![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Dacă am lămurit-o cum stă treaba cu bila și cu cubul, am descoperit Eddenul și Raiul sădit de Dumnezeu undeva în Edden... să vedem de ce l-a trimis Domnul pe Adam la lucru și pe Eva să facă prunci... și ce s-a întâmplat apoi, cu urmașii lor... Cum de au ajuns să-și facă ei tot felul de raiuri ale desfătărilor și cu ce anume se desfătau ei? În ce-și puneau nădejdea și ce căutau ei toată ziua, mai ales noaptea...
Nu e greu de aflat... că doar se vede, iar dacă citești cu luare aminte atunci se și aude... despre Calea Creștin Ortodoxă, sau Calea de Viață ce va trece prin gaura de la ac. ''' Iar femeii i-a zis: "Iti voi spori, inmultindu-le, durerile si geamatul; in dureri vei naste copii; atrasa vei fi catre barbatul tau si el te va stapani". Iar lui Adam i-a zis: "Pentru ca ai ascultat de vorba femeii tale si ai mancat din pomul din care ti-am poruncit: Sa nu mananci!, blestemat va fi pamantul din pricina ta. In dureri te vei hrani din el in toate zilele vietii tale! Spini si palamida iti va rodi, si tu cu iarba campului te vei hrani. Intru sudoarea fetei tale iti vei manca painea, pana te vei intoarce in pamantul din care esti luat; caci pamant esti si in pamant te vei intoarce!" ''' Se arată greșala lui Adam: -a ascultat de vorba femeii lui (credința lui necredincioasă) -a mâncat din pomul cunoștiinței binelui și răului (a săvârșit păcatul ca să știe cum e) -a călcat porunca Domnului (ca să nu asculte de Dragostea Curată ci de Ura desfrânată) consecința este că blestemat va fi pământul din pricina ta, căci femeia ta va fi pământ blestemat așa ca și tine însuți. Ca și canon de pocăință i-a dat: În dureri te vei hrăni din cuvintele femeii tale pentru greșala ta în toate zilele vieții tale... deci trebuie să creadă până la moarte că ceea ce a făcut a fost greșală și trebuie să-i pară rău până la moarte pentru ''fericirea'' femeii sale. Spini și pălămidă îți vor rodi tot ceea ce te înconjoară iar tu cu iarba pământului te vei hrănii, deci cu ce crește de la Dumnezeu. Vei lucra la pâinea ta până la moarte, fără să aștepți pensia sau concediul, până ce te vei întoarce în pământ căci pământ ești după ce nu ai ascultat și trebuie să te întorci în pământ și nu să urci la cer neascultarea ta, căci din pământ ai fost luat de șarpe și ridicat în văzduh exact ca un scai sau un ciuline sau un nor fără apă... adică exact ca un praf și o pulbere... pulbere de pușcă... gol pușcă... Iar femeii i-a dat canon ca ea să fie atrasă de bărbatul ei și să o stăpânească el, nefugind de gemete și dureri și nici de chinurile nașterii de prunci... '''Si Adam i-a pus femeii sale numele Eva , pentru ca ea este mama tuturor celor vii. Si Domnul Dumnezeu le-a facut lui Adam si femeii sale imbracaminte de piele si i-a imbracat. Si a zis Domnul Dumnezeu: "Iata, Adam a devenit ca unul din Noi, cunoscand binele si raul. Si acum, ca nu cumva sa-si intinda el mana si sa ia roade din pomul vietii, sa manance si sa traiasca in veci...", Domnul Dumnezeu l-a scos din raiul Edenului, ca sa lucreze pamantul din care fusese luat. Si l-a izgonit pe Adam si l-a asezat in fata raiului Edenului; si heruvimi a pus, si sabia de para rotitoare sa pazeasca drumul catre pomul vietii.''' Ca nu cumva să mănânce din post și rugăciune și comuniune cu Cerul, din bunătatea Lui Dumnezeu fără muncă ci prin furt și să ia cu tupeu și fără rușine și din Pomul Vieții, de aia l-a scos afară din Rai și ca să lucreze pământul din care a fost luat... Deci l-a pus în fața Raiului și a pus pază ca să nu poată intra la Pomul Vieții statornicindu-se prin viclenie în furt și lene și desfătare păcătoasă veșnică din furtul neascultării sale... Deci fața Raiului este pe la Târgoviște, Ploiești, București, Slobozia Veche, Galați, spre Glodeni, pământ din care a fost luat. Deci nu era greu canonul pentru om, până la venirea Lui Mesia, trebuia doar să lucreze