![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Unde si-a pictat scuturile cu simbolul crestin ? In Italia ? Bine ca nu spui Roma ! Acolo unde s-au pictat scuturile, inainte de batalie, acolo s-a facut schimbarea cea mare !
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Cat au luptat romanii din Transilvania sa nu fie facuti greco-catolici, cat martiraj...! Si ce repede au cedat greco-catolicii atunci cand comunistii i-au trecut la ortodocsi..Singurii care s-au opus au fost o mana de ierarhi. Marea masa a trecut fara sa opuna rezistenta, fara martiraj, ....
http://www.preferatele.com/docs/isto...lor-din-18.php - Lupta romanilor din Transilvania pentru a ramine in Biserica stramoseasca si persecutiile neintrerupte suportate din cauza aceasta Last edited by IonelS; 20.08.2010 at 23:22:40. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
mata' esti din Transilvania?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Roma a fost privita ca ultima autoritate si a avut un cuvant greu de spus in Biserica.Sa nu uitam ca a salvat Biserica de erezii de mai multe ori.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
"Dar unde este, atunci, mormantul Sfantului Petru daca ar fi sa neglijam datele Vaticanului? Poate fi el urmarit in alta parte? Surprinzator pentru filo-catolici, da, mormantul Sfantului Petru se afla in alta parte, anume la Ierusalim, iar acest lucru contrazice traditia care spune ca acest apostol ar fi fost episcop de Roma. Adevarul este ca Petru nici macar nu a pus piciorul in Roma. Conform parintelui catolic Paul Peterson, care a urmat un zvon auzit in Elvetia, la un prieten, mormantul Sfantului Apostol Petru se afla la Ierusalim. Si surpriza continua: aceasta descoperire a fost facuta tocmai de doi preoti catolici, franciscani, P.B. Bagatti si J. I. Milik, autorii singurei carti (Gli Scavi del Dominus Flevit), care dezvaluie ca mormantul verhovnicului apostolilor se afla chiar la Ierusalim. Parintele Paul Peterson s-a deplasat aici, si, dupa indelungi eforturi si discutii cu diferiti calugari franciscani, a reusit sa smulga niste dovezi incontestabile privind aceasta descoperire. Astfel, mormantul apostolului se afla in Muntele maslinilor, pe locul unde acum este manastirea catolica Dominus Flevit. Deasupra mormantului sta scris "Shimon Bar Yonah", cu litere mari, frumoase, aurii, in limba aramaica. La putina departare se afla momantul lui Lazar si al surorii sale, Maria. Autorii cartii de mai sus, precum si alti calugari franciscani, au marturisit in fata parintelui Paul, care i-a fotografiat si inregistrat pe banda, ca acela este, intr-adevar, mormantul Sfantului Petru, prezentandu-i si alte indicii. Mai mult, co-autorul cartii publicate la Tipografia del P.P. Franciscani (Ierusalim, 1958), s-a prezentat la papa Pius XII, caruia i-a aratat aceste fapte. Papa a fost silit sa recunoasca adevarul dar a tinut sub tacere descoperirea, carre este si conforma cu Sfanta Scriptura. Iata de ce: din Fapte 10: 23, 24, reiese ca Sfantul Petru a predicat evreilor in Cezareea si Palestina. La putin timp dupa aceasta (Fapte 12) a fost intemnitat de Irod (anul 44), dar eliberat de ingerul Domnului. Din 46 pana in 52 citim din al XIII-lea capitol al Faptelor ca a stat in Ierusalim, predicand despre diferenta dintre Lege si Har. Sfantul Pavel, convertit in anul 34, ne spune ca la 3 ani dupa aceasta, in anul 37, s-a dus la Ierusalim sa-l vada pe Petru (Galateni 1,8), iar in anul 51, 14 ani mai tarziu, a repetat calatoria, din acelasi motiv (Galateni 2, 1-8).
