor decât lumina zilei, precum scrie în Scripturi? Iată țara venirii Mele! Ea strălucește pe pământ de șapte ori mai mult decât ziua, căci lumina ei sunt Eu, Domnul; Eu și cuvântul Meu. Ea este pântecele în care Eu îmi însămânțez cuvântul Meu, ca să răsar din ea cu venirea Mea. Ea este nașterea din nou a lumii, și zic din ea popoarelor: veniți la ieslea cuvântului Meu din România...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000) Altă inconsecvență pucioșească urmează imediat: Mai întâi, ei proclamă că pe 7 ianuarie 2000 se anunță că ceasul venirii Domnului, cu sfinții Săi pe pământ, n-a venit încă: “ Faceți pâine, fiilor. Eu sunt pâinea care se coboară din cer spre viața omului. Dați săracilor pâinea aceasta, căci cei bogați gustă și o scuipă jos, și nu dau pâinea lor pe pâinea aceasta. Voi însă hrăniți-vă cu ea până la ceasul zilei venirii Mele cu sfinții pe pământ și stați întru întâmpinarea Mea cu ieslea Mea de la voi. Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000) După doar o zi se anunță că “Domnul” deja este venit cu sfinții pe pământ, căci acestea sunt zilele venirii Domnului cu sfinții: “ Și va veni apoi foamete mare peste ei și Te vor dori și nu Te vor afla, iar lumina grădiniței ieslei Tale va cuprinde tot pământul, spre mărturia venirii Tale din zilele acestea, Fiule tainic, Fiule venit, că Tu vii venind cu sfinții, și duhurile drepților Tăi vin cu Tine. Amin, amin, amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8-1-2000) În același mesaj se revine apoi tot la afirmația făcută cu o zi înainte: sfinții n-au venit încă, dar vor coborî pe pământ și vor veni cu “Domnul” curând, curând, ca să încununeze “adevărul venirii Domnului”: “Curând, curând lumina Mea cu voi se va vedea bine; curând, curând, fiilor. Atunci morții vor învia nestricăcioși, și sfinții și îngerii vor coborî pe pământ și vor încununa adevărul venirii Mele, iar minciuna și trupul ei va roși și se va topi spre pedeapsa fățărniciei și a trupurilor ei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8-1-2000) După încă o zi, misterul se dezleagă: sfinții au venit, totuși cu Domnul pe pământ, acum, după două mii de ani, și sunt angajați cu toții într-un război nevăzut în care trebuie păzită însăși lucrarea venirii Domnului cu judecata pentru fapte: “Eu, Domnul Dumnezeul vostru sunt mereu, mereu cu mare grijă și cu mare dor pentru voi, copii ai venirii Mele. Mă frământ cu tot cerul de sfinți și de îngeri în toată vremea, căci războiul cel nevăzut al celor fără Dumnezeu care-și văd biruința pierdută pune cerul în alarmă pentru paza lucrării Mele cu voi, lucrarea venirii Mele cu judecata pentru fapte. [...] Acum, după două mii de ani, am venit iar pe pământ la voi și v-am născut din Mine, din cuvântul Meu v-am născut,[...] “(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 09-01-2000) Liderii pucioși sunt numiți “fiii venirii Domnului” și sunt tocmiți să țină caldă ieslea “venirii Domnului” să o țină vie prin noi predici meșteșugite aduse “poporului” pucios ca de la Domnul, și să se bucure de această venire: “Țineți-Mi caldă ieslea, țineți-Mi vie venirea, căci împărăția cerurilor este cu cei înțelepți, cu cei ce veghează întru lumină. [...] Vine Mirele! Curând, curând se va auzi această strigare peste cei ce dorm fără veghere, fără lumină. Dar voi, fii ai venirii Mele, bucurați-vă de venirea Mea, că străin am umblat între cer și pământ, și voi v-ați dat Mie casă și v-ați făcut împărăție a Mea și odihnă a Mea după șapte mii de ani de așteptare, iar Eu M-am făcut la voi nuntă și masă de nuntă și pom al vieții. Vă binecuvintez cu mare iubire; iubire pentru iubire, și zic, ca să se audă plata voastră cea de la Mine: celui ce biruiește îi voi da să șadă cu Mine pe scaunul Meu, precum Eu am biruit și am șezut pe scaunul Tatălui Meu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 09-01-2000) “Cuvântul de la Pucioasa” este un fel de piatră filosofală a pucioșilor. El este când “ fluid botezător” (materie sacră), când “râul vieții” (mântuitor), când “venirea Domnului” (acțiune), când “Însuși Domnul” (ființă), când “Iordanul care curge de sus în jos” (fenomen al naturii – spre deosebire de “Iordanul care curge de jos în sus”, care este fenomen supranatural); când “carte de învățătură” (obiect): “Vine Domnul pe pământ. Amin, amin, amin. Mă vestesc întru venirea Mea. Mă