Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica ortodoxa > Biserica Ortodoxa Romana
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 26.08.2010, 15:11:45
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Păi dragul meu nu m-ai făcut rătăcit zicând chiar în titlul postării domniei tale că cică topicul acesta e o nouă rătăcire căci vorbește despre o Biserică Creștină Universală? Și ai dat Simbolul ca să susții că eu sunt cel rătăcit.

Te citez: „Biserica Universală Creștină - altă rătăcire

Dar dumneata poate nu știai că așa se numea la început Biserica Domnului nostru Iisus Hristos: Biserica Sfiintei Treimi împreună cu toți sfinții, și era universală, deci pentru toată făptura... cine va crede se va boteza și cine nu va crede se va osândi, și a și fost osîndit.

Apoi după 1000 de ani s-a rupt în două, și cea care a rămas în adevărata Credință s-a numit Ortodoxă, iar cealaltă a păstrat numele de universal (Catholique) și pentru asta au născocit tot felul de universuri și de interpretări cusute cu ață albă...

Și acum după încă 1000 de ani... după ce s-a autoântronat la loc sfânt cel rău din desfrânata jidoavcă... iată că de pe scaunul satanei și lucrînd cu puterea satanei, a început osândirea sfinților și proorocilor și poborului Domnului...

Deci eu scrisesem că nu poate fi altfel decât precum în Cer așa și pe Pământ căci Eu sunt Alfa și Omega a înviat din morți și deci El este... Începutul și Sfârșitul... de care e bine să ascultăm.

Deci este o singură și unică Biserică, biruitoare în Cer și luptătoare pe Pământ iar la pămînt multe stele au căzut din Cer ca fulgii de zăpadă din păricina ”vredniciei” și au mai rămas doar 7 stele pe care să nu le fi amăgit balaurele și fiarele și să nu le fi murmurdărit femeia cea necredincioasă... aia rea și plină de necredință credincioasă și de credință necredincioasă și de necredință necredincioasă... plină ochi cu duh necurat.

Acuma nu te fă că nu m-ai făcut rătăcit... dar ți-am zis că n-ai greșit căci așa aș fi fost de nu m-ar fi cules Domnul de prin baaltă și de prin bosscaieți... m-a cules pentru rugăciunile Maicii Preciste care s-a milostivit de toată făptura și nu că aș fi fost mai cu moț. Deci eu cred că încă mai sunt rătăcit, dar Domnul nu e rătăcit, și mă curăță mereu de rătăcirea... mea sau a altora sau a gLumii sau a dracilor... de tot duhul necurat și viclean, care mă ispitește la fărădelegi și la răzbunări.

Last edited by vsovivi; 26.08.2010 at 15:26:16.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 21.09.2010, 12:32:29
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Problema cosmogoniei, a cosmosului cum zic ''cosmonauții'', a începutului, a începutului vieții și a întregii creații, a Creației, începutul universului și a timpului... grea problemă, problema începutului... și ce era înainte de început, și apoi sfârșitul și ce va fi după... păi omul gândește mecanicist și așa se uită el la timp, privind la ceas la mișcarea dintre două puncte, așa gândește el timpul intrând mereu în criză de timp, apoi în panică și disperare, căci începutul pentru om este un fel de t0, un timp de la care se încearcă cunoșterea prin deducții a unei lucrări și apoi apare cearta pe ce era înainte, înainte de mișcare și care nu se poate cunoaște ce era înainte de lucrare căci nu se poate deduce deși trebuie să se poată cunoaște cumva... la fel apoi și t8, sau momentul sfârșitului, care va desemna un moment al sfârșitului unei lucrări și va avea ceva de cunoscut înainte de t8 precum și după acel sfârșit care iarăși nu se știe ce și cum va fi și când anume.

Deci înainte de t0, între t0 și t8, după t8... iată problema timpului, problema sperietoare la care omul caută explicații științifice, SiFi, căci nu a crezut în teologia și în Adevărul dăruit de Creator... că nu a vrut, nu că nu ar fi putut...