Unii au afirmat ca ar putea fi altcineva cu numele Shimon bar Yonah, sa zicem, vreo ruda, dar aceasta presupunere nu sta in picioare din urmatorul motiv: Petru a murit in jurul anului 62, cand avea, se pare, 82 de ani, ori in anul 70, Ierusalimul este distrus de Titus. La toate acestea se mai adauga si alte observatii cum ar fi faptul ca desi Sfantul Apostol Pavel trimite salutari la 28 de persoane din Biserica Romei, Petru nu este amintit, pentru ca in prima epistola adresata lui Timotei sa spuna ca: "numai Luca este cu mine" (I Tim. 4,11). Nici in Epistolele catre Efeseni, Filipeni, Coloseni si II Timotei, pe care Sfantul Apostol Pavel le-a scris din Roma, Petru nu este mentionat ca fiind acolo. De altfel, nicaieri in Noul Testament nu apare vreo marturie ca Petru ar fi fost la Roma, mai ales ca unele carti au fost scrise dupa moartea sa. Pana in anul 58, cand Sfantul Apostol Pavel trimite romanilor Epistola sa, Petru n-a predicat in Roma, dupa cum rezulta din Romani 15, 19-20, unde Pavel spune ca: "a ravnit sa binevesteasca acolo unde Hristos nu fusese numit, ca sa nu zideasca pe temelie straina" ceea ce inseamna ca nimeni, nu numai Sfantul Petru nu predicase acolo. Cum a aparut mitul despre prezenta lui Petru la Roma? Se pare ca totul a pornit de la rastalmacirea scrisorii adresate de Clement corintenilor. in aceasta scrisoare, el arata raul care vine din invidie si da exemple din Vechiul Testament, referindu-se apoi, si la cei doi apostoli, care fusesera victime ale invidiei persecutorilor lor, desi nu spune si nici nu lasa de inteles ca acesti doi apostoli ar fi murit la Roma. Ci doar din simpla alaturare a celor doi, corintenii au tras concluzia ca au fost martirizati la Roma, prin coroborarea cu proorocia facuta de Mantuitorul la sfarsitul Evanghelie dupa Ioan: "...cand vei imbatrani, vei intinde mainile tale si altul te va incinge si te va duce unde nu voiesti..." (Ioan 21, 18). De ce aminteste Sfantul Ioan aceasta proorocie, el care a scris Evanghelia tocmai la sfarsitul primului secol? Pentru ca vorbele Mantuitorului s-au implinit intocmai. Sfantul Petru a fost luat prizonier pentru a fi executat, insa deplasarea la Roma (din Antiohia sau Ierusalim) nu are nici o logica, de vreme ce Petru nu era cetatean roman, precum Pavel. Martirizarea lui Petru trebuie sa fi avut loc in Ierusalim sau Palestina. Iar inceputul scrisorii clementine, "Biserica lui Dumnezeu care este in Roma, catre Biserica lui Dumnezeu care este in Corint, catre acei chemati si sfintiti de catre voia divina, prin Domnul nostru Iisus Hristos: harul si pacea de la Atotputernicul Dumnezeu prin Iisus Hristos sa se inmulteasca la voi" poate fi un indiciu ca Sfantul Clement nu a fost in acel timp episcop al Romei." http://eresulcatolic.50webs.com/minciunamormant.html |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pentru cei inetersați, câteva linkuri:
Articolul în engleză cu fotografii din mesajul Ancăi. Merită citit în întregime și cu atenție din trei motive: -1. pentru că dă detalii despre această descoperire extraordinară și care are toate aspectele autenticității a mormântului Sf. Petru la Ierusalim -2. pentru că arată cum Vaticanul, pe a cărui proprietate din nefericire a fost făcută descoperirea, a mușamalizat această descoperire până acolo încât astăzi foarte puțini știu de ea -3. pentru că descrie și el penibilele aspecte ale așa-ziselor descoperiri la Roma ale oaselor lui Petru: http://www.aloha.net/~mikesch/peters-jerusalem-tomb.htm Articolul de pe Wikipedia despre mormântul lui Petru la Roma. Articolul e scris de catolici și ca urmare conține omisiuni și minciuni, dar chiar și așa vă puteți da seama cât de putredă e această poveste. Se vorbește și despre descoperirea din 1953 de la Ierusalim și de faptul că ea a fost publicată în 1958: http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Peter's_tomb Un articol scris de atei dar care arată adevărul, că papa Pius 12 a anunțat în 1950 că a fost descoperit mormântul lui Petru, descoperire considerată eronată ulterior de Vatican pe baza altei descoperiri a "oaselor" Apostolului. Un rezumat despre cât de neștiințific și fantasmagoric a fost făcută cercetarea arheologică și atribuirea (atât prima cât și a doua) oaselor: http://www.christianhistorytimeline....ter_tomb.shtml Cronologia călătoriilor și epistolelor Sf. Pavel: http://www.bombaxo.com/paulchron.html