pământul până la moarte: să-i pară rău pentru că a ajuns femeia lui plină de spini și pălămidă din cauza lor înșiși, până la moarte să lucreze, și trebuia să mănânce iarba de la Dumnezeu, iar femeia nu trebuia să mai atragă ea ci să fie atrasă de bărbatul ei și să nu-i fie frică dacă e stăpânită de bărbatul ei și nici să se teamă de gemete sau dureri căci Domnul i le-a sporit și nici de durerile nașterii de prunci căci sunt spre pocăință și canon de ascultare și îndreptare... Dar Domnul nostru Iisus Hristos, Cuvântul lui Dumnezeu, a luat canonul asupra Lui însuși și așa l-a scos pe Adam și Eva din iad după 5500 de ani, căci sărmanii nu prea l-au putut îndeplini... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Se pune problema din ce piele i-a îmbrăcat?
Răspunsul ar fi: -Fie erau exact așa cum sunt și acuma și i-a îmbrăcat cu piele ce se găsea pe pământ, și singura piele ce se găsea era cea de șarpe, căci șarpele e singura dobitoacă ce își leapădă pielea... nu-și recunoaște greșala și-și leapădă pielea lui ca să nu se cunoască cicatricile compromițătoare... căci a devenit amăgitor, ispititor... -Fie Adam și Eva erau așa ca niște ochi fără pleoape căci nu aveau ce să ascundă, fiind ei plini de credință, și din păcate imediat după ce au greșit s-au văzut goi căci li s-au deschis ochii, deci le-au apărut pupilele și vedeau că sunt goi, goi de credință și atunci Domnul Dumnezeu i-a îmbrăcat cu piele de om, de mila lor căci se vedeau plini de suferință în ei, și le-a făcut un fel de pleoape la ochi și piele pe trupul lor de carne fără piele... carne roz... și așa i-a îmbrăcat cu pielea și cu părul de pe piele... de om. Ambele variante par posibile... și nu-i exclus ca ambele să fie valabile, adică prima dată a îmbrăcat Domnul Dumnezeu omul, ochi-omul, carnea vie, cu pleoapă și apoi a îmbrăcat goliciunile lor cu piele de șarpe căci șarpele și-a lepădat pielea auzind că trebuie să facă canon de a se considera blestemat între toate dobitoacele și că trebuie să umble prin târâre și să-și facă mâncare de pământ ca să mănânce ca râma sau ca omida sau ca șarpele boua... pământ. Deci canonul este piele... de om și de șarpe... și pe ambele să le poarte Adam și Eva, până la sosirea lui Mesia. Și a venit la ei după 5500 de ani și i-a scos din iad căci a luat Domnul Iisus Hristos canonul cel prea greu asupra Lui însuși căci El era fără vină! Și a fost înălțat pentru ei exact așa precum a înălțat Moise șarpele în pustie, spre slava Lui Dumnezeu, ca oricine crede în El să nu piară... ci să aibă Viața Veșnică... adică ''să te cunoască pe Tine Avva Părinte, cum că Tu M-ai Trimis''. Last edited by vsovivi; 26.08.2010 at 13:09:55. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Există Biserica lui Iisus Hristos și credința ei:
Cred întru Unul Dumnezeu, Tatăl Atoțiitorul, Făcătorul cerului și al pământului, văzutelor tuturor și nevăzutelor. Și întru Unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul-Născut, Care din Tatăl S-a născut mai înainte de toți vecii. Lumină din Lumină, Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, născut, nu făcut; Cel de o ființă cu Tatăl, prin Care toate s-au făcut. Care pentru noi, oamenii, și pentru a noastră mântuire, S-a pogorât din ceruri și S-a întrupat de la Duhul Sfânt și din Maria Fecioara, și S-a făcut om. Și S-a răstignit pentru noi în zilele lui Ponțiu Pilat și a pătimit și S-a îngropat. Și a înviat a treia zi, după Scripturi. Și S-a înălțat la ceruri și șade de-a dreapta Tatălui. Și iarăși va să vină cu slavă, să judece viii și morții, a Cărui împărăție nu va avea sfârșit. Și întru Duhul Sfânt, Domnul de viață Făcătorul, Care din Tatăl purcede, Cel ce împreună cu Tatăl și cu Fiul este închinat și slăvit, Care a grăit prin prooroci. Întru una, sfântă, sobornicească și apostolească Biserică. Mărturisesc un botez întru iertarea păcatelor. Aștept învierea morților. Și viața veacului ce va să fie. Amin!