Dar lucrurile sunt simple și sunt scrise:

1.''Eu sunt alfa și omega, începutul și sfârșitul...''
2.''La început a făcut Dumnezeu Cerul și Pământul...'' (din Sine, brusc și fără timp, și apoi l-a tocmit ca să fie Creația bună și frumoasă, în 7 zile.)
3.''La început a fost Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu, și Dumnezeu era Cuvântul și prin El s-au făcut toate câte s-au făcut...''

Ce pricepem de aici? Trebuie să pricepem și să credem întocmai.
Ce rezultă? În Credința noastră?

Se observă:

O existență nesfârșită a sfințeniei alfabetului și a tot ce rezultă din tot Cuvântul și din toată propoziția și Fraza Lui Dumnezeu de la începutul rostirii sau scrierii și până la sfârșitul ei, deci este clarificantă exactitatea Cuvântului, și este relevată nesfârșirea valabilității și sfârșirea valabilității prin punerea sfârșitului de către Dumnezeu...

Pe scurt, se observă cum Domnul Carele Este pune început de veșnicie și sfârșit de veșnicie la valabilitatea propriului său Cuvânt Veșnic și Sfânt care este, adică încadrează prin Cuvântul Său de la prima literă până la ultima a discursului Său timpul e ceva ce coexistă împreună cu El... deci iată cum timpul existenței, începutul, lungimea și sfârșitul, a oricărui lucru este pus de Dumnezeu, cu alte cuvinte, t0 și t8 și tot ce este între t0 și t8 este definit de către un CUVÂNT, o literă, o frază, o carte, o interjecție, rostită de Dumnezeu.

La început, deci de la început, primul lucru care L-a făcut a fost că a făcut literele și cuvintele și cele nevăzute și cele văzute apoi și tot ce trebuie pentru a face Cerul și Pământul... deci nu numai Cerul ci și Pământul, astfel că se arată că nici un alt gând nu a avut mai înainte, nici o altă idee, nici o altă creație, nici o altă intenție, nici o altă dorință de a crea altceva ci toată iubirea Lui a fost întreagă pentru Creație, toată inima Domnului a fost dintr-u'nceput pentru a crea Cerul și Pământul.

De aici rezultă că nici un alt timp pentru altceva nu a existat înaintea Lui Dumnezeu decât din prima literă și primul Cuvânt a gândit sau a rostit ceva în scopul Creației Sale...

Putem spune că la T0 a apărut Cuvântul Creație și Cuvântul Dumnezeu ca și Tată al Creației, iar înainte de T0 deși exista sfânta Treime, căci din totdeauna exuista căci Dumnezeu e din veșnicie, se pare că nu exista articularea vreunui Cuvânt ci sfânta Treime era nevorbitoare între ei întrucât erau Una, și Împreună formau ceva ce nu avea sens a vorbi din moment ce se cunoșteau perfect, căci se cunoștea pe sine și nu avea despre ce și despre cine Cuvânta... deci Cuvântul era una cu Dumnezeu, deci nu se auzea nimic deoarece Dumnezeu și Cuvântul nu avea pentru ce să se facă auzit.


Apoi se înțelege că Dragostea Tatălui pentru Creație a fost întotdeauna trecută prin Fiul și prin Duhul căci se afirmă că prin Cuvânt s-au făcut toate... deci se arată că ascultarea Fiului și a Duhului de Tatăl a stat de la început și până la sfârșit în lucrarea de facere a Creației... deci iată o iubire curată și o ascultare fidelă între momentul t0 și t8.

Cât este timpul Creației? 7 zile...
Cât este timpul rezidirii templului Creației? 3 zile

Deci iată că totul durează 240 de ore. Deci lucrarea este fulgerătoare, și în perioada asta este și un timp al odihnei, căci în fiecare zi s-a odihnit seara, și una din zile s-a odihnit Dumnezeu binecuvântând, s-a odihnit în toate câte le-a făcut și le-a rostuit. Deci timpul de lucru a fost de 9zilex10ore de lucru adică un total de 90 de ore de lucru a durat toată Creația și restaurarea ei... deci fulgerul fulgerului...

