![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (IV)
De la exagerare la minciună nu mai este decât un pas, pe care liderii pucioși îl fac cu hotărâre. Ei pretind că “Dumnezeul” lor n-are nevoie de minunile tehnicii făurite de om ca să grăiască de la un capăt la celălalt capăt al pământului, căci El are (zice că are) “toată înțelepciunea” și “toată puterea de a merge și a grăi”. Deocamdată însă, consemnăm realitatea: “toată puterea de a merge și de a grăi peste tot pământul” o are prin internet și prin cărțile și ziarele tipărite în tipografii, deci tot cu “sculele și făcăturile omului”: “Eu sunt Cel de la Care omul a furat și s-a făcut fur ca să-și facă unelte și să vorbească unul cu altul, de la un capăt și până la celălalt al pământului auzindu-se om pe om prin uneltele făcute de el. Eu sunt Cel Care am toată puterea de a merge și de a grăi, și nu cu scule făcute, ci cu puterea Mea. Omul însă își face scule cu înțelepciunea furată din cer ca să poată și să meargă și să grăiască cu celălalt capăt al pământului, și îi trebuie să fure din nevăzutele Mele și să-și lucreze scule și să le dea suflet pe pământ și să le numească apoi pe ele îngerii lui. O, altfel sunt îngerii, și sunt duhuri îngerii, nu sunt trupuri, nu sunt table și fiare, nu sunt făcături omenești.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Până și înregistrarea “Cuvântului” se face tot cu ajutorul acestor “făcături omenești”: reportofoane cu casete, apoi iPod-uri, Mp3, boxe, calculatoare, modemuri, softuri specializate de prelucrare a sunetului și de mixare, căști, telefoane mobile, aparate foto, etc, etc. Tot table și fiare, tot făcături omenești. Dar confortul personal al liderilor pucioși ( mașini, microbuz, aspirator, uscător de păr pentru câini și pisici, purificator de aer, Bioptron, încălzire centrală în pardoseală, interfon, blender, storcător de fructe, aparat de gătit la aburi, scule electrice pentru casă și pentru tâmplărie, motocositoare, etc., etc.) nu face și el parte din “sculele făcute de om” care “au furat înțelepciunea din cer? Dacă omul a furat știința din cer de la Dumnezeu, deci omul este un hoț, de ce oare pucioșii se folosesc de lucruri furate? Oare nu sunt ei părtași la hoția omului care L-a furat pe Dumnezeu? De ce nu renunță la telefoane, la internet, la curentul electric, la mașini, la confortul tehnic, întorcându-se spășiți la carul cu boi și la plug? De ce nu se tem ei de propriile lor “proorocii” și nu împlinesc ei întâi ceea ce le cere chiar acest “Cuvânt” pe care ei îl promovează astăzi: “... vor plânge toți oamenii cărora nu le-au plăcut cu sapa și cu grapa și cu plugul, de s-au dus să scape de greu și de muncă, dar ei s-au dus, săracii, să se facă scule ale țesăturii celei dese ale lui satana, potrivnicul lui Dumnezeu și al omului...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) De ce pucioșii sunt farisei, căci una spun, și alta fac? Ce Dumnezeu este “Dumnezeul” lor, care le tolerează și chiar îi îndeamnă la minciună? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (V)
Liderii pucioși anunță din nou că vor vesti prin internet “Cuvântul” de la Pucioasa, peste tot pământul, de la margini la margini: “Am grăit acum, după ce sărbătoarea s-a ridicat de pe masă, și am dat omului putere de înțelepciune pentru cuvântul Meu, care este râul vieții, râul proorocit de evanghelistul Ioan, ucenicul cel iubit, și care în vedenie a văzut acum două mii de ani lucrarea pe care Eu azi vin și o revărs peste oameni, râul Meu de cuvânt, cu care curând, curând voi inunda pământul în lung și în lat de la margini la margini și-și vor spăla mulți fața în el și vor vedea apoi ca Dumnezeu și vor vedea pe Dumnezeu, așa cum orbul vindecat de Mine s-a dus trimis de Mine să se spele și apoi să vadă pe Dumnezeu și apoi să se ducă să se arate preoților, ca să vadă și ei că omul vede de la Dumnezeu, că omul vede dacă Dumnezeu voiește să vadă el.