__________________
Cereți și vi se va da; căutați și veți afla; bateți și vi se va deschide. Că oricine cere ia, cel care caută află, și celui ce bate i se va deschide |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Iată și de ce "Babilonul" din Apocalipsă și din Epistola lui Petru nu este Roma ci Ierusalimul, datorită corespondenței cu pasaje din Vechiul și Noul Testament:
-Babilonul, cetatea cea mare, este locul unde a fost răstignit Mântuitorul: Apocalipsa 11,8 Și trupurile lor vor zăcea pe ulițele cetății celei mari, care se cheamă, duhovnicește, Sodoma și Egipt, unde a fost răstignit și Domnul lor. -În Apocalipsă Ierusalimul ceresc este opus Ierusalimului pământesc, cetății păcătoase: Apocalipsa 21,10 Și m-a dus pe mine, în duh, într-un munte mare și înalt și mi-a arătat cetatea cea sfântă, Ierusalimul, pogorându-se din cer, de la Dumnezeu 21,2 Și am văzut cetatea sfântă, noul Ierusalim, pogorându-se din cer de la Dumnezeu, gătită ca o mireasă, împodobită pentru mirele ei. Această opoziție apare și în alte locuri din Noul Testament: Galateni 4, 24-25 24. Unele ca acestea au altă însemnare, căci acestea (femei) sunt două testamente: Unul de la Muntele Sinai, în Arabia, și răspunde Ierusalimului de acum, care zace în robie cu copiii lui; 25. Iar cea liberă este Ierusalimul cel de sus, care este mama noastră. -Desfrânata, alt nume pentru cetatea cea mare, este vinovată de sângele Sfinților, Proorocilor și mucenicilor lui Iisus: Apocalipsa 17,6 Și am văzut o femeie, beată de sângele sfinților și de sângele mucenicilor lui Iisus, și văzând-o, m-am mirat cu mirare mare Apocalipsa 18,20 Veselește-te de ea, cerule și voi sfinților, și voi apostolilor, și voi proorocilor, pentru că Dumnezeu a pronunțat judecata voastră asupra ei Apocalipsa 18,24 Și s-a găsit în ea sânge de prooroci și de sfinți și sângele tuturor celor înjunghiați pe pământ. Aceasta corespunde cu referiri asemănătoare din evanghelii: Matei 23, 34-37 (vezi și pasajul asemănător de la Luca 11, 47-51) De aceea, iată Eu trimit la voi prooroci și înțelepți și cărturari; dintre ei veți ucide și veți răstigni; dintre ei veți biciui în sinagogi și-i veți urmări din cetate în cetate Ca să cadă asupra voastră tot sângele drepților răspândit pe pământ, de la sângele dreptului Abel, până la sângele lui Zaharia, fiul lui Varahia, pe care l-ați ucis între templu și altar. Adevărat grăiesc vouă, vor veni acestea toate asupra acestui neam. Ierusalime, Ierusalime, care omori pe prooroci și cu pietre ucizi pe cei trimiși la tine; de câte ori am voit să adun pe fiii tăi, după cum adună pasărea puii săi sub aripi, dar nu ați voit. -Cei șapte munți pe care e construită cetatea se referă la Ierusalim: http://www.askelm.com/prophecy/p000201.htm -Balaurul din Apocalipsă, sursa puterii Fiarei (numit și șarpele, diavolul, satana la 12,9 și 20,2) se referă la evrei, nu la romani. Romanii nu sunt numiți "copiii diavolului" așa cum sunt numií evreii în Ioan 8,44, Fapte 13,10, 1 Ioan 3,10. Evreii sunt numiți șerpi și pui de vipere (Matei 23,33). -Ierusalimul e numit Sodoma în VT: Isaia 1, 10 Ascultați cuvântul Domnului, voi conducători ai Sodomei. -Noul Ierusalim e numit mireasa Domnului, făcându-se referire la alegoria din Vechiul Testament în care se spune că Domnul e soțul lui Israel: Ieremia 3, 8 (și continuarea) Și deși am lăsat pe fiica lui Israel cea necredincioasă pentru atâtea fapte de desfrânare și i-am dat carte de despărțire, am văzut că necredincioasa ei soră, Iuda, nu s-a temut, ci s-a dus și ea să se desfrâneze. Isaia 50,1 Așa zice Domnul: Unde este cartea de despărțire cu care am alungat pe mama voastră? Și din nou versul din Apocalipsă, 21,2: Și am văzut cetatea sfântă, noul Ierusalim, pogorându-se din cer de la Dumnezeu, gătită ca o mireasă, împodobită pentru mirele ei. -În Vechiul Testament, la Iezechiel, Ierusalimul e numit desfrânată iar asemănarea cu referirile din Apocalipsă e evidentă: 16,2 Fiul omului, spune Ierusalimului urâciunile lui... și continuarea: 13. Așa ai fost împodobită cu aur și cu argint și îmbrăcămintea ta era de vison, de mătase și de țesături brodate; te-ai hrănit cu pâine din cea mai bună făină de grâu, cu miere și untdelemn, și erai foarte frumoasă și ai ajuns la vrednicia de regină. ... 