Ce se poate observa, este faptul că timpul pentru Dumnezeu este măsurat prin lucrarea Sa spre odihna dragostei dintre El și cele create, pe când timpul la om este o noțiune mecanicistă, un idol mecanicist plasat deasupra capului omului ca să fie robit de trecerea mecanică a timpului... adică a unui interval ce măsoară o mișcare mecanică... Are mișcarea mecanică oarecare timp în ea dacă nu ar fi fost cineva care s-o fi pornit? Are timp în ea pentru observator? Nu, decât în sensul în care omul se raportează la ea, își leagă lucrarea lui de mișcarea mecanică a acelui obiect. Deci timpul lucrării omului se supune sau se contopește cu timpul mecanic al unei mișcări între două puncte... ajungând ca omul să numere mișcările mecanice periodice și funcție de ele să folosească noțiunea de timp din viața sa. Acum se pune întrebarea de unde apare timpul?

Păi timpul apare doar din rostul folosirii lui.

Dacă soarele și luna și stelele sunt puse ca să lumineze spre semne și vremi și anotimpuri, să lumineze în toată creația, putem pricepe că ele reflectă tot ceea ce se întâmplă și se petrece în creație ca un fel de oglindă a Creației.

Se mai spune apoi ca omul să folosească un timp ciclic de 7 zile, deci să-și măsoare lucrările sale cu săptămâna reportându-se la Creator și la întreaga Creație iar apoi să-și lucreze lucrarea mântuirii ținând seama de timp prin măsurarea cu ziua și cu ceasurile zilei... de Astăzi...

Deci se observă că omul are la dispoziție un timp foarte scurt la care trebuie să se raporteze... între o fracțiune de clipă și până la câteva ore din ziua de Astăzi.

Deci omul smerindu-și lungimea zilelor sale se raportează la un timp din ce în ce mai scurt în lucrarea sa de ascultare... nu măsoară numai cu anul, cu luna ci cu săptămâna, cu ziua, cu seara și dimineața, cu pătrarul, cu ceasul, cu minutul și cu clipa... dar raportându-se la Har, și nu la mișcarea mecanică de ticăială, ci cu Harul își măsoară timpul căci ''Eu sunt alfa și omega, Începutul și sfârșitul''... adică lucrarea omului este vie și veșnică doar în comuniune cu Harul Credinței crednicioase, deci cu Dumnezeu...

Și iată astfel timpul devine timp viu și veșnic... iar altfel nu este decât un idol mecanicist plasat ca drobul de sare deasupra capului copilului pe dulap de către oamenii de știință...

Deci începutul este începutul Harului, și sfârșitul este sfârșitul Harului... Iar ce este înainte de asta și după asta? Păi nu este altceva decât șeeol... preparat de savanți și aristocrați împreună cu toți cei ce au căzut în judecătorie și mâncătorie...

Last edited by vsovivi; 21.09.2010 at 12:40:09.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 21.09.2010, 14:34:59
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Ce vreau să zic cu timpul, păi e vorba că omul meșterește timpul, face să-i iasă timp din pălărie și face să-i dispară timp în pălărie.

Dar timpul Creației a fost viu, au fost trei bărbați sfinți și trei femie sfinte și în ziua a 7-a era o familie sfântă căci a 7-a zi era chiar Dumnezeu, și ieșeau zilele din Dumnezeu și intrau la loc și iar ieșeau și înnoiau creația, căci se spune a fost o seară și a fost o dimineață, o odihnă și o lucrare dar care s-a încheiat... deci timpul zilei respective a fost una cu Dumnezeu, a ieșit și a dăruit creației timpul și apoi a intrat la loc în Dumnezeu, și fiecare zi, fie bărbat fie femeie, e formată nu dintr-un bărbat singur ci are și perechea sa dar trei zile sunt bărbați căci ei sunt mai sfinți ca femeile lor iar trei zile sunt femei căci femeile sunt mai sfinte ca bărbații lor, deci sunt 6 perechi și fiecare pereche sfântă a ieșit de la Dumnezeu ca să existe Creația dăruind timp din Dumnezeu și apoi s-au băgat la loc în Dumnezeu și au lăsat loc la altă zi care și ea a făcut la fel și s-a sfârșit, a trecut, dar nu ca să piară ci pentru ca să apară ea din Dumnezeu peste 7 zile din nou, înoită, o nouă seară și o nouă dimineață ca o soție și ca un soț...