__________________
Mulțumescu-Ți Ție, Doamne, pentru toate, pentru fiecare zi și pentru moartea ce va veni, Te ascult, Doamne și nici măcar după ascultare, nu-mi da mie, ci numai după voia Ta, ajută-mi părtaș să fiu binecuvântărilor Tale, acum și întru împărăția Ta. Amin. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Domnule dumneata ai citit prima postare? Păi tocmai despre valabilitatea simbolului de Credință e vorba și nu despre cei ce s-au autoîntronat peste oameni în Numele Lui ca să osândească cu tupeu pe frații lor creștini mai mici... zicând ei ca tine căci tu ești glasul lor: ''Biserica Universală Creștină - altă rătăcire,'' păi eu am scris aici exact despre: ''...Întru una, sfântă, sobornicească și apostolească Biserică. Mărturisesc un botez întru iertarea păcatelor. Aștept învierea morților. Și viața veacului ce va să fie. Amin!'' și nu despre alea ce se autoîntronează unele deasupra altora de parcă ar exista ceva privilegii ale unora asupra altora... ca să poată osândi care mai de care, care pe care, de pe poziții tot mai înalte... ca apoi să se unească ele într-un tort de ciocolată... Deci tu afirmi că noi ortodoxia, de aia ne numim ortodoxie că suntem mai cu moț doar pentru că suntem din Biserica Ortodoxă? Și cine ne-a dat nouă privilegiul de a putea osândi fără jenă pe alții chiar din mijlocul ei după ce ne-am autoîntronat pe noi înșine la butoane? Ca vrednici șefi de șefi... Sau nu este scris: ''Cel ce se înalță pe sine se va smeri și cine se smerește pe sine va fi înălțat''..? Deci dumneata pentru ce te arăți că știi să scrii Simbolul de Credință dacă îl aplici exact viceversa osândind tu ceea ce nici măcar n-ai priceput cu ce se mănâncă? Te iert că nici tu nu știi ce faci... dar iată și tu zici că eu sunt rătăcit. Mulțumesc că măcar ai avut curaj să mă contrazici, că doar nici eu nu-s mai bun ca tine cu nimic, și dacă nu mă contraziceai rămâneam cu falsa impresie că-s mai bun ca tine... și nu-s mai bun fiindcă eu nici Simbolul nu-l știu scrie, iar acolo la Simbolul Credinței, unde este scris despre Iisus Hristos, mereu îmi vine să mă mărturisesc numai și numai pe mine... Tu măcar pare că îi mărturisești și pe alții... pe mai marii tăi... ăia din gLume care te conduc spre prăpastie, tot e ceva... că pe părinți și sfinți și pe prooroci precis i-ați uitat să-i mai luați în serios, că așa aud mereu că doar până la Ioan e proorocia... dar atunci Apocalipsa ce este? Și oare nu au mai proorocit sfinții părinți în timpul celor 1000 și încă 1000 de ani după Hristos? Și ce este scris că se va întâmpla după cei 1000 și încă 1000 de ani, despre duhul proorociei? Cui îi este dată puterea de îndreptare? Mie? Nu vă mai chinuiți căci Domnul este proorocul și învățătorul. Și iată ce spune prin unul din slujitorii Săi. Deci nu vă mai rătăciți crezând că alții sunt rătăciți... mereu alții. Eu recunosc că sunt rătăcit dar și mărtirisesc neîndoielnic cum că Domnul m-a cam cules din baaltă și m-a găsit... pe când voi văd că vreți cu oricepreț să rămâneți rătăciți până la sfârșit... pentru că v-ați lăsat înșelați de amăgitorii veacului acestuia viclean și desfrânat... de gLumia cea mare... care v-a dat iluzia că sunteți mari... și tari. Păi viceversa trebuia să creșteți... la a nu intra la judecată cu Dumnezeu și a nu osândi