așez duh de pace peste grădina cuvântului Meu. întăresc stâlpii porților Mele ca să stea după voia Mea, și trimit cuvântul Meu pământului și îmi lucrez lucrarea venirii Mele. Vin și botez pământul în cuvântul Meu. Vin să cufund pământul în cuvântul Meu ca în apă, ca să-l botez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, și să fie nou apoi, să fie din cer apoi, ca și omul cel nou prin botezul credinței și al Duhului Sfânt prin pocăință. Mă fac botezător. Cuvântul Meu este râul vieții, apa în care cufund pământul, căci tot și toate așteaptă cer nou și pământ nou. Cuvântul Meu este Iordanul care curge de sus în jos și se împarte în patru brațe și botează pământul. Apa vieții este el, iar cine se apleacă să bea din el nu mai însetează după nimic și stă întru venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-01-2000) |
#2
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XV)
“Venirea Domnului” de la Pucioasa se repetă la nesfârșit, ca într-un perpetuu carusel al neputinței de a face ceva temeinic, dintr-o singură trăsătură majestuoasă, dintr-un singur gest magistral. Nici pleiada de “sfinți” pucioși (care se zice că însoțesc “venirea Domnului”) nu sporesc în vreun fel eficiența “Cuvântului” care vorbește de 55 de ani încoace ca în pustie. Chiar și “sfinții” pucioșilor își proiectează “împlinirea cuvântului” într-un viitor neprecizat, și numai după ce își sporesc numărul și puterea cu ajutorul “duhurilor îngerilor”: “Vin iar la ieslea cuvântului Meu. Vin și iar vin, căci sunt fără început și fără de sfârșit, și sunt începutul și sfârșitul a toate câte sunt de lucrat. Amin. Vin cu hrană din destul, că fără hrana de la Mine nu e om să poată cu Mine. Vin mereu cuvânt pe pământ și am sfinții întru venirea Mea. Ei sunt cei vii până la venirea Mea […] Sfinții Mei vor împlini împreună cu duhurile îngerilor Mei tot cuvântul care iese de la Mine…“ (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Vremea “venirii Domnului” Pucios cu sfinții este și vremea venirii sfinților pucioși cu “Domnul” lor. Calitatea de “sfinți” pucioși o dobândesc automat toți cei vii de pe pământ care îmbrățișează învățătura de la “Noul Ierusalim” și care sunt devotați “Domnului” până la “venirea Lui” cu sfinții din cer. (De aici rezultă că după “venirea Domnului” acest lucru nu pare a mai fi posibil): “Eu însă vin mereu din cer pe pământ, că e vremea venirii Mele, și vin și grăiesc adevărul cel din Scripturi împotriva minciunii omului, și vin cu sfinții, că e vremea venirii lor cu Mine, Domnul sfinților […] Sfinții Mei sunt cei vii care sunt până la venirea Mea și lucrează între Mine și cei ce nădăjduiesc în Mine de pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) O altă aserțiune din același text stabilește că “Domnul” vine din cer la Pucioasa pentru a împlini proorocia venirii Lui cu sfinții, iar sfinții din cer și cei de pe pământ care întâmpină în trup venirea “Domnului” Pucios cu sfinții au pe cap cununi strălucitoare. Faptul că nimeni n-a văzut vreun sfânt din cer venind la Pucioasa cu cunună strălucitoare pe cap, ar mai fi de înțeles; dar de ce n-a fost văzut vreodată vreun sfânt pucios de pe pământ cu cunună strălucitoare pe cap, asta nu mai are nici o motivație. Singurele explicații ar fi următoarele: ori că în realitate nimeni dintre pucioși nu merită aceste cununi (și de aceea nici nu le-au mai primit), ori că ei l-au primit, dar nu le poartă niciodată (din prea multă modestie, probabil): “Taină de nepătruns este viața cea veșnică a sfinților îmbrăcați în casa lor cea din cer, pe care și-o lucrează în vremea trupului lor prin faptele sfințeniei lor. Ei sunt cei vii cu care Eu vin ca să împlinesc proorocia venirii Mele cu ei, cu sfinții Mei, care au viață veșnică. Cununile lor vor străluci ca și ale celor ce vor întâmpina în trup venirea Mea cu sfinții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Deși pucioșii au anunțat în repetate rânduri că “venirea Domnului” curge aproape necontenit din 1955 încoace, totuși ei precizează uneori că este vorba de fapt de o venire punctuală, stabilind chiar un “astăzi”, o “zi a zilelor venirii Lui cea de azi”: “Mă apropii de ieslea cuvântului Meu și Mă las în ea cuvânt ca să meargă din ea cuvântul Meu peste pământ, vestindu-Mă el întru venirea Mea de azi, căci azi sunt zilele venirii Mele, precum am spus Eu prin Scripturi acum două mii de ani.