...dar omul a păcătuit și zilele omului nu mai mergeau spre odhina lui Dumnezeu ci spre durerea Lui Dumnezeu și a omului și spre despărțirea omului de Dumnezeu, mergeau zilele pe căi ce se despărțeau, adică omul și-a făcut zilele lui și Dumnezeu le avea pe ale Lui și ale omului erau zile moarte și omul omora zilele și timpul iar cele ale Domnului erau zile vii și veșnice, și ale omului erau urâte și păcătoase și care nu erau de dorit să se mai întoarcă pe fața pământului, iar ale Domnului se repetau la fel dar reânnoite mereu fiind frumoase și bune dar imul nu le mai putea trăi...

Deci omul regreta că nu se mai întorc zilele Domnului dar era și fericit că nu se mai întorc zilele păcatului și așa zilele omului erau tot mai urâte și se bucura omul că-i mor zilele și nu i se mai întorc pentru că omul le strica tot mai mult și se bucura omul că și cele din spate și cele din față sunt tot mai departe de el, de om, și așa a înlocuit omul treptat treptat zilele vii ale Domnului cu zilele moarte ale omului în care omul omora timpul ca să depărteze de el tot timpul căci îi era urât omului tot timpul său cât îl mai avea, și de aceea a hotărât Domnul să fie viața omului 70 de ani, căci i se urâseră zilele omului.

Dar zilele creației erau făcute ca să fie veșnice căci erau făcute ca omul dacă nu ar fi păcătuit să fie veșnice împreună cu omul și să ducă ele la Odihna Binecuvântată din ziua a 7-a, Odihna Lui Dumnezeu în Om și în toată Creația Sa, mereu.

Dar omul a păcătuit și abea când a luat Domnul vina omului asupra Sa, abea atunci, abea după Înviere s-au restaurat Zilele Creației înnoindu-se în săptămâna Luminată, și deci zilele omului au fost restaurate prin lucrarea de mântuire prin răbdare a calvarului de pe Golgota și prin lucrarea celor 3 zile feciorelnice de restaurare a Creației ca să poată să revină iar din Dumnezeu și pentru om sfânta zi de odihnă și bucurie dăruită de Dumnezeu în ziua a treia a învierii Sale... după Scripturi, devenită sfântă Dumnică, ziua Domnului, ce se ține de sâmbătă seară de la apusul soarelui până luni dimineață la răsăritul soarelui... deci iată se sărbătorește reastaurarea Creației prin Ziua feciorelnică și familială a Domnului fiind defapt formată din 3 zile ca una, sfânta Duminică.

Ce pare a fi timpul deci?.. Ziua? Păi pare că e o familei sfântă, soț soție, fiecare zi a săptămânii, o sarră și o dimineață, dar și câte o fecioară sau fecior ce au restaurat Creația... ca împreună cele 7 zile înnoite să formeze sfânta familie împreună trăitoare cu Dumnezeu.

Iar omul ce zi are el? El are zile deșarte... prin care își omoară tot timpul.

Astfel că timpul viu este darul posibilei comuniuni Harice a credinciosului cu Dumnezeu și cu toată Creația... iar timpul mort este lucrarea păcatului, este defapt furtului zilei de la Dumnezeu și înscăunarea demonului mândriei și lăcomiei pentru a satisface necredința și îndoiala iubitoare de bani și minciuni prin sulimeneli ejegxy... îmbuibătoare pootoareoare... adică transformarea omului în idolulul timp vremelnic... pofta de ceas de aur cu diamante și rubine care ticăie ca să fie văzut și admirat de alții...

Last edited by vsovivi; 21.09.2010 at 14:39:13.
Reply With Quote
Răspunde



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Despre Post in Biserica universala achimovjan Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni 9 06.05.2010 14:53:11
Care e adevarat Biserica Crestina?Ne arata istoria aceasta mihailt Generalitati 15 09.12.2009 15:00:47
BISERICA UNIVERSALA mara2008 Generalitati 8 06.08.2008 06:07:57