pe fratele vostru... dar se vede că pofta ochiului, trufia vieții și răzbubunarea lenii a înghițit pe toți creștinii ortodocși... da pe toți, căci nu mai este nici unul care să facă binele... afară de poBorul Cuvântului lui Dumnezeu și vre-o câțiva preoți care s-au pocăit și vreo 7 stele care au mai rămas netrase la pământ de desfrânata ce călărește pe balaurele cel cu copite la unghii și cu cioc de erete la gură... Dar mai nou s-a suit balaurele pe desfrânată... pe femeie... și ea bea mereu din toate necurățiile și otrâvile și vrăjitoriile paharului de șampanie în beția cu care beată se distrează până cade pe spate... Nu mai e mult și de atâta mătreață va rămâne complet cheală... Nu vă mai aprindeți de mânie... căci întinarea din voi și din gLume vă aprinde, pentru ea... ca să fiți a ei... nu vă lăsați înșelați de scumpeturile ei... căci nici o poftă a trupului nu va intra în Împărăție... și nici un păcat și nici o mîndrie și nici o aristocrație a fărădelegilor... La nuntă se intră numai cu haină de nuntă... având și cămășuță și rochiță fără pată! Nu așa etalând simbolul ca să ai cu ce să osândești pe altul... Ai norocul că eu nu m-am supărat ci-ți mulțumesc... că oricum meritam, că și mie mi se părea că e o trimitere spre ceva ce ar fi cam ciudat în mintea unora... dar era vorba de diferența dintre Biserica gLumească și cea Cerească. Aia născută de sus din apă și din Duh Sfânt, nu numai din apă cum a botezat Ioan numai cu apă chioară ci e vorba de aia născută din Apă și din Duh Sfânt! Primind un botez cu Duh Sfânt și cu Foc... Deci să ne pocăim ca să nu mai osândim ci să luăm aminte căci Împărăția Cerurilor s-a tot apropiat... iar unii nici n-au observat. Fiindcă prea se distrau la baal mascat... Last edited by vsovivi; 26.08.2010 at 14:16:39. |
#5
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
Am citit și m-am minunat de ce pot spune unii, declarați ortodocși, adică: Citat:
Nu înțeleg pur și simplu care este acea BISERICA CREȘTINĂ UNICĂ. De aceea, ți-am răspuns cu Crezul ortodox. Credeam că nu-l cunoști. Iertare, dar văd că ești foarte priceput în tot ce ține de creștinism. Citat:
Nu suntem mai cu moț, suntem cu Adevărul deplin, Iisus Hristos! N-am osândit pe nimeni prin redarea Simbolului de credință ortodox, singura credință cu adevărat dreaptă. Cine se simte osândit de mine, îmi cer iertare, nu aceasta mi-a fost intenția. Nu sunt șef, nici nu fac parte din "vrednicii șefi de șefi..." "autoîntronat pe noi înșine la butoane?" Dă-mi voie să nu pricep, fiindcă, eu, oricum, n-am "priceput cu ce se mănâncă" nici celelalte. Citat:
Eu am afirmat credința cea unică care se împărtășește deplin cu Iisus Hristos. Îți mulțumesc. Citat:
__________________
Mulțumescu-Ți Ție, Doamne, pentru toate, pentru fiecare zi și pentru moartea ce va veni, Te ascult, Doamne și nici măcar după ascultare, nu-mi da mie, ci numai după voia Ta, ajută-mi părtaș să fiu binecuvântărilor Tale, acum și întru împărăția Ta. Amin. Last edited by I.Calin; 26.08.2010 at 14:52:19. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Păi dragul meu nu m-ai făcut rătăcit zicând chiar în titlul postării domniei tale că cică topicul acesta e o nouă rătăcire căci vorbește despre o Biserică Creștină Universală? Și ai dat Simbolul ca să susții că eu sunt cel rătăcit.