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Or, această promisiune se anunța a fi împlinită în dreptul “Dumnezeului” lor încă de acum 7 ani, atunci când se lansa pe internet site-ul oficial al pucioșilor de la Noul Ierusalim: “Scrieți pe pământ, fiilor care îmi sunteți porți, scrieți pe pământ, iar îngerii Mei să scrie în cer ziua de pomenire a proorocului Meu Ilie, ziua în care Eu, Domnul, Fiul Tatălui Savaot, trâmbițez de la margini la margini venirea Mea, venirea Fiului Omului, căci precum fulgerul iese de la răsărit și se arată până la apus, așa va fi și venirea Fiului Omului. Amin. [...] Trâmbițez de la margini la margini venirea Mea, venirea Fiului Omului, căci am zis acum două mii de ani: "Precum fulgerul iese de la răsărit și se arată până la apus, așa va fi venirea Fiului Omului", și astăzi s-a împlinit această Scriptură” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 2 august 2003) Dacă s-a împlinit “astăzi”, adică la 2 august 2003, trâmbițarea “Cuvântului” de la margini la margini, de ce ar mai fi nevoie ca să se relanseze aceeași lozincă, 7 ani mai târziu, adică la 28 august 2010??? Poporul român este îndemnat să se scoale din toropeală și să nu mai bea vin otrăvit și să nu se mai îmbete cu apă, ci cu “Cuvântul” de la Pucioasa, căci el a gustat din vin și s-a îmbătat cu apă: “O, trezește-te, neam român, scoală-te, tată, e târziu! O, ce bine ar fi să Mă auzi și să Mă asculți! Te-aș scăpa din toate gropile în care ai căzut din pricina dorințelor tale și a neastâmpărării, căci ai gustat din vinul cel otrăvit și ți s-a părut bun, dar el este cupa fărădelegii a tot pământul, și a venit la tine din țări străine și te-a furat din duhul străbunilor tăi. Ei însă strigă la Mine pentru tine, și strig și Eu la tine ca să te trezești. O, ajunge cu toropeala. Nu căuta să te îmbeți cu apă, tată. Ia și bea din gura Mea cuvânt de trezire și de facere și fugi spre Dumnezeu, Care te scapă de cădere, de căderea în care stai acum! Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) În încheierea discursului, Dumnezeul de la Pucioasa se adresează patetic și neputincios noilor veniți la serbarea Noului Ierusalim, ca să-L ajute, făcând propagandă din aproape în aproape, ca să aprindă în oameni interesul pentru secta de la Pucioasa și să promoveze forțat poporul român la rang ceresc, adică mai mare peste toate celelalte popoare: “Voi, cei care veniți și vă adăpați din izvorul Meu de cuvânt, dați-Mă oamenilor! Faceți-vă peste fiii neamului român vestitori ai venirii Mele și spuneți-le și lor că am venit să-i vindec de necredință și de înstrăinare de Dumnezeu! Luați foc din foc și aprindeți cu el inimile multora din aproape în aproape, și veți lua plată, fiilor credincioși! Cereți la Mine să vă fac puternici în faptă și în cuvânt, și dați cerului ajutor de pe pământ ca să ridicăm neamul român la rang ceresc între neamurile pământului...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Dumnezeul” Noului Ierusalim se tânguie apoi către maica Sa, recunoscându-Și neputința și dezvăluindu-i cererea de ajutor pe care tocmai a făcut-o omului chemat la sărbătoarea de la Pucioasa: “O, mamă a Mea, Mă rog de om pe pământ, mamă. Ne rugăm omului să Ne ajute, mamă.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Descoperindu-și o intransigență, o lipsă de răbdare și o asprime nemiloasă, însușiri similare cu cele ale Fiului său, “Maica” de la Pucioasa îi sugerează acestuia că omului păcătos nu-i trebuie milostenie, nici mângâiere, ci o bătaie bună, probabil pe baza proverbului care zice că “bătaia e ruptă din rai”: “— O, Fiule frumos ca și Tatăl [...] Iată și azi rabzi, și grăiești cu multă răbdare cuvântul Tău cel de azi pentru învierea omului păcătos, și pe care ar trebui să-l bați, nu să-l mângâi...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Și cu toate acestea, deși e îndemnat să sară la bătaie, “Fiul Pucios” este cotat ca un exponent al răbdării sfinte, prin care însuși Satana va fi chinuit până își va da duhul: “... dar Tu rabzi, o, Fiule al răbdării sfinte. Te mângâi cu durere și cu iubire și Îți întăresc răbdarea, și cu mânuța Îți șterg lăcrimioarele, căci Tu prin răbdarea Ta îl slăbești pe satana, și prin lacrima Ta îl arzi, iar prin blândețea și prin umilința Ta îl faci să-și dea duhul, și curând, curând el va sfârși. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Problema care se pune însă e cam încurcată: dacă Satana își va da duhul, cu ce va mai rămâne? Căci însuși Satana este duh. Sau, pucioșii cred că Satana nu este duh, ci este trup și suflet? Deci, dându-și duhul, Satana va rămâne doar cu trupul mort, așa cum merită de altfel? Dar cine a mai pomenit drac mort vreodată? |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|