15. Dar tu te-ai încrezut în frumusețea ta și, folosindu-te de renumele tău, ai început să te desfrânezi; și-ai cheltuit desfrânarea ta cu tot trecătorul, dându-te pe tine lui. ..... 26. Te-ai desfrânat cu fiii Egiptului, vecinii tăi, oameni înalți la statură, și ți-ai înmulțit desfrânările, mâniindu-Mă pe Mine. .... 28. Tu te-ai desfrânat cu Asirienii și nu te-ai săturat; te-ai desfrânat cu ei, dar nu te-ai mulțumit cu atât, 29. Ci ai înmulțit desfrânările tale din pământul Canaan până în pământul Caldeii, dar nici cu atât nu te-ai mulțumit. .... 36. Așa zice Domnul Dumnezeu: Pentru că tu ți-ai vărsat astfel banii tăi și pentru că în desfrânările tale și s-a descoperit goliciunea ta înaintea amanților tăi și înaintea tuturor oamenilor tăi nerușinați și pentru sângele fiilor tăi, pe care tu i-ai dat lor, 37. Pentru toate acestea iată Eu voi aduna pe toți amanții tăi cu care te-ai desfrânat tu și pe care i-ai iubit și pe toți aceia pe care i-ai urât, și-i voi aduna pretutindeni împotriva ta și voi descoperi înaintea lor goliciunea ta și vor vedea toată rușinea ta. 38. Te voi judeca cum se judecă femeile adultere și cele ce varsă sânge și te voi preda urgiei și pismei; ... 40. Voi strânge împotriva ta adunare și te vor ucide cu pietre și cu sabie te vor tăia. 41. Vor arde casele tale cu foc și te vor judeca înaintea ochilor multor femei; așa voi pune capăt desfrânării tale și nu vei mai face daruri. Apocalipsa 18,7-8 Pe cât s-a mărit pe sine și a fost în desfătări, tot pe atâta dați-i chin și plângere. Fiindcă în inima ei zice: Șed ca împărăteasă și văduvă nu sunt și jale nu voi vedea nicidecum! Pentru aceea într-o singură zi vor veni pedepsele peste ea: moarte și tânguire și foamete și focul va arde-o de tot, căci puternic este Domnul Dumnezeu, Cel ce o judecă. 18,16 Și zicând: Vai! Vai! Cetatea cea mare, cea înveșmântată în vison și în porfiră și în stofă stacojie și împodobită cu aur și cu pietre scumpe și cu mărgăritare! Că într-un ceas s-a pustiit atâta bogăție! -În capitolul 13 din Ieremia Domnul amenință că va îmbăta și nimici Ierusalimul și pe Iuda: De aceea, spune-le cuvântul acesta: Așa zice Domnul Dumnezeul lui Israel: Tot urciorul se umple de vin. Și ei toți vor zice: Au doară noi nu știm că tot urciorul se umple de vin? Iar tu să le spui: Așa zice Domnul: Iată, Eu voi umple cu vin până la îmbătare pe toți locuitorii țării acesteia, pe regii care șed pe scaunul lui David, pe preoți, pe prooroci și, pe toți locuitorii Ierusalimului, Și-i voi zdrobi pe unii de alții, pe părinți și pe fii laolaltă, zice Domnul. Nu-i voi cruța și nu-i voi milui, nici Îmi va fi milă ca să-i pierd. Apocalipsa 17,1-2 Și a venit unul din cei șapte îngeri, care aveau cele șapte cupe, și a grăit către mine, zicând: Vino să-ți arăt judecata desfrânatei celei mari, care șade pe ape multe, Cu care s-au desfrânat împărații pământului și cei ce locuiesc pe pământ s-au îmbătat de vinul desfrânării ei. Pe scurt, căderea Babilonului din Apocalipsă este distrugerea Ierusalimului din anul 70 d.hr.
__________________
Cereți și vi se va da; căutați și veți afla; bateți și vi se va deschide. Că oricine cere ia, cel care caută află, și celui ce bate i se va deschide |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Stie cineva care este anul corect al mortii Sf. Apostol Petru, caci difera de la un autor la altul: unii afirma ca in anul 62, altii in 67. Am gasit scris ca II Epistola a Sf. Apostol Petru ar fi din 67, ceea ce ar fi imposibil, daca acesta a murit in 62.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Și trupurile lor vor zăcea pe ulițele cetății celei mari, care se cheamă, duhovnicește, Sodoma și Egipt, unde a fost răstignit și Domnul lor. De asemeni corespondența cu elemente și expresii din alte cărți ale VT și NT arată că autorul Apocalipsei avea în vedere Ierusalimul când se refera la "cetatea cea mare" sau "desfrânată". Cu cine pot fi identificate cele două fiare nu știu; puteți să căutați pe internet, probabil există destule situri care să dea indicii despre aceasta.
__________________
Cereți și vi se va da; căutați și veți afla; bateți și vi se va deschide. Că oricine cere ia, cel care caută află, și celui ce bate i se va deschide |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunt insa curios cu cine identificati, in cadrul acestei interpretari, cele doua Fiare ? |
|