Te citez: „Biserica Universală Creștină - altă rătăcire” Dar dumneata poate nu știai că așa se numea la început Biserica Domnului nostru Iisus Hristos: Biserica Sfiintei Treimi împreună cu toți sfinții, și era universală, deci pentru toată făptura... cine va crede se va boteza și cine nu va crede se va osândi, și a și fost osîndit. Apoi după 1000 de ani s-a rupt în două, și cea care a rămas în adevărata Credință s-a numit Ortodoxă, iar cealaltă a păstrat numele de universal (Catholique) și pentru asta au născocit tot felul de universuri și de interpretări cusute cu ață albă... Și acum după încă 1000 de ani... după ce s-a autoântronat la loc sfânt cel rău din desfrânata jidoavcă... iată că de pe scaunul satanei și lucrînd cu puterea satanei, a început osândirea sfinților și proorocilor și poborului Domnului... Deci eu scrisesem că nu poate fi altfel decât precum în Cer așa și pe Pământ căci Eu sunt Alfa și Omega a înviat din morți și deci El este... Începutul și Sfârșitul... de care e bine să ascultăm. Deci este o singură și unică Biserică, biruitoare în Cer și luptătoare pe Pământ iar la pămînt multe stele au căzut din Cer ca fulgii de zăpadă din păricina ”vredniciei” și au mai rămas doar 7 stele pe care să nu le fi amăgit balaurele și fiarele și să nu le fi murmurdărit femeia cea necredincioasă... aia rea și plină de necredință credincioasă și de credință necredincioasă și de necredință necredincioasă... plină ochi cu duh necurat. Acuma nu te fă că nu m-ai făcut rătăcit... dar ți-am zis că n-ai greșit căci așa aș fi fost de nu m-ar fi cules Domnul de prin baaltă și de prin bosscaieți... m-a cules pentru rugăciunile Maicii Preciste care s-a milostivit de toată făptura și nu că aș fi fost mai cu moț. Deci eu cred că încă mai sunt rătăcit, dar Domnul nu e rătăcit, și mă curăță mereu de rătăcirea... mea sau a altora sau a gLumii sau a dracilor... de tot duhul necurat și viclean, care mă ispitește la fărădelegi și la răzbunări. Last edited by vsovivi; 26.08.2010 at 15:26:16. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Problema cosmogoniei, a cosmosului cum zic ''cosmonauții'', a începutului, a începutului vieții și a întregii creații, a Creației, începutul universului și a timpului... grea problemă, problema începutului... și ce era înainte de început, și apoi sfârșitul și ce va fi după... păi omul gândește mecanicist și așa se uită el la timp, privind la ceas la mișcarea dintre două puncte, așa gândește el timpul intrând mereu în criză de timp, apoi în panică și disperare, căci începutul pentru om este un fel de t0, un timp de la care se încearcă cunoșterea prin deducții a unei lucrări și apoi apare cearta pe ce era înainte, înainte de mișcare și care nu se poate cunoaște ce era înainte de lucrare căci nu se poate deduce deși trebuie să se poată cunoaște cumva... la fel apoi și t8, sau momentul sfârșitului, care va desemna un moment al sfârșitului unei lucrări și va avea ceva de cunoscut înainte de t8 precum și după acel sfârșit care iarăși nu se știe ce și cum va fi și când anume.