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Și cu toate acestea, deși “azi sunt zilele venirii Domnului cea de azi” liderii pucioși (denumiți conspirativ “cei de la iesle”) și ciracii lor așteaptă o altă “zi cea de azi”, plasată undeva într-un orizont de timp neprecizat, stând în așteptarea acelei zile și îndemnându-se unii pe alții la mare veghere (ca să nu treacă pe lângă ei acea zi). Duhurile morților vor fi chemate ca să mărturisească ele cum că acest “Cuvânt” de la Pucioasa este cel care le-a binevestit lor, morților, după ce i-a înviat din morți pe cei care zac în morminte (deși nici un mort al pucioșilor, nici măcar Verginica, n-a înviat de-a binelea până acum, ca să mărturisească cu gura lui autenticitatea “Cuvântului” pucios și să zădărnicească astfel minciuna celor care zic că n-a fost învierea morților): “Voi, cei de la iesle, și toți cei care trăiesc ca și voi pentru așteptarea venirii Mele cu sfinții și pentru sfinți, îndeletniciți-vă din destul cu viața voastră întru Mine, cu învățătura cea sfântă și cu îndemnul spre mare veghere[...] Și vor mărturisi și cei înviați despre viața lor cea din trup și despre venirea Mea în cuvântul acesta cu care Eu vestesc și morților[…] și iată, unii vor fi morții înviați, iar alții vor fi cei vii care vor minți din loc în loc ca să zădărnicească, zic ei, taina învierii morților.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) Deși în textele oficiale pucioșești sunt numeroase precizările care spun că “Dumnezeul de la Pucioasa vine în chip nevăzut pe pământ”, totuși oamenii sunt mustrați că nu-L văd venind întru venirea Lui cea cuvântătoare: “Și Eu vin și găsesc omul în voile lui și dau să-l ajut cu cuvântul Meu, dar el s-a deprins nepăsător și necredincios, și Eu vin, și omul nu Mă aude și nu Mă vede venind și cuvântând întru venirea Mea […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) “Venirea cea de azi” a “Dumnezeului de la Pucioasa” se desfășoară de fapt pe mai multe zile, numite “zilele venirii Lui”. Există de asemenea un “plan al zilelor venirii Lui” și o “cruce a venirii Lui”, cruce care nu apare pe cer așa cum scrie în Biblie la Matei 24:30, ci este “dusă în spate” de către liderii pucioși, “cei mici”, cei de sub cruce” (vorba vine, pentru că cei doi lideri pucioși pot fi văzuți mereu mari și tari, drepți și țanțoși, căci nimeni nu i-a văzut vreodată să ducă în spate vreo “cruce” cât de mică, și nici măcar de munca necesară asigurării traiului propriu nu prea se cocoșează dumnealor): “Și iată, adevăratele sărbători pentru sfinți și pentru Domnul sunt cei ce sărbătoresc pe cei din cer trăindu-le viața și învățăturile lor cele sfinte, iar cei ce se sfințesc pentru venirea Mea cu sfinții, pentru venirea Mea de azi, sunt cei în care Eu încap cu planul zilelor venirii Mele [...]. Dar Eu sunt cu cei mici, cu cei de sub cruce sunt, cu cei ce Mă ajută pe Mine ducând cu ei crucea venirii Mele, semnul care se arată înainte de arătarea Mea și a zilei Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) În anul 2000 se făceau 45 de ani de “venire a Domnului în cuvânt” la sectanții pucioși, venire sterilă și fără nici un orizont limpede. Tipicul sec pucioșesc consta în “așezarea cuvântului în carte” prin mâna și pixul “proorocilor” pucioși și apoi “trâmbițarea Cuvântului pe tot pământul”. În realitate, până la a apela la serviciile internetului, trâmbițarea se limita la rude, prieteni și cunoscuți. Din motive practice, ziarele și cartea care reproduceau “Cuvântul” se distribuiau selectiv, numai pe sub mână. Bilanțul făcut chiar de către liderii pucioși era dezamăgitor: “venirea” de la Pucioasa nu interesa pe nimeni, iar pucioșii erau cu toții corigenți și repetenți la capitolul propovăduirea “Cuvântului” în fața oamenilor: “De patruzeci și cinci de ani grăiesc și iar grăiesc peste om ca să-l trag de pe calea morții și să-i dau calea Mea. [...] Străbat văzduhul cu cete de sfinți și de îngeri și Mă las cu ei în jos până deasupra ieslei cuvântului Meu, și îmi găsesc străjerii de veghe și Mă așez cuvânt în carte prin ei, și străbat apoi pământul cu el și îmi fac cu el lucrarea venirii Mele cu sfinții, căci lucrez prin cuvânt. Dar cine își face vreme pe pământ pentru sărbătoarea venirii Mele? Cine să le spună oamenilor de venirea Mea?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|