Deci înainte de t0, între t0 și t8, după t8... iată problema timpului, problema sperietoare la care omul caută explicații științifice, SiFi, căci nu a crezut în teologia și în Adevărul dăruit de Creator... că nu a vrut, nu că nu ar fi putut... Dar lucrurile sunt simple și sunt scrise: 1.''Eu sunt alfa și omega, începutul și sfârșitul...'' 2.''La început a făcut Dumnezeu Cerul și Pământul...'' (din Sine, brusc și fără timp, și apoi l-a tocmit ca să fie Creația bună și frumoasă, în 7 zile.) 3.''La început a fost Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu, și Dumnezeu era Cuvântul și prin El s-au făcut toate câte s-au făcut...'' Ce pricepem de aici? Trebuie să pricepem și să credem întocmai. Ce rezultă? În Credința noastră? Se observă: O existență nesfârșită a sfințeniei alfabetului și a tot ce rezultă din tot Cuvântul și din toată propoziția și Fraza Lui Dumnezeu de la începutul rostirii sau scrierii și până la sfârșitul ei, deci este clarificantă exactitatea Cuvântului, și este relevată nesfârșirea valabilității și sfârșirea valabilității prin punerea sfârșitului de către Dumnezeu... Pe scurt, se observă cum Domnul Carele Este pune început de veșnicie și sfârșit de veșnicie la valabilitatea propriului său Cuvânt Veșnic și Sfânt care este, adică încadrează prin Cuvântul Său de la prima literă până la ultima a discursului Său timpul e ceva ce coexistă împreună cu El... deci iată cum timpul existenței, începutul, lungimea și sfârșitul, a oricărui lucru este pus de Dumnezeu, cu alte cuvinte, t0 și t8 și tot ce este între t0 și t8 este definit de către un CUVÂNT, o literă, o frază, o carte, o interjecție, rostită de Dumnezeu. La început, deci de la început, primul lucru care L-a făcut a fost că a făcut literele și cuvintele și cele nevăzute și cele văzute apoi și tot ce trebuie pentru a face Cerul și Pământul... deci nu numai Cerul ci și Pământul, astfel că se arată că nici un alt gând nu a avut mai înainte, nici o altă idee, nici o altă creație, nici o altă intenție, nici o altă dorință de a crea altceva ci toată iubirea Lui a fost întreagă pentru Creație, toată inima Domnului a fost dintr-u'nceput pentru a crea Cerul și Pământul. De aici rezultă că nici un alt timp pentru altceva nu a existat înaintea Lui Dumnezeu decât din prima literă și primul Cuvânt a gândit sau a rostit ceva în scopul Creației Sale... Putem spune că la T0 a apărut Cuvântul Creație și Cuvântul Dumnezeu ca și Tată al Creației, iar înainte de T0 deși exista sfânta Treime, căci din totdeauna exuista căci Dumnezeu e din veșnicie, se pare că nu exista articularea vreunui Cuvânt ci sfânta Treime era nevorbitoare între ei întrucât erau Una, și Împreună formau ceva ce nu avea sens a vorbi din moment ce se cunoșteau perfect, căci se cunoștea pe sine și nu avea despre ce și despre cine Cuvânta... deci Cuvântul era una cu Dumnezeu, deci nu se auzea nimic deoarece Dumnezeu și Cuvântul nu avea pentru ce să se facă auzit. Apoi se înțelege că Dragostea Tatălui pentru Creație a fost întotdeauna trecută prin Fiul și prin Duhul căci se afirmă că prin Cuvânt s-au făcut toate... deci se arată că ascultarea Fiului și a Duhului de Tatăl a stat de la început și până la sfârșit în lucrarea de facere a Creației... deci iată o iubire curată și o ascultare fidelă între momentul t0 și t8. Cât este timpul Creației? 7 zile... Cât este timpul rezidirii templului Creației? 3 zile Deci iată că totul durează 240 de ore. Deci lucrarea este fulgerătoare, și în perioada asta este și un timp al odihnei, căci în fiecare zi s-a odihnit seara, și una din zile s-a odihnit Dumnezeu binecuvântând, s-a odihnit în toate câte le-a făcut și le-a rostuit. Deci timpul de lucru a fost de 9zilex10ore de lucru adică un total de 90 de ore de lucru a durat toată Creația și restaurarea ei... deci fulgerul fulgerului... Ce se poate observa, este faptul că timpul pentru Dumnezeu este măsurat prin lucrarea Sa spre odihna dragostei dintre El și cele create, pe când timpul la om este o noțiune mecanicistă, un idol mecanicist plasat deasupra capului omului ca să fie robit de trecerea mecanică a timpului... adică a unui interval ce măsoară o mișcare mecanică... Are mișcarea mecanică oarecare timp în ea dacă nu ar fi fost cineva care s-o fi pornit? Are timp în ea pentru observator? Nu, decât în sensul în care omul se raportează la ea, își leagă lucrarea lui de mișcarea mecanică a acelui obiect. Deci timpul lucrării omului se supune sau se contopește cu timpul mecanic al unei mișcări între două puncte... ajungând ca omul să numere mișcările mecanice periodice și funcție de ele să folosească noțiunea de timp din viața sa. Acum se pune întrebarea de unde apare timpul? Păi timpul apare doar din rostul folosirii lui. Dacă soarele și luna și stelele sunt puse ca să lumineze spre semne și vremi și anotimpuri, să lumineze în toată creația, putem pricepe că ele reflectă tot ceea ce se întâmplă și se petrece în creație ca un fel de oglindă a Creației. Se mai spune apoi ca omul să folosească un timp ciclic de 7 zile, deci să-și măsoare lucrările sale cu săptămâna reportându-se la Creator și la întreaga Creație iar apoi să-și lucreze lucrarea mântuirii ținând seama de timp prin măsurarea cu ziua și cu ceasurile zilei... de Astăzi... Deci se observă că omul are la dispoziție un timp foarte scurt la care trebuie să se raporteze... între o fracțiune de clipă și până la câteva ore din ziua de Astăzi. Deci omul smerindu-și lungimea zilelor sale se raportează la un timp din ce în ce mai scurt în lucrarea sa de ascultare... nu măsoară numai cu anul, cu luna ci cu săptămâna, cu ziua, cu seara și dimineața, cu pătrarul, cu ceasul, cu minutul și cu clipa... dar raportându-se la Har, și nu la mișcarea mecanică de ticăială, ci cu Harul își măsoară timpul căci ''Eu sunt alfa și omega, Începutul și sfârșitul''... adică lucrarea omului este vie și veșnică doar în comuniune cu Harul Credinței crednicioase, deci cu Dumnezeu... Și iată astfel timpul devine timp viu și veșnic... iar altfel nu este decât un idol mecanicist plasat ca drobul de sare deasupra capului copilului pe dulap de către oamenii de știință... Deci începutul este începutul Harului, și sfârșitul este sfârșitul Harului... Iar ce este înainte de asta și după asta? Păi nu este altceva decât șeeol... preparat de savanți și aristocrați împreună cu toți cei ce au căzut în judecătorie și mâncătorie... Last edited by vsovivi; 21.09.2010 at 12:40:09. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Biserica Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca Si Biserica Universala cum a fost ea in SIMBOLUL DE CREDINTA AL SFINTILOR APOSTOLI ANUL 50 IERUSALIM Cred in Dumnezeu, Tatal atotputernicul, creatorul cerului si al pamantului.Si in Iisus hristos, Unicul Sau Fiu, Domnul nostru. Care S-a intrupat de la duhul Sfint si s-a nascut din Fecioara Maria.A suferit sub Pontiu Pilat, a fost rastignit, a murit si a fost ingropat. S-a coborat in Iad. A inviat a treia zi din morti. S-a suit la ceruri, sade de-a dreapta Tatalui atotputernicul. De unde va veni sa judece vii si mortii. Cred in BISERICA UNIVERSALA , in comuniunea sfiintilor. Cred in iertarea pacatelor. Cred in INVIEREA TRUPULUI, in viata vesnica . Amin Sinodul apostolic a avut loc la Ierusalim , unde s-a dat acest CREDEU si unde s-au mai dat inca 85 de canoane ( Legi) La NICEEA - CONSTANTINOPOL ANII 325 a adoptat CREZUL care circula in forma de azi in Biserica Ortodoxa ACESTEA SE POT CITI IN CARTEA EDITATA DE EDITURA ,, Pelerinul Roman" - Oradea 1991 sub indrumarea diacon Gheorghe Babut ce poarta numele de BIBLIA ORTODOXA ROMANEASCA IN IMAGINI |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre Post in Biserica universala | achimovjan | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 9 | 06.05.2010 14:53:11 |
Care e adevarat Biserica Crestina?Ne arata istoria aceasta | mihailt | Generalitati | 15 | 09.12.2009 15:00:47 |
BISERICA UNIVERSALA | mara2008 | Generalitati | 8 | 06.08.2008 06:07:57 |
|